Hij heeft de laatste jaren redelijk gepresteerd daar.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:49 schreef TubewayDigital het volgende:
raar dat nadal al in de poll staat terwijl nog niet zeker is of hij wel mee doet
je moest gewoon een reactie geven hequote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij heeft de laatste jaren redelijk gepresteerd daar.
Klopt, op domme opmerkingen reageer ik graag.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:56 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
je moest gewoon een reactie geven he
Jij bent helemaal niet in staat om dit soort inschattingen te makenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt, op domme opmerkingen reageer ik graag.
als ambro het niet had gedaan waren er zo 10 anderen hoor met zulke opmerkingenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:56 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
je moest gewoon een reactie geven he
z'n klonen bedoel jequote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
als ambro het niet had gedaan waren er zo 10 anderen hoor met zulke opmerkingen
Lijkt mij dat een aantal spelers hebben gekozen voor rust ipv een toernooi spelen?quote:Op maandag 15 juni 2009 03:02 schreef Tim86 het volgende:
Veel onzekerheden dit jaar trouwens..
Nadal - Knee
Safin - Back
Monfils - Wrist
Roddick - Ankle
Stepanek - Ankle
Melzer - Back
Kiefer - abdominal muscle
Ach die krijgt op z'n afscheidstournee toch wel een wildcard voor de US Open dus veel zal het hem niet deren denk ik zoquote:Op maandag 15 juni 2009 03:09 schreef Tim86 het volgende:
Ja, deze week spelen die gasten sowieso allemaal niet..vraag is of ze Wimby halen. Nadal, Roddick en Monfils zullen het wel halen verwacht ik, denk dat Monfils er het slechtste aan toe is van die 3. Rafa zal wel blijven forceren, Monfils waarschijnlijk ook, maar op langere termijn moet dat haast wel mis gaan. Roddick ging vandaag door zijn enkel, maar die opgave zal toch wel preventief zijn geweest.
Rest zou ik niet weten, maar als Safin dit toernooi mist maakt hij echt een vrije val in de rankings..
Nee joh. Roger-Vasselin speelt best graag op gras volgens mij en is al van een kalibertje hoger..zie hem best een potje overleven, maar 3 echt niet.quote:Op maandag 15 juni 2009 03:08 schreef wimderon het volgende:
Best haalbaar voor Koning![]()
Kwalificeren en dan tegen Murray loten ofzo
Tomic was halvefinalist bij de junioren.quote:Op maandag 15 juni 2009 03:08 schreef wimderon het volgende:
Best haalbaar voor Koning![]()
Kwalificeren en dan tegen Murray loten ofzo
Het kan hem weinig meer schelen allemaal inderdaad..die uitslagen zijn echt te bizar. Welgeteld 4 hardcourtoverwinningen tegen notoire hardcourters Massu, Hernandez, Navarro en GGL en de andere 7 verloren. Op gravel nog erger met een overwinning op Sidorenko en Hewitt en de rest verloren (6). Al zijn punten komen van die halve finale Wimbledon (en 1 finale Moscow) en dat is hetquote:Op maandag 15 juni 2009 03:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Ach die krijgt op z'n afscheidstournee toch wel een wildcard voor de US Open dus veel zal het hem niet deren denk ik zo
Ja, natuurlijk, maar een onhaalbare kaart zoals vaak wel het geval is was het op voorhand niet.quote:Op maandag 15 juni 2009 03:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee joh. Roger-Vasselin speelt best graag op gras volgens mij en is al van een kalibertje hoger..zie hem best een potje overleven, maar 3 echt niet.
heeft ze geen wildcard gekregen danquote:Op maandag 15 juni 2009 15:38 schreef StinsonB het volgende:
Michel Koning uitgeschakeld in het kwalificatie toernooi lees ik net. Rus is de enige Nederlander die zich nog kan kwalificeren.
Nee, wie dat verzonnen heeft, mag Joost weten.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:00 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
heeft ze geen wildcard gekregen dan
fuck dat was ikquote:Op maandag 15 juni 2009 16:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, wie dat verzonnen heeft, mag Joost weten.
Ben benieuwd...quote:Rafael Nadal May Play at Wimbledon Warm-up Event to Test Knees.
June 15 (Bloomberg) -- Top-ranked Rafael Nadal, who pulled out of a grass-court tennis event last week with tendinitis in both knees, may play an exhibition match at a Wimbledon warm-up event in London this week.
Nadal is “considering to play at the Hurlingham Club,” in London on June 19, a statement on his Web site said today.
The Spaniard, the No. 1 player on the ATP World Tour, will take on Stanislas Wawrinka of Switzerland on June 19 if he’s healthy. Nadal, who played at Hurlingham in 2006 and 2007, is coming off a fourth-round loss in the French Open to Sweden’s Robin Soderling, his earliest exit from a Grand Slam since the 2007 U.S. Open.
“It would be a good test for me to play there on Friday to see how the knee is doing and it would provide the perfect setting to get some practice before Wimbledon,” the 23-year-old said in a statement. “If I feel the recuperation is going well I will be more than happy to be there again. I hope that’s the case.”
The Spaniard, the defending Wimbledon champion, last week said he had been playing with pain in both knees for several months and that he wasn’t sure he would be able to defend his title at Wimbledon, which starts June 22. He skipped last week’s Queens Club grass-court event in London, which he won last year.
http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601079&sid=axP1rccxEWaM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |