abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 juni 2009 @ 22:57:56 #1
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70530332
MICHAEL JOSEPH JACKSON (29 augustus 1958 – 25 juni 2009)

Michael Jackson huurde vanaf 2009 een huis in Los Angeles, in de wijk Holmby Hills, waar hij zich voorbereidde op de concertreeks die hij vanaf 13 juli 2009 in Londen zou geven.

Op 25 juni 2009 werd Jackson rond het middaguur in zijn huis getroffen door een hartstilstand. Om 12:21 uur (lokale tijd) werd door een medewerker van Jackson met het alarmnummer 911 gebeld, daarbij meldend dat de zanger niet meer ademde. Een team van brandweerlieden dat in de buurt was, probeerde hem in zijn woning te reanimeren. Jackson werd vervolgens in allerijl naar het UCLA Medical Center gebracht, op zes minuten afstand van het huis in Holmby Hills. Vanaf 14:00 uur publiceerden steeds meer media via het internet over de ziekenhuisopname van Jackson. Volgens een eerste verklaring van zijn vader Joe Jackson, die zich in Las Vegas bevond, had Jackson een hartaanval gehad en was hij er niet best aan toe. Rond 15:20 uur meldden de Los Angeles Times en Associated Press op basis van een anonieme bron in het ziekenhuis dat Jackson zou zijn overleden. Andere media meldden dat hij in een coma zou liggen. Ondertussen waren verschillende familieleden van Jackson bij het ziekenhuis gesignaleerd, waaronder zijn moeder.

Om 16:30 uur citeerde CNN de lijkschouwer van Los Angeles, die verklaarde dat het overlijden van Jackson om 14:26 uur was vastgesteld. Dit werd later in een korte persconferentie bevestigd door broer Jermaine Jackson. Volgens Jermaine Jackson arriveerde zijn broer om 13:14 uur in het ziekenhuis en heeft een team van doktoren vervolgens ruim een uur gepoogd de hartslag weer op gang te brengen. Na het bekend worden van het nieuws verzamelde zich een grote menigte bij het UCLA Medical Center, waarna de politie de omgeving van het ziekenhuis moest afzetten. Ook bij zijn woning verzamelden zich belangstellenden.

Wie was Michael Jackson eigenlijk?

De zanger, die in de laatste jaren vooral bekend was als Wacko Jacko en regelmatig in het nieuws kwam vanwege het over balkons slingeren van zijn kinderen, afvallende neuzen, moonwalken in pyjama en meer van dat soort dagelijkse dingetjes, werd al op zijn negende wereldberoemd.

Met zijn broers vormde hij de Jackson 5, en werd ontdekt door Gladys Knight in wiens voorprogramma de band tourde. Bij het grote publiek werd hij echter geïntroduceerd door Diana Ross. In december 1969 kwam de eerste LP van de band uit, getiteld Diana Ross presents The Jackson 5. Al snel steeg zijn roem tot ongekende hoogte. De eerste single van het album, I Want you Back domineerde de hitlijsten, net als de opvolgers ABC, I'll be there, en The Love you Save. Er werd zelfs een tekenfilmserie over de band gemaakt.

Het eerste solosucces kwam met de single Ben. De hele wereld werd verliefd op de schattige Michael, en daarmee begon een carrière die zijn weerga niet kende. Tot vandaag is Michael Jackson de artiest met de meest verkochte platen aller tijden, de meeste awards aller tijden, de duurste videoclips aller tijden, de meeste nummer 1 hits aller tijden.

Eigenlijk is het antwoord op de vraag dan ook: duhuh, iedereen weet wie Michael Jackson is.

Maar er was meer. Naast Wacko Jacko's bizarre gedrag en geruchten over extreme plastische chirurgie, slapen in een zuurstoftent, het mummificeren van zijn lijk, kwam de grote klap voor Jacksons carriere in 1993 in de vorm van Jordan Chandler. Het jongetje, of liever zijn vader, beschuldigde Michael Jackson van seksueel misbruik. De rechtszaak die daarop volgde, sleepte een jaar aan en werd uiteindelijk door Michael Jackson geschikt voor 22 miljoen dollar. Twee jaar later heropende de Districts Attorneys Office de zaak tegen Michael Jackson, en werd hij vrijgesproken. Maar zijn carrière was voorgoed beschadigd.

Ten tijde van zijn dood was er van wat ooit de King of Pop was dan ook niet veel meer over. Een drugsverslaving, torenhoge schulden en een concertreeks in de O2 waarvan iedereen vreesde dat hij zou floppen is hoe Michael Jacksons leven er op 24 juni 2009 uitzag. Of zijn dood op 25 juni dan ook een welkome ontsnapping uit zijn leven was, is de vraag die nu rest.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hieronder de documentaire van Michael zelf 'Living with Michael Jackson, Take Two' (degene die RTL4 eigenlijk had zullen uitzenden toen ze de foute uitzonden ).

Met dank aan Shitney voor de uitgebreide tekst in deze OP en Harajuku. voor het verzamelen van alle linkjes naar de documentaire.

Deze openingspost is HIER te vinden.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 30 juni 2009 @ 22:59:41 #2
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70530400
Shownieuws ; hij wordt opgebaard in neverland. En de baas van Debbie is de vader de 2 kids
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:00:25 #3
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70530433
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 22:50 schreef Duderella het volgende:

[..]

Live?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:00:51 #4
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_70530453
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_70530466
Maar is het al opgevallen dat Prince Junior geblondeerd haar heeft, ik zag ze uitgroei (donker gekleurd), weet niet of dat iemand al gemeld had
pi_70530494
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 22:59 schreef Qwea het volgende:
Shownieuws ; hij wordt opgebaard in neverland. En de baas van Debbie is de vader de 2 kids
Die dermatoloog?!
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:02:10 #7
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_70530513
In deze clip washij zo stoer, sterk en zo
Chris Tucker
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:02:40 #8
189430 Anonymousz
pi_70530532
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:00 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

dinsdag 30 juni 2009 @ 23:02:47 #9
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70530535
quote:
MJ's Animals Won't Flock Back to Neverland

Posted Jun 30th 2009 3:16PM by TMZ Staff

If Neverland Ranch is turned into a memorial site for Michael Jackson, don't expect MJ's once beloved animals to make a triumphant return.

Michael Jackson Neverland Ranch Click to view!

We spoke to Tippi Hedren -- who runs the Shambala Preserve in California where MJ's former tigers (Thriller and Sabu) live -- and she said, "The animals will not be going back ... they're staying with me at the sanctuary."

We also talked to Freddie Hancock -- the owner of the Voices of the Wild Foundation in Arizona which houses MJ's giraffes, birds and reptiles -- and she told us, "These animals have become a part of our lives as they were a part of Michael's ... [the return to Neverland] would depend on a variety of circumstances."
Tippy had volgens de telegraaf toch ook de 911 call gemaakt? tippie is een vrouw
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:02:54 #10
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70530543
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:00 schreef Ireth het volgende:
Ik blijf deze kijken...

Enne... [ afbeelding ] Debbie!
Ik heb m ook maar gebookmarked
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:03:02 #11
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70530544
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:01 schreef Felixa het volgende:

[..]

Die dermatoloog?!
uhu
pi_70530558
Ik heb vandaag in londen bij het piccalilly circus een bloemetje bij het memorial van Michael Jackson gelegd
Baby darling doll face honey
pi_70530591
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:02 schreef Qwea het volgende:

[..]

Tippy had volgens de telegraaf toch ook de 911 call gemaakt? tippie is een vrouw
Edit

leren lezen Qwea, er staat Tippi, niet Tippy
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:04:37 #14
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70530597
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:02 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ken je Tippi Hedren niet?
pi_70530603
http://www.michaeljacksonhoaxdeath.com/

en hier hebben we de eerste conspiracy theory site
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:05:21 #16
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_70530620
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 19:03 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Dat was ook nog vóór de aanklachten van kindermisbruik. Dat heeft hem ook een stuk "volwassener" gemaakt, hij was daarna.. 'harder' in zijn interviews.

Wow, wat is ie hier onbevangen.... Mooi om te zien. En des te schokkender dat wij hem tot een gebroken man hebben gemaakt.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_70530625
tvp
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:05:36 #18
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70530628
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:04 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ken je Tippi Hedren niet?
never heard from it/her
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:06:36 #19
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70530664
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:05 schreef Qwea het volgende:

[..]

never heard from it/her
Hmmm, the Birds, moeder van Melanie Griffith. Anything?
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:07:59 #20
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_70530715
Tippi Hedren (New Ulm (Minnesota), 19 januari 1930) is een Amerikaanse actrice. De als Nathalie Hedren geboren actrice die overigens van Scandinavische komaf is, heeft haar carrière te danken aan Alfred Hitchcock die het blonde model ontdekte tijdens een reclameboodschap gedurende de "Today show" in 1952. Hij castte haar vervolgens voor een rol in de beroemde film The Birds uit 1963 en vervolgens voor Marnie (1964). Hedren is moeder van Melanie Griffith. Link

En die zorgt voor zijn tijgers?

Ja dus
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:08:38 #21
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70530745
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:04 schreef wapwip het volgende:
http://www.michaeljacksonhoaxdeath.com/

en hier hebben we de eerste conspiracy theory site
oh boy
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:08:57 #22
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_70530756
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 22:50 schreef Duderella het volgende:

[..]

Live?
Wat ben jij lollig
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:09:02 #23
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70530760
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:06 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Hmmm, the Birds, moeder van Melanie Griffith. Anything?
eeeeeeeeeeeeh, nope!
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:09:28 #24
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70530772
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:07 schreef Ireth het volgende:
Tippi Hedren (New Ulm (Minnesota), 19 januari 1930) is een Amerikaanse actrice. De als Nathalie Hedren geboren actrice die overigens van Scandinavische komaf is, heeft haar carrière te danken aan Alfred Hitchcock die het blonde model ontdekte tijdens een reclameboodschap gedurende de "Today show" in 1952. Hij castte haar vervolgens voor een rol in de beroemde film The Birds uit 1963 en vervolgens voor Marnie (1964). Hedren is moeder van Melanie Griffith. Link

En die zorgt voor zijn tijgers?

Ja dus
quote:
The film directly led to the 1983 establishment of the non-profit Roar Foundation and Hedren's Shambala Preserve, located at the edge of the Mojave Desert in Acton, California between the Antelope Valley and the Santa Clarita Valley 40 miles (64 km) northeast of Los Angeles. Shambala currently houses some 70 animals, including African lions, Siberian and Bengal tigers, leopards, servals, mountain lions and bobcats. Hedren lives on the Shambala site and conducts monthly tours of the preserve for the public.

Hedren took in and cared for Togar, a lion that belonged to Anton LaVey, after he was told by San Francisco officials that he couldn't keep a fully grown lion as a house pet. More recently, Shambala became the new home for Michael Jackson’s two Bengal tigers, Sabu and Thriller, after he decided to close his zoo at his Neverland Valley Ranch in Los Olivos, California. On December 3, 2007, Shambala Preserve made headlines when Chris Orr, a caretaker for the animals, was mauled by a tiger named Alexander.[20]
pi_70530928
Goed topic
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:14:19 #26
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70530968
quote:
The mystery over Michael Jackson's death took a dramatic new turn last night after police began tracing the trail of drugs believed to have killed him.

Prescriptions appear to have been written in several different names – those of members of his entourage.

This raises the prospect that the 50-year-old singer set up an illegal supply chain to satisfy a dependency on painkillers that his doctor would not prescribe.

Last night it was claimed that the star was spending up to £30,000 a month on prescription drugs including the sedative Xanax and the narcotic pain reliever Vicodin.

Details found on prescriptions at the house where he died were being investigated by detectives yesterday.

The Daily Mail understands that inquiries are particularly focussing on a bodyguard who was at the Los Angeles mansion where the star collapsed on Thursday.

The new direction of the inquiry came as Jackson's father Joe said publicly he still had concerns over how his son died and suspected 'foul play somewhere'.

Although police have not yet launched a formal criminal investigation they are following 'every possible lead' to piece together the details of his final moments.

It is now known that his doctor claims not to have been able to make an emergency 911 call because he couldn't remember the address.

The inquiry was being conducted against a backdrop of increasing anger from Jackson's family as they struggle to arrange his funeral, launch a legal battle over his money, music and children – and try independently to unravel precisely what took place in the 12 hours before his death.

The bodyguard, in his 20s, was one of up to 15 individuals regularly staying at Jackson's mansion, which he shared with a circle of aides, friends and Nation of Islam minders.
pi_70531008
Staat een ding wat trouwens best wel goed bedacht is

Jackson had een hekel aan de media, en aan mensen die alles maar geloofden wat ze zagen in de media. In die Oprah aflevering zei ie nog, dont believe nothing the media tells you, unless you have spoken to the person himself!

En als je nu de media leest geloof je ook dat ie aan de drugs zat, wat niet kan kloppen als je kijkt hoe fit ie was op de repetities.

Volgens hun wil jacko op deze manier dan ook duidelijk maken hoe de media dingen kan opkloppen, en ook datzelfde heeft gedaan bij de sex-crimes die ie nooit heeft gepleegd. Aangezien hij het wel 1000x kon zeggen maar niemand het geloofde, en zo op deze manier waarschijnlijk wel.

Tja, ik vind het opzich goed bedacht
geloof er alleen geen snars van
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:16:53 #28
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70531057
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:15 schreef wapwip het volgende:
Staat een ding wat trouwens best wel goed bedacht is

Jackson had een hekel aan de media, en aan mensen die alles maar geloofden wat ze zagen in de media. In die Oprah aflevering zei ie nog, dont believe nothing the media tells you, unless you have spoken to the person himself!

En als je nu de media leest geloof je ook dat ie aan de drugs zat, wat niet kan kloppen als je kijkt hoe fit ie was op de repetities.

Volgens hun wil jacko op deze manier dan ook duidelijk maken hoe de media dingen kan opkloppen, en ook datzelfde heeft gedaan bij de sex-crimes die ie nooit heeft gepleegd. Aangezien hij het wel 1000x kon zeggen maar niemand het geloofde, en zo op deze manier waarschijnlijk wel.

Tja, ik vind het opzich goed bedacht
geloof er alleen geen snars van
ooh hell, ik geloof echt wel dattie zwaar aan de drugs/voor geschreven meds was en daar ook verslaafd aan was.
pi_70531234
The part owners of Neverland Ranch have released a letter to the residents of Santa Barbara, warning of the impending madness that is about to engulf the county due to MJ's viewing later this week.
The letter -- sent by a rep for Colony Capital, LLC -- calls Neverland a "temporary sanctuary" for Michael Jackson fans who "will come, with or without permission or an invitation."

The doc also addresses Neverland's dark past by saying, "As we all know, the impressions left by Michael's last interaction with Santa Barbara County were not positive." But it goes on to say, "Michael was accused, tried and acquitted in our county and found innocent on all counts."

bron tmz.com
pi_70531403
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:16 schreef Qwea het volgende:

[..]

ooh hell, ik geloof echt wel dattie zwaar aan de drugs/voor geschreven meds was en daar ook verslaafd aan was.
Ik weet niet. Kan me niet voorstellen dat AEG een overeenkomst zou aangaan met een zwaarverslaafde junk die potten pillen per dag slikt, constant injecties krijgt en nauwelijks kan lopen/praten/zingen/whatever.
Nee.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:27:58 #31
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70531498
Dat ie aan de drugs zat geloof ik ook echt wel.

Maar eh
quote:
£30,000 a month on prescription drugs
Hoe de fuck krijg je dat achter de kiezen in een maand
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 juni 2009 @ 23:28:09 #32
163650 Greys
pi_70531512
tvp
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70531542
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:27 schreef Harajuku. het volgende:

Maar eh
[..]

En wie betaalde dat? MJ iig niet, die had immers geen geld.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:29:00 #34
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70531555
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:27 schreef Harajuku. het volgende:

Maar eh
[..]

Ik weet niet wat morfine/demerol e.d in USA kost, maar mijn morfine prik was alleen al 120 euro. 1 prik he! 1!
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:29:23 #35
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70531573
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:28 schreef wapwip het volgende:

[..]

En wie betaalde dat? MJ iig niet, die had immers geen geld.
Hij had toch ook een complete schuld bij de apotheek?
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:30:29 #36
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70531616
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:29 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ooh en de migraine pillen waarvan ik hier nog heb liggen, kosten 85 euro per 3 pillen.

Dus zo'n rekening is volgens mij zo gemaakt
pi_70531621
quote:

[..]

Ja klopt, maar dat zal heus niet van een aantal jaar zijn, eerder een paar maanden. Zo'n apotheek heeft op een gegeven moment ook zoiets van goedemiddag. Me dunkt.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:32:13 #38
6941 APK
Factual, I think.
pi_70531701
quote:

Ik weet niet wat morfine/demerol e.d in USA kost, maar mijn morfine prik was alleen al 120 euro. 1 prik he! 1!
Dat tikt lekker aan.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:32:30 #39
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70531714
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:30 schreef wapwip het volgende:

[..]

Ja klopt, maar dat zal heus niet van een aantal jaar zijn, eerder een paar maanden. Zo'n apotheek heeft op een gegeven moment ook zoiets van goedemiddag. Me dunkt.
Geen idee. Ik kan me enigszins voorstellen dat ze zoiets hebben van "euhw, das michael jackson, die dokt wel, ooit" aan de andere kant, 2 weken voor zn dood oid kocht ie ook flink wat schilderijen van 13k. Als hij dat kan uitgeven, dan kan hij toch ook geld aan drugs eventueel uitgeven? En het ziekenfonds daar, vergoedt dat niks?
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:33:12 #40
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70531748
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:32 schreef APK het volgende:

[..]

Dat tikt lekker aan.
Ja dat was echt vet asociaal. Maar ik heb er wel vet veel plezier aan gehad

Ik kan me trouwens heel goed voorstellen dat mensen aan die zooi verslaafd raken. Het is echt zulk lekker spul.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:33:35 #41
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70531762
quote:
your med Normal prices; Special Price for members online pharmacy
Morphine 30 MG $9.99 $3.50 Buy Morphine 30 MG

http://www.trustedonlinepharmacy.com/buy-morphine.php

dinsdag 30 juni 2009 @ 23:34:22 #42
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70531797
quote:
! en hier verdomme 120 euro!
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:38:15 #43
189430 Anonymousz
pi_70531943
MJ nummers op TMF alweer
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:38:25 #44
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_70531952
Er moet ook nog iemand tekenen voor al die receptjes, en dat kost je klauwen vol geld
Plus dat ''t Beverly Hills is, dus zullen wel speciale tarieven zijn

Hele brief van inwoner van Santa Ynez Valley:
http://www.aolcdn.com/tmz_documents/0630_barrak.pdf
Haters everywhere but I don't really care.
pi_70531961
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:32 schreef Qwea het volgende:

[..]

Geen idee. Ik kan me enigszins voorstellen dat ze zoiets hebben van "euhw, das michael jackson, die dokt wel, ooit" aan de andere kant, 2 weken voor zn dood oid kocht ie ook flink wat schilderijen van 13k. Als hij dat kan uitgeven, dan kan hij toch ook geld aan drugs eventueel uitgeven? En het ziekenfonds daar, vergoedt dat niks?
Die schilderijen stonden op de rekening van AEG (zo heette het toch? ), heb ik ergens gelezen. Waarom dat dan weer is is mij ook een raadsel. Maar laten we zeggen dat die schilderijen dan nog enigszins normaal zijn, ze gaan natuurlijk niet Michaels drugs betalen, lijkt mij.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:39:56 #46
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70532011
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:38 schreef wapwip het volgende:

[..]

Die schilderijen stonden op de rekening van AEG (zo heette het toch? ), heb ik ergens gelezen. Waarom dat dan weer is is mij ook een raadsel. Maar laten we zeggen dat die schilderijen dan nog enigszins normaal zijn, ze gaan natuurlijk niet Michaels drugs betalen, lijkt mij.
Ik zou werkelijk nergens meer van opkijken
pi_70532133
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:25 schreef PimD het volgende:

[..]

Ik weet niet. Kan me niet voorstellen dat AEG een overeenkomst zou aangaan met een zwaarverslaafde junk die potten pillen per dag slikt, constant injecties krijgt en nauwelijks kan lopen/praten/zingen/whatever.
Does Elvis ring a bell?

Hij werd al jaren op de been gehouden door pillen. Ze hebben een inschatting gemaakt, 10 concerten of 50 moet hij kunnen halen. Dat zou een compensatie zijn voor zijn schuld bij Sony (hij was ze 500 miljoen schuldig). Niet genoeg maar wel een injectie en hij moest gewoon, hij had geen geld meer, geen plaat, niks. Aan de omstandigheden was toch af te lezen dat hij totaal geen zin had in die optredens. Naast die optredens is hem ook het voorstel gedaan om in Vegas op t e treden voor 60 miljoen ofzo. Heeft ie afgewezen. Hij had er gewoon geen zin meer in. Ze hebben hem gewoon op een pillen dieet gezet, om de koe uit de melken.
pi_70532161
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:39 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik zou werkelijk nergens meer van opkijken
Two weeks before his death, Michael splashed out $13,000 for three paintings by artist Nelson De La Nuez and was reportedly "obsessed" with the one of the Wicked Witch of the West.

However, Michael didn't purchase the paintings himself and let AEG deal with the art dealer directly.

there you go

Erg vaag dit
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:52:41 #49
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_70532542
Filmpje van holografische tickets:
http://uk.news.yahoo.com/(...)st-look-cf04a8a.html

Ik voel me redelijk genaaid, benieuwd of er in de UK nog om gereld gaat worden.
Bedoel: we hebben toch al servicekosten en verzendkosten betaald voor die tickets?
Dus waarom dan opeens 100 euro voor een stukje papier vragen als je voor 100 euro eerst papier + MJ kreeg?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_70532659
Van MSN.nl: De Britse krant The Sun heeft schokkende details uit het autopsierapport van Michael Jackson naar buiten gebracht. Zo zou de King of Pop kaal zijn en onder de injectiewonden zitten. Ook was de maag van Jackson zo goed als leeg, op enkele halfverteerde pillen na. Om wat voor pillen het gaat is niet bekend. De graatmagere zanger woog nog maar 57 kilo, omdat hij maar één kleine maaltijd per dag tot zich nam. Tijdens de reanimatie liep Jackson een aantal gebroken ribben op. Ook werden er injectiewondjes bij zijn hart gevonden, na een poging van de arts om zijn hart met adrenaline weer aan de praat te krijgen. Maar dat bleken niet de enige prikplekken: zijn heupen, dijen en schouders zaten onder de littekens, mogelijk van de pijnstillers die hij dagelijks toegediend zou hebben gekregen. Daarnaast meldt The Sun dat de zanger ten tijde van zijn overlijden een pruik droeg. De anatoompathaloog zou beschreven hebben dat er slechts wat kleine haartjes op Jacksons hoofd zaten. Verder zat Michaels gezicht onder de littekens van de vele cosmetische ingrepen die hij had laten doen en werd er een aantal onverklaarbare blauwe plekken op zijn knieën en scheenbenen gevonden.

Hmm dat ie een pruik droeg kan ik wel inkomen ja, zn haar zag er ook best nep uit de laatste tijd.
Dat ie heel mager zou zijn ook, had laatst gehoord dat hij zei dat hij zichzelf uithongerde, want dat zou gezonder zijn :-/ freak. Wel zielig ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')