quote:Raad Iran stemt in met hertelling
De Raad van Hoeders in Iran is bereid om de stemmen die zijn uitgebracht bij de presidentsverkiezingen opnieuw te tellen. Volgens het hoogste juridische orgaan in Iran gaat het om een hertelling in de gebieden waar de oppositie de uitslag in twijfel trekt.
Oppositieleider Mousavi zegt dat er bij de verkiezingen is gefraudeerd. Hij eist dat de Raad van Hoeders de uitslag van de verkiezingen ongeldig verklaart.
OUDERE BERICHTENquote:Zeven doden bij protesten in Iran
Bij protesten zijn gisteravond in Iran zeker zeven betogers om het leven gekomen. Ze werden doodgeschoten toen ze volgens de Iraanse staatsradio in het westen van Teheran een militaire post probeerden aan te vallen.
Eerder op de dag was er in Teheran een massale demonstratie. Aanhangers van de verslagen presidentskandidaat Mousavi vechten de herverkiezing van president Ahmadinejad aan. Er zou fraude zijn gepleegd. De massabetoging begon rustig, maar ontaardde 's avonds in geweld.
quote:Ahmadinejad herkozen als president Iran
TEHERAN - De aartsconservatieve Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad is met een ruime meerderheid herkozen.
Een tweede ronde lijkt niet meer nodig nu Ahmadinjead circa 64 procent van de stemmen heeft gekregen. Wanneer iemand in de eerste ronde 50 procent of meer van de stemmen krijgt, vervalt een tweede ronde.
De tegenstanders van de conservatieve president zijn verbijsterd over de monsterzege. De belangrijkste en hervormingsgezinde rivaal van Ahmadinejad, Mir Hossein Mousavi, stond zaterdagmorgen op 32,57 procent van stemmen met nog slechts 6 procent van de stemmen ongeteld, meldde de Iraanse nieuwszender Presstv.
De overige twee kandidaten, Mohsen Rezai en Mehdi Karoubi, komen naar het zich laat aanzien niet verder dan respectievelijk 1,66 en 0,83 procent.
Opkomst
De opkomst was volgens de verkiezingscommissie ongekend groot. Ruim 32 miljoen van de 46 miljoen stemgerechtigde Iraniërs hebben hun stem uitgebracht.
Een aantal waarnemers meende voor de verkiezingen dat een hoge opkomst de oppositie tegen Ahmadinejad zou versterken.
Maar de uitslagen geven de president toch een enorme overwinning. Vooral de omvang daarvan is volgens Ahmadinejads tegenstanders veel te groot om waar te zijn. Zij stellen dat er op grote schaal verkiezingsfraude moet zijn gepleegd.
Rivaal
Vrijdagavond had de belangrijkste rivaal van Ahmadinejad, ex-premier Mir Hossein Mousavi (67), zichzelf op een persconferentie tot onbetwiste winnaar uitgeroepen.
Hij klaagde dat veel kiezers niet in staat zouden zijn geweest hun stem uit te brengen, hoewel de sluitingstijd van de stembureaus met vier uur was verlengd.
Ook zou een aantal van zijn vertegenwoordigers de toegang tot stembureaus zijn geweigerd. Zij wilden daar controleren of de verkiezingen eerlijk verliepen.
Volgens naaste medewerkers van Mousavi behaalde hun kandidaat 65 procent van de stemmen. Zij baseerden dat resultaat op ''informatie'' uit provincies en de Iraanse hoofdstad Teheran.
Spannend
Met twee 'winnaars' blijft het ook na de presidentsverkiezingen uiterst spannend in de klaarblijkelijk uiterst verdeelde strengislamitische republiek.
Dat het geen gewone stembusronde was, bleek al uit de relatief grote belangstelling onder kiesgerechtigden.
Zelfs toen de eerste resultaten bekend werden en de stembusronde officieel was beëindigd, stonden nog kiezers in de rij om te stemmen.
Wat een hoop onzin in één post. Je kennis over de situatie in Iran is trouwens om te huilen.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:12 schreef Chooselife het volgende:
Ik sta met de bek vol tanden over deze gang van zaken.
Ik kan je met zeer grote waarschijnlijkheid zeggen dat de realiteit als volgt in elkaar steekt. Zo is het namelijk altijd gegaan met zgn. impopulaire regeringsleiders in landen waar de VS en Israelies belang bij hebben. Als ze dreigen aan de dollar te pulken, of op een mooie oliebel zitten. Onrust stoken, de bevolking op de been helpen, pamfletjes inrichten, leugens vertellen.
Mocht dit óók niet helpen, ja dan een inval of een politieke moord. Precies zoals bij Saddam destijds. Allemaal doorzichtig CIA en Mossad gelul. Let op, zo zal dit ook gaan!
Ahmadinejad heeft gewoon eerlijk gewonnen. Dit is geen nipte overwinning maar een klinkklare. En nérgens siginificante sporen van fraude of zelfs intimidatie. Want, waar vind ik die? Waar zijn de bewijzen? Begrijpt niemand dan dat dit zeer zware kwalificaties zijn? Hoe kun je dit nou in de mond nemen als dit nergens aan te tonen valt. Waar is de bron? Moet ik die Iraanse vluchtelingen in Nederland geloven? Lekker representatief. En geen enkele Ahmadinejad aanhanger heeft de kans gekregen zijn of haar verhaal te vertellen. Lekker eenzijdig ook!
Die hele Maxime Verhagen moet zich de ogen uit z'n kop schamen met die stemmingmakende onzin van 'm. Eerst bewijzen, dan die huichelachtige pseudo-Amerikaanse kutkop van je opentrekken.
Wat heeft Ahmadinejad de wereld eigenlijk misdaan? Hoeveel mensen heeft ie vermoord? Hoeveel landen is ie binnengevallen? Al die uitspraken, jee-minee! Heb je wel eens gehoord hoe de gemiddelde Arabische oliesjeik over homo's en vrouwen denkt? Weet je wel dat dáár de vrouwen juist in burka's lopen en Iran relatief sterk verwesterd en bevrijd is?
Weet de gemiddelde NOS-boer wel wat zijn concurrent Mousavi voor doden op zijn naam heeft? Tijdens zijn eerdere ambtstermijn heeft hij +/-30.000 politiek gevangenen laten executeren!. Daarnaast wilde hij geen vrede sluiten met Irak, toen deze dit aanbood bij de oorlog destijds. Ja, frisse knakker! Laten we die steunen met z'n allen!
Recentelijk, Venezuela. Chavez won ruím. En exact dezelfde taferelen in dat land. En ja, natúúrlijk ook fraude en corrpuptie.
Ik kan me de één-na-laatste verkiezingen van de VS wel herinneren! Hoe won George W. Bush ook alweer? Met behulp van uitsluiting van een grote groep "minderheden" en de hulp van de zijn broertje de gouverneur. Dat is pas je reinste fraude!!! Waar was de minister van BuZa toen met z'n grote woorden?
Verrotte wereld vol domme elementen is het, die elkaar een beetje lopen na te blaten. En over 20 jaar roept mw. Clinton vanuit d'r rolstoel dat het allemaal opgezet was, en iedereen zucht nog een keertje. Oh toen ja. Who cares. Who's next.
Het zijn geruchten die gelekt zijn. Wie zegt dat écht ambtenaren dit gelekt hebben? Het is niet duidelijk.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:13 schreef ethiraseth het volgende:
De bewijzen van fraude zijn allang gelekt, dat jij er geen notie van neemt betekent niet dat het er niet is.
Mensen vermoorden die het niet eens met hem waren misschienquote:Wat heeft Ahmadinejad de wereld eigenlijk misdaan? Hoeveel mensen heeft ie vermoord?
Ahmadinejad heeft genoeg doden op zijn geweten. Binnen Iran en buiten Iran door het steunen van allerlei terroristische groeperingen.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:19 schreef Slappy het volgende:
Chooselife ga eens snel liefde bedrijven met Lambiekje.
[..]
Mensen vermoorden die het niet eens met hem waren misschien.En waar haal je die onzin van Mousavi heeft 300000 mensen executeren
http://en.wikipedia.org/w(...)_political_prisonersquote:Op maandag 15 juni 2009 20:19 schreef Slappy het volgende:
[..]
Mensen vermoorden die het niet eens met hem waren misschien.En waar haal je die onzin van Mousavi heeft 300000 mensen executeren
BNW? Dacht het niet.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:13 schreef ethiraseth het volgende:
Oh boy, we hebben een BNW-persoon hier.
Er zijn 2 mogelijkheden: we volgen CHooseLife's idee van een massale, internationale samenzwering die maandenlang heeft gewerkt om dit mogelijk te maken, of we volgen de redenering dat er in paniek door de zittende machthebbers is gefraudeerd toen hun kandidaat opeens verloor. Welke is de meest logische?
De bewijzen van fraude zijn allang gelekt, dat jij er geen notie van neemt betekent niet dat het er niet is.
Ja dat weet ikquote:Op maandag 15 juni 2009 20:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ahmadinejad heeft genoeg doden op zijn geweten. Binnen Iran en buiten Iran door het steunen van allerlei terroristische groeperingen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet zo op Mousavi heb. Je moet alleen begrijpen dat veel Iraniers elke gelegenheid gewoon aanpakken om hun ontevredenheid te uiten. In de demonstraties lopen ook genoeg PMOI aanhangers, communistische studenten en pro-shah aanhangers. Alleen is dit een uitgelezen kans om de regering om ver te werpen.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:20 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb toch mijn twijfels bij de tegenstander van Ahmadinejad. Hij wordt nu in de Westerse media wel afgeschilderd als HET ideale alternatief voor die holocaustontkennende mongool, maar dit stuk werpt een heel ander -genuanceerd- licht op de zaak:
http://middleeast.about.c(...)moussavi-profile.htm
Die Mousavi is zo fris nog niet.
Had hij in het vorige topic precies zo ook al gepost.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:15 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wat een hoop onzin in één post. Je kennis over de situatie in Iran is trouwens om te huilen.
30.000 Mensen laten executeren ja. Google er zelf maar op. Het zijn in ieder geval de feiten. Die man heeft behoorlijk bloed aan z'n handen.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:19 schreef Slappy het volgende:
[..]
De demonstranten hebben niets te maken met Westerse leiders. Ze willen vrijheid, begrijp dat dan? Ze hunkeren al 30 jaar naar vrijheid. Ga je eens inlezen, of rot gewoon op uit deze topic want je haalt mij de bloed onder mijn nagels vandaan.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:21 schreef Chooselife het volgende:
[..]
BNW? Dacht het niet.
Hoe kun je nou zo dom zijn om alles op het journaal te geloven. De geschiedenis wijst uit dat dit één grote Westerse show is om de grote boze Ahmadinejad op te laten donderen.
Doen ze dat niet bij elke gesloten markt? Bij elke anti-Westerse leider? Al niet decennia lang?
Moet je die voorgedrukte bordjes eens zien die daar nu uitgedeeld worden. Schaamteloze vertoning daar.
Bewijzen van fraude zijn allang gelekt. Wélke bewijzen?! Doe die nou eens inscannen alsjeblieft.
Waar is jouw bewijs dat dit een grote kapitalistische samenzwering is? Ik zie het namelijk niet.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:21 schreef Chooselife het volgende:
[..]
BNW? Dacht het niet.
Hoe kun je nou zo dom zijn om alles op het journaal te geloven. De geschiedenis wijst uit dat dit één grote Westerse show is om de grote boze Ahmadinejad op te laten donderen.
Doen ze dat niet bij elke gesloten markt? Bij elke anti-Westerse leider? Al niet decennia lang?
Moet je die voorgedrukte bordjes eens zien die daar nu uitgedeeld worden. Schaamteloze vertoning daar.
Bewijzen van fraude zijn allang gelekt. Wélke bewijzen?! Doe die nou eens inscannen alsjeblieft.
Zie nergens Mousavi staanquote:Op maandag 15 juni 2009 20:21 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)_political_prisoners
Ja dat zal het zijn.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:12 schreef AryaMehr het volgende:
Ik had ook niets anders van je verwacht NorthernStar. Ik dacht al, waar blijft het clubje pro-Palestijnen die Ahmadinejad als hun redder zien.
Weet je wie pas een holocaustontkenner en openlijk ANTI SEMIET was?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:20 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb toch mijn twijfels bij de tegenstander van Ahmadinejad. Hij wordt nu in de Westerse media wel afgeschilderd als HET ideale alternatief voor die holocaustontkennende mongool, maar dit stuk werpt een heel ander -genuanceerd- licht op de zaak:
http://middleeast.about.c(...)moussavi-profile.htm
Die Mousavi is zo fris nog niet.
Waar is je bewijs dat dit van buitenaf wordt gevoed? Je dikke duim telt niet als bron hè.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:25 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn.![]()
Van mij had een ander het mogen winnen hoor. De hele VS/Israel campagne tegen Iran stoelt grotendeels op Ahmadinejad. Als die weg zou zijn hadden ze een groot probleem.
Neocons Rooting For Ahmadinejad Win
Ahmadinejad win actually preferable for Israel
Zonder Ahmadinejad had men weer van voren af aan kunnen beginnen.
Los daarvan is wat er nu gebeurt een poging tot destabilisatie, wellicht een couppoging - hoewel succes daarvan erg onwaarschijnlijk is, die voornamelijk van buitenaf gevoed wordt.
Ben het helemaal met je eens Chooselife. Goeie reactie.quote:
Nee maar hij heeft youtube and twitter en belooft "change"quote:Weet de gemiddelde NOS-boer wel wat zijn concurrent Mousavi voor doden op zijn naam heeft? Tijdens zijn eerdere ambtstermijn heeft hij +/-30.000 politiek gevangenen laten executeren!. Daarnaast wilde hij geen vrede sluiten met Irak, toen deze dit aanbood bij de oorlog destijds. Ja, frisse knakker! Laten we die steunen met z'n allen!
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:24 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Waar is jouw bewijs dat dit een grote kapitalistische samenzwering is? Ik zie het namelijk niet.
Ik zie een bevolking die frauderende leiders niet pikt en het heft in eigen handen neemt om hopelijk een betere toekomst voor zichzelf te krijgen. Dat jij daar meteen een samenzwering onder leiding van Amerika inziet zegt vooral veel over jouw paranoide. Je gelooft zeker ook in marsmannetjes in area 51 en het verhaal van de Da Vinci Code is zeker op feiten gebaseerd?![]()
Oftewel, je ziet graag samenzweringen. Nee oke, duidelijk.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:32 schreef Chooselife het volgende:
[..]![]()
Als ik daar bewijs voor had. Dat zou toch wat zijn.
Lees je eens in over de 20ste eeuw. Over alle staatsgrepen, opstanden, invallen. Irak, Afghanistan, Oekraine, Georgie, Kosovo, Venezuela, Vietnam, Panama. De belangen en de betrokken personen én de rol van de inlichtendiensten.
Dan is er maar 1 conclusie mogelijk en die schets ik hierboven.
Dat is ook volledig irrelevant. Ik reageer alleen op die Mousavi, omdat de man een nogal bedenkelijke achtergrond heeft, maar niemand heeft daar iets over gerept in de media. Ach, zeg gerust de achtergrond van een massamoordenaar.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:30 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Chooselife, ik denk ook niet zozeer dat al die studenten op Mousavi hebben gestemd omdat ze 100% Mousavi supporter zijn, ik denk eeder dat van de vier toegestane kandidaten hij degene was waarmee ze de luidste roep om verandering konden afgeven. Dat zelfs dat ze niet gegund is omdat de overheid de stemmen nu heeft gefraudeerd is hetgene waardoor deze protesten echt veel animo hebben gekregen, niet dat een man met toch al bloed aan zijn handen een verkiezing heeft verloren.
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:27 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Waar is je bewijs dat dit van buitenaf wordt gevoed? Je dikke duim telt niet als bron hè.
Zo beter?quote:Los daarvan is wat er nu gebeurt imo een poging tot destabilisatie, wellicht een couppoging - hoewel succes daarvan erg onwaarschijnlijk is, die voornamelijk van buitenaf gevoed wordt.
quote:Op maandag 15 juni 2009 17:47 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
door overduidelijke fraude heeft Ahmadinejad de overwinning opgeeist.
Ik zie ze graag? Ik word ermee geconfronteerd, omdat ik boeken lees. En -ex werknemers (gepensioneerd bijvoorbeeld) vind ik de meest betrouwbare bron wat dat betreft. Die hebben gewetensbezwaar en alleen belang bij de waarheid voordat ze straks de kist induiken.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:34 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Oftewel, je ziet graag samenzweringen. Nee oke, duidelijk.![]()
http://twitter.com/SadeqEn/status/2179956286
Doe es ff normaal! Ik plaats een genuanceerd stuk over mijn twijfels bij Mousavi en ik word gelijk beschuldigd van VRIENDSCHAP met hem. Kan jij wel zindelijk discussieren, man?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:26 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Weet je wie pas een holocaustontkenner en openlijk ANTI SEMIET was?
Julllie' vriend, Mousavi.
Ach, laat hem. Kunnen NorthernStar en Chooselife niet even oprotten met hun onzin.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Doe es ff normaal! Ik plaats een genuanceerd stuk over mijn twijfels bij Mousavi en ik word gelijk beschuldigd van VRIENDSCHAP met hem. Kan jij wel zindelijk discussieren, man?
Het lijkt me juist compleet relevant aangezien dit topic gaat over de demonstraties en jij daar per se het verleden van Mousavi in wil betrekken.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:34 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Dat is ook volledig irrelevant. Ik reageer alleen op die Mousavi, omdat de man een nogal bedenkelijke achtergrond heeft, maar niemand heeft daar iets over gerept in de media. Ach, zeg gerust de achtergrond van een massamoordenaar.
Dat is wel heel vrij vertaald door je. Dat suggereer ik toch niet? Ik dik alleen je twijfels aan. Caps lock omdat het een zeer noemenswaardig feit is, niet om te schreeuwen.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Doe es ff normaal! Ik plaats een genuanceerd stuk over mijn twijfels bij Mousavi en ik word gelijk beschuldigd van VRIENDSCHAP met hem. Kan jij wel zindelijk discussieren, man?
Hey hey, mag ik mijn mening hier verkondigen? Dacht het even wel.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:37 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ach, laat hem. Kunnen NorthernStar en Chooselife niet even oprotten met hun onzin.
Als ik een groene usericon neem, mag ik dan blijven?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:37 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ach, laat hem. Kunnen NorthernStar en Chooselife niet even oprotten met hun onzin.
Kijk! Eindelijk iemand die het begrijpt.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:12 schreef Chooselife het volgende:
Ik sta met de bek vol tanden over deze gang van zaken.
Ik kan je met zeer grote waarschijnlijkheid zeggen dat de realiteit als volgt in elkaar steekt. Zo is het namelijk altijd gegaan met zgn. impopulaire regeringsleiders in landen waar de VS en Israelies belang bij hebben. Als ze dreigen aan de dollar te pulken, of op een mooie oliebel zitten. Onrust stoken, de bevolking op de been helpen, pamfletjes inrichten, leugens vertellen.
Mocht dit óók niet helpen, ja dan een inval of een politieke moord. Precies zoals bij Saddam destijds. Allemaal doorzichtig CIA en Mossad gelul. Let op, zo zal dit ook gaan!
Ahmadinejad heeft gewoon eerlijk gewonnen. Dit is geen nipte overwinning maar een klinkklare. En nérgens siginificante sporen van fraude of zelfs intimidatie. Want, waar vind ik die? Waar zijn de bewijzen? Begrijpt niemand dan dat dit zeer zware kwalificaties zijn? Hoe kun je dit nou in de mond nemen als dit nergens aan te tonen valt. Waar is de bron? Moet ik die Iraanse vluchtelingen in Nederland geloven? Lekker representatief. En geen enkele Ahmadinejad aanhanger heeft de kans gekregen zijn of haar verhaal te vertellen. Lekker eenzijdig ook!
Die hele Maxime Verhagen moet zich de ogen uit z'n kop schamen met die stemmingmakende onzin van 'm. Eerst bewijzen, dan die huichelachtige pseudo-Amerikaanse kutkop van je opentrekken.
Wat heeft Ahmadinejad de wereld eigenlijk misdaan? Hoeveel mensen heeft ie vermoord? Hoeveel landen is ie binnengevallen? Al die uitspraken, jee-minee! Heb je wel eens gehoord hoe de gemiddelde Arabische oliesjeik over homo's en vrouwen denkt? Weet je wel dat dáár de vrouwen juist in burka's lopen en Iran relatief sterk verwesterd en bevrijd is?
Weet de gemiddelde NOS-boer wel wat zijn concurrent Mousavi voor doden op zijn naam heeft? Tijdens zijn eerdere ambtstermijn heeft hij +/-30.000 politiek gevangenen laten executeren!. Daarnaast wilde hij geen vrede sluiten met Irak, toen deze dit aanbood bij de oorlog destijds. Ja, frisse knakker! Laten we die steunen met z'n allen!
Recentelijk, Venezuela. Chavez won ruím. En exact dezelfde taferelen in dat land. En ja, natúúrlijk ook fraude en corrpuptie.
Ik kan me de één-na-laatste verkiezingen van de VS wel herinneren! Hoe won George W. Bush ook alweer? Met behulp van uitsluiting van een grote groep "minderheden" en de hulp van de zijn broertje de gouverneur. Dat is pas je reinste fraude!!! Waar was de minister van BuZa toen met z'n grote woorden?
Verrotte wereld vol domme elementen is het, die elkaar een beetje lopen na te blaten. En over 20 jaar roept mw. Clinton vanuit d'r rolstoel dat het allemaal opgezet was, en iedereen zucht nog een keertje. Oh toen ja. Who cares. Who's next.
HIj heef ons niks misdaan. Hij heeft zijn eigen bevolking juist wat aangedaan door het laatste beetje democratie daar de das om te doen.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:44 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Kijk! Eindelijk iemand die het begrijpt.
Nu Saddam weg is uit Irak gaat het daar beter dan ooit *kuch* NOT !!!! Waar zijn die massavernietigingswapens waarvoor die oorlog begonnen was? En zoals Chooselife al aangeeft: wat heeft Ahmadinejad ons misdaan?
Precies.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:44 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Kijk! Eindelijk iemand die het begrijpt.
Nu Saddam weg is uit Irak gaat het daar beter dan ooit *kuch* NOT !!!! Waar zijn die massavernietigingswapens waarvoor die oorlog begonnen was? En zoals Chooselife al aangeeft: wat heeft Ahmadinejad ons misdaan?
Dat is wel een vrij stellige bewering (zelfs als je er 'imo' voor zetquote:Op maandag 15 juni 2009 20:25 schreef NorthernStar het volgende:
Los daarvan is wat er nu gebeurt een poging tot destabilisatie, wellicht een couppoging - hoewel succes daarvan erg onwaarschijnlijk is, die voornamelijk van buitenaf gevoed wordt.
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:36 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik zie ze graag? Ik word ermee geconfronteerd, omdat ik boeken lees. En -ex werknemers (gepensioneerd bijvoorbeeld) vind ik de meest betrouwbare bron wat dat betreft. Die hebben gewetensbezwaar en alleen belang bij de waarheid voordat ze straks de kist induiken.
Een Robert McNamara bijvoorbeeld. Die vertelt graag over de schandalen tijdens zijn ambtstermijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |