Die dermatoloog?!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:59 schreef Qwea het volgende:
Shownieuws ; hij wordt opgebaard in neverland. En de baas van Debbie is de vader de 2 kids
quote:
Tippy had volgens de telegraaf toch ook de 911 call gemaakt?quote:MJ's Animals Won't Flock Back to Neverland
Posted Jun 30th 2009 3:16PM by TMZ Staff
If Neverland Ranch is turned into a memorial site for Michael Jackson, don't expect MJ's once beloved animals to make a triumphant return.
Michael Jackson Neverland Ranch Click to view!
We spoke to Tippi Hedren -- who runs the Shambala Preserve in California where MJ's former tigers (Thriller and Sabu) live -- and she said, "The animals will not be going back ... they're staying with me at the sanctuary."
We also talked to Freddie Hancock -- the owner of the Voices of the Wild Foundation in Arizona which houses MJ's giraffes, birds and reptiles -- and she told us, "These animals have become a part of our lives as they were a part of Michael's ... [the return to Neverland] would depend on a variety of circumstances."
Ik heb m ook maar gebookmarkedquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:00 schreef Ireth het volgende:
Ik blijf deze kijken...
Enne... [ afbeelding ] Debbie!
Editquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tippy had volgens de telegraaf toch ook de 911 call gemaakt?tippie is een vrouw
Ken je Tippi Hedren niet?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tippy had volgens de telegraaf toch ook de 911 call gemaakt?tippie is een vrouw
Wow, wat is ie hier onbevangen.... Mooi om te zien. En des te schokkender dat wij hem tot een gebroken man hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat was ook nog vóór de aanklachten van kindermisbruik. Dat heeft hem ook een stuk "volwassener" gemaakt, hij was daarna.. 'harder' in zijn interviews.
Hmmm, the Birds, moeder van Melanie Griffith. Anything?quote:
oh boyquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:04 schreef wapwip het volgende:
http://www.michaeljacksonhoaxdeath.com/
en hier hebben we de eerste conspiracy theory site
eeeeeeeeeeeeh, nope!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hmmm, the Birds, moeder van Melanie Griffith. Anything?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:07 schreef Ireth het volgende:
Tippi Hedren (New Ulm (Minnesota), 19 januari 1930) is een Amerikaanse actrice. De als Nathalie Hedren geboren actrice die overigens van Scandinavische komaf is, heeft haar carrière te danken aan Alfred Hitchcock die het blonde model ontdekte tijdens een reclameboodschap gedurende de "Today show" in 1952. Hij castte haar vervolgens voor een rol in de beroemde film The Birds uit 1963 en vervolgens voor Marnie (1964). Hedren is moeder van Melanie Griffith. Link
En die zorgt voor zijn tijgers?
Ja dus
quote:The film directly led to the 1983 establishment of the non-profit Roar Foundation and Hedren's Shambala Preserve, located at the edge of the Mojave Desert in Acton, California between the Antelope Valley and the Santa Clarita Valley 40 miles (64 km) northeast of Los Angeles. Shambala currently houses some 70 animals, including African lions, Siberian and Bengal tigers, leopards, servals, mountain lions and bobcats. Hedren lives on the Shambala site and conducts monthly tours of the preserve for the public.
Hedren took in and cared for Togar, a lion that belonged to Anton LaVey, after he was told by San Francisco officials that he couldn't keep a fully grown lion as a house pet. More recently, Shambala became the new home for Michael Jackson’s two Bengal tigers, Sabu and Thriller, after he decided to close his zoo at his Neverland Valley Ranch in Los Olivos, California. On December 3, 2007, Shambala Preserve made headlines when Chris Orr, a caretaker for the animals, was mauled by a tiger named Alexander.[20]
quote:The mystery over Michael Jackson's death took a dramatic new turn last night after police began tracing the trail of drugs believed to have killed him.
Prescriptions appear to have been written in several different names – those of members of his entourage.
This raises the prospect that the 50-year-old singer set up an illegal supply chain to satisfy a dependency on painkillers that his doctor would not prescribe.
Last night it was claimed that the star was spending up to £30,000 a month on prescription drugs including the sedative Xanax and the narcotic pain reliever Vicodin.
Details found on prescriptions at the house where he died were being investigated by detectives yesterday.
The Daily Mail understands that inquiries are particularly focussing on a bodyguard who was at the Los Angeles mansion where the star collapsed on Thursday.
The new direction of the inquiry came as Jackson's father Joe said publicly he still had concerns over how his son died and suspected 'foul play somewhere'.
Although police have not yet launched a formal criminal investigation they are following 'every possible lead' to piece together the details of his final moments.
It is now known that his doctor claims not to have been able to make an emergency 911 call because he couldn't remember the address.
The inquiry was being conducted against a backdrop of increasing anger from Jackson's family as they struggle to arrange his funeral, launch a legal battle over his money, music and children – and try independently to unravel precisely what took place in the 12 hours before his death.
The bodyguard, in his 20s, was one of up to 15 individuals regularly staying at Jackson's mansion, which he shared with a circle of aides, friends and Nation of Islam minders.
ooh hell, ik geloof echt wel dattie zwaar aan de drugs/voor geschreven meds was en daar ook verslaafd aan was.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:15 schreef wapwip het volgende:
Staat een ding wat trouwens best wel goed bedacht is![]()
Jackson had een hekel aan de media, en aan mensen die alles maar geloofden wat ze zagen in de media. In die Oprah aflevering zei ie nog, dont believe nothing the media tells you, unless you have spoken to the person himself!
En als je nu de media leest geloof je ook dat ie aan de drugs zat, wat niet kan kloppen als je kijkt hoe fit ie was op de repetities.
Volgens hun wil jacko op deze manier dan ook duidelijk maken hoe de media dingen kan opkloppen, en ook datzelfde heeft gedaan bij de sex-crimes die ie nooit heeft gepleegd. Aangezien hij het wel 1000x kon zeggen maar niemand het geloofde, en zo op deze manier waarschijnlijk wel.
Tja, ik vind het opzich goed bedacht
geloof er alleen geen snars van
Ik weet niet. Kan me niet voorstellen dat AEG een overeenkomst zou aangaan met een zwaarverslaafde junk die potten pillen per dag slikt, constant injecties krijgt en nauwelijks kan lopen/praten/zingen/whatever.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh hell, ik geloof echt wel dattie zwaar aan de drugs/voor geschreven meds was en daar ook verslaafd aan was.
Hoe de fuck krijg je dat achter de kiezen in een maandquote:£30,000 a month on prescription drugs
En wie betaalde dat? MJ iig niet, die had immers geen geld.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:27 schreef Harajuku. het volgende:
Dat ie aan de drugs zat geloof ik ook echt wel.
Maar eh
[..]
Hoe de fuck krijg je dat achter de kiezen in een maand
Ik weet niet wat morfine/demerol e.d in USA kost, maar mijn morfine prik was alleen al 120 euro. 1 prik he! 1!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:27 schreef Harajuku. het volgende:
Maar eh
[..]
Hij had toch ook een complete schuld bij de apotheek?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:28 schreef wapwip het volgende:
[..]
En wie betaalde dat? MJ iig niet, die had immers geen geld.
Ooh en de migraine pillen waarvan ik hier nog heb liggen, kosten 85 euro per 3 pillen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij had toch ook een complete schuld bij de apotheek?
Ja klopt, maar dat zal heus niet van een aantal jaar zijn, eerder een paar maanden. Zo'n apotheek heeft op een gegeven moment ook zoiets van goedemiddag. Me dunkt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij had toch ook een complete schuld bij de apotheek?
Dat tikt lekker aan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:29 schreef Qwea het volgende:
Ik weet niet wat morfine/demerol e.d in USA kost, maar mijn morfine prik was alleen al 120 euro. 1 prik he! 1!
Geen idee. Ik kan me enigszins voorstellen dat ze zoiets hebben van "euhw, das michael jackson, die dokt wel, ooit" aan de andere kant, 2 weken voor zn dood oid kocht ie ook flink wat schilderijen van 13k. Als hij dat kan uitgeven, dan kan hij toch ook geld aan drugs eventueel uitgeven? En het ziekenfonds daar, vergoedt dat niks?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:30 schreef wapwip het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat zal heus niet van een aantal jaar zijn, eerder een paar maanden. Zo'n apotheek heeft op een gegeven moment ook zoiets van goedemiddag. Me dunkt.
Ja dat was echt vet asociaal. Maar ik heb er wel vet veel plezier aan gehadquote:
quote:your med Normal prices; Special Price for members online pharmacy
Morphine 30 MG $9.99 $3.50 Buy Morphine 30 MG
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
http://www.trustedonlinepharmacy.com/buy-morphine.php
Die schilderijen stonden op de rekening van AEG (zo heette het toch?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kan me enigszins voorstellen dat ze zoiets hebben van "euhw, das michael jackson, die dokt wel, ooit" aan de andere kant, 2 weken voor zn dood oid kocht ie ook flink wat schilderijen van 13k. Als hij dat kan uitgeven, dan kan hij toch ook geld aan drugs eventueel uitgeven? En het ziekenfonds daar, vergoedt dat niks?
Ik zou werkelijk nergens meer van opkijkenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:38 schreef wapwip het volgende:
[..]
Die schilderijen stonden op de rekening van AEG (zo heette het toch?), heb ik ergens gelezen. Waarom dat dan weer is is mij ook een raadsel. Maar laten we zeggen dat die schilderijen dan nog enigszins normaal zijn, ze gaan natuurlijk niet Michaels drugs betalen, lijkt mij.
Does Elvis ring a bell?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:25 schreef PimD het volgende:
[..]
Ik weet niet. Kan me niet voorstellen dat AEG een overeenkomst zou aangaan met een zwaarverslaafde junk die potten pillen per dag slikt, constant injecties krijgt en nauwelijks kan lopen/praten/zingen/whatever.
Two weeks before his death, Michael splashed out $13,000 for three paintings by artist Nelson De La Nuez and was reportedly "obsessed" with the one of the Wicked Witch of the West.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou werkelijk nergens meer van opkijken![]()
Oud nieuws, en niets van waar.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:56 schreef bulbjes het volgende:
Van MSN.nl: De Britse krant The Sun heeft schokkende details uit het autopsierapport van Michael Jackson naar buiten gebracht. Zo zou de King of Pop kaal zijn en onder de injectiewonden zitten. Ook was de maag van Jackson zo goed als leeg, op enkele halfverteerde pillen na. Om wat voor pillen het gaat is niet bekend. De graatmagere zanger woog nog maar 57 kilo, omdat hij maar één kleine maaltijd per dag tot zich nam. Tijdens de reanimatie liep Jackson een aantal gebroken ribben op. Ook werden er injectiewondjes bij zijn hart gevonden, na een poging van de arts om zijn hart met adrenaline weer aan de praat te krijgen. Maar dat bleken niet de enige prikplekken: zijn heupen, dijen en schouders zaten onder de littekens, mogelijk van de pijnstillers die hij dagelijks toegediend zou hebben gekregen. Daarnaast meldt The Sun dat de zanger ten tijde van zijn overlijden een pruik droeg. De anatoompathaloog zou beschreven hebben dat er slechts wat kleine haartjes op Jacksons hoofd zaten. Verder zat Michaels gezicht onder de littekens van de vele cosmetische ingrepen die hij had laten doen en werd er een aantal onverklaarbare blauwe plekken op zijn knieën en scheenbenen gevonden.
Hmm dat ie een pruik droeg kan ik wel inkomen ja, zn haar zag er ook best nep uit de laatste tijd.
Dat ie heel mager zou zijn ook, had laatst gehoord dat hij zei dat hij zichzelf uithongerde, want dat zou gezonder zijn :-/ freak. Wel zielig ja.
Die rechtse lijkt nog behoorlijk op MJquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:15 schreef Anonymousz het volgende:
De 3 neefjes van MJ my god![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Als je aan de prijs van aspirientjes denkt, dan lijkt dat veel. Maar wat nou als hij inderdaad Lupus had, of dat hij voor Vitiligo bepaalde medicijnen moest slikken? Of stel dat hij echt huidkanker had? Als je medicijnen gewoon contant betaalt zonder verzekering, dan kom je al snel aan zo'n bedrag. Mijn schoonvader heeft een chronische ziekte en alleen zijn medicijnen zouden zonder verzekering al etteljke honderden of misschien wel duizenden euros per maand kosten.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:27 schreef Harajuku. het volgende:
Maar eh
[..]
Wat een freaks, lijken wel Guido's.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:15 schreef Anonymousz het volgende:
De 3 neefjes van MJ my god![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die Al Malik, was toch nogal mafioso achtig (aldus MSN.nl, waarin deze man de vermoedelijke vader van de kinderen van MJ is en een vriend van Michael)? Misschien heeft hij die pillen wel via een of andere weg voor MJ illegaal geregeld.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:38 schreef matthijst het volgende:
Er moet ook nog iemand tekenen voor al die receptjes, en dat kost je klauwen vol geld
Plus dat ''t Beverly Hills is, dus zullen wel speciale tarieven zijn
Hele brief van inwoner van Santa Ynez Valley:
http://www.aolcdn.com/tmz_documents/0630_barrak.pdf
Op een paar die hard fans na boeit al dat gezellige niets aan de hand nieuws helemaal niemand, daar verkoop je ook geen bladen mee.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:29 schreef AssyriskaFF het volgende:
Is MJ dood is er meer gezeik dan toen hij nog leefde. Hebben die geruchtmakende bladen niets beters te doen?
quote:
quote:
Titoquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:36 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Jeetje, de tijd, wat is dat weer lang geleden, clip uit 95/ 96 of zo. MJ zag er toen ook nog een stuk beter uit zeg...net wat minder plastic dan in zn laatste dagen zeg maar
Je kan idd aan die stemmen wel horen dat het familie is van MJ. Verder ook nooit meer iets van gehoord trouwens, die 3T.
Van welke broer of zus van Michael zijn dat eigenlijk zoons?
Zijn kinderen, zijn drugsgebruik, zijn neus?quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:36 schreef Dynd het volgende:
Volgens mij loog Michael niet veel, zijn er dingen die echt bewezen zijn waarover hij loog?
Oh please!quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:40 schreef Shitney het volgende:
Ik wil heus niet beweren dat MJ perfect was, maar voor veel van zijn eigenaardigheden zijn logische verklaringen te bedenken die we bij ieder ander zo aangenomen zouden hebben. In de Bashir documentaire zegt hij bijvoorbeeld dat hij zijn neus geopereerd had om beter te kunnen zingen, wat op zich best een logische verklaring is. In een wereld waar plastisch chirurgie hartstikke normaal is, lijkt het mij logisch dat als je toch al een hekel hebt aan je neus en je ook nog eens beter zou kunnen zingen, dat je desnoods wel 10 keer die neus laat verbouwen. Iedereen doet het immers en je wordt er ook nog eens beter in je vak van, dat zijn wel 3 vliegen in 1 klap. Maar bij hem werd dat direct uitgelegd alsof hij een hekel aan zijn eigen afkomst zou hebben.
Hoezo oh please? Is het bewezen dan dat je niet beter gaat zingen van een neusoperatie?quote:
Dat jarenlange gekraai van hem voor de operaties was idd niet om aan te horen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:13 schreef Shitney het volgende:
Hoezo oh please? Is het bewezen dan dat je niet beter gaat zingen van een neusoperatie?
Vind je nou zelf ook niet dat je een tíkje doordraait?quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:13 schreef Shitney het volgende:
[..]
Hoezo oh please? Is het bewezen dan dat je niet beter gaat zingen van een neusoperatie?
Volgens mij is de enige reden dat je zo reageert, dat het zo ongeloofwaardig is, dat het hier om MJ gaat.Als Pavarotti een nosejob zou doen, omdat ie en zijn neus lelijk vond en hij er beter door ging zingen, zou je daan ook zo reageren?
Die nosejobs hebben zijn carrière echt gered inderdaad. Pfjoew!quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:25 schreef APK het volgende:
[..]
Dat jarenlange gekraai van hem voor de operaties was idd niet om aan te horen.
Dus dan repareer je je tussenschotje en dan heb je opeens dezelfde neus als je zus Latoya zich liet aanmeten en dan laat je de boel nog maar 'es 12 keer reviseren, waarna je met een neus door het leven moet die met plakkers aaneen gehouden wordt. Nee maar echt, alles voor de zangkunst natuurlijk.quote:Op woensdag 1 juli 2009 03:04 schreef Unstoppable het volgende:
Kan wel wat uitmaken voor de ademhaling, als je tussenschot bijvoorbeeld scheef staat verkleind dit de aanvoer van lucht en raakt snel verstopt. Dus het zou wat uit kunnen maken idd, maar zijn neus is natuurlijk niet het resultaat van 1 zo'n standaard operatie..
Ja maar de tapes van de repetities klonken geweldig en hij was helemaal niet dun en hij sprong op het podium alsof hij 15 was en door zijn nieuwe neus zong hij beter dan ooit en de verzekeringsmaatschappij zei dat hij kerngezond was en hij kreeg alleen maar een injectie af en toe net zoals een tennisspeler en het is de schuld van die dokter en zijn vader is gemeen enzo.quote:Op woensdag 1 juli 2009 03:13 schreef Duderella het volgende:
Dus dan repareer je je tussenschotje en dan heb je opeens dezelfde neus als je zus Latoya zich liet aanmeten en dan laat je de boel nog maar 'es 12 keer reviseren, waarna je met een neus door het leven moet die met plakkers aaneen gehouden wordt. Nee maar echt, alles voor de zangkunst natuurlijk.
Ten overvloede: Alsof hij nog zong, lately.
Jamaarálleswathemteverwijtenvielkwamdoorzijnjeugdendaarkon hijniksaandoen!!quote:Op woensdag 1 juli 2009 03:37 schreef APK het volgende:
[..]
Ja maar de tapes van de repetities klonken geweldig en hij was helemaal niet dun en hij sprong op het podium alsof hij 15 was en door zijn nieuwe neus zong hij beter dan ooit en de verzekeringsmaatschappij zei dat hij kerngezond was en hij kreeg alleen maar een injectie af en toe net zoals een tennisspeler en het is de schuld van die dokter en zijn vader is gemeen enzo.
Sorry hoor.
Junkie, overdose.
Klaar.
En die verzekeringsmaatschappij heeft volgens mij een calculated risk genomen, wetende dat als hij dood zou gaan tijden de concertreeks het een return of investment zou zijn.
Erger nog, zijn dood voor het eerste concert plaatsvindt levert waarschijnlijk meer op dan als hij de hele tour afgemaakt zou hebben.
quote:Dangerous Drug Found in Jackson Home
Posted Jun 30th 2009 11:39PM by TMZ Staff
Michael JacksonSources tell TMZ an extremely dangerous and potent drug used for surgical anesthesia was found at Michael Jackson's house after he died.
We're told the drug Propofol was discovered at the residence. The drug is used to put people under anesthesia before surgery. It is an extremely powerful drug that is only available to medical personnel. As one source said, "There is no conceivable way this drug can be properly prescribed for home use."
The drug can only be administered with an IV. Interestingly, Propofol burns and the drug Lidocaine is used to reduce the pain associated with the Propofol injection. As we first reported, Lidocaine was found near Jackson's body.
One of the major side-effects of Propofol is cardiac arrest if it's taken in combination with narcotic painkillers, however, Propofol is so powerful it can stop someone's heart on its own.
A registered nurse has come out and said Jackson begged her for the drug Diprivan -- the brand name for Propofol. She says he needed it for insomnia but she declined to supply it.
Sources say the drug is so inappropriate and reckless for home use, if a doctor facilitated it for Jackson, he or she could be prosecuted for manslaughter.
quote:'Concerten Jackson kunnen gewoon doorgaan'
Uitgegeven: 1 juli 2009 07:04
Laatst gewijzigd: 1 juli 2009 07:10
LONDEN - Michael Jackson mag dan dood zijn, als het aan zijn promotor ligt kunnen de geplande optredens van het popicoon gewoon doorgaan.
De kostuums zijn al gemaakt, de dansroutines geoefend en wat promotor Randy Phillips betreft kan de King of Pop gewoon worden vervangen door de andere muzikaal onderlegde leden van de familie Jackson.
Dat zei Phillips woensdag tegen de Britse zender Sky News.
Uitverkocht
Michael Jackon's vijftig geplande concerten in de O2 Arena in Londen waren al uitverkocht toen de ster kwam te overlijden.
Een muzikaal eerbetoon met de familie Jackson en andere sterren lijkt O2-baas David Campbell dan ook wel wat. ''Dit is op korte termijn te regelen. Het optreden van Led Zeppelin was ook binnen drie maanden rond'', stelde hij.
Gesprekken
Volgens promotor Phillips zijn de gesprekken met de familie Jackson al in volle gang, ondanks dat het popicoon nog begraven moet worden. Wanneer de concerten volgens Phillips plaats zouden moeten vinden is overigens nog onduidelijk.
De familie Jackson is momenteel nog verwikkeld in een juridische strijd om de erfenis van de ster en de voogdij over zijn drie kinderen.
Maar hij heeft maar 2 neusoperaties onderdgaan.... verder helemaal niets.quote:Op woensdag 1 juli 2009 03:13 schreef Duderella het volgende:
Dus dan repareer je je tussenschotje en dan heb je opeens dezelfde neus als je zus Latoya zich liet aanmeten en dan laat je de boel nog maar 'es 12 keer reviseren,
quote:In a famous scene from Michael Jackson's Smooth Criminal music video, the pop singer and his dancers leaned forward at a 45-degree angle - much to the confusion of all of us watching.
Well, now the cat is out of the bag!!!
Wires and harnesses were used during the filming of the video, but when performing live they had assistance from special shoes.
The shoes, which were patented in 1993, contain anklets which give the footwear the rigidity of ski boots along with ability to latch on to pegs that rise out of the floor, thereby allowing Jackson to defy gravity.
Waarvan eentje toch na zijn brandwonden?quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Maar hij heeft maar 2 neusoperaties onderdgaan.... verder helemaal niets.
Jij gelooft echt dat het er maar 2 zijn geweest?quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:06 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Waarvan eentje toch na zijn brandwonden?
Er is echt ongeloofelijk veel onzin de wereld in geslingerd de laatste jaren. Dat heeft hem kapot gemaakt volgens mij.
quote:“The Michael Jackson I will remember was smart, articulate and made me laugh. His death was a huge shock but it brought back so many happy memories."
Such are thoughts of David Gest, the sexually ambiguous ex-husband of Liza Minnelli turned British reality TV "star". Like many of Michael's famous comrades, Gest has come out in support of his friend, revering the man he once knew and openly discussing the musician as he once knew him.
Their life-long friendship, starting in their young teens, resulted in Gest getting to know a side of Jackson rarely seen and reveals some interesting facts about the artist.
For example, Gest recalls that out of his magnificent body of work, Michael's favorite songs were Man In The Mirror and Heal The World. He also reveals that some of Michael's favorite contemporary artists were Beyonce, Eminem and Dr Dre,.
But his biggest reveal was the pairs shared passion for plastic surgery, beginning in the early 80s. While Gest grew out of the fascination, he explains that Michael did not, always insisting he could look better and falling prey to the sales pitches of a plastic surgeon.
“I begged him not to have any more, I said, ‘Your nose is perfect’, but the plastic surgeon we were using kept encouraging him to have more procedures. I believe he was just trying to keep the relationship going with Michael, but he wasn’t being honest with him. Even his family tried to say enough is enough. This guy made a fortune on my nose, Michael’s nose, Janet’s nose and La Toya’s nose. Tito and Jackie were smart, they left their noses alone.”
Gest also recalls the troubled relationship between Michael and his father, Joe Jackson:
“Michael was scared of Joe. Michael and I would take trips just to get away from him. Joe was always demanding but he wasn’t a bad man — he perhaps went about things the wrong way but what he truly wanted was more for his kids than he had. Joe eventually mellowed and Michael didn’t resent him like people think he did. Later in life, they got to know each other and made peace.”
But what Gest mostly remembers is a caring and giving man he was privileged enough to call his friend:
“There will never be another Michael Jackson — he was a musical innovator, a great dancer and you know what else? He was one hell of a friend."
Dat niet maar ik weet net zo min dat het er 12 zijn geweest dan wel 2.. We weten het niet en 12 klinkt nu eenmaal beter in een bericht dan 2..quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij gelooft echt dat het er maar 2 zijn geweest?
Voor de rest is het vanzelf ingestort?quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij gelooft echt dat het er maar 2 zijn geweest?
Ja, ik zag 'm gisteren op TMF. Vet grappig hoe hij die gasten in elkaar sloeg XDquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:02 schreef Anonymousz het volgende:
In deze clip washij zo stoer, sterk en zo![]()
![]()
Chris Tucker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |