ja, ik begin nu met een nieuw programma. Wat maar 45 min. per dag is. (krachttraining) Heel intensief en zwaar. Ben ook best wel afgepeigerd.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heuj, lekker getraind? Ik ben ook net klaar, zit nu aan de protein shake
geweldige seriequote:Op woensdag 27 mei 2009 19:07 schreef wonderer het volgende:
Nog drie afleveringen SFU, dan ben ik er eindelijk vanaf
Klinkt wel heftig, ja. Programma van David? Ben wel nieuwsgierig, kun je dat es mailen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik begin nu met een nieuw programma. Wat maar 45 min. per dag is. (krachttraining) Heel intensief en zwaar. Ben ook best wel afgepeigerd.![]()
eiwitshakes.. alleen moet ik niet teveel daarvan drinken want dan loop ik te tetteren
Het is me allemaal net iets te dramatisch.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
geweldige serie![]()
Jammer dat dat gestopt was. Ik zag een van die broers nog in Dirty Sexy Money, maar ik moest steeds weer aan SFU denken als ik hem zag.
nee, niet van David. Van een personal trainer die ik tegen het lijf liep in de club. We raakten aan de praat en zodoende is hij met mij mee gaan trainen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Klinkt wel heftig, ja. Programma van David? Ben wel nieuwsgierig, kun je dat es mailen?
Thanks.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, niet van David. Van een personal trainer die ik tegen het lijf liep in de club. We raakten aan de praat en zodoende is hij met mij mee gaan trainen.
Vandaag was eerste keer. Dus ik heb nog niet het hele schema afgewerkt. Ik zal je het schema tzt door mailen.
Als er toch al niemand naar kijkt, waarom zou je het dan nog een keer posten?quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
voor de mensen die de flmpjes niet gekeken hebben, de meerderheid volgens mij,[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het plenst hierquote:
Plensen doet het hier ook...en onwijs waaien...quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:44 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
zon zon en nog eens zon en warm warm en warmer
Bruin gras en kaktussen gaan ook vervelenquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:44 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
zon zon en nog eens zon en warm warm en warmer
hehehe, beetje wel idd, na de zomermaanden is alles hier dood en dood. maar nu is alles nog prachtig groen en oranjebloesems zijn net beetje aan uitvallen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bruin gras en kaktussen gaan ook vervelen
je vind het een leuk liedje of gewoon een geile man in die clipquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:03 schreef samjustme het volgende:
![]()
Afgelopen weekendwerd ik versierd door een Braziliaan.
Niet dat ik op in gingben bezet.
Iiedje, ben fan van groepquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
je vind het een leuk liedje of gewoon een geile man in die clip
eheh okay, vind liedje ruk die man aan begin ben ik wel fan van meteenquote:
magquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:14 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
eheh okay, vind liedje ruk die man aan begin ben ik wel fan van meteen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |