Een trapje richting Roland Garrosquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:07 schreef Szura het volgende:
De BBC zegt het volgende over Nadal:
"hij geeft 200% om 100% fit te zijn voor de belangrijkste tennisdatum van het jaar"
Van z'n website.quote:Rafa Nadal has confirmed today that he will travel to London next Tuesday, June 16th. For the past 36 hours, Rafa Nadal, has been undergoing in-depth medical tests under the supervision of Doctor Angel Ruiz-Cotorro. Rafa Nadal: "I have been playing with pain on my knees for some months now and I simply can’t go on like this. The pain was limiting certain movements in my body, which affected me mentally as well." "After the tests and with the appropriate treatment, we have decided to travel to London next Tuesday, June 16th." "I am going to give my 200% to be ready for the most important tournament in the world. The tournament that I always dream about. I will not go out and play, especially on the Wimbledon Centre Court, if I am not 100% ready to play." "I have 2 difficult weeks ahead of me, especially because I won’t be doing what I like doing most, which is to play tennis, but I will be working on my recovery through physiotherapy treatments as well as recovery work on the specific muscular area." Doctor Angel Ruiz-Cotorro, Spanish Federation doctor and Managing Director of the Mapfre Medical Tennis Center: "After the appropriate tests (MRI, Ultrasound scans and gammagraphy) Mr. Rafael Nadal suffers from insertion tendonitis in the superior end of both kneecaps with a light osseous edema. His treatment will involve oral anti-inflammatories, physiotherapy as well as progressive muscular exercises for both quadriceps's. Following the 48-hour treatment, Mr. Nadal will progressively get back into training progressively."
Ik was je al lang voorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:35 schreef Fukjoeman het volgende:
Wimbledon.
Misschien leuk voor in de OP:
[ afbeelding ]
edit: ik zie nu dat de dames al een plaatsje hebben...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:35 schreef Fukjoeman het volgende:
Wimbledon.
Misschien leuk voor in de OP:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:25 schreef TheGeneral het volgende:
Dit is het 3e Grand Slam van het jaar en dit jaar is zijn er 4 favorieten, Roger Federer, Rafael Nadal, Andy Murray en Novak Djokovic.
De OpeningsPost van Het Roland Garros 09' topic is --- HIER --- te vinden.
zelfs als hij meedoet moet hij eerst 6 partijen winnen voordat hij tegen Federer speelt, zelfs in topconditie is dit moeilijk (bijvoorbeeld als murray in je helft zit) laat staan als je nog last van je knie hebt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:09 schreef Mausalicious het volgende:
jammer.. van mij had hij ook weg mogen blijven
had federer nog meer kans om het te winnen en zo nog meer records te vestigen!
<- ja ben federer fan
Eens en eens.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Toffe en mooi OP's elke keer hoor, TG, maar het lijkt wel alsof ze elke keer langer en langer worden, en mobiel fokken is daar verre van ideaal voor...
Wimbledon blijft toch het mooiste toernooi van het seizoen.
Fixed.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:55 schreef ItaloDancer het volgende:
De apostrof in het OP-plaatje staat aan de verkeerde kant van het jaartal.
waar werk jij dat je werkgever dat goed vindt?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:19 schreef Federer-fan het volgende:
Prachtige OP weer, TheGeneral.![]()
Ik heb er alweer zin in.Ik werk twee weken halve dagen om alles te kunnen zien.
Ik hoop dat Federer wint.
Hij is tekstschrijver van Seth Gaaikema.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:26 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
waar werk jij dat je werkgever dat goed vindt?
En waarschijnlijk ook van Nico Dijkshoorn bij DWDD.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij is tekstschrijver van Seth Gaaikema.
quote:Je hebt gestemd op: Iemand anders
Bij de overheid. Maar is dat zo bijzonder dan, om twee weken per jaar halve dagen te werken? Ik heb volgens mij overigens helemaal niet zoveel vrije dagen. Ik heb 170 vakantie-uren per jaar.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:26 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
waar werk jij dat je werkgever dat goed vindt?
Idd, Soderling geeft iedereen natuurlijk een flink pak slaag.quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:25 schreef kleinzusje het volgende:
Prachtige OP !![]()
Klein kritiek puntje: de poll![]()
[..]
Davai Maria iig, is nu goed bezig in Birmingham en gras ligt haar zeker wel. Venus blijft natuurlijk een gevaarlijke kandidaat. Ik denk eigenlijk dat het tussen die twee zal gaan.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:10 schreef Game_Error het volgende:
Ik ben benieuwd wie er gaat winnen, iemand heeft echter gewoon de fotosvan de chicks van het roland garros topic gekopieerd
denk het wel, daar zorgt haar management buro wel voor denk ikquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:25 schreef Wilskracht het volgende:
Mag Rus eigenlijk meedoen direct met het hoofdtoernooi?
Ze staat nu 107 op de wereldranglijst.
Ik denk van niet. Denk dat het niveau nog wat te hoog is voor Maria. Tegen de topspeelsters heeft ze nog helemaal niet gespeeld. Ik verwacht wel inderdaad Venus en toch weer Serenaquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Davai Maria iig, is nu goed bezig in Birmingham en gras ligt haar zeker wel. Venus blijft natuurlijk een gevaarlijke kandidaat. Ik denk eigenlijk dat het tussen die twee zal gaan.
Dat zou wel prachtig zijn, inderdaad.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:27 schreef Bruce117 het volgende:
Kom op Federer. Doe meteen die 15e GS titel er maar achteraan.
65 zelfsquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:32 schreef Norrage het volgende:
Uiteindelijk heeft hij nog steeds in 60 partijen op gras ofzo maar 1 wedstrijd verloren, en dat was met 7-9 in de 5e set
Yep mee eens, de Wimbledon titel hoort gewoon bij Fedje.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:41 schreef Komakie het volgende:
Als Nadal niet mee doet en Federer wint krijg je weer "maar Nadal deed niet mee".
Laat Nadal maar mee doen en op zijn falli krijgen van Fedje. Dan hebben we dat ook weer gehad. Nadal heeft hem 1 jaartje mogen hebben, maar Federer is toch wel de echte Wimbledon kampioen van dit moment vind ik...
Voorlopig is Nadal de titelverdediger.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:41 schreef Komakie het volgende:
Als Nadal niet mee doet en Federer wint krijg je weer "maar Nadal deed niet mee".
Laat Nadal maar mee doen en op zijn falli krijgen van Fedje. Dan hebben we dat ook weer gehad. Nadal heeft hem 1 jaartje mogen hebben, maar Federer is toch wel de echte Wimbledon kampioen van dit moment vind ik...
Uit de OP. Deze zin klopt niet, toch? Als een wedstrijd in Engeland om 13.00 begint, begint-ie in Nederland toch om 14.00? Je kan de zin uiteraard op twee manieren interpreteren, maar op deze manier is-ie vrij verwarrend...quote:Het is in Engeland 1 uur eerder dan hier. Dus alle start tijden moet je -1 uur doen.
Het eerste deel is voldoende: "In Engeland is het een uur eerder". Als je het dan verder niet begrijpt, kun je beter terug naar school gaanquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:20 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Uit de OP. Deze zin klopt niet, toch? Als een wedstrijd in Engeland om 13.00 begint, begint-ie in Nederland toch om 14.00? Je kan de zin uiteraard op twee manieren interpreteren, maar op deze manier is-ie vrij verwarrend...
Mja maar je snapt wel wat ik bedoelquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Voorlopig is Nadal de titelverdediger.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het eerste deel is voldoende: "In Engeland is het een uur eerder". Als je het dan verder niet begrijpt, kun je beter terug naar school gaan.
Ik begreep hem welquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het eerste deel is voldoende: "In Engeland is het een uur eerder". Als je het dan verder niet begrijpt, kun je beter terug naar school gaan.
Hij heeft de laatste jaren redelijk gepresteerd daar.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:49 schreef TubewayDigital het volgende:
raar dat nadal al in de poll staat terwijl nog niet zeker is of hij wel mee doet
je moest gewoon een reactie geven hequote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij heeft de laatste jaren redelijk gepresteerd daar.
Klopt, op domme opmerkingen reageer ik graag.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:56 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
je moest gewoon een reactie geven he
Jij bent helemaal niet in staat om dit soort inschattingen te makenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt, op domme opmerkingen reageer ik graag.
als ambro het niet had gedaan waren er zo 10 anderen hoor met zulke opmerkingenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:56 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
je moest gewoon een reactie geven he
z'n klonen bedoel jequote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
als ambro het niet had gedaan waren er zo 10 anderen hoor met zulke opmerkingen
Lijkt mij dat een aantal spelers hebben gekozen voor rust ipv een toernooi spelen?quote:Op maandag 15 juni 2009 03:02 schreef Tim86 het volgende:
Veel onzekerheden dit jaar trouwens..
Nadal - Knee
Safin - Back
Monfils - Wrist
Roddick - Ankle
Stepanek - Ankle
Melzer - Back
Kiefer - abdominal muscle
Ach die krijgt op z'n afscheidstournee toch wel een wildcard voor de US Open dus veel zal het hem niet deren denk ik zoquote:Op maandag 15 juni 2009 03:09 schreef Tim86 het volgende:
Ja, deze week spelen die gasten sowieso allemaal niet..vraag is of ze Wimby halen. Nadal, Roddick en Monfils zullen het wel halen verwacht ik, denk dat Monfils er het slechtste aan toe is van die 3. Rafa zal wel blijven forceren, Monfils waarschijnlijk ook, maar op langere termijn moet dat haast wel mis gaan. Roddick ging vandaag door zijn enkel, maar die opgave zal toch wel preventief zijn geweest.
Rest zou ik niet weten, maar als Safin dit toernooi mist maakt hij echt een vrije val in de rankings..
Nee joh. Roger-Vasselin speelt best graag op gras volgens mij en is al van een kalibertje hoger..zie hem best een potje overleven, maar 3 echt niet.quote:Op maandag 15 juni 2009 03:08 schreef wimderon het volgende:
Best haalbaar voor Koning![]()
Kwalificeren en dan tegen Murray loten ofzo
Tomic was halvefinalist bij de junioren.quote:Op maandag 15 juni 2009 03:08 schreef wimderon het volgende:
Best haalbaar voor Koning![]()
Kwalificeren en dan tegen Murray loten ofzo
Het kan hem weinig meer schelen allemaal inderdaad..die uitslagen zijn echt te bizar. Welgeteld 4 hardcourtoverwinningen tegen notoire hardcourters Massu, Hernandez, Navarro en GGL en de andere 7 verloren. Op gravel nog erger met een overwinning op Sidorenko en Hewitt en de rest verloren (6). Al zijn punten komen van die halve finale Wimbledon (en 1 finale Moscow) en dat is hetquote:Op maandag 15 juni 2009 03:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Ach die krijgt op z'n afscheidstournee toch wel een wildcard voor de US Open dus veel zal het hem niet deren denk ik zo
Ja, natuurlijk, maar een onhaalbare kaart zoals vaak wel het geval is was het op voorhand niet.quote:Op maandag 15 juni 2009 03:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee joh. Roger-Vasselin speelt best graag op gras volgens mij en is al van een kalibertje hoger..zie hem best een potje overleven, maar 3 echt niet.
heeft ze geen wildcard gekregen danquote:Op maandag 15 juni 2009 15:38 schreef StinsonB het volgende:
Michel Koning uitgeschakeld in het kwalificatie toernooi lees ik net. Rus is de enige Nederlander die zich nog kan kwalificeren.
Nee, wie dat verzonnen heeft, mag Joost weten.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:00 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
heeft ze geen wildcard gekregen dan
fuck dat was ikquote:Op maandag 15 juni 2009 16:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, wie dat verzonnen heeft, mag Joost weten.
Ben benieuwd...quote:Rafael Nadal May Play at Wimbledon Warm-up Event to Test Knees.
June 15 (Bloomberg) -- Top-ranked Rafael Nadal, who pulled out of a grass-court tennis event last week with tendinitis in both knees, may play an exhibition match at a Wimbledon warm-up event in London this week.
Nadal is “considering to play at the Hurlingham Club,” in London on June 19, a statement on his Web site said today.
The Spaniard, the No. 1 player on the ATP World Tour, will take on Stanislas Wawrinka of Switzerland on June 19 if he’s healthy. Nadal, who played at Hurlingham in 2006 and 2007, is coming off a fourth-round loss in the French Open to Sweden’s Robin Soderling, his earliest exit from a Grand Slam since the 2007 U.S. Open.
“It would be a good test for me to play there on Friday to see how the knee is doing and it would provide the perfect setting to get some practice before Wimbledon,” the 23-year-old said in a statement. “If I feel the recuperation is going well I will be more than happy to be there again. I hope that’s the case.”
The Spaniard, the defending Wimbledon champion, last week said he had been playing with pain in both knees for several months and that he wasn’t sure he would be able to defend his title at Wimbledon, which starts June 22. He skipped last week’s Queens Club grass-court event in London, which he won last year.
http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601079&sid=axP1rccxEWaM
Fed is niet bang voor Nadal op gras hoor. Sterker nog, sinds RG is hij zelfs niet bang meer van Nadal op gravel.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:47 schreef F.M.D. het volgende:
Federer pist altijd n z'n broek als die tegen nadal moet. Hij zal dus wel zitten te duimen dat ie niet mee zal doen.
Want? Hij heeft niet eens tegen 'm gespeeld daar.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:30 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Fed is niet bang voor Nadal op gras hoor. Sterker nog, sinds RG is hij zelfs niet bang meer van Nadal op gravel.
Toch fijn dat je Fed zo in het zonnetje zet.
Ik denk niet dat ie veel te vrezen van m dit keer met z'n knieeėn maar het blijft Nadal natuurlijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:47 schreef F.M.D. het volgende:
Federer pist altijd n z'n broek als die tegen nadal moet. Hij zal dus wel zitten te duimen dat ie niet mee zal doen.
Fed voelt zich gewoon een stuk relaxter sinds zijn titel op RGquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Want? Hij heeft niet eens tegen 'm gespeeld daar.
Hij is nog steeds bang voor Nadal, dat gaan we in hun eerste ontmoeting vast weer zien.
Zet daar eens wat geld op inquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:42 schreef Tim86 het volgende:
Ik denk dat de nummer 32 van de lijst de titel gaat pakken
je vergeet even dat Nadal geblesseerd was op roland garros en daarvoor en niet voluit kon spelen. Maarja, ik vraag me af of Nadal al helemaal hersteld is..zo niet dan zou ik als RF zijnde ook niet bang zijn neequote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:30 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Fed is niet bang voor Nadal op gras hoor. Sterker nog, sinds RG is hij zelfs niet bang meer van Nadal op gravel.
Toch fijn dat je Fed zo in het zonnetje zet.
Ach dat valt allemaal wel mee hoor. Het lijkt elke keer heel erg te zijn maar elke keer kan hij gewoon 100% geven en 5 uur voluit achter die bal aanrennenquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:41 schreef sven2345 het volgende:
[..]
je vergeet even dat Nadal geblesseerd was op roland garros en daarvoor en niet voluit kon spelen. Maarja, ik vraag me af of Nadal al helemaal hersteld is..zo niet dan zou ik als RF zijnde ook niet bang zijn nee
Ik vind dat jij echt alles over Federer uitlegt in het voordeel van Federer en alles van Nadal in het nadeel van Nadal. Of is dat te zwart-wit gezien?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:16 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ach dat valt allemaal wel mee hoor. Het lijkt elke keer heel erg te zijn maar elke keer kan hij gewoon 100% geven en 5 uur voluit achter die bal aanrennen![]()
Ik zag tegen Soderling geen teken dat hij wel eens geblesseerd zou zijn. Hij werd gewoon verslagen door iemand die hem niet in zijn spel liet komen en beter was.
En van jou wordt juist het omgekeerde beweerdquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind dat jij echt alles over Federer uitlegt in het voordeel van Federer en alles van Nadal in het nadeel van Nadal. Of is dat te zwart-wit gezien?
Hmmmm, ja, da's waar.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:44 schreef Szura het volgende:
[..]
En van jou wordt juist het omgekeerde beweerd![]()
Catch-22
quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind dat jij echt alles over Federer uitlegt in het voordeel van Federer en alles van Nadal in het nadeel van Nadal. Of is dat te zwart-wit gezien?
Tegen zo'n sterk argument kan ik niet op.quote:
Ik denk toch wel dat het zogenaamde uitleggen van mij in het nadeel van Nadal niet te vergelijken is met het irritante Federer 'onderuit halen' van jou (wat overigens best mag, je mag kritisch zijn, maar je kwam met zulke domme dingen en ook nog eens in vrijwel elke post...). En waar leg ik hierboven dingen uit in het voordeel van Federer? We hoeven niet terug te gaan kijken naar het RG topic. Of zelfs velen malen daarvoor. Waar heel veel andere users zich ook hebben geėrgerd aan jou vermoeiende uitspraken....quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Tegen zo'n sterk argument kan ik niet op.
Het hoefde van mij ook niet, maar hij begint er zelf weer over.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:57 schreef Norrage het volgende:
Wat is dat toch, elke keer die zelfde discussie
fed-fan kan er ook niets aan doen dat ie een beetje raar is....
Ik hou geen logboek bij van je reacties. Het valt me gewoon op dat je er vaak tegen ingaat als iemand iets positiefs zegt over Nadal of als iemand iets negatiefs zegt over Federer.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:47 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik denk toch wel dat het zogenaamde uitleggen van mij in het nadeel van Nadal niet te vergelijken is met het irritante Federer 'onderuit halen' van jou (wat overigens best mag, je mag kritisch zijn, maar je kwam met zulke domme dingen en ook nog eens in vrijwel elke post...). En waar leg ik hierboven dingen uit in het voordeel van Federer? We hoeven niet terug te gaan kijken naar het RG topic. Of zelfs velen malen daarvoor. Waar heel veel andere users zich ook hebben geėrgerd aan jou vermoeiende uitspraken....
En het klopt toch wat ik zeg? Je hoort zo veel over zijn knie terwijl ik pas 1x gezien heeft dat het hem heeft belemmerd, finale Rotterdam van dit jaar. Voor de rest niet. En hij zal vast wat hebben. Ik zie Nadal niet zo snel als een aansteller. Het is ook niet Rafa zijn schuld dat dit zulk nieuws is geworden. Dat is meer aan Toni te wijten. Dus ik verwijt Nadal in deze niks. En ja, ik vond dat er wat te zeggen was voor hem om naar dat Gala te gaan. Maar ik wilde niet zijn prestaties verminderen omdat hij daar niet naartoe is gegaan itt wat jij wel doet, alle kleine dingetjes aangrijpen om, in dit geval Federer, zijn prestaties te 'verminderen'.
Jij grijpt elke miss hit, elke gelaatsuitdrukking, elke tegenstander die niet goed is omdat het nadal niet is, elke weet ik veel wat aan om te zeggen dat wat Federer doet eigenlijk niet zo heel goed is omdat hij dit niet heeft gedaan of dat niet. Dus ja, dan ga ik tegenin en leg het in het voordeel uit van Federer (wat overigens vele ander ook deden omdat het vaak gewoon echt onzin was die je vertelde). Maar daar begin ik dus niet mee, dat zijn racties op, vaak, jou posts.
Wat is dat nou weer voor een reacie. Ik zeg iets wat me opvalt aan TheGenerals posts.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:57 schreef Norrage het volgende:
Wat is dat toch, elke keer die zelfde discussie
fed-fan kan er ook niets aan doen dat ie een beetje raar is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |