Hij bedoelt Nivea.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:32 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Bij de Jumbo krijg je een product gratis, als het ergens anders goedkoper is?
Volgens mij krijg je alleen het verschil terug bij Jumbo
Nu over die Niveau producten..
Kan iemand deze folder: http://i105.photobucket.com/albums/m201/noppp_2006/P6110005.jpg even inscannen en uploaden?
Even aan de bookmakers vragen dan.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:05 schreef nielsenmartin het volgende:
[..]
Wat snap ik niet, dat je niet zomaar in iemands computer in mag breken? Staat in het wedboek van strafrecht, zoek het zelf maar eens op. En 'onrechtmatig verkregen bewijs' ook.
quote:
Naast mogelijke verkiezingsfraude, heeft Iran ook stiekem de grenzen verlegd?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:17 schreef Monidique het volgende:
Toen ik zondag hoorde dat Ahmedinejad gewonnen had, verbaasde het mij niet, ik had het wel verwacht. De weinige, hoewel onbetrouwbare opiniepeilingen leken het zeker niet uit te sluiten. Later bleek echter dat er wel heel vreemde dingen gebeurden. Niet alleen de rare cijfers, die kun je nog wijten aan toeval, Westerse perceptieproblemen en chaos van verkiezingen, maar de plotselinge haast waarmee alles moest gebeuren. Het had mij aanvankelijk niet verbaasd als Ahmedinejad gewonnen had, maar nu zou het mij verbazen als dat wel het geval zou zijn. Het is sowieso wel een bizar gebeuren geweest, met name toen de president andere leiders begon te bekritiseren, alsof er een grens overschreven werd.
Hardnekkige reiger.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:28 schreef Charles.Darwin het volgende:
Koevermans en Dudek ... allebij oud, allebij duur in salaris (en PSV zal wel wat geld willen zien voor Koevermans). Oftewel: allebij slechte aankopen voor Feyenoord, onafhankelijk van het feit of ze wat toevoegen of niet.
En ik maar denken dat de rollators bij Feyenoord inmiddels op waren ...
quote:Twijfel over berekeningen staalleverantier
woensdag 17 juni 2009 | 09:12
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten
De in aanbouw zijnde sporthal naast het Polmanstadion. Foto Lenneke Veerbeek
De in aanbouw zijnde sporthal naast het Polmanstadion. Foto Lenneke Veerbeek
ALMELO - Het probleem bij de bouw van de Internationale Indoor Sportaccommodatie Almelo (IISPA) zit in de berekeningen van de leverancier van de stalen constructie. Dat zegt hoofdconstructeur Bartels, die door de gemeente gevraagd is de constructie opnieuw door te rekenen.
De bouw van de pretentieuze sportaccommodatie ligt zoals gemeld al enige tijd stil, omdat er bij de gemeente twijfels zijn gerezen over de sterkte van de dakconstructie. Naar nu blijkt gaat het om detailberekeningen die de leverancier van de stalen constructie heeft aangeleverd.
De gemeente verwacht dat er binnen anderhalve week duidelijkheid is over de staalconstructie van de sporthal. Het maken van een extra berekening kan leiden tot enige vertraging. In dat geval zal er in de vakantie worden doorgewerkt om de bouw volgens plan eind dit jaar af te ronden, zegt Jan Schuldink, directeur van Löwik Bouw die samen met de firma Hegeman hoofdaannemer van de bouw is.
„De constructie valt buiten onze verantwoordelijkheid”, stelt Schuldink. Volgens hem komt vaker voor dat onderdelen van een complexere bouwconstructie worden herberekend om risico’s uit te sluiten.”
Verboden techniek uit de schermsport?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:38 schreef Iblis het volgende:
[..]
Hoe dan ook, lichamelijk onderzoek wordt vaak op studenten onderling geoefend bij geneeskunde. Natuurlijk zijn er wel grenzen, rectaal een vaginaal touché wordt niet gedaan.
Ja, dat heet zo.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:34 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Verboden techniek uit de schermsport?
Als je de onderzoekstechniek uit de geneeskunde bedoelt: nee, die heet toucher. Op zijn Frans uitgesproken.quote:
Hmpf.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:43 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Als je de onderzoekstechniek uit de geneeskunde bedoelt: nee, die heet toucher. Uit het Frans.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Klagen mag altijd. Je ziet mij nergens zeggen dat dat niet mag. Dat ik het niet met hem eens ben is een ander verhaal. Maar je zit gewoon stenen op laag water te zoeken nu
Ik moet toch bekennen dat ik tegenwoordig ook regelmatig dit soort uitlatingen doe. Als je gewend bent hele dagen Engels te spreken en schrijven, dan wordt het toch af en toe lastig om de Nederlandse woorden te vinden. Ongemerkt sluipt er een vreemd soort mengelmoesje van twee talen in je dagelijkse manier van spreken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:16 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
[..]
I say, chill even man, doe even relax met al dat English.
Eh...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:41 schreef Komakie het volgende:
Als Nadal niet mee doet en Federer wint krijg je weer "maar Nadal deed niet mee".
Laat Nadal maar mee doen en op zijn falli krijgen van Fedje. Dan hebben we dat ook weer gehad. Nadal heeft hem 1 jaartje mogen hebben, maar Federer is toch wel de echte Wimbledon kampioen van dit moment vind ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |