de zon mag toch ook af en toe een plaspauze ?quote:Op zondag 31 mei 2009 13:48 schreef Baltar het volgende:
Ik baal dat de zon steeds achter de wolken zit, net nu ik helemaal geinstalleerd op m'n deck chair lag
Dan lijkt de zon vandaag wel incontinent, zo vaak ze naar de wc moetquote:Op zondag 31 mei 2009 13:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de zon mag toch ook af en toe een plaspauze ?
mijn strijk is ook nog steeds niet gedaan.quote:
Ja ik had ook helemaal het park in m'n hoofd, maar dit is niet het weer dat ik verwachtte.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:48 schreef Baltar het volgende:
Ik baal dat de zon steeds achter de wolken zit, net nu ik helemaal geinstalleerd op m'n deck chair lag
Ik heb gisteren lekker met een boekje aan het water gelegen in het grasquote:Op zondag 31 mei 2009 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik had ook helemaal het park in m'n hoofd, maar dit is niet het weer dat ik verwachtte.
Dat heeft mijn sim net voor zijn echtgenoot gedaanquote:Op zondag 31 mei 2009 15:10 schreef hierissieweer het volgende:
mannen die gitaar voor je spelen en voor je zingen zijn leuk!!
dus niet naar het Park?quote:Op zondag 31 mei 2009 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heeft mijn sim net voor zijn echtgenoot gedaan
(mijn rockster is pas getrouwd)
Wie heeft er voor je gezongen dan>?
Nee.quote:
Ja nu ineens weer welquote:terwijl het buiten best lekker is
Slim om dat zo op internet te plaatsen.quote:Ik heb een nieuw mobiel nummer 0617428596
Ja. Maar pas om 7.quote:Gaat Rik vanavond wel mee?
Duh.quote:Mijn Rick niet,
Okquote:Teun komt vanavond waarschijnlijk nog wel even mee een wijntje doen.
Welke rick nu?quote:Ik heb trouwens leuke foto's van Rick gemaakt toen we vrijdag naar Amsterdam gingen.
maar wij gaan wel rond 17 uur toch?quote:Op zondag 31 mei 2009 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ja nu ineens weer wel
[..]
Slim om dat zo op internet te plaatsen.
[..]
Ja. Maar pas om 7.
[..]
Duh.
[..]
Ok
[..]
Welke rick nu?
Au.quote:Egyptenaar snijdt penis af
CAIRO (ANP) - Een inwoner van een dorp in het zuiden van Egypte heeft zondag op uiterst pijnlijke wijze geprotesteerd tegen de keuze van zijn ouders voor een huwelijkspartner. De 25-jarige sneed zijn geslachtsdeel af en verminkte zijn testikels.
,,Hij was verliefd op een vrouw maar zijn ouders wezen haar af en vertelden hem dat hij met een andere vrouw moest trouwen, iets wat hij niet wilde'', aldus een woordvoerder van de politie. ,,Hij pakte een mes, ging naar zijn kamer en sneed zijn penis af.''
Artsen slaagden erin het geslachtsdeel weer aan de rest van het lichaam van de man te bevestigen.
18 toch?quote:Op zondag 31 mei 2009 16:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar wij gaan wel rond 17 uur toch?
en er belt mij nooit iemand wie weet komt daar nu verandering in
ik lijk Roel wel
Nr werkt niet.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik heb een nieuw mobiel nummer 0617428596
je zei dat je 16 uur te vroeg vondquote:Op zondag 31 mei 2009 16:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
18 toch?
Ik zei gister toch dat ik 5 te vroeg vond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |