abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:28:16 #77
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_70124836
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:26 schreef mime_negert het volgende:
Als ik TS zou zijn ging ik ook de meeuwen voeren
dat doen we al elke dag

Alles wat je aan voedsel over hebt werken die beesten in luttele seconden weg
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_70124868
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:51 schreef Qwea het volgende:
Wat is dan het nut van een aanlijn plicht. Gisteren, sprong een witte herder nog tegen me op, ja dat doe mn eigen hond ook wel eens. Probleem?
Dat je het niet eens voor kunt stellen dat niet iedereen gediend is van een hond die tegen ze opspringt, geeft al voldoende aan.
Je lijkt wel zo'n ouder die zijn eigen kind helemaal fantastisch vindt en er alles van accepteert. .
Is het nou echt zo moeilijk te snappen dat sommige mensen niet van jouw hond gediend zijn?
FOK! verstandig, lees een P.I.
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:31:26 #79
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_70124922
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:58 schreef Casos het volgende:

[..]

Misschien komen die kinderen wel weer spelen als je je hond daar niet meer laat schijten .
Of misschien zou er van de opbrengst van de hondenbelasting een lading werkelozen aan het werk kunnen worden gezet met poepruimers.
Goed voor de economie, en er wordt iets gedaan voor de honden met de hondenbelasting.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_70125004
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Dat je het niet eens voor kunt stellen dat niet iedereen gediend is van een hond die tegen ze opspringt, geeft al voldoende aan.
Je lijkt wel zo'n ouder die zijn eigen kind helemaal fantastisch vindt en er alles van accepteert. .
Is het nou echt zo moeilijk te snappen dat sommige mensen niet van jouw hond gediend zijn?
Zij doet er met haarhond niet voor onder (die ouder zijn eigen kind helemaal fantastisch vindt) .
pi_70125027
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:14 schreef aloa het volgende:

Er is toch overal een aanlijn en opruimplicht?
Of er wordt aangegeven, dat honden los mogen.
Nee hoor, hier in de gemeente mogen honden nog gewoon los, hoef je niets op te ruimen en betaal je geen hondenbelasting.

Maar er rijden hier dan ook nog regelmatig karren met paarden ervoor die overal hun schijt laten vallen. Daar valt een hondendrol bij in het niets.
There is no love sincerer than the love of food.
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:34:46 #82
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70125030
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:27 schreef AdBlocker het volgende:

[..]

Nee, op grasveld moet het niet zomaar kunnen. Bij zonnig weer willen er ook mensen kunnen picknicken, kinderen kunnen voetballen/ravotten zonder onder poep te komen zitten. Dus altijd opruimen.

Over katten: eens, gewoon binnenhouden die mormels of andermans tuinen niet laten verklooien.
niemand picknickt ooit achter onze flat je lult stom

Er komt NIEMAND
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_70125056
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:33 schreef Casos het volgende:
Zij doet er met haarhond niet voor onder (die ouder zijn eigen kind helemaal fantastisch vindt) .
Misschien zit er wel iets in baby- en hondenpoep waardoor je intelligentie in ernstige mate wordt aangetast.
pi_70125075
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:34 schreef Qwea het volgende:
niemand picknickt ooit achter onze flat je lult stom

Er komt NIEMAND
Nogal wiedes dat er niemand picknickt, er lopen constant tokkies die hun honden er laten schijten.
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:36:53 #85
7168 Kptelmo
Syntax Error
pi_70125091
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:21 schreef Trannellius het volgende:
......

En nee, ik heb nog nooit gehoord van een kat die een willekeurig kind eheft aangevallen

honden
katten
"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning." (Rich Cook)
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:37:31 #86
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_70125107
hoho, toen marcel en maartje verderop nog woonden werd er wele ens een BBQ gedaan...

maar goed, het is niet zo dat het hele veld overspoelt is met poep ofzo... er zal hier en daar een drol liggen maar dat is het dan ook wel
[..]
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:41:49 #87
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70125217
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:30 schreef PeZu het volgende:

[..]

wat een grap zeg, mijn quote aanpassen

hier ook wel hebben zo'n machtig mooi grasveldje, en als het lekker weer is het uitermate roeleren om daar te chillen, maar nee hoor het ligt er vol met schijt omdat je van die mensen die wel een hond willen maar er geen fuck voor doen

daarvoor weg met alle stinkende schijt machines
Weet je, sommige mensen zoals die kerel uit de OP, kan gewoon ontzettend overdrijven. Als het veld echt vol ligt met schijt, en er komen mensen BBQ' en, picknicken, kids spelen, dan heeft die vent gewoon een punt. Ik heb gisteren een uur op dat grasveld gelegen op 3 verschillende plekken, met mn hond te ouwehoeren. Ik heb geen stront gezien. Wel peuken
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:42:43 #88
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70125245
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:37 schreef MikeyMo het volgende:
hoho, toen marcel en maartje verderop nog woonden werd er wele ens een BBQ gedaan...

maar goed, het is niet zo dat het hele veld overspoelt is met poep ofzo... er zal hier en daar een drol liggen maar dat is het dan ook wel
Ik heb er werkelijk nog nooit een BBQ gezien. En dat is dan op het andere grasveld. Niet op het stuk waar die lul loopt te zaniken.

Je moet de 15de nog vrij nemen! (scheelt me bellen )
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:43:07 #89
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_70125259
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:41 schreef Qwea het volgende:

[..]

Weet je, sommige mensen zoals die kerel uit de OP, kan gewoon ontzettend overdrijven. Als het veld echt vol ligt met schijt, en er komen mensen BBQ' en, picknicken, kids spelen, dan heeft die vent gewoon een punt. Ik heb gisteren een uur op dat grasveld gelegen op 3 verschillende plekken, met mn hond te ouwehoeren. Ik heb geen stront gezien. Wel peuken
Druk jij peuken in je hond uit
ik ben de jager met de pet.
pi_70125306
quote:
Oja, als je je stoort aan afval van anderen, dan is dat natuurlijk een vrijbrief om zelf dat veldje ook maar te gaan vervuilen. .
Wat een Calimero-gedrag. .
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:44:56 #91
138448 PeZu
Suspended animation
pi_70125325
quote:

[..]

ik zeg toch niet dat die man niet overdrijft, ik zeg alleen dat ik al wel een tijd goed zat ben overal te moeten oppassen voor hondenschijt

het ging toch om schijt en niet over peuken?
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:45:41 #92
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70125349
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:27 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Hij heeft de gemeente opgebeld met het verzoek om te controleren op dit soort misdaden
" Mevrouw! U krijgt een boete! Uw hond ag hier niet loslopen."
-Ik kom hier niet eens vandaan, hoe moet ik dat nou weten, er staan geen bordjes. Ik woon hier niet, geen bordjes ergens, en dan moet ik het weten? *ID kaart laat zien met woonplaats*

" oohw"

Ik zie het al helemaal voor me En dan ook nog ff ;

-Maar als we dan toch bezig zijn, die kat *wijst* schijt alles onder, miaauwt de hele buurt wakker en maakt volgens dood. Doe er wat aan of ik schiet hem af

donderdag 18 juni 2009 @ 11:47:11 #93
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70125402
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:44 schreef PeZu het volgende:

[..]

ik zeg toch niet dat die man niet overdrijft, ik zeg alleen dat ik al wel een tijd goed zat ben overal te moeten oppassen voor hondenschijt

het ging toch om schijt en niet over peuken?
Ik geef je gelijk hoor. Mensen kunnen best hun stront van de hond opruimen als dat echt open en bloot op een grasveld ligt. Maar goed, Baloe doet het in de bosjes, en er loopt hier altijd een witte herder die dat ook vaak doet.

En misschien dat het aan mij ligt, maar ik heb nou al 3 weken lang, 4x per dag dat gras over gelopen, en ik ben nog maar 1 hele keer in de schijt getrapt. En dan komt hij aan "maar onder mijn balkon ligt het vol met schijt"
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:47:32 #94
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70125410
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Nogal wiedes dat er niemand picknickt, er lopen constant tokkies die hun honden er laten schijten.
\\
Ja, je kan me wat JK
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:48:10 #95
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70125432
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Oja, als je je stoort aan afval van anderen, dan is dat natuurlijk een vrijbrief om zelf dat veldje ook maar te gaan vervuilen. .
Wie zegt dat ik me aan die peuken stoor? En als je die oogkleppen afhaalt, zie je dat we dat veld helemaal niet bevuilen.
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:48:15 #96
138448 PeZu
Suspended animation
pi_70125435
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:47 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik geef je gelijk hoor. Mensen kunnen best hun stront van de hond opruimen als dat echt open en bloot op een grasveld ligt. Maar goed, Baloe doet het in de bosjes, en er loopt hier altijd een witte herder die dat ook vaak doet.

En misschien dat het aan mij ligt, maar ik heb nou al 3 weken lang, 4x per dag dat gras over gelopen, en ik ben nog maar 1 hele keer in de schijt getrapt. En dan komt hij aan "maar onder mijn balkon ligt het vol met schijt"
ik vind 1x al teveel, je kan er niks aan doen en het zo ranzig
pi_70125463
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:45 schreef Qwea het volgende:
" Mevrouw! U krijgt een boete! Uw hond ag hier niet loslopen."
-Ik kom hier niet eens vandaan, hoe moet ik dat nou weten, er staan geen bordjes. Ik woon hier niet, geen bordjes ergens, en dan moet ik het weten? *ID kaart laat zien met woonplaats*

" oohw"
Onwetendheid is geen argument, iedere Nederlander wordt geacht op de hoogte te zijn van wettelijke bepalingen. [14.gif]
quote:
Ik zie het al helemaal voor me En dan ook nog ff ;

-Maar als we dan toch bezig zijn, die kat *wijst* schijt alles onder, miaauwt de hele buurt wakker en maakt volgens dood. Doe er wat aan of ik schiet hem af

Ah, ook nog NSB-er in spé dus.
Eigenlijk verrast me dat niks. .
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:49:01 #98
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_70125465
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

pope breekt de natuur zelf weer helemaal af, sterker nog we gebruiken het zelf voor de gewassen...

die peuken en ander zwerfvuil blijft gewoon liggen
[..]
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:50:39 #99
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70125524
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Onwetendheid is geen argument, iedere Nederlander wordt geacht op de hoogte te zijn van wettelijke bepalingen. [14.gif]
[..]

Ah, ook nog NSB-er in spé dus.
Eigenlijk verrast me dat niks. .
Wedden dat ontwetendheid wel een argument is, en ik geen boete krijg.

En idd, proud te be a traitor. Trouwens, nsb' er? ik heb last van die kat dan is het mijn recht om te klagen
pi_70125529
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:49 schreef MikeyMo het volgende:
pope breekt de natuur zelf weer helemaal af, sterker nog we gebruiken het zelf voor de gewassen...

die peuken en ander zwerfvuil blijft gewoon liggen
Het staat je vrij het op te ruimen als je je eraan stoort.
Of degene die het weggooit erop aan te spreken.
Maar het is natuurlijker makkelijk snel naar binnen te rennen om een KLB-topic te openen.
pi_70125556
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:50 schreef Qwea het volgende:
En idd, proud te be a traitor.
Ah, dus iemand anders mag niet over jullie honddinges klagen, maar jij wel over anderen?
Apart.
pi_70125571
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:19 schreef PeZu het volgende:
beter lijnen ze alle honden aan, heel strak hangend in een boom wel te verstaan

loop je lekker in bos te genieten van het mooie weer springt er zo'n stinkende poep machine tegen je op
Er is bijna geen bos waar honden los mogen lopen. Sterker nog, in veel bossen en natuurgebieden mogen helemaal geen honden komen. Als jij dan als hondenhater/bangerik bewust in een van die zeldzame bossen gaat lopen dan vraag je er ook om.
Ga gewoon naar een van die andere 1001 natuurgebieden waar geen honden zijn toegelaten.
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:52:48 #103
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70125608
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ah, dus iemand anders mag niet over jullie honddinges klagen, maar jij wel over anderen?
Apart.
Klagen mag altijd. Je ziet mij nergens zeggen dat dat niet mag. Dat ik het niet met hem eens ben is een ander verhaal. Maar je zit gewoon stenen op laag water te zoeken nu
pi_70125629
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:51 schreef MinderMutsig het volgende:
Er is bijna geen bos waar honden los mogen lopen. Sterker nog, in veel bossen en natuurgebieden mogen helemaal geen honden komen. Als jij dan als hondenhater/bangerik bewust in een van die zeldzame bossen gaat lopen dan vraag je er ook om.
Ga gewoon naar een van die andere 1001 natuurgebieden waar geen honden zijn toegelaten.
Want iedere hondenbezitter van Nederland houdt zich keurig aan de regels en laat zijn hond(en) nooit los in een gebied waar dat niet mag. .
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:54:51 #105
138448 PeZu
Suspended animation
pi_70125680
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:51 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

oah ja en iedereen houdt zich ook zo netjes aan der regels heh?

ik hou niet van honden wat voor moeite (waar ik ook loop, speciaal bos of niet) is het om er voor te zorgen dat JOUW hond een ander niet tot last is?

echt weer zon kul argument, ja buurman ik zet mijn muziek niet zachter ga maar ergens wonen waa er geen lawaai is _!
pi_70125708
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:52 schreef Qwea het volgende:
Klagen mag altijd. Je ziet mij nergens zeggen dat dat niet mag. Dat ik het niet met hem eens ben is een ander verhaal. Maar je zit gewoon stenen op laag water te zoeken nu
Het is "spijkers op laag water zoeken". Niet stenen.
En uit het topic krijg ik toch een ander idee, jij en je Überstormbahnführer vinden het belachelijk dat die knakker met zijn kat klaagt over hondenpoep, maar jij zou wel graag zijn kat bij de politie aangeven. Dat is een beetje meten met twee maten. Beetje erg zelfs, mijns inziens.
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:57:59 #107
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_70125797
Bij ons in het dorp hebben ze van die mooie afvalbakken met speciale zakjes voor hondenschijt, maar er zijn er altijd die de shit laten liggen.
Soms voel ik me dan verplicht om het met zo'n zakje op te ruimen en tegen zn ramen thuis te gooien
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:59:23 #108
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_70125861
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Want iedere hondenbezitter van Nederland houdt zich keurig aan de regels en laat zijn hond(en) nooit los in een gebied waar dat niet mag. .

Moet zeggen, onze hond loopt ook altijd en overal los (en dan ook echt overal) maar zal dan ook niet naar mensen en aangelijnde honden toe komen zolang ze het beest niet aanhalen, mocht ze dat wel gaan doen zonder aanleiding zal ik geen moment twijfelen om haar aan te lijnen.
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:02:12 #109
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_70125981
Mijn katten schijten overigens gewoon op de kattenbak.
Kan een hond dat ook niet leren, om op de hondebak ofzo te gaan?
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:02:59 #110
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_70126009
hoe leeg is je leven eigenlijk als je uit je raam kijkt en je de hele tijd jezelf op gaat zitten vreten omdat er honden lopen achter je huis. En dan vervolgens de telefoon ook nog ter hand neemt om een klacht in te dienen
[..]
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:04:53 #111
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_70126066
Hoe leeg is je leven als je je niet kunt realiseren dat die pokkebeesten niet overal alles onder mogen schijten? Lijn gewoon aan en loop naar een hondenuitlaatplaats.
pi_70126137
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:02 schreef MikeyMo het volgende:
hoe leeg is je leven eigenlijk als je uit je raam kijkt en je de hele tijd jezelf op gaat zitten vreten omdat er honden lopen achter je huis. En dan vervolgens de telefoon ook nog ter hand neemt om een klacht in te dienen
Hoe Tokkie ben je als je niet eens doorhebt dat iemand zich wel eens zou kunnen ergeren aan je hond?
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:08:33 #113
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_70126187
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:19 schreef koffiegast het volgende:
Kattenklagers, het zijn ook altijd hondenbezitters...

Verder zijn bepaalde velden gewoon verboden voor honden, simpelweg omdat er kids op spelen. Heb voor de deur 1 groter stuk veld dat continu wordt gebruikt door kids en zelfs basisscholen in de buurt. Er is verder kilometers aan meer ruimte waar honden kunne schijte naar hartelust, toch staat elk baasje er bij alsof de beeste overal kunnen schijte, zelfs in andermans tuinen (wat maar al te vaak gebeuren). Vind je het gek dat sommige mensen een hekel hebben aan honden? Ik heb zelf niks tegen honden, wel iets tegen hun baasjes af en toe. Honden kun je wel echt begeleiden en dingen aanleren, kun je van katten niet echt zeggen :/
Mispoes. Kan wel.
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:08:42 #114
69994 seto
-|||--------|||-
pi_70126194
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:02 schreef MikeyMo het volgende:
En terecht, smerige beesten.

Als dat dichtbij mijn huis gebeurde zou ik hetzelfde doen.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:11:51 #115
138448 PeZu
Suspended animation
pi_70126308
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Hoe Tokkie ben je als je niet eens doorhebt dat iemand zich wel eens zou kunnen ergeren aan je hond?
hier ook is het lekker weer en ga je in de tuin chillen, loopt er om het half uur zo'n klein kut keffertje schelle kut geluiden te maken.

dus pezu vraagt na een hele zomer dit aangehhoord te hebben of er wat aan het geblaf gedaan kan worden

buuf: dat valt wel mee toch?

ik: nee, anders had ik niet wat van gezegd

buuf: maar...

ik: het is tenslotte jouw keuze om zo'n beest te houden en dus ook jouw verantwoordelijkheid om niemand tot last te zijn, dag buuf
pi_70126381
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Oh vast niet maar ik wel dus als mijn honden ergens loslopen dan is dat ergens waar dat mag. En natuurlijk houd ik dan in de gaten dat ze niet tegen andere mensen opspringen en houd ik ze zoveel mogelijk weg bij kleine kinderen (voornamelijk uit bescherming voor mijn honden trouwens) maar het wil wel eens gebeuren dat een van de twee er dan in zijn enthousiasme even tussenuit schiet om andere wandelaars te begroeten.
Ik doe de moeite om even iets verder te rijden zodat ik in een bos terecht kom waar mijn honden los mogen lopen. Dat is overigens maar een deel van het bos, dat niet op een logische route ligt vanuit andere delen van dat bos. Bovendien staat er langs alle paden een duidelijk bord dat je daar een losloopgebied in loopt. En toch kom ik daar wekelijks mensen tegen die klagen over loslopende honden, over honden die even aan hun broekspijp komen snuffelen als ze midden tussen de spelende honden doorlopen, over honden die zich recht naast het zwemvijvertje even uitschudden, over honden die niet zo gecharmeerd zijn van kinderen die aan hun oren en staart trekken of klagen omdat hun kindje bang is voor honden.
Mensen die bewust in een losloopgebied gaan lopen en alle waarschuwingsborden negeren terwijl het grootste deel van het bos niet toegankelijk is voor honden en de enige inspanning die zij hoeven te doen om die honden te ontlopen is een parkeerplaats verder gaan staan.
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:15:27 #117
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_70126453
Sowieso, schijt opruimen

Heb zelf een labrador en die schijt 9vd10 keer op de aangewezen uitlaatstroken. Zo niet schijt'ie in een berm langs de weg (waar dus geen kinderen spelen) of ergens in de bosjes.
Eigenlijk moet dat opgeruimd worden met behulp van die prachtige zakjes, wat ik niet doe. Als ze willen dat ik dat ga doen, moeten ze eerst maar eens die hondenbelasting afschaffen. Zo niet, moeten ze de hondenbelasting eens gaan gebruiken waarvoor het bestemd is: strontruimen. In plaats van het te gebruiken om de nodige begrotingsgaatjes op te vullen.
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:16:58 #118
138448 PeZu
Suspended animation
pi_70126511
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:14 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Oh vast niet maar ik wel dus als mijn honden ergens loslopen dan is dat ergens waar dat mag. En natuurlijk houd ik dan in de gaten dat ze niet tegen andere mensen opspringen en houd ik ze zoveel mogelijk weg bij kleine kinderen (voornamelijk uit bescherming voor mijn honden trouwens) maar het wil wel eens gebeuren dat een van de twee er dan in zijn enthousiasme even tussenuit schiet om andere wandelaars te begroeten.
Ik doe de moeite om even iets verder te rijden zodat ik in een bos terecht kom waar mijn honden los mogen lopen. Dat is overigens maar een deel van het bos, dat niet op een logische route ligt vanuit andere delen van dat bos. Bovendien staat er langs alle paden een duidelijk bord dat je daar een losloopgebied in loopt. En toch kom ik daar wekelijks mensen tegen die klagen over loslopende honden, over honden die even aan hun broekspijp komen snuffelen als ze midden tussen de spelende honden doorlopen, over honden die zich recht naast het zwemvijvertje even uitschudden, over honden die niet zo gecharmeerd zijn van kinderen die aan hun oren en staart trekken of klagen omdat hun kindje bang is voor honden.
Mensen die bewust in een losloopgebied gaan lopen en alle waarschuwingsborden negeren terwijl het grootste deel van het bos niet toegankelijk is voor honden en de enige inspanning die zij hoeven te doen om die honden te ontlopen is een parkeerplaats verder gaan staan.

donderdag 18 juni 2009 @ 12:19:00 #119
69994 seto
-|||--------|||-
pi_70126582
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:15 schreef Keltie het volgende:
Eigenlijk moet dat opgeruimd worden met behulp van die prachtige zakjes, wat ik niet doe. Als ze willen dat ik dat ga doen, moeten ze eerst maar eens die hondenbelasting afschaffen. Zo niet, moeten ze de hondenbelasting eens gaan gebruiken waarvoor het bestemd is: strontruimen. In plaats van het te gebruiken om de nodige begrotingsgaatjes op te vullen.
De gedachtengang van een tokkie hondeneigenaar.

Door Keltie.
Seto is zo ene baas he
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:20:26 #120
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_70126640
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:19 schreef seto het volgende:

[..]

De gedachtengang van een tokkie hondeneigenaar.

Door Keltie.
Geef mij eens 1 reden dan waarom er hondenbelasting betaald dient te worden?
pi_70126669
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:50 schreef Qwea het volgende:
Wedden dat ontwetendheid wel een argument is, en ik geen boete krijg.
Tuurlijk joh. De wet geldt alleen als het jou uit komt. Zie hier onder.
quote:
En idd, proud te be a traitor. Trouwens, nsb' er? ik heb last van die kat dan is het mijn recht om te klagen
Oh, nu mag jij opeens wel van je 'rechten' gebruik maken.
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:21:39 #122
69994 seto
-|||--------|||-
pi_70126678
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:20 schreef Keltie het volgende:

[..]

Het zijn vieze beesten waar veel mensen zich aan ergeren.
Seto is zo ene baas he
pi_70126726
quote:
Zodat het de tokkies die overlast veroorzaken beperkt.

En om je vraag wel te beantwoorden: voor het aanleggen voor hondeuitlaatplaatsen en lappen grond waar de honden wel 'mogen' schijten. Want kennelijk is dat nodig omdat anders de schijt overal en ergens ligt.
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:23:21 #124
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70126750
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:21 schreef seto het volgende:

[..]

veel mensen

Meer NL'ers hebben een hond, dan geen hoor.
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:23:55 #125
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_70126771
quote:

[..]

Voor het aanleggen van hondenschijtveltjes, waar je dus uiteindelijk óok de boel moet opruimen.
Nee ik vind het ook nutteloos, wel goed geld verdienen (zeker per m2 gras in onze omgeving die schoongemaakt dient te worden) met die hondenbelasting en het enige wat ze ervan betalen zijn controle-beambten van de gemeente en eens in de twee weken een karretje wat de boel opruimt.
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:24:05 #126
69994 seto
-|||--------|||-
pi_70126776
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:23 schreef Qwea het volgende:

[..]

veel mensen

Bron?
Seto is zo ene baas he
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:24:32 #127
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70126792
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:22 schreef _Arthur het volgende:

[..]

En om je vraag wel te beantwoorden: voor het aanleggen voor hondeuitlaatplaatsen en lappen grond waar de honden wel 'mogen' schijten. Want kennelijk is dat nodig omdat anders de schijt overal en ergens ligt.
Hier moet HB betaald worden, voor een honden uitlaat strook, moet je of een pokke end lopen, of het is aan een drukke weg waar 90 wordt gereden waar 50 mag. No way dat mijn hond daar komt

Dus idd, laten ze dat geld maar eens goed gebruiken.

Ga ik nu even met mijn hond het gras op
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:25:44 #128
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_70126837
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:23 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Voor het aanleggen van hondenschijtveltjes,
Die hebben we 1 gehad, in het hele dorp ofzo
quote:
waar je dus uiteindelijk óok de boel moet opruimen.
Nee ik vind het ook nutteloos, wel goed geld verdienen (zeker per m2 gras in onze omgeving die schoongemaakt dient te worden) met die hondenbelasting en het enige wat ze ervan betalen zijn controle-beambten van de gemeente en eens in de twee weken een karretje wat de boel opruimt.
Nooit gezien, evenals die controle-beambten
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:26:43 #129
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_70126867
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:21 schreef seto het volgende:

[..]

Ik erger mij aan hockeykakkers. Moet er dan ook maar een hockeykakkersbelasting komen?
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:26:51 #130
138448 PeZu
Suspended animation
pi_70126873
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:23 schreef Qwea het volgende:

[..]

veel mensen

ik weet niet hoor maar de meeste mensen die ik ken hebben geen hond en ik zie ook niet 60% van alle mensen die ik zie weleens met een hond lopen
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:27:53 #131
69994 seto
-|||--------|||-
pi_70126909
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:26 schreef PeZu het volgende:

[..]

ik weet niet hoor maar de meeste mensen die ik ken hebben geen hond en ik zie ook niet 60% van alle mensen die ik zie weleens met een hond lopen
Ik wacht ook nog steeds op de bron
Seto is zo ene baas he
pi_70126922
Heerlijk, Nederland wordt steeds asocialer. En dat begint blijkbaar bij een deel van de hondenbezitters.
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:28:17 #133
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_70126924
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:22 schreef _Arthur het volgende:

[..]

Dat gebeurd echter, bijna, nooit.
Hondenbelasting is voor, bijna, iedere gemeente een mooie spaarpot.

EDIT:
En waarin zou het mij moeten beperken?
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:30:06 #134
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_70126990
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:24 schreef seto het volgende:

[..]

Bron?
Is er niet, zo'n 40% van de Nederlandse gezinnen heeft een hond dan wel een kat of beiden.
55% van de gezinnen heeft een (willekeurig) huisdier.
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:32:33 #135
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_70127070
Mensen op paarden zijn nog veel erger.. Die schijten hele voet-/fietspaden onder
ME-knollen ook altijd
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:33:51 #136
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_70127109
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:32 schreef Keltie het volgende:
Mensen op paarden zijn nog veel erger.. Die schijten hele voet-/fietspaden onder
ME-knollen ook altijd
Inderdaad.
Hier hebben ze ook van die Schotse Hooglanders, leuke beesten hoor, maar de visplekken zijn een stuk minder bezet sinds die hun intreden hebben gedaan in het gebied.
pi_70127139
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heerlijk, Nederland wordt steeds asocialer. En dat begint blijkbaar bij een deel van de hondenbezitters.
Juist. Al eens geprobeert om dat soort sociaal gestoorde tokkies op het gedrag aan te spreken?

Man, wat een asociaal tering volk. Van die types zoals Qwea, grote bek tegen alles en nog wat. Maar owee als het hen niet uitkomt, dan is de wereld te klein en hebben zij opeens 'rechten'.
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:37:05 #138
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_70127208
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En wielrenners.
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:41:29 #139
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_70127352
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:34 schreef _Arthur het volgende:

[..]

Juist. Al eens geprobeert om dat soort sociaal gestoorde tokkies op het gedrag aan te spreken?

Man, wat een asociaal tering volk. Van die types zoals Qwea, grote bek tegen alles en nog wat. Maar owee als het hen niet uitkomt, dan is de wereld te klein en hebben zij opeens 'rechten'.

En Joden hebben altijd een grote neus en pijpenkrullen of niet?
Generaliserend stuk stront.
pi_70127362
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:37 schreef Houzer het volgende:
En wielrenners.
Ruimen die hun poep op een grasveldje ook al niet op? Bah bah
pi_70127388
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:41 schreef Keltie het volgende:

En Joden hebben altijd een grote neus en pijpenkrullen of niet?
Generaliserend stuk stront.
Lol! Zie, je voelt je aangesproken he.

Asociale pauper tokkie met je schijthond.
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:43:02 #142
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_70127403
Hondenpoep in de bosjes een teken van asocialiteit...

als je last hebt van hondenpoep in de bosjes vraag ik me af wat daar uberhaupt doet
[..]
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:43:36 #143
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_70127430
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:24 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hier moet HB betaald worden, voor een honden uitlaat strook, moet je of een pokke end lopen, of het is aan een drukke weg waar 90 wordt gereden waar 50 mag. No way dat mijn hond daar komt
Waarom niet? Als dat beest de weg oversteekt, leert 'ie het waarschijnlijk in 1 keer/klap af.
pi_70127472
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:16 schreef PeZu het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik tel drie alinea's. Sorry, is dat te moeilijk voor je?
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:47:20 #145
138448 PeZu
Suspended animation
pi_70127563
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:44 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik tel drie alinea's. Sorry, is dat te moeilijk voor je?
lieve schat,

na een alinea komt witregel

pi_70127726
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:47 schreef PeZu het volgende:

[..]

lieve schat,

Nee hoor. Die witregel is optioneel, net zoals het inspringen van de volgende regel.
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:53:35 #147
138448 PeZu
Suspended animation
pi_70127760
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:52 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Nee hoor. Die witregel is optioneel, net zoals het inspringen van de volgende regel.
ok maar iin het jaar kruik toen ik nog les kreeg was de regel een wit regel
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:55:59 #148
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70127844
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:47 schreef PeZu het volgende:

[..]

lieve schat,

Ga maar terug naar school !
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:57:39 #149
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_70127889
een paar jaar geleden liep ik over dezelfde grasstrook met 2 jack russeltjes... liep er ook iemand te blazen dat ik mijn honden moest aanlijnen vanaf het balkon...
En hij moest ook melden dat er allemaal honden schijten en dat als er dan gemaaid wordt alle stront gelanceerd wordt tegen zijn ramen e.d.

Wat een onzin zeg Als dat zo zou zijn dan zou iedereen er last van moeten hebben die op de begane grond woont en ik heb nog nooit iemand er verder over gehoord en ik ken een aantal van de begane grond...

Uiteraard had dit figuur ook weer een kattenbak op het balkon staan
[..]
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:59:20 #150
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_70127947
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:42 schreef _Arthur het volgende:

[..]

Lol! Zie, je voelt je aangesproken he.

Asociale pauper tokkie met je schijthond.
Nee, maar dan toch kan ik zien dat je een generaliserend stuk stront bent
  donderdag 18 juni 2009 @ 13:02:21 #151
138448 PeZu
Suspended animation
pi_70128040
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:55 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ga maar terug naar school !
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:53 schreef PeZu het volgende:

[..]

ok maar iin het jaar kruik toen ik nog les kreeg was de regel een wit regel
  donderdag 18 juni 2009 @ 13:03:15 #152
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70128066
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 13:02 schreef PeZu het volgende:

[..]

[..]

ja, en? Like we care. En maar semi intelligent doen met je enter plaatje.

Je ging gewoon keihard af
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')