Tuurlijk niet. Mensen worden na mij niet meer gelukkig!quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:11 schreef Cairon het volgende:
oh mijn god... hij heeft al een vriend/vriendin!?
ja vet hequote:
Wat Cairon zegt dan, hij heeft een anderquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben ook met de ex het bed ingedoken, dus dat is't niet hoor.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar jij post hier s nachts ook nooit meer
Ik geef het op, ik weet niet wat anders typisch een latino ding isquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Mensen worden na mij niet meer gelukkig!
Nee hij heeft niemand (meer).quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wat Cairon zegt dan, hij heeft een ander
Striekie weet helemaal niks!quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:43 schreef Cairon het volgende:
maar wat is er dan aan de hand?
ik vind het storend dat zelfs Stroekie weet wat er loos is, en ik niet.
En Stroekie ook nietquote:
What bitch are you referring to?quote:
Zou ie dat nog zijn?quote:
latino's = vreemdgaan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik geef het op, ik weet niet wat anders typisch een latino ding is
Sorry, verkeerde topic.quote:
Nee 't is niet uit met Mexico, het was niet eens aan. Sort of.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Sorry, verkeerde topic.
Maar wat ik lees ik? Is het uit met Mexico? Ach, je hebt toch lovers over de hele wereld?
Dus ik typte striekie, maar we bedoelde de strakkie stroekkie die wat rekkie en strekkie doet?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:55 schreef Cybart het volgende:
[..]
als ie wat vaker rekkie en strekkie zou doen?
o.k.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee 't is niet uit met Mexico, het was niet eens aan. Sort of.
En ik heb geen schatje sover de hele wereld!Jeremy zit zelf over de hele wereld maar is EEN schatje ja, maar niet KIJN schatje. En Diego ook niet, en die heb ik maar 1x gezien op vakantie. En Miguell is ook niet van mij maar van een ander en woont weer in Portugal.
Is dat zo?!quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:01 schreef Cairon het volgende:
maar stroekie heeft jouw online dagboek dinges gelezen!
Mja paar van die dansnichten gaan naar Antwerpen 11 Juliquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:10 schreef mike_hunt het volgende:
Paul said Madonna was highly professional, he learned a lot and that the new tracks are 'lyrically classic Madonna with an edgy modern sound'.
He told us the tracks were sitting right there next to him and he told us what they are called. He didn’t know which ones would be the Greatest Hits CD and didn’t know when it would be out.
The song titles are:
Broken
I’m Sorry
Celebrate![]()
![]()
NOg een kleine twee maanden en dan naar het concert![]()
Nee, maar ik heb jeremy en diego in Berlijn ontmoet. Dat zal 't zijnquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o.k.![]()
ik houd het allemaal niet meer bij bij jou. Had jij ook geen Duitser ofzo?
dansnichtenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja paar van die dansnichten gaan naar Antwerpen 11 Juli
Hij had de hele tijd al in het geheim een relatie met iemand andersquote:
We krijgen de reden van Mex dus niet te horen denk ikquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee 't is niet uit met Mexico, het was niet eens aan. Sort of.
En ik heb geen schatje sover de hele wereld!Jeremy zit zelf over de hele wereld maar is EEN schatje ja, maar niet KIJN schatje. En Diego ook niet, en die heb ik maar 1x gezien op vakantie. En Miguell is ook niet van mij maar van een ander en woont weer in Portugal.
Ik heb ze ook niet!quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wat een aantal, zoveel heb ik er niet eens![]()
Ja nog steeds ja. Maar Miguell is haske trouw aan Joao, ondanks dat ie een latino isquote:Maar Miquel moet ik eens opzoeken, woont ie nog steeds in Coimbra
Vanaf morgen wel weer hoor, 20+ gradenquote:
Het is heeel goed mogelijk om een lange afstand relatie te hebbenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:27 schreef mike_hunt het volgende:
Vakantieliefdes rolt meestal op niets uit. Het kan hooguit een FB worden. Volgens mij is het heel zeldzaam dat dat uitmondt in een relatie. (my 2 cents)
Een goede vriend van me heeft vorige zomer in Spanje de liefde van zn leven ontmoet.. En die jongen is overgevlogen naar Nederland en woont nu. in. Assen. Die is gekquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:27 schreef mike_hunt het volgende:
Vakantieliefdes rolt meestal op niets uit. Het kan hooguit een FB worden. Volgens mij is het heel zeldzaam dat dat uitmondt in een relatie. (my 2 cents)
ziet er uit als een hot bitch!quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:30 schreef Cybart het volgende:
nog slechts 30 uur tot ie zn bek open trekt
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:30 schreef Cybart het volgende:
nog slechts 30 uur tot ie zn bek open trekt
[ afbeelding ]
![]()
manhuntquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
Vanaf morgen wel weer hoor, 20+ graden![]()
Kan niet wachten om in de zon te liggen!!
Brandon Flowers, frontman van The Killersquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ziet er uit als een hot bitch!![]()
wie is dat?
Bereid zijn is niet het enige hoor snobbybobby. Je moet er ook het budget voor hebben. En er genoegen mee nemen dat de ander rondneuktquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Het is heeel goed mogelijk om een lange afstand relatie te hebben, je moet alleen bereid zijn om veel te reizen
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Een goede vriend van me heeft vorige zomer in Spanje de liefde van zn leven ontmoet.. En die jongen is overgevlogen naar Nederland en woont nu. in. Assen. Die is gek
Neh, morgen werken, zonnen en tennissen. Zaterdagnacht gaan we wel weer op stapquote:
Oeh, dat wordt een lekker Square Culinair danquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
Vanaf morgen wel weer hoor, 20+ graden![]()
Kan niet wachten om in de zon te liggen!!
que?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeh, dat wordt een lekker Squaree Culinair dan
en wat gebeurt er over 30 uur dan? Festival?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
Brandon Flowers, frontman van The Killers
en hij's idd hot
ik ga mischien zaterdagavond ff.... wanneer ga jij?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeh, dat wordt een lekker Square Culinair dan
En getalenteerdquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
Brandon Flowers, frontman van The Killers
en hij's idd hot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |