Zondag, ik kan zaterdag niet anders was ik idd dan gegaan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik ga mischien zaterdagavond ff.... wanneer ga jij?
ben je nu helemaal klaar met colleges?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Neh, morgen werken, zonnen en tennissen. Zaterdagnacht gaan we wel weer op stap
Killers @ HMHquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en wat gebeurt er over 30 uur dan? Festival?
Nou ja, ik kan de jongen niet uitstaan, das een beetje het vervelendequote:
Ik gok Pinkpopquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en wat gebeurt er over 30 uur dan? Festival?
Ow, HMH dus.quote:
dan gaan we elkaar weer eens lekker mislopenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zondag, ik kan zaterdag niet anders was ik idd dan gegaan.
Allang...quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben je nu helemaal klaar met colleges?
jepsquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow, HMH dus.
Is dit de poging 2 na die bommelding?
Sneuquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan de jongen niet uitstaan, das een beetje het vervelende![]()
De jongen is strontjaloers.. Ik was een keer bij mn maatje op de koffie, en zn vriend zat toen nog in Spanje. En zn vriend wilde de webcam op ons gericht hebben..
Hmmz, jammer. Maar ach, het gata uiteindelijk om de mooie ogen van Brandon hequote:Op donderdag 28 mei 2009 14:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
jeps
het inhaalconcert...
en omdat ze nu toch in het land zijn voor pp...
had alleen gehoopt op een gave supportact vanwege pp.
maar de nieuwe programmeur van de melkweg gaat DJ spelen
Schrijf je dan ergens op de stoep een leuk berichtje voor me wat ik dan zondag ga zoeken?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
dan gaan we elkaar weer eens lekker mislopen
Adem iiiin, adem uuuuiiit. Heb je al een leuk net pak uitgekozen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Allang...DInsdag is mijn afstudeerpresentatie. Ik wil er nu ff niet aan denken brrr
dat gaat op stront uitlopen die jaloersheid!quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan de jongen niet uitstaan, das een beetje het vervelende![]()
De jongen is strontjaloers.. Ik was een keer bij mn maatje op de koffie, en zn vriend zat toen nog in Spanje. En zn vriend wilde de webcam op ons gericht hebben..
ga je verder studeren?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Allang...DInsdag is mijn afstudeerpresentatie. Ik wil er nu ff niet aan denken brrr
Memo klinkt wel lief jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
SneuMachonacho max-mex heeft ook wel 's de cam aan en zo als er vrienden zijn, maaar dan lul ik gewoon met z'n beste vriend (Memo
Memo is lief).
Ik heb een mnd geleden een toffe grijze pak uitgekozen bij de Suitsupply, dus dat zit wel goed.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Adem iiiin, adem uuuuiiit. Heb je al een leuk net pak uitgekozen?
Ik zal duimen
Ik wil werken, heb al gereageerd op heel veel vacatures in de marketing en management richting, maar word overal afgewezen, omdat ik nog geen ervaring heb..quote:
Suitsupplyquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb een mnd geleden een toffe grijze pak uitgekozen bij de Suitsupply, dus dat zit wel goed.
Nu nog de inhoud
Afkorting van Guillermo.quote:
quote:Nou ja, mn maatje weet nu ook wel dat ik zn vriend niet mag. Na 6 mnd in NL kan de jongen nog geen woord Nederland, terwijl mn maatje bijna vloeiend Spaans voor hem heeft geleerd..
Je hebt er toch lang aan gewerkt? Dan kun je dat vast wel overbrengen tijdens de presentatie. Ik HAAT presenteren, maar mijn verdediging op de uni was denk ik de presentatie waar ik het minst zenuwachtig voor was. Ik heb iets van 8 maanden aan m'n scriptie gewerkt dus ik wist echt welw aar het over ging. Bovendien, als je scriptie niet goed genoeg was had je nooit groen licht gekregen voor de presentatie. Kan hooguit nog een beetje bij of af qua eindbeoordeling.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb een mnd geleden een toffe grijze pak uitgekozen bij de Suitsupply, dus dat zit wel goed.
Nu nog de inhoud
Dat valt reuze mee, dat rondneuken dan he, en wat budget betreft, ja je moet er wat voor over hebbenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bereid zijn is niet het enige hoor snobbybobby. Je moet er ook het budget voor hebben. En er genoegen mee nemen dat de ander rondneukt
Iemand die niks op zijn bankrekening heeft staan is misschien wel veel meer bereid er iets voor over te hebben dat iemand die veel op z'n rekening heeft staan en waar het niets voor voorsteld hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee, dat rondneuken dan he, en wat budget betreft, ja je moet er wat voor over hebben
daarom, wordt toch wel cool!quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmmz, jammer. Maar ach, het gata uiteindelijk om de mooie ogen van Brandon he
En om zijn boyfriend die er uitzag als die girlfriend die ik in februari vorig jaar had.
als ik mn stoepkrijt niet vergeet!quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Schrijf je dan ergens op de stoep een leuk berichtje voor me wat ik dan zondag ga zoeken?
ik weet ook niet wat er loos isquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:43 schreef Cairon het volgende:
maar wat is er dan aan de hand?
ik vind het storend dat zelfs Stroekie weet wat er loos is, en ik niet.
vroeger te veel getrokken, dus ja als topic opa heb ik nu een beperkt gehoor, waardoor ik zulks niet meer hoorquote:
reumatiek verhindert datquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:55 schreef Cybart het volgende:
[..]
als ie wat vaker rekkie en strekkie zou doen?
passen jullie wel op met het oppompen van de verwachtingen, straks durf ik niet meer naar de volgende meet/kermis/friso te komen omdat het wel eens tegen zou kunnen vallenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus ik typte striekie, maar we bedoelde de strakkie stroekkie die wat rekkie en strekkie doet?
Nee hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:01 schreef Cairon het volgende:
maar stroekie heeft jouw online dagboek dinges gelezen!
Er zijn er ook nog maar verrekte weinig die er in kunnenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee hoor
Na dat gedoe met ene D uit weert en D uit N is mij dat ontnomen![]()
reeds jaren geleden
heb jij dat? das kut. Wietse (vriend van me) heeft dat ook. Hij is pas 23.quote:
Heeft Zara nog mensen nodigquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik wil werken, heb al gereageerd op heel veel vacatures in de marketing en management richting, maar word overal afgewezen, omdat ik nog geen ervaring heb..Heb vorige week een gesprek gehad voor de functie shopmanager van de Invito, maar net 1 minuut geleden ben ik telefonisch afgewezen...
![]()
De man van de Invito vond mij wel heel prettig en fijn overkomen, alleen was er een sollicitant dat net iets geschikter was. Maar hij heeft me gerecommendeerd bij een regiomanager van Manfield, en die zal me deze week nog bellen voor een gesprek
dat is reuma en dat is niet hetzelfde als reumatiekquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb jij dat? das kut. Wietse (vriend van me) heeft dat ook. Hij is pas 23.
en daar had jij toendertijd ook gegronde redenen voorquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn er ook nog maar verrekte weinig die er in kunnen
Ja, mensen moeten niet mijn dagboek gaan gebruiken om gevoelige info aan anderen door te spelenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en daar had jij toendertijd ook gegronde redenen voor
ja, ik las het niet goed. Ik moet ook geen meerdere dingen tegelijk doen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat is reuma en dat is niet hetzelfde als reumatiek
en nee dat heb ik gelukkig niet
maar merk wel dat ik minder soepel en lenig dan vroeger ben
Het vogelnestje aan de ringen duurt nu wat langer
een dagboekquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, mensen moeten niet mijn dagboek gaan gebruiken om gevoelige info aan anderen door te spelen
bleek ik daar achteraf ook nog bij betrokken geweest te zijnquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, mensen moeten niet mijn dagboek gaan gebruiken om gevoelige info aan anderen door te spelen
ja met ons gewoon braaf 2 handjes aan het keyboardquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik las het niet goed. Ik moet ook geen meerdere dingen tegelijk doen.Alleen vrouwen kunnen dat.
moet jij nog ook eens aan een weblog ?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
een dagboek![]()
lief dagboek,
...........
quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja met ons gewoon braaf 2 handjes aan het keyboard
rukken doe je maar in je egien tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |