Hehehe. Firewall laten blokkeren.quote:
Volgens mij is het een slimme marketingtruc, of proberen ze het uitlekken nu positief te gebruiken. Ik lees/hoor in ieder geval van veel mensen dat ze het spel ge-pre-ordered hebben, na het spelen van deze "non-final" versie.quote:
In Vista zit zo'n optie, waarmee kunt kijken of je PC een spel kan draaien.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:07 schreef wonderer het volgende:
Ik heb besloten om het toch te downloaden en te kijken of mijn pc het aankan, kijken of het die $50 waard is.
Mijn nieuwe pc draait windows 7quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
In Vista zit zo'n optie, waarmee kunt kijken of je PC een spel kan draaien..
Of http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest is ook een goede..
Geen idee. Hier draait-ie soepel.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn nieuwe pc draait windows 7Maar ook daar zit zo'n optie ja. 4.3 Wat heeft Sims3 nodig?
Ik denk daar straks ook wel hoor. Maar even kijken. Ik ben snel op dat soort dingen uitgekeken, meestal, dus even proberen of het wat is voor ik er geld aan ga uitgeven.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Geen idee. Hier draait-ie soepel..
Nee da's niet berrie. Berrie is de jongen waar ik iedere dinsdag mee dans.quote:
Had ene tijd met hem gechat, zouden nog steeds samen Brigitte Kaandorp kijken. Gister gaf ie me ineens zijn nr via Hyyves.... en gisteravond stond ie ineens voor m'n neus op Frisoquote:
quote:
Ik zit bij mijn ouders... die hebben een tuin... waar ik niet in kan zitten omdat ik verbrand ben.quote:Hey, je hebt weer internet!
Of zit je ergens anders?
Met een dun shirt en veel sunblock?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:59 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik zit bij mijn ouders... die hebben een tuin... waar ik niet in kan zitten omdat ik verbrand ben.
Is dit nu gay muziek? Weet ik dat ook weer. (Hetero)quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:13 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Is dit nu gay muziek? Weet ik dat ook weer. (Hetero)
Patries?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 05:38 schreef Stroekie het volgende:
bart. Vanwaar die retro bui ? En je vergeet patries
Lekker ding, was de zeks ook goed ?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ohh, mijn logee was zo schattig....
Waaaarom moest ik hem wegsturen?
O ja... familiedag vandaag
wie is dat dan weer?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
ik zou zeggen Fuck the family.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
nee echte gay muziek is anders:quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:13 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Is dit nu gay muziek? Weet ik dat ook weer. (Hetero)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |