quote:Je hebt gestemd op: Iemand anders
Bij de overheid. Maar is dat zo bijzonder dan, om twee weken per jaar halve dagen te werken? Ik heb volgens mij overigens helemaal niet zoveel vrije dagen. Ik heb 170 vakantie-uren per jaar.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:26 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
waar werk jij dat je werkgever dat goed vindt?
Idd, Soderling geeft iedereen natuurlijk een flink pak slaag.quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:25 schreef kleinzusje het volgende:
Prachtige OP !![]()
Klein kritiek puntje: de poll![]()
[..]
Davai Maria iig, is nu goed bezig in Birmingham en gras ligt haar zeker wel. Venus blijft natuurlijk een gevaarlijke kandidaat. Ik denk eigenlijk dat het tussen die twee zal gaan.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:10 schreef Game_Error het volgende:
Ik ben benieuwd wie er gaat winnen, iemand heeft echter gewoon de fotosvan de chicks van het roland garros topic gekopieerd
denk het wel, daar zorgt haar management buro wel voor denk ikquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:25 schreef Wilskracht het volgende:
Mag Rus eigenlijk meedoen direct met het hoofdtoernooi?
Ze staat nu 107 op de wereldranglijst.
Ik denk van niet. Denk dat het niveau nog wat te hoog is voor Maria. Tegen de topspeelsters heeft ze nog helemaal niet gespeeld. Ik verwacht wel inderdaad Venus en toch weer Serenaquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Davai Maria iig, is nu goed bezig in Birmingham en gras ligt haar zeker wel. Venus blijft natuurlijk een gevaarlijke kandidaat. Ik denk eigenlijk dat het tussen die twee zal gaan.
Dat zou wel prachtig zijn, inderdaad.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:27 schreef Bruce117 het volgende:
Kom op Federer. Doe meteen die 15e GS titel er maar achteraan.
65 zelfsquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:32 schreef Norrage het volgende:
Uiteindelijk heeft hij nog steeds in 60 partijen op gras ofzo maar 1 wedstrijd verloren, en dat was met 7-9 in de 5e set
Yep mee eens, de Wimbledon titel hoort gewoon bij Fedje.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:41 schreef Komakie het volgende:
Als Nadal niet mee doet en Federer wint krijg je weer "maar Nadal deed niet mee".
Laat Nadal maar mee doen en op zijn falli krijgen van Fedje. Dan hebben we dat ook weer gehad. Nadal heeft hem 1 jaartje mogen hebben, maar Federer is toch wel de echte Wimbledon kampioen van dit moment vind ik...
Voorlopig is Nadal de titelverdediger.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:41 schreef Komakie het volgende:
Als Nadal niet mee doet en Federer wint krijg je weer "maar Nadal deed niet mee".
Laat Nadal maar mee doen en op zijn falli krijgen van Fedje. Dan hebben we dat ook weer gehad. Nadal heeft hem 1 jaartje mogen hebben, maar Federer is toch wel de echte Wimbledon kampioen van dit moment vind ik...
Uit de OP. Deze zin klopt niet, toch? Als een wedstrijd in Engeland om 13.00 begint, begint-ie in Nederland toch om 14.00? Je kan de zin uiteraard op twee manieren interpreteren, maar op deze manier is-ie vrij verwarrend...quote:Het is in Engeland 1 uur eerder dan hier. Dus alle start tijden moet je -1 uur doen.
Het eerste deel is voldoende: "In Engeland is het een uur eerder". Als je het dan verder niet begrijpt, kun je beter terug naar school gaanquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:20 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Uit de OP. Deze zin klopt niet, toch? Als een wedstrijd in Engeland om 13.00 begint, begint-ie in Nederland toch om 14.00? Je kan de zin uiteraard op twee manieren interpreteren, maar op deze manier is-ie vrij verwarrend...
Mja maar je snapt wel wat ik bedoelquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Voorlopig is Nadal de titelverdediger.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het eerste deel is voldoende: "In Engeland is het een uur eerder". Als je het dan verder niet begrijpt, kun je beter terug naar school gaan.
Ik begreep hem welquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het eerste deel is voldoende: "In Engeland is het een uur eerder". Als je het dan verder niet begrijpt, kun je beter terug naar school gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |