ik lees alleen de glorix fles als ik aan het schijten ben.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:22 schreef Baltar het volgende:
Lezen is altijd goed voor je, hoor Cairon! (mits het geen SciFi is)
Of Fantasy in 56 delige reeksen van minimaal 1000 pagina's per deel omdat het anders niet meeteltquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:22 schreef Baltar het volgende:
Lezen is altijd goed voor je, hoor Cairon! (mits het geen SciFi is)
ik heb vandaag al twee keer gehoord "no, we're not hiring right now"quote:
Dat gaat niet zo goed, nog steed in dezelfde bussiness of ben je daarbuiten ook bezigquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik heb vandaag al twee keer gehoord "no, we're not hiring right now"
Ja ook mainstream. Ik kan altijd nog in Spanje terecht bij familiebedrijf.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat gaat niet zo goed, nog steed in dezelfde bussiness of ben je daarbuiten ook bezig
Als je begint met het idee dat je een trilogie gaat schrijven, dan ben je al verkeerd bezig als je het mij vraagt. Het eerste boek moet altijd een op zichzelf staand iets zijn, en mocht dat boek aanslaan, en mocht er nog genoeg materiaal aanwezig zijn om een vervolg te schrijven, ga dan gerust je gang. Maar begin nooit met het idee een trilogie te schrijven.quote:Of Fantasy in 56 delige reeksen van minimaal 1000 pagina's per deel omdat het anders niet meetelt
Nee, we stoppen wel bij 12 delenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of Fantasy in 56 delige reeksen van minimaal 1000 pagina's per deel omdat het anders niet meetelt
"een verfrissende pauze"quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:26 schreef Cairon het volgende:
en weer terug de zon in, na een verfrissende pauze... maar echt bruin ben ik nog niet
Would you like another piece of my delicious home-made chocolate cake?quote:"een verfrissende pauze"
What are you? Berry Crocker?
quote:
Euy!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:09 schreef KudFokker het volgende:
Nee ben hetero
Maar wilde wel even kijken waar Angel altijd posthij post ook regelmatig in [singles] van R&P
Lang niet allemaal hoorquote:
quote:
alleen de echte mannen posten hier, daar zijn het allemaal mietjesquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das waar. de fok!kers van dat andere homo topic zie ik niet hier.Ach, de vijver wordt wel groter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
alleen de echte mannen posten hier, daar zijn het allemaal mietjes
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:19 schreef DR34M3R het volgende:
Ja hoi.
zal ik eens wat zeggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Plannen voor het weekend? Ik hoorde net dat het tropisch weer wordt in Nederland.
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
Dadelijk hapje eten, en terrasje. Mijn plannen voor morgen heb ik af moeten zeggen ivm een dubbele afspraak van de ander (quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Plannen voor het weekend? Ik hoorde net dat het tropisch weer wordt in Nederland.
Ben ik het niet helemaal mee eens. Als een boek een succes wordt en DAN denken mensen pas na over vervolgen... dat wordt een ramp, negen van de tien keer. INconsequenties omdat het afgeronde verhaal toch niet werkt voor een vervolg, bad guys die op de meest wazige manieren weer tot leven worden gewekt etc.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:04 schreef Cairon het volgende:
[..]
Als je begint met het idee dat je een trilogie gaat schrijven, dan ben je al verkeerd bezig als je het mij vraagt. Het eerste boek moet altijd een op zichzelf staand iets zijn, en mocht dat boek aanslaan, en mocht er nog genoeg materiaal aanwezig zijn om een vervolg te schrijven, ga dan gerust je gang. Maar begin nooit met het idee een trilogie te schrijven.
Die 56 delen zijn wat mij betreft dan ook het stempel dat ik er zo ver mogelijk uit de buurt van wil blijven. Vooral als vooraf al vast staat dat er 56 delen moeten komen.
Anno Dracula is ook een trilogie maar dan op de manier zoals ik het graag zie. Eerst was er Anno Dracula, dat bleek een succes, toen kwam The Bloody Red Baron, en daarna pas kwam Dracula Cha Cha Cha. Ieder boek kan los van de anderen gelezen worden.
In tegenstelling tot The Dung of Time, waarbij de schrijver echt de draad al kwijt was na het tweede boek, en er toch nog veertien delen aan vast heeft geplakt om de kas te spekken.
Tussen de dracula boeken zitten jaren, tussen Crap of Time, en verwanten, zit iedere keer maar 1 enkel jaar ofzo.
"I'm Dutch, so I can help you go cheapquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik heb vandaag al twee keer gehoord "no, we're not hiring right now"
oeps ik zat net aan jequote:
Stiekem heb ik gewoon een oogje op je, of 2 natuurlijkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Euy!Word ik nou al in de gaten gehouden door de singles politie?
Daar wa sik bijna naartoe gegaan, in de Paradisoquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Stiekem heb ik gewoon een oogje op je, of 2 natuurlijk
Hehehe. Firewall laten blokkeren.quote:
Volgens mij is het een slimme marketingtruc, of proberen ze het uitlekken nu positief te gebruiken. Ik lees/hoor in ieder geval van veel mensen dat ze het spel ge-pre-ordered hebben, na het spelen van deze "non-final" versie.quote:
In Vista zit zo'n optie, waarmee kunt kijken of je PC een spel kan draaien.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:07 schreef wonderer het volgende:
Ik heb besloten om het toch te downloaden en te kijken of mijn pc het aankan, kijken of het die $50 waard is.
Mijn nieuwe pc draait windows 7quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
In Vista zit zo'n optie, waarmee kunt kijken of je PC een spel kan draaien..
Of http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest is ook een goede..
Geen idee. Hier draait-ie soepel.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn nieuwe pc draait windows 7Maar ook daar zit zo'n optie ja. 4.3 Wat heeft Sims3 nodig?
Ik denk daar straks ook wel hoor. Maar even kijken. Ik ben snel op dat soort dingen uitgekeken, meestal, dus even proberen of het wat is voor ik er geld aan ga uitgeven.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Geen idee. Hier draait-ie soepel..
Nee da's niet berrie. Berrie is de jongen waar ik iedere dinsdag mee dans.quote:
Had ene tijd met hem gechat, zouden nog steeds samen Brigitte Kaandorp kijken. Gister gaf ie me ineens zijn nr via Hyyves.... en gisteravond stond ie ineens voor m'n neus op Frisoquote:
quote:
Ik zit bij mijn ouders... die hebben een tuin... waar ik niet in kan zitten omdat ik verbrand ben.quote:Hey, je hebt weer internet!
Of zit je ergens anders?
Met een dun shirt en veel sunblock?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:59 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik zit bij mijn ouders... die hebben een tuin... waar ik niet in kan zitten omdat ik verbrand ben.
Is dit nu gay muziek? Weet ik dat ook weer. (Hetero)quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:13 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Is dit nu gay muziek? Weet ik dat ook weer. (Hetero)
Patries?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 05:38 schreef Stroekie het volgende:
bart. Vanwaar die retro bui ? En je vergeet patries
Lekker ding, was de zeks ook goed ?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ohh, mijn logee was zo schattig....
Waaaarom moest ik hem wegsturen?
O ja... familiedag vandaag
wie is dat dan weer?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
ik zou zeggen Fuck the family.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
nee echte gay muziek is anders:quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:13 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Is dit nu gay muziek? Weet ik dat ook weer. (Hetero)
Bonniequote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:19 schreef Baltar het volgende:
Ja, wat wil je ook, met een halve hittegolf in NL![]()
Moest even de rosé bijschenken
OK om in jouw stijl te blijven. Ik wil keiharde seks vanavond maar doe het niet want mijn BF komt volgende weekquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:42 schreef Great_Expectations het volgende:
Een groot deel van de posts in dit topic hebben de volgende structuur:
Ik wil <één of ander infantiele gay wens, vaak iets met uiterlijk, kleding, seks of uitgaan> maar <één of andere infantiele reden waarom die wens dan niet in vervulling kan gaan, en vaak heeft die reden ook weer te maken met uiterlijk, kleding, seks of uitgaaan.>.
En de rest gaat over;quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:42 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik wil <één of ander infantiele gay wens, vaak iets met uiterlijk, kleding, seks of uitgaan> maar <één of andere infantiele reden waarom die wens dan niet in vervulling kan gaan, en vaak heeft die reden ook weer te maken met uiterlijk, kleding, seks of uitgaaan.>.
even een andere mededeling dan terwijl ik wcht op mijn shirts, Jullie Guus Hiddink is na Korea, Austalia (geloof ik), nu ook in England to God verklaard na het winnen van de FA cup met Chelsea. Nu Rusland nogquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En de rest gaat over;
oeh men sims poppetje speelde met zich zelf
Heb je dat boek nu al eindelijk af? Ik wacht op de rest van Toverloos...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:13 schreef wonderer het volgende:
AH, het bitchen is weer begonnen. Iedereen een kater?
Gister een scene geschreven over de breuk tussen twee van mijn favoriete bij-personages
Neequote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je dat boek nu al eindelijk af? Ik wacht op de rest van Toverloos...
Moet je wel even vertellen waar ze zijn, die dagboekenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:36 schreef Cairon het volgende:
Wonderer: ik heb drie hoofdstukken af... maar niemand reageert op mijn dagboek.
Ik zag je niet tussen de actieve topics staan... anders had ik wel gereageerd. Ga straks even kijkenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:36 schreef Cairon het volgende:
Wonderer: ik heb drie hoofdstukken af... maar niemand reageert op mijn dagboek.
quote:
Ja, zeg. Ik doe mijn best, hoorquote:
Prioriteiten stellen he...quote:
Ja, nogalquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen he...
Maar begrijp wel dat Cadans 2 dat op dit moment meer heeft!
wat is het leven toch zwaarquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:35 schreef Nuno_G het volgende:
wat is dat toch met Bonnie, wie is dat ook alweer
* zucht * kwam even thuis om me om te kleden maar ik heb niet genoeg zomerkleding bij me, wist niet dat het in England ook wam kon zijn. Moet ik nu weer gaan shoppen, ik doe niks anders hier
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:42 schreef Great_Expectations het volgende:
Hey apiequote:
quote:
wat waren de meeste klachten? dr(e)(o)nkelingen?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:20 schreef Peter het volgende:
Heerlijk op scheveningen in de zon gezeten
Ik wilde lezen, maar er waren teveel patiënten tussendoor om rustig te kunnen zitten
Wel leuk werkEHBO-en op het strand.
2e: yepquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat waren de meeste klachten? dr(e)(o)nkelingen?![]()
Ben je EHBO-vrijwilliger?
Nee, sporten, nieuwe pc configureren, sims installeren etc.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Rustig hier! iedereen ligt zeker op het strand![]()
Jij weer aan het schrijven? Nog plannen voor vanavond?
dat meen je niet?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:34 schreef wonderer het volgende:
Sims 3 draait niet op Windows 7 ;')
Ik heb geen ervaring met Vista, dus ik weet niet of het beter is. Maar het is nu nog een RC he? Waarschijnlijk heeft Sims3 tegen de tijd dat 7 officieel uitkomt wel een patch of zo. Maar ik heb geen zin om te wachten dus nu installeer ik XP als dual boot.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat meen je niet?
en hoe is windows 7?
ik wil van vista af, is 7 beter?
Omdat die mensen elkaar allemaal kennen enzo.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:20 schreef Cairon het volgende:
zeg eens Wonderer, waarom staan al die andere dagboeken vol met opmerkingen en enthousiaste aanmoedigingen enzo... behalve de mijne?
Hij is blijven slapen en ging pas om 11 vanochtend weg.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik zou zeggen Fuck the family.
tenminste... dat is niet helemaal wat ik bedoel... ik bedoel... je begrijpt wat ik bedoel toch?
Ik bedoel?
Screw him!
Ligt aan de hoeveelheid alcoholquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Een softdrug, dus, geen harddrug?.
Ik snap da ook nie he!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met Vista?.
Ik had er een andere associatie bijquote:
Heb er ook weinig problemen mee eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Same here.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik snap da ook nie he!
Ik heb er niks geen problemen mee...
Same here.quote:
Jeejquote:
*zucht*quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:03 schreef wonderer het volgende:
*voor de derde vierde keer XP probeert te installeren*
Hij is niet "af". Maar de gemiddelde gebruiker zal weinig last hebben. Schijnt wel dat W7 sneller is en lichter, maar dat heb ik dus alleen van horen zeggen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Doorbreek de sleur en doe iets spannends.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:35 schreef Cairon het volgende:
Ik verveel me.
Morgen verveel ik me ook.
Maandag is een net zo saaie dag als morgen zal zijn.
Hoe bedoel je mijn leven zit vast in een voorspelbaar patroon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |