Die dermatoloog?!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:59 schreef Qwea het volgende:
Shownieuws ; hij wordt opgebaard in neverland. En de baas van Debbie is de vader de 2 kids
quote:
Tippy had volgens de telegraaf toch ook de 911 call gemaakt?quote:MJ's Animals Won't Flock Back to Neverland
Posted Jun 30th 2009 3:16PM by TMZ Staff
If Neverland Ranch is turned into a memorial site for Michael Jackson, don't expect MJ's once beloved animals to make a triumphant return.
Michael Jackson Neverland Ranch Click to view!
We spoke to Tippi Hedren -- who runs the Shambala Preserve in California where MJ's former tigers (Thriller and Sabu) live -- and she said, "The animals will not be going back ... they're staying with me at the sanctuary."
We also talked to Freddie Hancock -- the owner of the Voices of the Wild Foundation in Arizona which houses MJ's giraffes, birds and reptiles -- and she told us, "These animals have become a part of our lives as they were a part of Michael's ... [the return to Neverland] would depend on a variety of circumstances."
Ik heb m ook maar gebookmarkedquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:00 schreef Ireth het volgende:
Ik blijf deze kijken...
Enne... [ afbeelding ] Debbie!
Editquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tippy had volgens de telegraaf toch ook de 911 call gemaakt?tippie is een vrouw
Ken je Tippi Hedren niet?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tippy had volgens de telegraaf toch ook de 911 call gemaakt?tippie is een vrouw
Wow, wat is ie hier onbevangen.... Mooi om te zien. En des te schokkender dat wij hem tot een gebroken man hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat was ook nog vóór de aanklachten van kindermisbruik. Dat heeft hem ook een stuk "volwassener" gemaakt, hij was daarna.. 'harder' in zijn interviews.
Hmmm, the Birds, moeder van Melanie Griffith. Anything?quote:
oh boyquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:04 schreef wapwip het volgende:
http://www.michaeljacksonhoaxdeath.com/
en hier hebben we de eerste conspiracy theory site
eeeeeeeeeeeeh, nope!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hmmm, the Birds, moeder van Melanie Griffith. Anything?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:07 schreef Ireth het volgende:
Tippi Hedren (New Ulm (Minnesota), 19 januari 1930) is een Amerikaanse actrice. De als Nathalie Hedren geboren actrice die overigens van Scandinavische komaf is, heeft haar carrière te danken aan Alfred Hitchcock die het blonde model ontdekte tijdens een reclameboodschap gedurende de "Today show" in 1952. Hij castte haar vervolgens voor een rol in de beroemde film The Birds uit 1963 en vervolgens voor Marnie (1964). Hedren is moeder van Melanie Griffith. Link
En die zorgt voor zijn tijgers?
Ja dus
quote:The film directly led to the 1983 establishment of the non-profit Roar Foundation and Hedren's Shambala Preserve, located at the edge of the Mojave Desert in Acton, California between the Antelope Valley and the Santa Clarita Valley 40 miles (64 km) northeast of Los Angeles. Shambala currently houses some 70 animals, including African lions, Siberian and Bengal tigers, leopards, servals, mountain lions and bobcats. Hedren lives on the Shambala site and conducts monthly tours of the preserve for the public.
Hedren took in and cared for Togar, a lion that belonged to Anton LaVey, after he was told by San Francisco officials that he couldn't keep a fully grown lion as a house pet. More recently, Shambala became the new home for Michael Jackson’s two Bengal tigers, Sabu and Thriller, after he decided to close his zoo at his Neverland Valley Ranch in Los Olivos, California. On December 3, 2007, Shambala Preserve made headlines when Chris Orr, a caretaker for the animals, was mauled by a tiger named Alexander.[20]
quote:The mystery over Michael Jackson's death took a dramatic new turn last night after police began tracing the trail of drugs believed to have killed him.
Prescriptions appear to have been written in several different names – those of members of his entourage.
This raises the prospect that the 50-year-old singer set up an illegal supply chain to satisfy a dependency on painkillers that his doctor would not prescribe.
Last night it was claimed that the star was spending up to £30,000 a month on prescription drugs including the sedative Xanax and the narcotic pain reliever Vicodin.
Details found on prescriptions at the house where he died were being investigated by detectives yesterday.
The Daily Mail understands that inquiries are particularly focussing on a bodyguard who was at the Los Angeles mansion where the star collapsed on Thursday.
The new direction of the inquiry came as Jackson's father Joe said publicly he still had concerns over how his son died and suspected 'foul play somewhere'.
Although police have not yet launched a formal criminal investigation they are following 'every possible lead' to piece together the details of his final moments.
It is now known that his doctor claims not to have been able to make an emergency 911 call because he couldn't remember the address.
The inquiry was being conducted against a backdrop of increasing anger from Jackson's family as they struggle to arrange his funeral, launch a legal battle over his money, music and children – and try independently to unravel precisely what took place in the 12 hours before his death.
The bodyguard, in his 20s, was one of up to 15 individuals regularly staying at Jackson's mansion, which he shared with a circle of aides, friends and Nation of Islam minders.
ooh hell, ik geloof echt wel dattie zwaar aan de drugs/voor geschreven meds was en daar ook verslaafd aan was.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:15 schreef wapwip het volgende:
Staat een ding wat trouwens best wel goed bedacht is![]()
Jackson had een hekel aan de media, en aan mensen die alles maar geloofden wat ze zagen in de media. In die Oprah aflevering zei ie nog, dont believe nothing the media tells you, unless you have spoken to the person himself!
En als je nu de media leest geloof je ook dat ie aan de drugs zat, wat niet kan kloppen als je kijkt hoe fit ie was op de repetities.
Volgens hun wil jacko op deze manier dan ook duidelijk maken hoe de media dingen kan opkloppen, en ook datzelfde heeft gedaan bij de sex-crimes die ie nooit heeft gepleegd. Aangezien hij het wel 1000x kon zeggen maar niemand het geloofde, en zo op deze manier waarschijnlijk wel.
Tja, ik vind het opzich goed bedacht
geloof er alleen geen snars van
Ik weet niet. Kan me niet voorstellen dat AEG een overeenkomst zou aangaan met een zwaarverslaafde junk die potten pillen per dag slikt, constant injecties krijgt en nauwelijks kan lopen/praten/zingen/whatever.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh hell, ik geloof echt wel dattie zwaar aan de drugs/voor geschreven meds was en daar ook verslaafd aan was.
Hoe de fuck krijg je dat achter de kiezen in een maandquote:£30,000 a month on prescription drugs
En wie betaalde dat? MJ iig niet, die had immers geen geld.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:27 schreef Harajuku. het volgende:
Dat ie aan de drugs zat geloof ik ook echt wel.
Maar eh
[..]
Hoe de fuck krijg je dat achter de kiezen in een maand
Ik weet niet wat morfine/demerol e.d in USA kost, maar mijn morfine prik was alleen al 120 euro. 1 prik he! 1!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:27 schreef Harajuku. het volgende:
Dat ie aan de drugs zat geloof ik ook echt wel.
Maar eh
[..]
Hoe de fuck krijg je dat achter de kiezen in een maand
Hij had toch ook een complete schuld bij de apotheek?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:28 schreef wapwip het volgende:
[..]
En wie betaalde dat? MJ iig niet, die had immers geen geld.
Ooh en de migraine pillen waarvan ik hier nog heb liggen, kosten 85 euro per 3 pillen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij had toch ook een complete schuld bij de apotheek?
Ja klopt, maar dat zal heus niet van een aantal jaar zijn, eerder een paar maanden. Zo'n apotheek heeft op een gegeven moment ook zoiets van goedemiddag. Me dunkt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij had toch ook een complete schuld bij de apotheek?
Dat tikt lekker aan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:29 schreef Qwea het volgende:
Ik weet niet wat morfine/demerol e.d in USA kost, maar mijn morfine prik was alleen al 120 euro. 1 prik he! 1!
Geen idee. Ik kan me enigszins voorstellen dat ze zoiets hebben van "euhw, das michael jackson, die dokt wel, ooit" aan de andere kant, 2 weken voor zn dood oid kocht ie ook flink wat schilderijen van 13k. Als hij dat kan uitgeven, dan kan hij toch ook geld aan drugs eventueel uitgeven? En het ziekenfonds daar, vergoedt dat niks?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:30 schreef wapwip het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat zal heus niet van een aantal jaar zijn, eerder een paar maanden. Zo'n apotheek heeft op een gegeven moment ook zoiets van goedemiddag. Me dunkt.
Ja dat was echt vet asociaal. Maar ik heb er wel vet veel plezier aan gehadquote:
quote:your med Normal prices; Special Price for members online pharmacy
Morphine 30 MG $9.99 $3.50 Buy Morphine 30 MG
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
http://www.trustedonlinepharmacy.com/buy-morphine.php
Die schilderijen stonden op de rekening van AEG (zo heette het toch?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kan me enigszins voorstellen dat ze zoiets hebben van "euhw, das michael jackson, die dokt wel, ooit" aan de andere kant, 2 weken voor zn dood oid kocht ie ook flink wat schilderijen van 13k. Als hij dat kan uitgeven, dan kan hij toch ook geld aan drugs eventueel uitgeven? En het ziekenfonds daar, vergoedt dat niks?
Ik zou werkelijk nergens meer van opkijkenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:38 schreef wapwip het volgende:
[..]
Die schilderijen stonden op de rekening van AEG (zo heette het toch?), heb ik ergens gelezen. Waarom dat dan weer is is mij ook een raadsel. Maar laten we zeggen dat die schilderijen dan nog enigszins normaal zijn, ze gaan natuurlijk niet Michaels drugs betalen, lijkt mij.
Does Elvis ring a bell?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:25 schreef PimD het volgende:
[..]
Ik weet niet. Kan me niet voorstellen dat AEG een overeenkomst zou aangaan met een zwaarverslaafde junk die potten pillen per dag slikt, constant injecties krijgt en nauwelijks kan lopen/praten/zingen/whatever.
Two weeks before his death, Michael splashed out $13,000 for three paintings by artist Nelson De La Nuez and was reportedly "obsessed" with the one of the Wicked Witch of the West.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou werkelijk nergens meer van opkijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |