ik lees alleen de glorix fles als ik aan het schijten ben.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:22 schreef Baltar het volgende:
Lezen is altijd goed voor je, hoor Cairon! (mits het geen SciFi is)
Of Fantasy in 56 delige reeksen van minimaal 1000 pagina's per deel omdat het anders niet meeteltquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:22 schreef Baltar het volgende:
Lezen is altijd goed voor je, hoor Cairon! (mits het geen SciFi is)
ik heb vandaag al twee keer gehoord "no, we're not hiring right now"quote:
Dat gaat niet zo goed, nog steed in dezelfde bussiness of ben je daarbuiten ook bezigquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik heb vandaag al twee keer gehoord "no, we're not hiring right now"
Ja ook mainstream. Ik kan altijd nog in Spanje terecht bij familiebedrijf.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat gaat niet zo goed, nog steed in dezelfde bussiness of ben je daarbuiten ook bezig
Als je begint met het idee dat je een trilogie gaat schrijven, dan ben je al verkeerd bezig als je het mij vraagt. Het eerste boek moet altijd een op zichzelf staand iets zijn, en mocht dat boek aanslaan, en mocht er nog genoeg materiaal aanwezig zijn om een vervolg te schrijven, ga dan gerust je gang. Maar begin nooit met het idee een trilogie te schrijven.quote:Of Fantasy in 56 delige reeksen van minimaal 1000 pagina's per deel omdat het anders niet meetelt
Nee, we stoppen wel bij 12 delenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of Fantasy in 56 delige reeksen van minimaal 1000 pagina's per deel omdat het anders niet meetelt
"een verfrissende pauze"quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:26 schreef Cairon het volgende:
en weer terug de zon in, na een verfrissende pauze... maar echt bruin ben ik nog niet
Would you like another piece of my delicious home-made chocolate cake?quote:"een verfrissende pauze"
What are you? Berry Crocker?
quote:
Euy!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:09 schreef KudFokker het volgende:
Nee ben hetero
Maar wilde wel even kijken waar Angel altijd posthij post ook regelmatig in [singles] van R&P
Lang niet allemaal hoorquote:
quote:
alleen de echte mannen posten hier, daar zijn het allemaal mietjesquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das waar. de fok!kers van dat andere homo topic zie ik niet hier.Ach, de vijver wordt wel groter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
alleen de echte mannen posten hier, daar zijn het allemaal mietjes
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:19 schreef DR34M3R het volgende:
Ja hoi.
zal ik eens wat zeggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Plannen voor het weekend? Ik hoorde net dat het tropisch weer wordt in Nederland.
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
Dadelijk hapje eten, en terrasje. Mijn plannen voor morgen heb ik af moeten zeggen ivm een dubbele afspraak van de ander (quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Plannen voor het weekend? Ik hoorde net dat het tropisch weer wordt in Nederland.
Ben ik het niet helemaal mee eens. Als een boek een succes wordt en DAN denken mensen pas na over vervolgen... dat wordt een ramp, negen van de tien keer. INconsequenties omdat het afgeronde verhaal toch niet werkt voor een vervolg, bad guys die op de meest wazige manieren weer tot leven worden gewekt etc.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:04 schreef Cairon het volgende:
[..]
Als je begint met het idee dat je een trilogie gaat schrijven, dan ben je al verkeerd bezig als je het mij vraagt. Het eerste boek moet altijd een op zichzelf staand iets zijn, en mocht dat boek aanslaan, en mocht er nog genoeg materiaal aanwezig zijn om een vervolg te schrijven, ga dan gerust je gang. Maar begin nooit met het idee een trilogie te schrijven.
Die 56 delen zijn wat mij betreft dan ook het stempel dat ik er zo ver mogelijk uit de buurt van wil blijven. Vooral als vooraf al vast staat dat er 56 delen moeten komen.
Anno Dracula is ook een trilogie maar dan op de manier zoals ik het graag zie. Eerst was er Anno Dracula, dat bleek een succes, toen kwam The Bloody Red Baron, en daarna pas kwam Dracula Cha Cha Cha. Ieder boek kan los van de anderen gelezen worden.
In tegenstelling tot The Dung of Time, waarbij de schrijver echt de draad al kwijt was na het tweede boek, en er toch nog veertien delen aan vast heeft geplakt om de kas te spekken.
Tussen de dracula boeken zitten jaren, tussen Crap of Time, en verwanten, zit iedere keer maar 1 enkel jaar ofzo.
"I'm Dutch, so I can help you go cheapquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik heb vandaag al twee keer gehoord "no, we're not hiring right now"
oeps ik zat net aan jequote:
Stiekem heb ik gewoon een oogje op je, of 2 natuurlijkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Euy!Word ik nou al in de gaten gehouden door de singles politie?
Daar wa sik bijna naartoe gegaan, in de Paradisoquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Stiekem heb ik gewoon een oogje op je, of 2 natuurlijk
Hehehe. Firewall laten blokkeren.quote:
Volgens mij is het een slimme marketingtruc, of proberen ze het uitlekken nu positief te gebruiken. Ik lees/hoor in ieder geval van veel mensen dat ze het spel ge-pre-ordered hebben, na het spelen van deze "non-final" versie.quote:
In Vista zit zo'n optie, waarmee kunt kijken of je PC een spel kan draaien.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:07 schreef wonderer het volgende:
Ik heb besloten om het toch te downloaden en te kijken of mijn pc het aankan, kijken of het die $50 waard is.
Mijn nieuwe pc draait windows 7quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
In Vista zit zo'n optie, waarmee kunt kijken of je PC een spel kan draaien..
Of http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest is ook een goede..
Geen idee. Hier draait-ie soepel.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn nieuwe pc draait windows 7Maar ook daar zit zo'n optie ja. 4.3 Wat heeft Sims3 nodig?
Ik denk daar straks ook wel hoor. Maar even kijken. Ik ben snel op dat soort dingen uitgekeken, meestal, dus even proberen of het wat is voor ik er geld aan ga uitgeven.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Geen idee. Hier draait-ie soepel..
Nee da's niet berrie. Berrie is de jongen waar ik iedere dinsdag mee dans.quote:
Had ene tijd met hem gechat, zouden nog steeds samen Brigitte Kaandorp kijken. Gister gaf ie me ineens zijn nr via Hyyves.... en gisteravond stond ie ineens voor m'n neus op Frisoquote:
quote:
Ik zit bij mijn ouders... die hebben een tuin... waar ik niet in kan zitten omdat ik verbrand ben.quote:Hey, je hebt weer internet!
Of zit je ergens anders?
Met een dun shirt en veel sunblock?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:59 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik zit bij mijn ouders... die hebben een tuin... waar ik niet in kan zitten omdat ik verbrand ben.
Is dit nu gay muziek? Weet ik dat ook weer. (Hetero)quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:13 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Is dit nu gay muziek? Weet ik dat ook weer. (Hetero)
Patries?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 05:38 schreef Stroekie het volgende:
bart. Vanwaar die retro bui ? En je vergeet patries
Lekker ding, was de zeks ook goed ?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ohh, mijn logee was zo schattig....
Waaaarom moest ik hem wegsturen?
O ja... familiedag vandaag
wie is dat dan weer?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
ik zou zeggen Fuck the family.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
nee echte gay muziek is anders:quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:13 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Is dit nu gay muziek? Weet ik dat ook weer. (Hetero)
Bonniequote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:19 schreef Baltar het volgende:
Ja, wat wil je ook, met een halve hittegolf in NL![]()
Moest even de rosé bijschenken
OK om in jouw stijl te blijven. Ik wil keiharde seks vanavond maar doe het niet want mijn BF komt volgende weekquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:42 schreef Great_Expectations het volgende:
Een groot deel van de posts in dit topic hebben de volgende structuur:
Ik wil <één of ander infantiele gay wens, vaak iets met uiterlijk, kleding, seks of uitgaan> maar <één of andere infantiele reden waarom die wens dan niet in vervulling kan gaan, en vaak heeft die reden ook weer te maken met uiterlijk, kleding, seks of uitgaaan.>.
En de rest gaat over;quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:42 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik wil <één of ander infantiele gay wens, vaak iets met uiterlijk, kleding, seks of uitgaan> maar <één of andere infantiele reden waarom die wens dan niet in vervulling kan gaan, en vaak heeft die reden ook weer te maken met uiterlijk, kleding, seks of uitgaaan.>.
even een andere mededeling dan terwijl ik wcht op mijn shirts, Jullie Guus Hiddink is na Korea, Austalia (geloof ik), nu ook in England to God verklaard na het winnen van de FA cup met Chelsea. Nu Rusland nogquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En de rest gaat over;
oeh men sims poppetje speelde met zich zelf
Heb je dat boek nu al eindelijk af? Ik wacht op de rest van Toverloos...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:13 schreef wonderer het volgende:
AH, het bitchen is weer begonnen. Iedereen een kater?
Gister een scene geschreven over de breuk tussen twee van mijn favoriete bij-personages
Neequote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je dat boek nu al eindelijk af? Ik wacht op de rest van Toverloos...
Moet je wel even vertellen waar ze zijn, die dagboekenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:36 schreef Cairon het volgende:
Wonderer: ik heb drie hoofdstukken af... maar niemand reageert op mijn dagboek.
Ik zag je niet tussen de actieve topics staan... anders had ik wel gereageerd. Ga straks even kijkenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:36 schreef Cairon het volgende:
Wonderer: ik heb drie hoofdstukken af... maar niemand reageert op mijn dagboek.
quote:
Ja, zeg. Ik doe mijn best, hoorquote:
Prioriteiten stellen he...quote:
Ja, nogalquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen he...
Maar begrijp wel dat Cadans 2 dat op dit moment meer heeft!
wat is het leven toch zwaarquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:35 schreef Nuno_G het volgende:
wat is dat toch met Bonnie, wie is dat ook alweer
* zucht * kwam even thuis om me om te kleden maar ik heb niet genoeg zomerkleding bij me, wist niet dat het in England ook wam kon zijn. Moet ik nu weer gaan shoppen, ik doe niks anders hier
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:42 schreef Great_Expectations het volgende:
Hey apiequote:
quote:
wat waren de meeste klachten? dr(e)(o)nkelingen?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:20 schreef Peter het volgende:
Heerlijk op scheveningen in de zon gezeten
Ik wilde lezen, maar er waren teveel patiënten tussendoor om rustig te kunnen zitten
Wel leuk werkEHBO-en op het strand.
2e: yepquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat waren de meeste klachten? dr(e)(o)nkelingen?![]()
Ben je EHBO-vrijwilliger?
Nee, sporten, nieuwe pc configureren, sims installeren etc.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Rustig hier! iedereen ligt zeker op het strand![]()
Jij weer aan het schrijven? Nog plannen voor vanavond?
dat meen je niet?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:34 schreef wonderer het volgende:
Sims 3 draait niet op Windows 7 ;')
Ik heb geen ervaring met Vista, dus ik weet niet of het beter is. Maar het is nu nog een RC he? Waarschijnlijk heeft Sims3 tegen de tijd dat 7 officieel uitkomt wel een patch of zo. Maar ik heb geen zin om te wachten dus nu installeer ik XP als dual boot.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat meen je niet?
en hoe is windows 7?
ik wil van vista af, is 7 beter?
Omdat die mensen elkaar allemaal kennen enzo.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:20 schreef Cairon het volgende:
zeg eens Wonderer, waarom staan al die andere dagboeken vol met opmerkingen en enthousiaste aanmoedigingen enzo... behalve de mijne?
Hij is blijven slapen en ging pas om 11 vanochtend weg.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik zou zeggen Fuck the family.
tenminste... dat is niet helemaal wat ik bedoel... ik bedoel... je begrijpt wat ik bedoel toch?
Ik bedoel?
Screw him!
Ligt aan de hoeveelheid alcoholquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Een softdrug, dus, geen harddrug?.
Ik snap da ook nie he!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met Vista?.
Ik had er een andere associatie bijquote:
Heb er ook weinig problemen mee eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Same here.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik snap da ook nie he!
Ik heb er niks geen problemen mee...
Same here.quote:
Jeejquote:
*zucht*quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:03 schreef wonderer het volgende:
*voor de derde vierde keer XP probeert te installeren*
Hij is niet "af". Maar de gemiddelde gebruiker zal weinig last hebben. Schijnt wel dat W7 sneller is en lichter, maar dat heb ik dus alleen van horen zeggen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Doorbreek de sleur en doe iets spannends.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:35 schreef Cairon het volgende:
Ik verveel me.
Morgen verveel ik me ook.
Maandag is een net zo saaie dag als morgen zal zijn.
Hoe bedoel je mijn leven zit vast in een voorspelbaar patroon?
Waarover? Dat je met Tibo de nacht hebt doorgebracht, zo kort na het drama in Mexico?quote:Waarom voel ik me ergens schuldig?
ik heb het idee dat mijn pc er veel trager op draaitquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Mja.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:41 schreef Cairon het volgende:
[..]
Waarover? Dat je met Tibo de nacht hebt doorgebracht, zo kort na het drama in Mexico?
Gekke emotiesquote:
M'n PC heeft 4 GB werkgeheugen, misschien dat ik daardoor het verschil niet zo merk.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb het idee dat mijn pc er veel trager op draait
quote:
Ach, je kunt je ook schuldig voelen als je wakker wordt uit een droom waarin je overspel hebt gepleegd.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik had deze reactie al wel eerder verwacht eigenlijk
Maar goed, je hebt natuurlijk niks om je schuldig over te voelen. Er is toch "niks" met Mexico?
Ow daar heb ik eigenlijk nooit last vanquote:Op zondag 31 mei 2009 00:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ach, je kunt je ook schuldig voelen als je wakker wordt uit een droom waarin je overspel hebt gepleegd.
Ik had hem vanochtend onder de douche ook al hoorquote:Op zondag 31 mei 2009 00:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik had deze reactie al wel eerder verwacht eigenlijk
True, true.quote:Maar goed, je hebt natuurlijk niks om je schuldig over te voelen. Er is toch "niks" met Mexico?
Je denkt dan, wauw, dat was een lekkere droomquote:Op zondag 31 mei 2009 00:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow daar heb ik eigenlijk nooit last van
Die nieuwe clip van hara is briljantquote:Op zondag 31 mei 2009 00:08 schreef Bartjebart het volgende:
Let's have some fun, This beat is sick
I wanna take a ride on your disco stick
Let's have some fun, This beat is sick
I wanna take a ride on your disco stick
Hahaha ja ik baal dan meer dat ik wakker werdquote:Op zondag 31 mei 2009 00:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je denkt dan, wauw, dat was een lekkere droom?
Zo vaak kan ik mij niet herinneren wat ik heb gedroomd.
Ik begrijp wel dat je dat gevoel hebt En dat is ook moeilijk. Maar goed, dit is wel iets dat je zelf moet 'verwerken'quote:Op zondag 31 mei 2009 00:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had hem vanochtend onder de douche ook al hoor
Voor werk nummer dan?quote:Op zondag 31 mei 2009 00:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die nieuwe clip van hara is briljant
Dansen in een rolstoel en op krukken
Zoiets overkomt mij hooguit 1 of 2 keer per jaar.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahaha ja ik baal dan meer dat ik wakker werd
Dat je weet te herinneren wat je gedroomd hebt bedoel je?quote:Op zondag 31 mei 2009 00:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zoiets overkomt mij hooguit 1 of 2 keer per jaar..
Hoe kom jij nou weer aan die site?quote:Op zondag 31 mei 2009 00:16 schreef Great_Expectations het volgende:
http://www.cloneawilly.com/static_gallery.php
![]()
4. Wait 24 hours and remove your new vibrator!quote:Op zondag 31 mei 2009 00:16 schreef Great_Expectations het volgende:
![]()
Dat wil je niet weten.quote:
Nee.quote:Heb je plannen?
Die van Marty is echt knalroodquote:Op zondag 31 mei 2009 00:16 schreef Great_Expectations het volgende:
![]()
Dat ik mij een droom herinner. Ok, misschien is vaker, maar een paar keer per jaar hooguit.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat je weet te herinneren wat je gedroomd hebt bedoel je?
Dat heb ik geloof ik minimaal 1x per week... en dat verschilt van leuke dromen tot dromen waaruit ik wakker schrik
Maar ik droom echt niet over vreemdgaan
Ik ga er eentje bestellen voor als ik alleen in Nederland benquote:Op zondag 31 mei 2009 00:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten..
[..]
Nee..
Maar als idee is het wel grappig, een chocolade kopie van je penis cadeau geven aan je geliefde..
Wat een.. euh... vreemde clip.. En die kleding af en toequote:
Zou ik er naar vragen als ik het niet wil weten?quote:
Nja op zich ergens wel... als de afstand wat groter is of zo... Haaaaaaaaaaaaj schatje... cadeautje... men penis in chocolade...quote:[..]
Nee..
Maar als idee is het wel grappig, een chocolade kopie van je penis cadeau geven aan je geliefde..
En bel je dan naar de States om te vertellen dat je z'n chococopy aan het oppeuzelen bent?quote:Op zondag 31 mei 2009 00:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ga er eentje bestellen voor als ik alleen in Nederland ben
oh! Doe tell!quote:Op zondag 31 mei 2009 00:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat ik mij een droom herinner. Ok, misschien is vaker, maar een paar keer per jaar hooguit.. Maar daar zitten dan ook wel interessante dromen tussen.
.
Geen chococopy... eentje met een vibrator erin natuurlijkquote:Op zondag 31 mei 2009 00:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En bel je dan naar de States om te vertellen dat je z'n chococopy aan het oppeuzelen bent?.
Dan hebben mannen het toch makkelijker.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geen chococopy... eentje met een vibrator erin natuurlijk
Goh lieverd, ik bijt net je eikel eraf...quote:Op zondag 31 mei 2009 00:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En bel je dan naar de States om te vertellen dat je z'n chococopy aan het oppeuzelen bent?.
oh!quote:Op zondag 31 mei 2009 00:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik hier uit de doeken doen..
Hoezo?quote:Op zondag 31 mei 2009 00:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dan hebben mannen het toch makkelijker..
Hoezo? Nodig is het niet hoorquote:Op zondag 31 mei 2009 00:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dan hebben mannen het toch makkelijker..
Waar dan eigenlijk?quote:
Ergens diep van binnen, waarschijnlijk.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waar dan eigenlijk?
In je grote teen, de pink van je rechterhand?
(sorry, ik begin wakker te worden)
Hartquote:Op zondag 31 mei 2009 00:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waar dan eigenlijk?
In je grote teen, de pink van je rechterhand?
(sorry, ik begin wakker te worden)
Aansteller. Ram jij nooit een dildo in je kont tijdens het rukken dan?quote:Op zondag 31 mei 2009 00:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten verder..
*vingers in oren stop*
#lalalalalalalalalalalalalala
Nee. Nooit.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Aansteller. Ram jij nooit een dildo in je kont tijdens het rukken dan?
met net zoveel kabaal bij jullie entrence ?quote:Op zondag 31 mei 2009 00:37 schreef wonderer het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik bij de laatste voorstelling van Sweet Charity was en ik zwaaide naar Stroekie (want die was er IRL ook). Iemand vroeg naar wie ik zwaaide en ik zei naar iemand van wie ik niet wist dat ie er was toen ik in het echt ging, maar nu dus wel.
Mail!quote:Op zondag 31 mei 2009 00:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hier leest Google mee, bij PM's leest Danny mee..
Aaaaaaahquote:
anders raakt hij uit evenwicht ?quote:Op zondag 31 mei 2009 00:48 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb twee handen nodig, tenslotte..
quote:
Tuurlijkquote:Op zondag 31 mei 2009 00:48 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb twee handen nodig, tenslotte..
Natuurlijk niet doos...quote:Op zondag 31 mei 2009 00:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
*In inbox kijkt*
Ik zie niks..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Nee. Stephen kwam van het podium af thoughquote:Op zondag 31 mei 2009 00:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met net zoveel kabaal bij jullie entrence ?
Ooooh...quote:Op zondag 31 mei 2009 00:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Natuurlijk niet doos...![]()
Jij, JIJ, moet mij, MIJ, mailen
quote:Op zondag 31 mei 2009 00:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Jij weet dat ie kleine handjes heeft?quote:
quote:
Kom mijn strijk maar doen dan.quote:
de zon mag toch ook af en toe een plaspauze ?quote:Op zondag 31 mei 2009 13:48 schreef Baltar het volgende:
Ik baal dat de zon steeds achter de wolken zit, net nu ik helemaal geinstalleerd op m'n deck chair lag
Dan lijkt de zon vandaag wel incontinent, zo vaak ze naar de wc moetquote:Op zondag 31 mei 2009 13:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de zon mag toch ook af en toe een plaspauze ?
mijn strijk is ook nog steeds niet gedaan.quote:
Ja ik had ook helemaal het park in m'n hoofd, maar dit is niet het weer dat ik verwachtte.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:48 schreef Baltar het volgende:
Ik baal dat de zon steeds achter de wolken zit, net nu ik helemaal geinstalleerd op m'n deck chair lag
Ik heb gisteren lekker met een boekje aan het water gelegen in het grasquote:Op zondag 31 mei 2009 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik had ook helemaal het park in m'n hoofd, maar dit is niet het weer dat ik verwachtte.
Dat heeft mijn sim net voor zijn echtgenoot gedaanquote:Op zondag 31 mei 2009 15:10 schreef hierissieweer het volgende:
mannen die gitaar voor je spelen en voor je zingen zijn leuk!!
dus niet naar het Park?quote:Op zondag 31 mei 2009 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heeft mijn sim net voor zijn echtgenoot gedaan
(mijn rockster is pas getrouwd)
Wie heeft er voor je gezongen dan>?
Nee.quote:
Ja nu ineens weer welquote:terwijl het buiten best lekker is
Slim om dat zo op internet te plaatsen.quote:Ik heb een nieuw mobiel nummer 0617428596
Ja. Maar pas om 7.quote:Gaat Rik vanavond wel mee?
Duh.quote:Mijn Rick niet,
Okquote:Teun komt vanavond waarschijnlijk nog wel even mee een wijntje doen.
Welke rick nu?quote:Ik heb trouwens leuke foto's van Rick gemaakt toen we vrijdag naar Amsterdam gingen.
maar wij gaan wel rond 17 uur toch?quote:Op zondag 31 mei 2009 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ja nu ineens weer wel
[..]
Slim om dat zo op internet te plaatsen.
[..]
Ja. Maar pas om 7.
[..]
Duh.
[..]
Ok
[..]
Welke rick nu?
Au.quote:Egyptenaar snijdt penis af
CAIRO (ANP) - Een inwoner van een dorp in het zuiden van Egypte heeft zondag op uiterst pijnlijke wijze geprotesteerd tegen de keuze van zijn ouders voor een huwelijkspartner. De 25-jarige sneed zijn geslachtsdeel af en verminkte zijn testikels.
,,Hij was verliefd op een vrouw maar zijn ouders wezen haar af en vertelden hem dat hij met een andere vrouw moest trouwen, iets wat hij niet wilde'', aldus een woordvoerder van de politie. ,,Hij pakte een mes, ging naar zijn kamer en sneed zijn penis af.''
Artsen slaagden erin het geslachtsdeel weer aan de rest van het lichaam van de man te bevestigen.
18 toch?quote:Op zondag 31 mei 2009 16:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar wij gaan wel rond 17 uur toch?
en er belt mij nooit iemand wie weet komt daar nu verandering in
ik lijk Roel wel
Nr werkt niet.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik heb een nieuw mobiel nummer 0617428596
je zei dat je 16 uur te vroeg vondquote:Op zondag 31 mei 2009 16:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
18 toch?
Ik zei gister toch dat ik 5 te vroeg vond!
Owquote:Op zondag 31 mei 2009 16:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je zei dat je 16 uur te vroeg vond
en toen hebben we er 17 uur van gemaakt
ik ben tussen17.30 en 18 uur bij je
En nog iemand versierd of weer klappen gehadquote:Op zondag 31 mei 2009 19:59 schreef mike_hunt het volgende:
Druk weekend gehad. BBQ was ook gezellig!
quote:Op zondag 31 mei 2009 19:59 schreef mike_hunt het volgende:
Druk weekend gehad. BBQ was ook gezellig!
que?quote:Op zondag 31 mei 2009 21:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En nog iemand versierd of weer klappen gehad
ach was gewoon een reference aan zijn vorige versier pogingquote:
Jij bent best wel een beetje een naief schaap of nietquote:Op zondag 31 mei 2009 16:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw mobiel nummer 0617428596
Wie is dat? (behalve dat hij Rick heet)quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ach was gewoon een reference aan zijn vorige versier poging![]()
|Is iedereeen hier op vakantie, Loco, Cairon, mijn liefdes waar zijn jullie
claro esp p tiquote:
sí sí sí... charmerquote:
euquote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 00:51 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
tu se divertir nesta fim-de-semana?
ik was op kraamvisite. Mijn broer is de trotse vader van Loesquote:Op zondag 31 mei 2009 23:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ach was gewoon een reference aan zijn vorige versier poging![]()
|Is iedereeen hier op vakantie, Loco, Cairon, mijn liefdes waar zijn jullie
ja hallo dat is GEEN excusoquote:Op maandag 1 juni 2009 00:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik was op kraamvisite. Mijn broer is de trotse vader van Loes
huh? Eu não entendo?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dat haal ik dan maar even weg, ik gedraag me zonder een reden![]()
sorry amor er stond iets wat eigenlijk niet waar wasquote:
ze zijn nog in het ziekenhuis en daar moet gsm uit. Als alles goed gaat mogen moeder en dochter morgen naar huisquote:
que cosa o que não é verdade é que "tu so o único para mim"quote:Op maandag 1 juni 2009 01:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sorry amor er stond iets wat eigenlijk niet waar was
quote:Op maandag 1 juni 2009 01:21 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
que cosa o que não é verdade é que "tu so o único para mim"
feli trouwensquote:Op maandag 1 juni 2009 01:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ze zijn nog in het ziekenhuis en daar moet gsm uit. Als alles goed gaat mogen moeder en dochter morgen naar huis
Kunnen we het niet gewoon in het NL's doen? Ga anders msn'en of zoquote:
kerido quem se importa?!?!?! que não serve para nada, inútilquote:Op maandag 1 juni 2009 01:22 schreef Nuno_G het volgende:
SOMS KAN IK ZO KWAAD WORDEN OVER DIE TALKSHOWS OVER GELOOF EN HOMOSEKSUALITEIT, ZOALS NU OP TV. WAAROM ZIJN WIJ VERKEERD, WE LEVEN EN HOUDEN VAN MENSEN EN DOEN NIEMAND PIJN (ok ik soms mijn BF, maar dat heeft niks met Gay te maken)
EN JA DIE CAPS LOCK ZIJN NODIG
tudo e, talvezquote:nao sei, possivel
nederlands is geen romantische taal vandaarquote:Op maandag 1 juni 2009 01:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kunnen we het niet gewoon in het NL's doen? Ga anders msn'en of zo
ok in het Nl dus, ik maak me niet zo vaak druk maar soms kan ik er even niet tegen, het is al over Queridoquote:Op maandag 1 juni 2009 01:28 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
kerido quem se importa?!?!?! que não serve para nada, inútil
[..]
tudo e, talvez
quote:Op maandag 1 juni 2009 01:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ok in het Nl dus, ik maak me niet zo vaak druk maar soms kan ik er even niet tegen, het is al over Querido
Tja...quote:Op maandag 1 juni 2009 01:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
nederlands is geen romantische taal vandaar
tjaquote:
e eu ainda amo-te um pouco (oh en de vertaling is en toch hou ik een iets van je)quote:
cute, you do realize 2 iberians flatering each other ....is cause for drama jejejquote:Op maandag 1 juni 2009 01:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
e eu ainda amo-te um pouco (oh en de vertaling is en toch hou ik een iets van je)
Ja sorry. Maar vind het gewoon niet kunnen...quote:Op maandag 1 juni 2009 01:40 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
tja
moeten het er maar mee doen he
het kan anders heel makkelijk horquote:Op maandag 1 juni 2009 01:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja sorry. Maar vind het gewoon niet kunnen...
si mais....dormir agora sozinhoquote:Op maandag 1 juni 2009 01:49 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
cute, you do realize 2 iberians flatering each other ....is cause for drama jejej
Nja gelukkig zegt het meer over jou en Nuno dan over mij, en alle anderen die hier eerder al over begonnen zijn...quote:Op maandag 1 juni 2009 01:50 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
het kan anders heel makkelijk hor
ahahha.. well 'desculpas' vc sabe que eu falo a verdade e vc pode dormir na sofáquote:Op maandag 1 juni 2009 01:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
si mais....dormir agora sozinho
moet ik dit ook vertalen of begrijpen jullie het![]()
1 keer dat opperen is genoeg gast, dan hoef je niet ook nog te gaan komen met 'vind het echt niet kunnen'quote:Op maandag 1 juni 2009 01:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja gelukkig zegt het meer over jou en Nuno dan over mij, en alle anderen die hier eerder al over begonnen zijn...
Ga lekker huilen of zo in een hoekjequote:Op maandag 1 juni 2009 02:03 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
1 keer dat opperen is genoeg gast, dan hoef je niet ook nog te gaan komen met 'vind het echt niet kunnen'
daag..wie ben jij?
quote:Op maandag 1 juni 2009 02:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ga lekker huilen of zo in een hoekje
En trouwens, het is al veel vaker geopperd... Dus blijkbaar is het niet te begrijpen voor je/jullie...
quote:Op maandag 1 juni 2009 02:13 schreef Peter het volgende:
Op FOK! is de voertaal Nederlands
msn is vrijelijk
succes
leuke dag gehad?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |