dat doen we al elke dagquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:26 schreef mime_negert het volgende:
Als ik TS zou zijn ging ik ook de meeuwen voeren
Dat je het niet eens voor kunt stellen dat niet iedereen gediend is van een hond die tegen ze opspringt, geeft al voldoende aan.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:51 schreef Qwea het volgende:
Wat is dan het nut van een aanlijn plicht. Gisteren, sprong een witte herder nog tegen me op, ja dat doe mn eigen hond ook wel eens. Probleem?
Of misschien zou er van de opbrengst van de hondenbelasting een lading werkelozen aan het werk kunnen worden gezet met poepruimers.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:58 schreef Casos het volgende:
[..]
Misschien komen die kinderen wel weer spelen als je je hond daar niet meer laat schijten.
Zij doet er met haarhond niet voor onder (die ouder zijn eigen kind helemaal fantastisch vindt)quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat je het niet eens voor kunt stellen dat niet iedereen gediend is van een hond die tegen ze opspringt, geeft al voldoende aan.
Je lijkt wel zo'n ouder die zijn eigen kind helemaal fantastisch vindt en er alles van accepteert..
Is het nou echt zo moeilijk te snappen dat sommige mensen niet van jouw hond gediend zijn?
Nee hoor, hier in de gemeente mogen honden nog gewoon los, hoef je niets op te ruimen en betaal je geen hondenbelasting.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:14 schreef aloa het volgende:
![]()
Er is toch overal een aanlijn en opruimplicht?
Of er wordt aangegeven, dat honden los mogen.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:27 schreef AdBlocker het volgende:
[..]
Nee, op grasveld moet het niet zomaar kunnen. Bij zonnig weer willen er ook mensen kunnen picknicken, kinderen kunnen voetballen/ravotten zonder onder poep te komen zitten. Dus altijd opruimen.
Over katten: eens, gewoon binnenhouden die mormels of andermans tuinen niet laten verklooien.
Misschien zit er wel iets in baby- en hondenpoep waardoor je intelligentie in ernstige mate wordt aangetast.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:33 schreef Casos het volgende:
Zij doet er met haarhond niet voor onder (die ouder zijn eigen kind helemaal fantastisch vindt).
Nogal wiedes dat er niemand picknickt, er lopen constant tokkies die hun honden er laten schijten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:34 schreef Qwea het volgende:niemand picknickt ooit achter onze flat
je lult stom
Er komt NIEMAND
quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:21 schreef Trannellius het volgende:
......
En nee, ik heb nog nooit gehoord van een kat die een willekeurig kind eheft aangevallen
Weet je, sommige mensen zoals die kerel uit de OP, kan gewoon ontzettend overdrijven. Als het veld echt vol ligt met schijt, en er komen mensen BBQ' en, picknicken, kids spelen, dan heeft die vent gewoon een punt. Ik heb gisteren een uur op dat grasveld gelegen op 3 verschillende plekken, met mn hond te ouwehoeren. Ik heb geen stront gezien. Wel peukenquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een grap zeg, mijn quote aanpassen![]()
hier ook wel hebben zo'n machtig mooi grasveldje, en als het lekker weer is het uitermate roeleren om daar te chillen, maar nee hoor het ligt er vol met schijt omdat je van die mensen die wel een hond willen maar er geen fuck voor doen![]()
daarvoor weg met alle stinkende schijt machines
Ik heb er werkelijk nog nooit een BBQ gezien. En dat is dan op het andere grasveld. Niet op het stuk waar die lul loopt te zaniken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:37 schreef MikeyMo het volgende:
hoho, toen marcel en maartje verderop nog woonden werd er wele ens een BBQ gedaan...
maar goed, het is niet zo dat het hele veld overspoelt is met poep ofzo... er zal hier en daar een drol liggen maar dat is het dan ook wel
Druk jij peuken in je hond uitquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Weet je, sommige mensen zoals die kerel uit de OP, kan gewoon ontzettend overdrijven. Als het veld echt vol ligt met schijt, en er komen mensen BBQ' en, picknicken, kids spelen, dan heeft die vent gewoon een punt. Ik heb gisteren een uur op dat grasveld gelegen op 3 verschillende plekken, met mn hond te ouwehoeren. Ik heb geen stront gezien. Wel peuken
Oja, als je je stoort aan afval van anderen, dan is dat natuurlijk een vrijbrief om zelf dat veldje ook maar te gaan vervuilen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:41 schreef Qwea het volgende:
Weet je, sommige mensen zoals die kerel uit de OP, kan gewoon ontzettend overdrijven. Als het veld echt vol ligt met schijt, en er komen mensen BBQ' en, picknicken, kids spelen, dan heeft die vent gewoon een punt. Ik heb gisteren een uur op dat grasveld gelegen op 3 verschillende plekken, met mn hond te ouwehoeren. Ik heb geen stront gezien. Wel peuken
ik zeg toch niet dat die man niet overdrijft, ik zeg alleen dat ik al wel een tijd goed zat ben overal te moeten oppassen voor hondenschijtquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
" Mevrouw! U krijgt een boete! Uw hond ag hier niet loslopen."quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:27 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Hij heeft de gemeente opgebeld met het verzoek om te controleren op dit soort misdaden
Ik geef je gelijk hoor. Mensen kunnen best hun stront van de hond opruimen als dat echt open en bloot op een grasveld ligt. Maar goed, Baloe doet het in de bosjes, en er loopt hier altijd een witte herder die dat ook vaak doet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zeg toch niet dat die man niet overdrijft, ik zeg alleen dat ik al wel een tijd goed zat ben overal te moeten oppassen voor hondenschijt
het ging toch om schijt en niet over peuken?
\\quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nogal wiedes dat er niemand picknickt, er lopen constant tokkies die hun honden er laten schijten.
Wie zegt dat ik me aan die peuken stoor? En als je die oogkleppen afhaalt, zie je dat we dat veld helemaal niet bevuilen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oja, als je je stoort aan afval van anderen, dan is dat natuurlijk een vrijbrief om zelf dat veldje ook maar te gaan vervuilen..
Wat een Calimero-gedrag..
ik vind 1x al teveel, je kan er niks aan doen en het zo ranzigquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk hoor. Mensen kunnen best hun stront van de hond opruimen als dat echt open en bloot op een grasveld ligt. Maar goed, Baloe doet het in de bosjes, en er loopt hier altijd een witte herder die dat ook vaak doet.
En misschien dat het aan mij ligt, maar ik heb nou al 3 weken lang, 4x per dag dat gras over gelopen, en ik ben nog maar 1 hele keer in de schijt getrapt. En dan komt hij aan "maar onder mijn balkon ligt het vol met schijt"
Onwetendheid is geen argument, iedere Nederlander wordt geacht op de hoogte te zijn van wettelijke bepalingen. [14.gif]quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:45 schreef Qwea het volgende:
" Mevrouw! U krijgt een boete! Uw hond ag hier niet loslopen."
-Ik kom hier niet eens vandaan, hoe moet ik dat nou weten, er staan geen bordjes. Ik woon hier niet, geen bordjes ergens, en dan moet ik het weten? *ID kaart laat zien met woonplaats*
" oohw"
Ah, ook nog NSB-er in spé dus.quote:Ik zie het al helemaal voor meEn dan ook nog ff ;
-Maar als we dan toch bezig zijn, die kat *wijst* schijt alles onder, miaauwt de hele buurt wakker en maakt volgens dood. Doe er wat aan of ik schiet hem af
pope breekt de natuur zelf weer helemaal af, sterker nog we gebruiken het zelf voor de gewassen...quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oja, als je je stoort aan afval van anderen, dan is dat natuurlijk een vrijbrief om zelf dat veldje ook maar te gaan vervuilen..
Wat een Calimero-gedrag..
Wedden dat ontwetendheid wel een argument is, en ik geen boete krijg.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Onwetendheid is geen argument, iedere Nederlander wordt geacht op de hoogte te zijn van wettelijke bepalingen. [14.gif]
[..]
Ah, ook nog NSB-er in spé dus.
Eigenlijk verrast me dat niks..
Het staat je vrij het op te ruimen als je je eraan stoort.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:49 schreef MikeyMo het volgende:
pope breekt de natuur zelf weer helemaal af, sterker nog we gebruiken het zelf voor de gewassen...
die peuken en ander zwerfvuil blijft gewoon liggen
Ah, dus iemand anders mag niet over jullie honddinges klagen, maar jij wel over anderen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:50 schreef Qwea het volgende:
En idd, proud te be a traitor.
Er is bijna geen bos waar honden los mogen lopen. Sterker nog, in veel bossen en natuurgebieden mogen helemaal geen honden komen. Als jij dan als hondenhater/bangerik bewust in een van die zeldzame bossen gaat lopen dan vraag je er ook om.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:19 schreef PeZu het volgende:
beter lijnen ze alle honden aan, heel strak hangend in een boom wel te verstaan
loop je lekker in bos te genieten van het mooie weer springt er zo'n stinkende poep machine tegen je op
Klagen mag altijd. Je ziet mij nergens zeggen dat dat niet mag. Dat ik het niet met hem eens ben is een ander verhaal. Maar je zit gewoon stenen op laag water te zoeken nuquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, dus iemand anders mag niet over jullie honddinges klagen, maar jij wel over anderen?
Apart.
Want iedere hondenbezitter van Nederland houdt zich keurig aan de regels en laat zijn hond(en) nooit los in een gebied waar dat niet mag.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:51 schreef MinderMutsig het volgende:
Er is bijna geen bos waar honden los mogen lopen. Sterker nog, in veel bossen en natuurgebieden mogen helemaal geen honden komen. Als jij dan als hondenhater/bangerik bewust in een van die zeldzame bossen gaat lopen dan vraag je er ook om.
Ga gewoon naar een van die andere 1001 natuurgebieden waar geen honden zijn toegelaten.
oah ja en iedereen houdt zich ook zo netjes aan der regels heh?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Er is bijna geen bos waar honden los mogen lopen. Sterker nog, in veel bossen en natuurgebieden mogen helemaal geen honden komen. Als jij dan als hondenhater/bangerik bewust in een van die zeldzame bossen gaat lopen dan vraag je er ook om.
Ga gewoon naar een van die andere 1001 natuurgebieden waar geen honden zijn toegelaten.
Het is "spijkers op laag water zoeken". Niet stenen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:52 schreef Qwea het volgende:
Klagen mag altijd. Je ziet mij nergens zeggen dat dat niet mag. Dat ik het niet met hem eens ben is een ander verhaal. Maar je zit gewoon stenen op laag water te zoeken nu
quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Want iedere hondenbezitter van Nederland houdt zich keurig aan de regels en laat zijn hond(en) nooit los in een gebied waar dat niet mag..
Hoe Tokkie ben je als je niet eens doorhebt dat iemand zich wel eens zou kunnen ergeren aan je hond?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:02 schreef MikeyMo het volgende:
hoe leeg is je leven eigenlijk als je uit je raam kijkt en je de hele tijd jezelf op gaat zitten vreten omdat er honden lopen achter je huis. En dan vervolgens de telefoon ook nog ter hand neemt om een klacht in te dienen
Mispoes. Kan wel.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:19 schreef koffiegast het volgende:
Kattenklagers, het zijn ook altijd hondenbezitters...
Verder zijn bepaalde velden gewoon verboden voor honden, simpelweg omdat er kids op spelen. Heb voor de deur 1 groter stuk veld dat continu wordt gebruikt door kids en zelfs basisscholen in de buurt. Er is verder kilometers aan meer ruimte waar honden kunne schijte naar hartelust, toch staat elk baasje er bij alsof de beeste overal kunnen schijte, zelfs in andermans tuinen (wat maar al te vaak gebeuren). Vind je het gek dat sommige mensen een hekel hebben aan honden? Ik heb zelf niks tegen honden, wel iets tegen hun baasjes af en toe. Honden kun je wel echt begeleiden en dingen aanleren, kun je van katten niet echt zeggen :/
En terecht, smerige beesten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:02 schreef MikeyMo het volgende:
hoe leeg is je leven eigenlijk als je uit je raam kijkt en je de hele tijd jezelf op gaat zitten vreten omdat er honden lopen achter je huis. En dan vervolgens de telefoon ook nog ter hand neemt om een klacht in te dienen
hier ook is het lekker weer en ga je in de tuin chillen, loopt er om het half uur zo'n klein kut keffertje schelle kut geluiden te maken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hoe Tokkie ben je als je niet eens doorhebt dat iemand zich wel eens zou kunnen ergeren aan je hond?
Oh vast niet maar ik wel dus als mijn honden ergens loslopen dan is dat ergens waar dat mag. En natuurlijk houd ik dan in de gaten dat ze niet tegen andere mensen opspringen en houd ik ze zoveel mogelijk weg bij kleine kinderen (voornamelijk uit bescherming voor mijn honden trouwens) maar het wil wel eens gebeuren dat een van de twee er dan in zijn enthousiasme even tussenuit schiet om andere wandelaars te begroeten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Want iedere hondenbezitter van Nederland houdt zich keurig aan de regels en laat zijn hond(en) nooit los in een gebied waar dat niet mag..
quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh vast niet maar ik wel dus als mijn honden ergens loslopen dan is dat ergens waar dat mag. En natuurlijk houd ik dan in de gaten dat ze niet tegen andere mensen opspringen en houd ik ze zoveel mogelijk weg bij kleine kinderen (voornamelijk uit bescherming voor mijn honden trouwens) maar het wil wel eens gebeuren dat een van de twee er dan in zijn enthousiasme even tussenuit schiet om andere wandelaars te begroeten.
Ik doe de moeite om even iets verder te rijden zodat ik in een bos terecht kom waar mijn honden los mogen lopen. Dat is overigens maar een deel van het bos, dat niet op een logische route ligt vanuit andere delen van dat bos. Bovendien staat er langs alle paden een duidelijk bord dat je daar een losloopgebied in loopt. En toch kom ik daar wekelijks mensen tegen die klagen over loslopende honden, over honden die even aan hun broekspijp komen snuffelen als ze midden tussen de spelende honden doorlopen, over honden die zich recht naast het zwemvijvertje even uitschudden, over honden die niet zo gecharmeerd zijn van kinderen die aan hun oren en staart trekken of klagen omdat hun kindje bang is voor honden.
Mensen die bewust in een losloopgebied gaan lopen en alle waarschuwingsborden negeren terwijl het grootste deel van het bos niet toegankelijk is voor honden en de enige inspanning die zij hoeven te doen om die honden te ontlopen is een parkeerplaats verder gaan staan.
De gedachtengang van een tokkie hondeneigenaar.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:15 schreef Keltie het volgende:
Eigenlijk moet dat opgeruimd worden met behulp van die prachtige zakjes, wat ik niet doe. Als ze willen dat ik dat ga doen, moeten ze eerst maar eens die hondenbelasting afschaffen. Zo niet, moeten ze de hondenbelasting eens gaan gebruiken waarvoor het bestemd is: strontruimen. In plaats van het te gebruiken om de nodige begrotingsgaatjes op te vullen.
Geef mij eens 1 reden dan waarom er hondenbelasting betaald dient te worden?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:19 schreef seto het volgende:
[..]
De gedachtengang van een tokkie hondeneigenaar.
Door Keltie.
Tuurlijk joh. De wet geldt alleen als het jou uit komt. Zie hier onder.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:50 schreef Qwea het volgende:
Wedden dat ontwetendheid wel een argument is, en ik geen boete krijg.
Oh, nu mag jij opeens wel van je 'rechten' gebruik maken.quote:En idd, proud te be a traitor. Trouwens, nsb' er?ik heb last van die kat dan is het mijn recht om te klagen
Het zijn vieze beesten waar veel mensen zich aan ergeren.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:20 schreef Keltie het volgende:
[..]
Geef mij eens 1 reden dan waarom er hondenbelasting betaald dient te worden?
Zodat het de tokkies die overlast veroorzaken beperkt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:20 schreef Keltie het volgende:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:21 schreef seto het volgende:
[..]
Het zijn vieze beesten waar veel mensen zich aan ergeren.
Voor het aanleggen van hondenschijtveltjes, waar je dus uiteindelijk óok de boel moet opruimen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:20 schreef Keltie het volgende:
[..]
Bron?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:23 schreef Qwea het volgende:
[..]veel mensen
Meer NL'ers hebben een hond, dan geen hoor.
Hier moet HB betaald worden, voor een honden uitlaat strook, moet je of een pokke end lopen, of het is aan een drukke weg waar 90 wordt gereden waar 50 mag. No way dat mijn hond daar komtquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:22 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Zodat het de tokkies die overlast veroorzaken beperkt.
En om je vraag wel te beantwoorden: voor het aanleggen voor hondeuitlaatplaatsen en lappen grond waar de honden wel 'mogen' schijten. Want kennelijk is dat nodig omdat anders de schijt overal en ergens ligt.
Die hebben we 1 gehad, in het hele dorp ofzoquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:23 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Voor het aanleggen van hondenschijtveltjes,
Nooit gezien, evenals die controle-beambtenquote:waar je dus uiteindelijk óok de boel moet opruimen.
Nee ik vind het ook nutteloos, wel goed geld verdienen (zeker per m2 gras in onze omgeving die schoongemaakt dient te worden) met die hondenbelasting en het enige wat ze ervan betalen zijn controle-beambten van de gemeente en eens in de twee weken een karretje wat de boel opruimt.
Ik erger mij aan hockeykakkers. Moet er dan ook maar een hockeykakkersbelasting komen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:21 schreef seto het volgende:
[..]
Het zijn vieze beesten waar veel mensen zich aan ergeren.
ik weet niet hoor maar de meeste mensen die ik ken hebben geen hond en ik zie ook niet 60% van alle mensen die ik zie weleens met een hond lopenquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:23 schreef Qwea het volgende:
[..]veel mensen
Meer NL'ers hebben een hond, dan geen hoor.
Ik wacht ook nog steeds op de bronquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik weet niet hoor maar de meeste mensen die ik ken hebben geen hond en ik zie ook niet 60% van alle mensen die ik zie weleens met een hond lopen
Dat gebeurd echter, bijna, nooit.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:22 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Zodat het de tokkies die overlast veroorzaken beperkt.
En om je vraag wel te beantwoorden: voor het aanleggen voor hondeuitlaatplaatsen en lappen grond waar de honden wel 'mogen' schijten. Want kennelijk is dat nodig omdat anders de schijt overal en ergens ligt.
Is er niet, zo'n 40% van de Nederlandse gezinnen heeft een hond dan wel een kat of beiden.quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:32 schreef Keltie het volgende:
Mensen op paarden zijn nog veel erger.. Die schijten hele voet-/fietspaden onder
ME-knollen ook altijd
Juist. Al eens geprobeert om dat soort sociaal gestoorde tokkies op het gedrag aan te spreken?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heerlijk, Nederland wordt steeds asocialer. En dat begint blijkbaar bij een deel van de hondenbezitters.
En wielrenners.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heerlijk, Nederland wordt steeds asocialer. En dat begint blijkbaar bij een deel van de hondenbezitters.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:34 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Juist. Al eens geprobeert om dat soort sociaal gestoorde tokkies op het gedrag aan te spreken?
Man, wat een asociaal tering volk. Van die types zoals Qwea, grote bek tegen alles en nog wat. Maar owee als het hen niet uitkomt, dan is de wereld te klein en hebben zij opeens 'rechten'.
Lol! Zie, je voelt je aangesproken he.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:41 schreef Keltie het volgende:
En Joden hebben altijd een grote neus en pijpenkrullen of niet?
Generaliserend stuk stront.
Waarom niet? Als dat beest de weg oversteekt, leert 'ie het waarschijnlijk in 1 keer/klap af.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier moet HB betaald worden, voor een honden uitlaat strook, moet je of een pokke end lopen, of het is aan een drukke weg waar 90 wordt gereden waar 50 mag. No way dat mijn hond daar komt
Ik tel drie alinea's. Sorry, is dat te moeilijk voor je?quote:
lieve schat,quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:44 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik tel drie alinea's. Sorry, is dat te moeilijk voor je?
Nee hoor. Die witregel is optioneel, net zoals het inspringen van de volgende regel.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
lieve schat,
na een alinea komt witregel
ok maar iin het jaar kruik toen ik nog les kreeg was de regel een wit regelquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:52 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee hoor. Die witregel is optioneel, net zoals het inspringen van de volgende regel.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
lieve schat,
na een alinea komt witregel
Nee, maar dan toch kan ik zien dat je een generaliserend stuk stront bentquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:42 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Lol! Zie, je voelt je aangesproken he.
Asociale pauper tokkie met je schijthond.
quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok maar iin het jaar kruik toen ik nog les kreeg was de regel een wit regel
ja, en? Like we care. En maar semi intelligent doen met je enter plaatje.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |