alleen de echte mannen posten hier, daar zijn het allemaal mietjesquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das waar. de fok!kers van dat andere homo topic zie ik niet hier.Ach, de vijver wordt wel groter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
alleen de echte mannen posten hier, daar zijn het allemaal mietjes
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:19 schreef DR34M3R het volgende:
Ja hoi.
zal ik eens wat zeggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Plannen voor het weekend? Ik hoorde net dat het tropisch weer wordt in Nederland.
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
Dadelijk hapje eten, en terrasje. Mijn plannen voor morgen heb ik af moeten zeggen ivm een dubbele afspraak van de ander (quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Plannen voor het weekend? Ik hoorde net dat het tropisch weer wordt in Nederland.
Ben ik het niet helemaal mee eens. Als een boek een succes wordt en DAN denken mensen pas na over vervolgen... dat wordt een ramp, negen van de tien keer. INconsequenties omdat het afgeronde verhaal toch niet werkt voor een vervolg, bad guys die op de meest wazige manieren weer tot leven worden gewekt etc.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:04 schreef Cairon het volgende:
[..]
Als je begint met het idee dat je een trilogie gaat schrijven, dan ben je al verkeerd bezig als je het mij vraagt. Het eerste boek moet altijd een op zichzelf staand iets zijn, en mocht dat boek aanslaan, en mocht er nog genoeg materiaal aanwezig zijn om een vervolg te schrijven, ga dan gerust je gang. Maar begin nooit met het idee een trilogie te schrijven.
Die 56 delen zijn wat mij betreft dan ook het stempel dat ik er zo ver mogelijk uit de buurt van wil blijven. Vooral als vooraf al vast staat dat er 56 delen moeten komen.
Anno Dracula is ook een trilogie maar dan op de manier zoals ik het graag zie. Eerst was er Anno Dracula, dat bleek een succes, toen kwam The Bloody Red Baron, en daarna pas kwam Dracula Cha Cha Cha. Ieder boek kan los van de anderen gelezen worden.
In tegenstelling tot The Dung of Time, waarbij de schrijver echt de draad al kwijt was na het tweede boek, en er toch nog veertien delen aan vast heeft geplakt om de kas te spekken.
Tussen de dracula boeken zitten jaren, tussen Crap of Time, en verwanten, zit iedere keer maar 1 enkel jaar ofzo.
"I'm Dutch, so I can help you go cheapquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik heb vandaag al twee keer gehoord "no, we're not hiring right now"
oeps ik zat net aan jequote:
Stiekem heb ik gewoon een oogje op je, of 2 natuurlijkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Euy!Word ik nou al in de gaten gehouden door de singles politie?
Daar wa sik bijna naartoe gegaan, in de Paradisoquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Stiekem heb ik gewoon een oogje op je, of 2 natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |