"It's just craaaaaaaaaaaaaazy! It's just not true!'"quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:06 schreef Rianne84 het volgende:
Oprah: *willekeurig gerucht*
MJ: that's the most horrible story I've ever heard
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:14 schreef Greys het volgende:
Vrijdag afscheid nemen op Neverland, daar wordt hij opgebaard.
Net op het journaal.
(Of was dat al genoemd hier, ik heb nog niet teruggelezen)
Ja, potver, op het moment dat ik het zat te typen nog nietquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, potver, op het moment dat ik het zat te typen nog niet
Even een rare vraag hoor, maar hoe kan het dat ze het lichaam van MJ zo lang 'goed' houden?Vrijdag bij het opbaren is hij al een week overleden en dan dáárna die begravenis nog eens...
Koud bewaren en een enorme laag make-up.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Even een rare vraag hoor, maar hoe kan het dat ze het lichaam van MJ zo lang 'goed' houden?Vrijdag bij het opbaren is hij al een week overleden en dan dáárna die begravenis nog eens...
In denk ingevroren ofzoquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Nah, mijn moeder lag 4 dagen opgebaard in haar eigen huis. Het was 30 graden buiten maar met airco en de koeling van de uitvaarthutseflutsen ging dat prima.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:20 schreef Greys het volgende:
Maar aan koelen zit toch ook een grens? Zeker als iemand opgebaard voor 'publiek'.
Nou ja, ze zullen wel weten wat ze doen natuurlijk
Will You Be Therequote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:26 schreef Lovechild het volgende:
Beste Michael Jackson-fans en -kenners,
Ik ben op zoek naar een nummer van MJ en hoewel ik weet dat er eigenlijk een speciaal forumgedeelte is voor zoiets, hoop ik dat ik toch even hier mag vragen.
Een van de hits van Michael had als videoclip een live-optreden en aan het begin (of juist einde) van dat nummer kwam er een jongetje op het podium en die vertaalde in gebarentaal hetgeen Michael zong of zei. Ik was altijd verschrikkelijk onder de indruk van dat clipje maar was het in de loop der jaren toch weer vergeten. Vandaar dat ik dus niet meer weet om welk nummer het gaat. Iemand van jullie wel?
Mocht mijn vraag hier toch ongepast zijn, vertrouw ik op verwijdering/verplaatsing van mijn post.
Groetjes, Lovechild
Kippevel wat mooi.quote:
Hier wordt ik even heel stil van....quote:
Doet hand omhoogquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:08 schreef Shitney het volgende:
Okay, raise your hand als je net ook weer naar dat Oprah interview hebt gekeken en weer volledig verkocht bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |