quote:
Ik vind het zo herkenbaar als een Sims mannetje na een lange dag werken helemaalquote:
quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Ik hoop dat er straks iemand komt met een hack, zodat mijn mannetje Dudesnude kan kijken op z'n pc..
Electronic Arts kennende, maken ze daar liever een Expansion Pack van.quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zit ie daar te sjorren achter z'n computer
Hoeft niet full screen, je kunt het ook windowed spelen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:32 schreef wonderer het volgende:
Kun je sims ook in een window op je desktop spelen of moet het full screen?
Hmmm. Downloaden wordt steeds aanlokkelijkerquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hoeft niet full screen, je kunt het ook windowed spelen.
Yeah, weet je... ik heb de download nu lopen maar ze waarschuwen dat je geen contact mag laten maken met de EA servers enzo. Kweenie waarom niet maar dan zullen ze wel merken dat het een gekraakte versie is.quote:
Ach, ik koop 'm ook wel legaal. Het zit goed in elkaar, beter dan Sims 2.quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, weet je... ik heb de download nu lopen maar ze waarschuwen dat je geen contact mag laten maken met de EA servers enzo. Kweenie waarom niet maar dan zullen ze wel merken dat het een gekraakte versie is.
Ik ga eerst Spore kopen en sims komt later wel. Misschien koop ik ook wel sims 2, da's ook leuk.
Het was hartstikke gerechtvaardigd!quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:46 schreef Cairon het volgende:
ik wil dat iedereen het weet.
Vandaag powerplayde ik volledig gerechtvaardigd! Er zijn geen enkele garanties tegen Presence 3, en al helemaal niet als ze daar nog een Dementation 1 tegenaan gooien!
Ja dat moet ik nog ff instellen dan, want switchen in full screen mode naar MSN of Fok duurt vrij langquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hoeft niet full screen, je kunt het ook windowed spelen.
Whehe, soort van test-omgevingquote:Op donderdag 28 mei 2009 02:16 schreef wonderer het volgende:
Lijkt me zo leuk om Arthur te maken. En al mijn RPG chars
quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:04 schreef Ang3l het volgende:
Ohh, ik voel me zo hysterisch en stom...........
dus die uren bezinning, en eerst je dagboek volschrijven tijdens het consumeren van een kop rustgevende rooibos thee hebben resultaat gehadquote:
Ow oeps, vergeten aan te zetten. Staat ie nog niet online?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:39 schreef Jerruh het volgende:
grmbl, ik wil dat sytycd online komt! Ik heb er weer zin in dit seizoen!
Mja zoiets. Al twijfel ik of het berichtje van vanochtend nou spontaan is gekomen en zo dat dagboek stuk voorbarig maakt en wegneemt, of dat ie gewoon dat dagboek stuk heeft gelezen en daarom dat bericht heeft gestuurd. Hij heeft er nl toegang toe en het is in't engels dus hij kan het snappen. Kip ei verhaal.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus die uren bezinning, en eerst je dagboek volschrijven tijdens het consumeren van een kop rustgevende rooibos thee hebben resultaat gehad
Even lief? Neequote:en Geraldo is nog even lief/schattig/leuk/woest aantrekkelijk/ en stom als vorige week ?
ik geloof wel op mininova, maar daar ben ik nog niet geregistreerdquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow oeps, vergeten aan te zetten. Staat ie nog niet online?
Ik zal vanavond wel weer 's kijken, but you owe me 6 blowjobs darlingquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik geloof wel op mininova, maar daar ben ik nog niet geregistreerd.
en dat heb je hem ook verteld dat je hem stom vind? en dat weet hij nu ook ?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja zoiets. Al twijfel ik of het berichtje van vanochtend nou spontaan is gekomen en zo dat dagboek stuk voorbarig maakt en wegneemt, of dat ie gewoon dat dagboek stuk heeft gelezen en daarom dat bericht heeft gestuurd. Hij heeft er nl toegang toe en het is in't engels dus hij kan het snappen. Kip ei verhaal.
[..]
Even lief? Nee
Even schattig? Ja
Even leuk? Nee
Even woest aantrekkelijk? Ja
Even stom? ECHT WEL!
Ja dat weet ie ja.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dat heb je hem ook verteld dat je hem stom vind? en dat weet hij nu ook ?
Ik vraag me toch af wat ie uitgehaald heeft om dit te verdienen, maar goed we zullen het wel niet te horen krijgenquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:46 schreef Ang3l het volgende:
Even lief? Nee
Even schattig? Ja
Even leuk? Nee
Even woest aantrekkelijk? Ja
Even stom? ECHT WEL!
Het zal wel een latino ding zijnquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af wat ie uitgehaald heeft om dit te verdienen, maar goed we zullen het wel niet te horen krijgen
is het waar wat Ang3l zegt, kijkt er niemand ooit naar mijn filmpjes?quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
voor de mensen die de flmpjes niet gekeken hebben, de meerderheid volgens mij,[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh hij is dus gewoon met een ander in bed gedoken, is dat allesquote:
Hij is niet stom, hij is STOM!quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:48 schreef Cairon het volgende:
ik wil weten wat het is waarom mexico nu stom is!
Ik ben ook met de ex het bed ingedoken, dus dat is't niet hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Oh hij is dus gewoon met een ander in bed gedoken, is dat alles
alweer ?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben ook met de ex het bed ingedoken, dus dat is't niet hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |