quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok maar iin het jaar kruik toen ik nog les kreeg was de regel een wit regel
ja, en? Like we care. En maar semi intelligent doen met je enter plaatje.quote:
nee hoor, ik ga niet afquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, en? Like we care. En maar semi intelligent doen met je enter plaatje.
Je ging gewoon keihard af
quote:
ik lees nergens in je verhaal dat je hem hebt aangesproken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:10 schreef MikeyMo het volgende:
Mijn klacht: Kattenbezitters die klagen over honden zijn schijnheilige hypocriete teringlijers.
Niet half zo hard als jij met deze opmerking:quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, en? Like we care. En maar semi intelligent doen met je enter plaatje.
Je ging gewoon keihard af
quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Klagen mag altijd. Je ziet mij nergens zeggen dat dat niet mag. Dat ik het niet met hem eens ben is een ander verhaal. Maar je zit gewoon stenen op laag water te zoeken nu
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:09 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Niet half zo hard als jij met deze opmerking:
[..]
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:09 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Niet half zo hard als jij met deze opmerking:
[..]
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:09 schreef PeZu het volgende:
[..]_!
de factor die bepaald hoe ik me voel (en dus al dan niet af ga)nadat ik kennelijk iets verkeerd opmerk, ben ik en niet jij
btw af gaan, heb ik sinds de basisschool niet meer gehoord
wel fijn om te zien dat je de honden discussie niet kan winnen en dan op dit soort dingen ingaat![]()
quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:23 schreef Qwea het volgende:
[..]veel mensen
Meer NL'ers hebben een hond, dan geen hoor.
Hey, nu nit het onderwerp verdraaien! Hondenbezitters waren in dit topic aan het afgaan, weetjenog?quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:29 schreef MinderMutsig het volgende:
Hey! We waren hier kattenbezitters aan het afzeiken!
Ontopic!
Zo iemand die een ander niet confronteert met de uitwerpselen van zijn in gevangenschap levende dier, bedoel je dus?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:57 schreef MikeyMo het volgende:
Uiteraard had dit figuur ook weer een kattenbak op het balkon staan
Ik niet hoor.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:30 schreef dubidub het volgende:
[..]
Hey, nu nit het onderwerp verdraaien! Hondenbezitters waren in dit topic aan het afgaan, weetjenog?
iemand die er geen zicht op heeft of zijn poezebeest bij een ander in de tuin aan het schijten is aangezien ook deze netjes vrij mocht rondwandelen...quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo iemand die een ander niet confronteert met de uitwerpselen van zijn in gevangenschap levende dier, bedoel je dus?
Maar je kunt dus niet met zekerheid zeggen dat zijn kat overal buiten schijt. Voor hetzelfde geld doet-ie dat netjes op de kattenbak op het balkon. In ieder geval zorgt zijn baasje voor een afvoer van (een deel van) de uitwerpselen van zijn huisdier, zodat andere mensen er geen last van hebben.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:14 schreef MikeyMo het volgende:
iemand die er geen zicht op heeft of zijn poezebeest bij een ander in de tuin aan het schijten is aangezien ook deze netjes vrij mocht rondwandelen...
is goed voor de bemesting, dat argument heb je zelf aangedragen toen het voor je hond wel goed uitkwam, en ze ruimen het ook nog eens netjes opquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:14 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
iemand die er geen zicht op heeft of zijn poezebeest bij een ander in de tuin aan het schijten is aangezien ook deze netjes vrij mocht rondwandelen...
die vent waar het over gaat in de OP, heeft geen kattenbak. Alle deuren zijn nu potdicht, en die kat loopt op het gras.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Maar je kunt dus niet met zekerheid zeggen dat zijn kat overal buiten schijt. Voor hetzelfde geld doet-ie dat netjes op de kattenbak op het balkon. In ieder geval zorgt zijn baasje voor een afvoer van (een deel van) de uitwerpselen van zijn huisdier, zodat andere mensen er geen last van hebben.
Dat kun jij niet zeggen.
ooit katten gehad? Ik mn hele leven, en die beesten ruimen dat echt niet altijd zelf op hoor. Begraven my ass. Dat deed de mijne nie eensquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
is goed voor de bemesting, dat argument heb je zelf aangedragen toen het voor je hond wel goed uitkwam, en ze ruimen het ook nog eens netjes op
yup, maar het topic gaat dan ook over de hypocrisie van die knakker uit de OP. Wel de fouten bij andere dieren zien maar zijn poes is heiligquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
is goed voor de bemesting, dat argument heb je zelf aangedragen toen het voor je hond wel goed uitkwam, en ze ruimen het ook nog eens netjes op
quote:Reden genoeg om een losloopverbod in te stellen.
Als slimmere honden al aan de lijn moeten, dan die domme katten helemaal.
Al was het maar om ze tegen zichzelf te beschermen.
quote:Ah eindelijk ontopic:
Ik zou graag een kattenbezittersheffing willen. Een heffing omdat mensen katten bezitten maar zich niet aan de regels houden, waardoor deze beesten in andermans tuinen lopen te schijten, dingen vernielen, de vissen uit de vijver vissen, vogeltjes aanvallen, alles onderpiesen wat je (per ongeluk) buiten laat liggen. Of een vrijbrief om deze katten te vangen/uit te roeien wanneer ze een stap zetten in je tuin.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:27 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
yup, maar het topic gaat dan ook over de hypocrisie van die knakker uit de OP. Wel de fouten bij andere dieren zien maar zijn poes is heilig
ja ik heb katten gehad en ja deze begroeven alles netjes, de meeste katten die ik zie schijten doen dat ook, je had gewoon een faal katquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooit katten gehad? Ik mn hele leven, en die beesten ruimen dat echt niet altijd zelf op hoor. Begraven my ass. Dat deed de mijne nie eens
gewoon de eerstvolgende hond die je ziet doodtrappen en je schoen afvegen aan zijn vacht, twee vliegen in een klapquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:34 schreef tho_Omas het volgende:
Tja toxoplasmose is geen pretje, maar als ik een drol stap met mijn ambachtelijk schoeisel, zou ik een hond ook wel een trap voor zijn bek willen geven. Dierenbezit is niets anders dan de laatste strohalm voor de gezelschapszoekende mens.
En met een kat heet je Anita, en ben je gescheiden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:35 schreef Cairon het volgende:
ik blijf erbij, honden in de binnenstad behoren kampers en ander sociaal lager uitschot toe.
Honden stinken, produceren lawaai, en zijn gevaarlijk. Mensen die honden bezitten bungelen onder aan de socio-economische ladder als ze in de binnenstad wonen. Als je een grote hond hebt, in het centrum woont, dan heet je waarschijnlijk Wesley, en je vriendin heet Sharona.
In ieder geval de ontlasting goed uitsmeren over de gapende wond.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon de eerstvolgende hond die je ziet doodtrappen en je schoen afvegen aan zijn vacht, twee vliegen in een klap
Ik heb geen hekel aan katten (al vind ik honden leukere huisdieren omdat je daar mee meer kunt doen) en ik heb ook geen probleem met het feit dat zijn katten rondlopen. Maar ik ben wel van mening dat je niet moet klagen dat andere huisdieren daar rondlopen en poepen als die van jezelf het ook doet. Of het nou een hond, kat of een paard betreft bij wijze van spreken. Er ligt poep uiteraard maar niet echt veel, ruiken doe je het niet. Poep wordt ook nog eens opgeruimd door de natuur zelf dus tenzij je hobby is dat je de hele dag over het gras gaat liggen rollen heb je er geen last van.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:30 schreef dubidub het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Valt het je nu niet op dat je niet alleen die knakker uit de OP beschrijft, maar ook jezelf?
Kinderen willen die hobby nog wel eens koesteren.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:41 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Poep wordt ook nog eens opgeruimd door de natuur zelf dus tenzij je hobby is dat je de hele dag over het gras gaat liggen rollen heb je er geen last van.
Er zijn geen kinderen. Ja. baby's. Die kunnen niet lopen, dus die komen niet daar. Verder wonen hier geen kids want die flats zijn veelste klein voor kids.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:44 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Kinderen willen die hobby nog wel eens koesteren.
Le basket bal veld!quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:50 schreef MikeyMo het volgende:
nou die zijn er niet. Zodra iemand kinderen heeft verhuizen ze omdat de flat te klein is. Overigens spelen kinderen uit de geheel buurt niet op dit verlaten veldje maar gewoon op een speelterrein in de buurt
quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik heb katten gehad en ja deze begroeven alles netjes, de meeste katten die ik zie schijten doen dat ook, je had gewoon een faal kat
ook katten kunnen leren, dus wie er dan faalt.... is ook jou duidelijk?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:07 schreef Qwea het volgende:
[..]yeah, right. Vandaar dat alle andere katten die ik heb gehad het ook allemaal niet deden.
Ze faalden allemaal
dus omdat jouw faal katten het niet kunnen is het onmogelijk dat de meeste katten het wel doen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:07 schreef Qwea het volgende:
[..]yeah, right. Vandaar dat alle andere katten die ik heb gehad het ook allemaal niet deden.
Ze faalden allemaal
Maar niet te klein voor honden?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Er zijn geen kinderen. Ja. baby's. Die kunnen niet lopen, dus die komen niet daar. Verder wonen hier geen kids want die flats zijn veelste klein voor kids.
ehhh, nee. Gaat prima een golden van 10 jaar op een flatquote:
Dan kan een kind ook makkelijk in die flats.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:38 schreef Qwea het volgende:
ehhh, nee. Gaat prima een golden van 10 jaar op een flat
neequote:Op donderdag 18 juni 2009 15:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan kan een kind ook makkelijk in die flats.
1 hoofdslaapkamer -> 1 echtpaarquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:40 schreef MikeyMo het volgende:
Met klein doelen we meer op slaapplekken. Je hebt 1 klein slaapkamertje naast de hoofdslaapkamer dus zodra er mensen gebigd hebben gaan ze altijd op zoek naar een grotere woning
die sukkel zag ze wel aan als balletjes dus hij rende er altijd op af en ging er dan voor liggen en af en toe met zijn gekorfde snuit tikte hij er tegen aan... wild. Volgens mij heeft ie dat ook een keer geprobeerd zonder korf want de laatste tijd gaat ie er nog wel achter aan maar negeert ie zodra hij dichtbij komtquote:
je vergeet te vertellen dat ze stinken dat is nog wel het ergstequote:Op donderdag 18 juni 2009 22:08 schreef pictionary het volgende:
Lol honden zijn zo kut.
Ze stinken. Ze likken je altijd af. Ze stinken. Ze zien er stom uit. En ze stinken.
Daarbij zijn ze zo afhankelijk als de pest en moet je ze uitlaten, want anders schijten die domme stinkende beesten gewoon in de kamer / tuin / hok. Ze blijven bij je omdat ze niet anders kunnen en volledig afhankelijk zijn gemaakt.
En ze stinken.
Katten darentegen zijn zelfstandig, weten na 3 keer dat ze in de kattenpak moeten pissen en dat doen ze dan ook altijd. Ze blijven bij jou omdat ze makkelijk eten krijgen, maar ook omdat ze een vriend van je worden. Als je ze buiten laat vangen ze nog even makkelijk hun prooien en zijn dus ook niet afhankelijk van je wat de band veel specialer maakt.
Ze stinken niet. Beginnen niet om het geringste je af te likken.
Alleen als teken van echte vriendschap doen ze dat af en toe om voor jou te zorgen.
Onze kat kwam een keer met een vogel in zijn bek naar mij toe, legde hem voor mijn neus neer en liep weg. Hij wou gewoon even voedsel voor mij halen![]()
Katten zijn de meest succesvolle roofdieren op de planeet en overleven in elke omgeving.
Honden![]()
Gefokte neprassen voor honden als huisdier![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:08 schreef pictionary het volgende:
Lol honden zijn zo kut.
Ze stinken. Ze likken je altijd af. Ze stinken. Ze zien er stom uit. En ze stinken.
Daarbij zijn ze zo afhankelijk als de pest en moet je ze uitlaten, want anders schijten die domme stinkende beesten gewoon in de kamer / tuin / hok. Ze blijven bij je omdat ze niet anders kunnen en volledig afhankelijk zijn gemaakt.
En ze stinken.
En dan heb ik het nog niet eens gehad over dat eeuwige lelijke geblaf en gejank![]()
Katten darentegen zijn zelfstandig, weten na 3 keer dat ze in de kattenpak moeten pissen en dat doen ze dan ook altijd. Ze blijven bij jou omdat ze makkelijk eten krijgen, maar ook omdat ze een vriend van je worden. Als je ze buiten laat vangen ze nog even makkelijk hun prooien en zijn dus ook niet afhankelijk van je wat de band veel specialer maakt.
Alleen als teken van echte vriendschap doen ze dat af en toe om voor jou te zorgen.
Onze kat kwam een keer met een vogel in zijn bek naar mij toe, legde hem voor mijn neus neer en liep weg. Hij wou gewoon even voedsel voor mij halen![]()
Katten zijn de meest succesvolle roofdieren op de planeet en overleven in elke omgeving.
Honden![]()
![]()
![]()
![]()
De josti's die hun hond overal mee naar toe nemen. Ook in de trein. Constant geblaf. Als je ze erop aan spreekt heet het ' dat de hond niet niet alleen kan zijn' .quote:
Sorry helemaal vergeten want dat moet absoluut gezegd ja.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
je vergeet te vertellen dat ze stinken dat is nog wel het ergste
Nee.quote:
Nee.quote:Ze likken je altijd af.
Nee.quote:Ze stinken.
Nee.quote:Ze zien er stom uit.
Nee.quote:En ze stinken.
Daarom nemen mensen vaak een hondquote:Daarbij zijn ze zo afhankelijk als de pest
Klopt.quote:en moet je ze uitlaten,
Nee. Dat noemen ze opvoeden. Ben jij zindelijk geboren? Nee. Als je ouders er niets aan hadden gedaan zat je nu nog in je stront te roeren.quote:want anders schijten die domme stinkende beesten gewoon in de kamer / tuin / hok.
Gezelschapsdier.quote:Ze blijven bij je omdat ze niet anders kunnen en volledig afhankelijk zijn gemaakt.
Nee.quote:En ze stinken.
Ligt aan je hond.quote:En dan heb ik het nog niet eens gehad over dat eeuwige lelijke geblaf en gejank![]()
quote:Katten darentegen zijn zelfstandig, weten na 3 keer dat ze in de kattenpak moeten pissen en dat doen ze dan ook altijd. Ze blijven bij jou omdat ze makkelijk eten krijgen, maar ook omdat ze een vriend van je worden. Als je ze buiten laat vangen ze nog even makkelijk hun prooien en zijn dus ook niet afhankelijk van je wat de band veel specialer maakt.
Euh.. Jawel.quote:Ze stinken niet.
Nee inderdaad. Ze krabben je alleen openquote:Beginnen niet om het geringste je af te likken.
Ah, dus als een hond het doet is het vies en dom maar als een kat het doet is het een teken van echte vriendschap?quote:Alleen als teken van echte vriendschap doen ze dat af en toe om voor jou te zorgen.
Die van ons kwam met een halve haas aan. Kat en haas vlogen naar buiten. Opzouten met die meuk.quote:Onze kat kwam een keer met een vogel in zijn bek naar mij toe, legde hem voor mijn neus neer en liep weg. Hij wou gewoon even voedsel voor mij halen![]()
Katachtigen jah. Jouw kat zal het echter niet in Siberië volhoudenquote:Katten zijn de meest succesvolle roofdieren op de planeet en overleven in elke omgeving.
quote:Honden![]()
![]()
![]()
![]()
Laatst scheet een hond voor me, nou was me dat even lief.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:08 schreef pictionary het volgende:
Lol honden zijn zo kut.
En ze stinken.
En dan heb ik het nog niet eens gehad over dat eeuwige lelijke geblaf en gejank![]()
Honden![]()
![]()
![]()
![]()
lekker beest. Ik heb echt de klere aan hondenbezitters zoals jij. Muilkorfen omdat je simpelweg in de opvoeding tekort geschoten bent maar je heb er vast een sluitende uitleg voor. Daarnaast moet je je hond aanlijnen ik vind het niet fijn als zon beest naar mij toe looptquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:30 schreef MikeyMo het volgende:
Mijn hond loopt trouwens vrijwel altijd met een muilkorf om omdat meneer nogal graag zichzelf mag bewijzen tegen andere honden. Aan mensen heeft ie een broertje dood en die negeert ie op straat.
Het veld waar ik op doel wordt niet door kinderen gebruikt en ja, ik ben ook van mening dat het asociaal is om honden in andermans tuin te laten schijten en/of op straat. Maar gewoon op grasvelden moet het kunnen. Paarden mogen zelfs op de weg schijten, katten mogen overal schijten. Maar om die ene keutel die mijn hond altid in de bosjes doet (raar beest ik weets) ja nee dat mag dan niet, dat is vies.
En katten schijten ook bij andere mensen in de tuin maar dat weerhoudt diezelfde gast uit de OP er niet van om een kattenluikje in zijn deur te hebben. Dus kennelijk is het wel normaal dat zijn kat bij andere mensen schijt, maar oh wee als er iemand bij hem onder het balkon schijt
Zie hier dames en heren! Onze internet held die denkt te weten hoe het leven in elkaar zit!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:52 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
lekker beest. Ik heb echt de klere aan hondenbezitters zoals jij. Muilkorfen omdat je simpelweg in de opvoeding tekort geschoten bent maar je heb er vast een sluitende uitleg voor. Daarnaast moet je je hond aanlijnen ik vind het niet fijn als zon beest naar mij toe loopt
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:39 schreef Qwea het volgende:
Dus doe je er heel verstandig aan om je of in het verhaal te verdiepen, of om gewoon je muil te houden. Dat laatste is sowieso geen overbodige luxe met die stront die je er momenteel uitkraamt
quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:23 schreef Qwea het volgende:
[..]veel mensen
Heeft de meerderheid van de Nederlanders een hondquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:23 schreef Qwea het volgende:
[..]veel mensen
Blijkt dus, dat toen hij van zn balkon jumpte en mij wel ff op mn bek wilde slaan, hij gelijk daarna de wijkconcierge heeft gebeld. Wel tot 7x aan toe, en ook met inspreken van de voicemail, waarop hij totaal opgefokt even had aangekondigd dat hij mij naar de strot was gevlogen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:19 schreef MikeyMo het volgende:
Nadat hij van de week Q heeft aangesproken en toen die zich niet conformeerde zich naar haar toe bedreigend heeft uitgelaten is de politie er bijgekomen. Deze zei dat ze idd officieel de hond moest aanlijnen nadat meneer met de gemeentegids liep te zwaaien maar dat hij eens normaal moest gaan doen. Ook delen ze geen boetes uit alleen in uitzonderlijke gevallen als de gemeente assistentie nodig had. Dus Baloe liep rustig los te dartelen en de agenten wilde hem nog wel even aaien ook
De zeikerd vroeg of hij ze kon bellen als er weer honden losliepen waarop ze zeiden "denk je dat we niets beters te doen hebben?"
Nou had Q de voicemail van de wijkconcierge ingesproken en is vandaag teruggebeld. Schijnt dat hij haar helemaal plat belt om telkens te klagen over de honden achter zijn huis. Ze wordt schijtziek van hem.
We zijn er achter gekomen dat hij in een ver verleden ook nog eens een actieve fokker was
Ik zei dus nog zo tegen die wijkconcierge... ja, hij klaagt over de stront van honden, maar zijn kat schijt wel overal. Zij vondt dat die kerel maar toleranter moest zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:20 schreef CantFazeMe het volgende:
Er is ook vaak genoeg kattenstront te vinden in de tuinen hoor..
de vrouw van de roedel gebruikte die woorden ook al. Het is een heel intolerant persoonquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zei dus nog zo tegen die wijkconcierge... ja, hij klaagt over de stront van honden, maar zijn kat schijt wel overal. Zij vondt dat die kerel maar toleranter moest zijn.
in tha netherlandsquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:30 schreef Houzer het volgende:
Waar woont deze man?
Ah, het "Maar meester, hunnie doen het ook, boehoe!" gedrag zal wel bij hondenbezitters horen dus.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:25 schreef Qwea het volgende:
Ik zei dus nog zo tegen die wijkconcierge... ja, hij klaagt over de stront van honden, maar zijn kat schijt wel overal. Zij vondt dat die kerel maar toleranter moest zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |