Bonniequote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:19 schreef Baltar het volgende:
Ja, wat wil je ook, met een halve hittegolf in NL![]()
Moest even de rosé bijschenken
OK om in jouw stijl te blijven. Ik wil keiharde seks vanavond maar doe het niet want mijn BF komt volgende weekquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:42 schreef Great_Expectations het volgende:
Een groot deel van de posts in dit topic hebben de volgende structuur:
Ik wil <één of ander infantiele gay wens, vaak iets met uiterlijk, kleding, seks of uitgaan> maar <één of andere infantiele reden waarom die wens dan niet in vervulling kan gaan, en vaak heeft die reden ook weer te maken met uiterlijk, kleding, seks of uitgaaan.>.
En de rest gaat over;quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:42 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik wil <één of ander infantiele gay wens, vaak iets met uiterlijk, kleding, seks of uitgaan> maar <één of andere infantiele reden waarom die wens dan niet in vervulling kan gaan, en vaak heeft die reden ook weer te maken met uiterlijk, kleding, seks of uitgaaan.>.
even een andere mededeling dan terwijl ik wcht op mijn shirts, Jullie Guus Hiddink is na Korea, Austalia (geloof ik), nu ook in England to God verklaard na het winnen van de FA cup met Chelsea. Nu Rusland nogquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En de rest gaat over;
oeh men sims poppetje speelde met zich zelf
Heb je dat boek nu al eindelijk af? Ik wacht op de rest van Toverloos...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:13 schreef wonderer het volgende:
AH, het bitchen is weer begonnen. Iedereen een kater?
Gister een scene geschreven over de breuk tussen twee van mijn favoriete bij-personages
Neequote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je dat boek nu al eindelijk af? Ik wacht op de rest van Toverloos...
Moet je wel even vertellen waar ze zijn, die dagboekenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:36 schreef Cairon het volgende:
Wonderer: ik heb drie hoofdstukken af... maar niemand reageert op mijn dagboek.
Ik zag je niet tussen de actieve topics staan... anders had ik wel gereageerd. Ga straks even kijkenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:36 schreef Cairon het volgende:
Wonderer: ik heb drie hoofdstukken af... maar niemand reageert op mijn dagboek.
quote:
Ja, zeg. Ik doe mijn best, hoorquote:
Prioriteiten stellen he...quote:
Ja, nogalquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen he...
Maar begrijp wel dat Cadans 2 dat op dit moment meer heeft!
wat is het leven toch zwaarquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:35 schreef Nuno_G het volgende:
wat is dat toch met Bonnie, wie is dat ook alweer
* zucht * kwam even thuis om me om te kleden maar ik heb niet genoeg zomerkleding bij me, wist niet dat het in England ook wam kon zijn. Moet ik nu weer gaan shoppen, ik doe niks anders hier
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:42 schreef Great_Expectations het volgende:
Hey apiequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |