"It's just craaaaaaaaaaaaaazy! It's just not true!'"quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:06 schreef Rianne84 het volgende:
Oprah: *willekeurig gerucht*
MJ: that's the most horrible story I've ever heard
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:14 schreef Greys het volgende:
Vrijdag afscheid nemen op Neverland, daar wordt hij opgebaard.
Net op het journaal.
(Of was dat al genoemd hier, ik heb nog niet teruggelezen)
Ja, potver, op het moment dat ik het zat te typen nog nietquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, potver, op het moment dat ik het zat te typen nog niet
Even een rare vraag hoor, maar hoe kan het dat ze het lichaam van MJ zo lang 'goed' houden?Vrijdag bij het opbaren is hij al een week overleden en dan dáárna die begravenis nog eens...
Koud bewaren en een enorme laag make-up.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Even een rare vraag hoor, maar hoe kan het dat ze het lichaam van MJ zo lang 'goed' houden?Vrijdag bij het opbaren is hij al een week overleden en dan dáárna die begravenis nog eens...
In denk ingevroren ofzoquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Nah, mijn moeder lag 4 dagen opgebaard in haar eigen huis. Het was 30 graden buiten maar met airco en de koeling van de uitvaarthutseflutsen ging dat prima.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:20 schreef Greys het volgende:
Maar aan koelen zit toch ook een grens? Zeker als iemand opgebaard voor 'publiek'.
Nou ja, ze zullen wel weten wat ze doen natuurlijk
Will You Be Therequote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:26 schreef Lovechild het volgende:
Beste Michael Jackson-fans en -kenners,
Ik ben op zoek naar een nummer van MJ en hoewel ik weet dat er eigenlijk een speciaal forumgedeelte is voor zoiets, hoop ik dat ik toch even hier mag vragen.
Een van de hits van Michael had als videoclip een live-optreden en aan het begin (of juist einde) van dat nummer kwam er een jongetje op het podium en die vertaalde in gebarentaal hetgeen Michael zong of zei. Ik was altijd verschrikkelijk onder de indruk van dat clipje maar was het in de loop der jaren toch weer vergeten. Vandaar dat ik dus niet meer weet om welk nummer het gaat. Iemand van jullie wel?
Mocht mijn vraag hier toch ongepast zijn, vertrouw ik op verwijdering/verplaatsing van mijn post.
Groetjes, Lovechild
Kippevel wat mooi.quote:
Hier wordt ik even heel stil van....quote:
Doet hand omhoogquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:08 schreef Shitney het volgende:
Okay, raise your hand als je net ook weer naar dat Oprah interview hebt gekeken en weer volledig verkocht bent?
Balsemen. Dat wordt vrijwel nooit gedaan, maar is bijvoorbeeld met Evita Perron en volgens mij met Princess Diana ook gedaan. Het is een oude techniek om lijken te conserveren, het wordt min of meer een soort wassen beeld.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb je zeker, DrDentz! Heel erg bedanktquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:39 schreef beequeen het volgende:
@DrDentz:Volgens mij heb je Lovechild heel blij gemaakt en mij ook.
Bron: Telegraaf, doubtful dus.quote:Janet Jackson neemt mogelijk een aantal van Michaels concerten in de Londense O2 Arena voor haar rekening.
De organisatoren zijn volgens The Sun in onderhandeling met zowel Janet als met de broers van Michael. "Het idee is om Jackie, Tito, Jermaine en Marlon als backingband van Janet op te laten treden en nummers van The Jackson Five te laten zingen."
"Concertpromotor AEG Live bekijkt alle opties", zo meldt de krant. Zo zou er ook een idee zijn om een virtuele Michael op het podium te projecteren.
In Amerika wordt nog volop gebalsemd. Heeft ook te maken met dat lijken daar soms over het hele land vervoerd worden.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:19 schreef Shitney het volgende:
[..]
Balsemen. Dat wordt vrijwel nooit gedaan, maar is bijvoorbeeld met Evita Perron en volgens mij met Princess Diana ook gedaan. Het is een oude techniek om lijken te conserveren, het wordt min of meer een soort wassen beeld.
Dat wist ik niet, dat balsemen daar nog veel gedaan wordt. Hier mag het niet eens bij gewone mensen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:41 schreef marky het volgende:
[..]
In Amerika wordt nog volop gebalsemd. Heeft ook te maken met dat lijken daar soms over het hele land vervoerd worden.
Ik kan me trouwens de gesleur met het lijk van Liberace herinneren dat lijk is het hele land doorgereden om maar een een autopsie te ontkomen.
Ja die Exel had het kwaad en was emotioneel aan toe..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:22 schreef matthijst het volgende:
Wow, die van Exel bij RTL Blvd, kende Jackson schijnbaar persoonlijk...
Nou ja zeg, onder de voet gelopen.... daar is beveiliging enzo aanwezig.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:50 schreef Shitney het volgende:
Mijn man is het er niet mee eens, met nu op stel en sprong naar LA afreizen. Ik zou alleen moeten gaan en hij is bang dat ik daar dan onder de voet gelopen wordt. Ik alleen met de kinderen ziet hij ook niet zitten.![]()
Ik vind hem zo knuffelbaar in het interview met Oprah... zo aaibaar.. zo lief...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:06 schreef Anonymousz het volgende:
In deze clip vond ik hem best wel aantrekkelijk
Hij is heel vaak heel sexy, vind ik. Niet offstage, dan is hij heel erg zacht en onschuldig, maar zingend of in clips is ie heel vaakquote:
In de VS is balsemen vrij gebruikelijk. Hier mag het niet, tenzij koninklijke familie.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:19 schreef Shitney het volgende:
[..]
Balsemen. Dat wordt vrijwel nooit gedaan, maar is bijvoorbeeld met Evita Perron en volgens mij met Princess Diana ook gedaan. Het is een oude techniek om lijken te conserveren, het wordt min of meer een soort wassen beeld.
Tranen in mijn ogen en kippevel...quote:
Volgens de info erbij uit 2001 en ook toen had hij nog steeds zo'n hoog water-broek aan. In de 80s blijven hangen.quote:
Live?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Zo meteen bij shownieuws Michael Jackson.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |