quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok maar iin het jaar kruik toen ik nog les kreeg was de regel een wit regel
ja, en? Like we care. En maar semi intelligent doen met je enter plaatje.quote:
nee hoor, ik ga niet afquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, en? Like we care. En maar semi intelligent doen met je enter plaatje.
Je ging gewoon keihard af
quote:
ik lees nergens in je verhaal dat je hem hebt aangesproken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:10 schreef MikeyMo het volgende:
Mijn klacht: Kattenbezitters die klagen over honden zijn schijnheilige hypocriete teringlijers.
Niet half zo hard als jij met deze opmerking:quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, en? Like we care. En maar semi intelligent doen met je enter plaatje.
Je ging gewoon keihard af
quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Klagen mag altijd. Je ziet mij nergens zeggen dat dat niet mag. Dat ik het niet met hem eens ben is een ander verhaal. Maar je zit gewoon stenen op laag water te zoeken nu
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:09 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Niet half zo hard als jij met deze opmerking:
[..]
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:09 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Niet half zo hard als jij met deze opmerking:
[..]
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:09 schreef PeZu het volgende:
[..]_!
de factor die bepaald hoe ik me voel (en dus al dan niet af ga)nadat ik kennelijk iets verkeerd opmerk, ben ik en niet jij
btw af gaan, heb ik sinds de basisschool niet meer gehoord
wel fijn om te zien dat je de honden discussie niet kan winnen en dan op dit soort dingen ingaat![]()
quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:23 schreef Qwea het volgende:
[..]veel mensen
Meer NL'ers hebben een hond, dan geen hoor.
Hey, nu nit het onderwerp verdraaien! Hondenbezitters waren in dit topic aan het afgaan, weetjenog?quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:29 schreef MinderMutsig het volgende:
Hey! We waren hier kattenbezitters aan het afzeiken!
Ontopic!
Zo iemand die een ander niet confronteert met de uitwerpselen van zijn in gevangenschap levende dier, bedoel je dus?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:57 schreef MikeyMo het volgende:
Uiteraard had dit figuur ook weer een kattenbak op het balkon staan
Ik niet hoor.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:30 schreef dubidub het volgende:
[..]
Hey, nu nit het onderwerp verdraaien! Hondenbezitters waren in dit topic aan het afgaan, weetjenog?
iemand die er geen zicht op heeft of zijn poezebeest bij een ander in de tuin aan het schijten is aangezien ook deze netjes vrij mocht rondwandelen...quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo iemand die een ander niet confronteert met de uitwerpselen van zijn in gevangenschap levende dier, bedoel je dus?
Maar je kunt dus niet met zekerheid zeggen dat zijn kat overal buiten schijt. Voor hetzelfde geld doet-ie dat netjes op de kattenbak op het balkon. In ieder geval zorgt zijn baasje voor een afvoer van (een deel van) de uitwerpselen van zijn huisdier, zodat andere mensen er geen last van hebben.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:14 schreef MikeyMo het volgende:
iemand die er geen zicht op heeft of zijn poezebeest bij een ander in de tuin aan het schijten is aangezien ook deze netjes vrij mocht rondwandelen...
is goed voor de bemesting, dat argument heb je zelf aangedragen toen het voor je hond wel goed uitkwam, en ze ruimen het ook nog eens netjes opquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:14 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
iemand die er geen zicht op heeft of zijn poezebeest bij een ander in de tuin aan het schijten is aangezien ook deze netjes vrij mocht rondwandelen...
die vent waar het over gaat in de OP, heeft geen kattenbak. Alle deuren zijn nu potdicht, en die kat loopt op het gras.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Maar je kunt dus niet met zekerheid zeggen dat zijn kat overal buiten schijt. Voor hetzelfde geld doet-ie dat netjes op de kattenbak op het balkon. In ieder geval zorgt zijn baasje voor een afvoer van (een deel van) de uitwerpselen van zijn huisdier, zodat andere mensen er geen last van hebben.
Dat kun jij niet zeggen.
ooit katten gehad? Ik mn hele leven, en die beesten ruimen dat echt niet altijd zelf op hoor. Begraven my ass. Dat deed de mijne nie eensquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
is goed voor de bemesting, dat argument heb je zelf aangedragen toen het voor je hond wel goed uitkwam, en ze ruimen het ook nog eens netjes op
yup, maar het topic gaat dan ook over de hypocrisie van die knakker uit de OP. Wel de fouten bij andere dieren zien maar zijn poes is heiligquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
is goed voor de bemesting, dat argument heb je zelf aangedragen toen het voor je hond wel goed uitkwam, en ze ruimen het ook nog eens netjes op
quote:Reden genoeg om een losloopverbod in te stellen.
Als slimmere honden al aan de lijn moeten, dan die domme katten helemaal.
Al was het maar om ze tegen zichzelf te beschermen.
quote:Ah eindelijk ontopic:
Ik zou graag een kattenbezittersheffing willen. Een heffing omdat mensen katten bezitten maar zich niet aan de regels houden, waardoor deze beesten in andermans tuinen lopen te schijten, dingen vernielen, de vissen uit de vijver vissen, vogeltjes aanvallen, alles onderpiesen wat je (per ongeluk) buiten laat liggen. Of een vrijbrief om deze katten te vangen/uit te roeien wanneer ze een stap zetten in je tuin.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:27 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
yup, maar het topic gaat dan ook over de hypocrisie van die knakker uit de OP. Wel de fouten bij andere dieren zien maar zijn poes is heilig
ja ik heb katten gehad en ja deze begroeven alles netjes, de meeste katten die ik zie schijten doen dat ook, je had gewoon een faal katquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooit katten gehad? Ik mn hele leven, en die beesten ruimen dat echt niet altijd zelf op hoor. Begraven my ass. Dat deed de mijne nie eens
gewoon de eerstvolgende hond die je ziet doodtrappen en je schoen afvegen aan zijn vacht, twee vliegen in een klapquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:34 schreef tho_Omas het volgende:
Tja toxoplasmose is geen pretje, maar als ik een drol stap met mijn ambachtelijk schoeisel, zou ik een hond ook wel een trap voor zijn bek willen geven. Dierenbezit is niets anders dan de laatste strohalm voor de gezelschapszoekende mens.
En met een kat heet je Anita, en ben je gescheiden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:35 schreef Cairon het volgende:
ik blijf erbij, honden in de binnenstad behoren kampers en ander sociaal lager uitschot toe.
Honden stinken, produceren lawaai, en zijn gevaarlijk. Mensen die honden bezitten bungelen onder aan de socio-economische ladder als ze in de binnenstad wonen. Als je een grote hond hebt, in het centrum woont, dan heet je waarschijnlijk Wesley, en je vriendin heet Sharona.
In ieder geval de ontlasting goed uitsmeren over de gapende wond.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon de eerstvolgende hond die je ziet doodtrappen en je schoen afvegen aan zijn vacht, twee vliegen in een klap
Ik heb geen hekel aan katten (al vind ik honden leukere huisdieren omdat je daar mee meer kunt doen) en ik heb ook geen probleem met het feit dat zijn katten rondlopen. Maar ik ben wel van mening dat je niet moet klagen dat andere huisdieren daar rondlopen en poepen als die van jezelf het ook doet. Of het nou een hond, kat of een paard betreft bij wijze van spreken. Er ligt poep uiteraard maar niet echt veel, ruiken doe je het niet. Poep wordt ook nog eens opgeruimd door de natuur zelf dus tenzij je hobby is dat je de hele dag over het gras gaat liggen rollen heb je er geen last van.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:30 schreef dubidub het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Valt het je nu niet op dat je niet alleen die knakker uit de OP beschrijft, maar ook jezelf?
Kinderen willen die hobby nog wel eens koesteren.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:41 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Poep wordt ook nog eens opgeruimd door de natuur zelf dus tenzij je hobby is dat je de hele dag over het gras gaat liggen rollen heb je er geen last van.
Er zijn geen kinderen. Ja. baby's. Die kunnen niet lopen, dus die komen niet daar. Verder wonen hier geen kids want die flats zijn veelste klein voor kids.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:44 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Kinderen willen die hobby nog wel eens koesteren.
Le basket bal veld!quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:50 schreef MikeyMo het volgende:
nou die zijn er niet. Zodra iemand kinderen heeft verhuizen ze omdat de flat te klein is. Overigens spelen kinderen uit de geheel buurt niet op dit verlaten veldje maar gewoon op een speelterrein in de buurt
quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik heb katten gehad en ja deze begroeven alles netjes, de meeste katten die ik zie schijten doen dat ook, je had gewoon een faal kat
ook katten kunnen leren, dus wie er dan faalt.... is ook jou duidelijk?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:07 schreef Qwea het volgende:
[..]yeah, right. Vandaar dat alle andere katten die ik heb gehad het ook allemaal niet deden.
Ze faalden allemaal
dus omdat jouw faal katten het niet kunnen is het onmogelijk dat de meeste katten het wel doen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:07 schreef Qwea het volgende:
[..]yeah, right. Vandaar dat alle andere katten die ik heb gehad het ook allemaal niet deden.
Ze faalden allemaal
Maar niet te klein voor honden?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Er zijn geen kinderen. Ja. baby's. Die kunnen niet lopen, dus die komen niet daar. Verder wonen hier geen kids want die flats zijn veelste klein voor kids.
ehhh, nee. Gaat prima een golden van 10 jaar op een flatquote:
Dan kan een kind ook makkelijk in die flats.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:38 schreef Qwea het volgende:
ehhh, nee. Gaat prima een golden van 10 jaar op een flat
neequote:Op donderdag 18 juni 2009 15:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan kan een kind ook makkelijk in die flats.
1 hoofdslaapkamer -> 1 echtpaarquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:40 schreef MikeyMo het volgende:
Met klein doelen we meer op slaapplekken. Je hebt 1 klein slaapkamertje naast de hoofdslaapkamer dus zodra er mensen gebigd hebben gaan ze altijd op zoek naar een grotere woning
die sukkel zag ze wel aan als balletjes dus hij rende er altijd op af en ging er dan voor liggen en af en toe met zijn gekorfde snuit tikte hij er tegen aan... wild. Volgens mij heeft ie dat ook een keer geprobeerd zonder korf want de laatste tijd gaat ie er nog wel achter aan maar negeert ie zodra hij dichtbij komtquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |