Ik ben niet zo van de blog. Je weet nooit wie het allemaal leest. Ik zit beetje in een rare positie.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moet jij nog ook eens aan een weblog ?
je maakt er volgens mij wel genoeg voor mee om regelmatig te bloggenquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de blog. Je weet nooit wie het allemaal leest. Ik zit beetje in een rare positie.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iemand die niks op zijn bankrekening heeft staan is misschien wel veel meer bereid er iets voor over te hebben dat iemand die veel op z'n rekening heeft staan en waar het niets voor voorsteld hoor
Jij hebt tijd en geld zat met je elite baantje en dus makkelijk praten
Ik vind dat bloggen toch zo'n onzin, allemaal oninteressante dingen die iemand doet. Diegene die dat leest heeft gewoon geen leven voor zichzelfquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je maakt er volgens mij wel genoeg voor mee om regelmatig te bloggen
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
pff ik heb ook moeten studeren en hard werken om te bereiken wat ik nu heb en de reizen betaal ik gewoon van mijn eigen salaris. Alleen R. krijgt meestal de tickets van zijn ouders
Twitter vind ik ook zo'n onzin.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik vind dat bloggen toch zo'n onzin, allemaal oninteressante dingen die iemand doet. Diegene die dat leest heeft gewoon geen leven voor zichzelf
heb je weer wat opgescharreld?quote:
Hij komt volgende week weerquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
[/b]
Dan zou ik hem steeds laten overkomenscheelt je weer dinero
nee de was doen, mega interessant, heeft een andere fokker hier als enige tweet achter gelatenquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:24 schreef Baltar het volgende:
Ben nu de was aan het doenJa, lekker belangrijk
30uur? vliegt ie via Jupiter?quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hij komt volgende week weerOp de weg terug van Portugal naar Bolivia maakt ie een klein omweg
![]()
En nee de volgende keer ga ik, je kunt hem toch niet iedere keer rond 30 uur enkele reis, laten doen.
Haha, nee dat is mijn motto van de dag...quote:
Ik ben niet zo'n redcarpet bitch, hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de gulfstream 5 is minder snel dan zo'n grote jumbo van Aribus
zoek maar eens op vluchten naar Bolivia via London, dan had je dit comment achterwege kunnen laten. Als jij er 1 kan vinden die sneller is, GRAAGquote:
lijkt mijn postgeschiedenis hier in homo wel...quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Twitter vind ik ook zo'n onzin.
"vandaag boodschappen gedaan".
"lekkere bammetjes gegeten van moeders"
"heb net gescheten"
etc...
O ja, die laffe kastkierpositiequote:Op donderdag 28 mei 2009 16:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de blog. Je weet nooit wie het allemaal leest. Ik zit beetje in een rare positie.
Dat ligt puur aan degene die de blog schrijftquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik vind dat bloggen toch zo'n onzin, allemaal oninteressante dingen die iemand doet. Diegene die dat leest heeft gewoon geen leven voor zichzelf
Ja kunnen we 1 keer wat leuks lezen, dan zit het achter een slotquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ligt puur aan degene die de blog schrijft
Sommige mensen lijden inderdaad aan twitterdiaree
Ook dat ligt aan de twitteraar. Ik volg bv de twitters van bepaalde series en artiesten en daar krijg je leuke updates van. Maar twitters als "ik heb net pindakaas op mijn brood gedaan" en "Net aflevering 5 gekeken" of " Wat is het vroeg" en " Ik ben op blz 334 van mijn boek" die kunnen me ook gestolen worden.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Twitter vind ik ook zo'n onzin.
"vandaag boodschappen gedaan".
"lekkere bammetjes gegeten van moeders"
"heb net gescheten"
etc...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |