Nog afgezien van de andere foutenquote:Op maandag 29 juni 2009 16:14 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
Ik deed vroeger met DJ Skitty een hiphop act, hij is een neger. Zelf ben ik Nederlander maar ik wou vroeger wel graag neger zijn zeg maar omdat ik dus veel hiphop checkte en zelf ook ging producen met Skittyi. Dat hoorde daarbij zeg maar, check zelf maar de TV en je ziet bijna alleen negers met goeie hiophop toch?
Maar ik zat me af te vragen of het mogfelijk is om met rassistisshe rap een hit te maken. Im weet dat in America wel negerrappers zijn die rappen over blanke honden en shit maar kan het oom andersom dat je zeg maar opver negers en moslims rapt?
Of is dat verbodem?
Veel typefouten, denk ik. En te lui om even na te lezen. Zelfs de naam van zijn maatje schrijft hij verschillend.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:33 schreef Rewimo het volgende:
Die zag ik ook, in de OP staat ie nog fraaier:
[..]
Nog afgezien van de andere fouten
Schiphol?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:20 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Koonuhgin is mijn uitspraak trouwens van Koningin. 3x radar waar ik vandaan kom:)
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:03 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb vandaag in londen bij het piccalilly circus een bloemetje bij het memorial van Michael Jackson gelegd
quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:32 schreef Nosh het volgende:
Sowieso, je overspannen laten maken door een stel gymnasten, wat ben je dan voor waardeloze zak hooi?
Geen originele fout natuurlijk, maar het wordt hier zo stellig gebracht dat het komisch wordt.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:36 schreef BroesWillems het volgende:
Iedereen heeft over HIJ of ZIJ, maar imo is het HUN. HUN hebben geneukt, HUN moeten de verantwoordelijkheid nemen.
Echt, WTFquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:16 schreef Frollo het volgende:
[..]
Geen originele fout natuurlijk, maar het wordt hier zo stellig gebracht dat het komisch wordt.
De kern van de zaak is zoals gewoonlijk het verdienen van geldquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:35 schreef Bevin het volgende:
Wembley, Bad Tour mogen ze ook wel releasen![]()
En een mooie van de HIStory tour. Als ze er nu na zijn dood weer aan hem willen verdienen, het is dan wellicht wel heel crux, maar zou wel heel graag dat ongerealesde materiaal willen zien.
Hij heeft z'n bericht aangepastquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:16 schreef Frollo het volgende:
[..]
Geen originele fout natuurlijk, maar het wordt hier zo stellig gebracht dat het komisch wordt.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:36 schreef BroesWillems het volgende:
Iedereen heeft over HIJ of HAAR, maar imo is het ZIJ. ZIJ hebben geneukt, ZIJ moeten de verantwoordelijkheid nemen.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe omgaan met mijn jaloersiteit op mooie vriendin?
Berouw komt na de zonde.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 07:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hij heeft z'n bericht aangepast![]()
[..]
Je kent ze wel, pa en ma Goodyear en hun kinderen Michelin en Continental.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nou een prima ontwikkeling. Ook goed voor de familie band.
quote:
Die vrouwen praten ook altijd zoveel, ik snap de verwarring wel.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:48 schreef Zudsol het volgende:
Even verdere uitleg.
De mensen waarvan wij het kopen zijn uitelkaar.
Ze hebben een torenhoge hypotheek met overwaarde weet ik veel wat allemaal. Ze hebben alles lekker opgemaakt aan leuke dingen en niet aan verbouwingen etc.
zei heeft geen nieuw huis.
hij heeft nog wel een woonboot maar daar heeft hij ook schulden op!
Dus met het bedrag wat wij betalen voor dat huis kunnen ze hun hypotheek niet aflossen dus blijft het huis van de bank. Inmiddels heeft de vrouw wel al haar deel betaald doordat haar vader moeder etc leningen hebben afgesloten en geld hebben gestort bij de notaris. Alleen haar vriens die komt nog 9000 tekort. Alleen nu blijkt dat het geen makkelijke jongen is en het hem voor de rest niks boeid en meer zoiets heeft van stik maar in die 9000 euro ik kan het niet lenen ik heb het niet dus pech.
Dus lekker sooitje!! ben benieuwd of hij nog met die 9000 over de brug komt of dat die meid met haar vader het nog ff gaat betalen dan is zei overal vanaf.. want anders hebben ze straks die 10% boete er ook nog eens bij en verdere schadevergoedingen.
We wachten het af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |