Heb sinds ik nachtdiensten draai de slechte gewoonte om regelmatig in slaap te pleuren op de bank als ik vrij ben.
Meestal met de tv , de lichten en alles nog aan ook gewoon
Na een uurtje of 2 heel licht te hebben geslapen ga ik nog even mail kijken en weet ik wat meer en duik dan mn nest in voor de rest van de nacht/dag.
Als ik alleen ben en het geluid van de tv uitzet dan gaat het best goed. Echter als mijn vriendin er in de weekenden is , óf als ik even wegdommel terwijl de het geluid van de tv nog aanstaat dan schrik ik soms enorm hard wakker als mijn vriendin plotseling wat zegt of als er reclame op tv is etc.
Het is ook heel extreem , hart gaat als een gek tekeer zit meteen recht op en ben klaarwakker
Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Het is an sig geen probleem aangezien ik als ik gewoon mijn nest in duik nergens last van heb, maar de mate van schrikken (soms 10 tot 20 x in een paar uur tijd) is best wel bizar. Overdag als schrik ik vast ook wel eens ergens van maar totaal niet vergelijkbaar met dit.
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977