que tal?quote:
hola, que tal? (hoe gaat het ermee?)quote:
ja dat klopt. O je bedoelt zijn naamquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:11 schreef wonderer het volgende:
Huh. Ik dacht dat "loco" gek betekende maar nu kan ik er geen chocola meer van maken.
dat betekent het ook :-)quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:11 schreef wonderer het volgende:
Huh. Ik dacht dat "loco" gek betekende maar nu kan ik er geen chocola meer van maken.
Goed wel. Gister een bloedsuikerdipje tijdens het sporten, maar dat gebeurt wel esquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hola, que tal? (hoe gaat het ermee?)![]()
hoe gaat het met deel 2 van je boek? Ben je al aan het herschrijven? Of ligt het nu even op de back burner?
ben vrij todayquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
que tal?![]()
aan het werk? Hoe is het bij Zara? Met nieuwe collectie bezig?
AH. Ben ik toch niet helemaal gekquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:15 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
dat betekent het ook :-)
de zelfde gek staat er 'diezelfde gek'
werd je licht in je hoofd? Niet teveel en te lang trainen, he? Je groeit ook in je rustperiode.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
[quote]Goed wel. Gister een bloedsuikerdipje tijdens het sporten, maar dat gebeurt wel es
Yeah, dizzy. Iets te lang geleden gegeten en iets te hard gefietst als opwarming. Heb benen maar overgeslagenquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
werd je licht in je hoofd? Niet teveel en te lang trainen, he? Je groeit ook in je rustperiode.
baai baaiquote:
dan niet meteen naar de donuts grijpen om je suiker aan te vullen hequote:Op woensdag 27 mei 2009 17:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, dizzy. Iets te lang geleden gegeten en iets te hard gefietst als opwarming. Heb benen maar overgeslagen
Yepquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:30 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe laat, bcn contra manchester toch
Gatorade ook goed?quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:30 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
baai baai
[..]
dan niet meteen naar de donuts grijpen om je suiker aan te vullen he
Werk jij bij Zara EML ? Ben jij zo'n modepopjequote:
yea ik werk bij zara.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Werk jij bij Zara EML ? Ben jij zo'n modepopje
waarom niet ? ik vind het wel leuk hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:06 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
yea ik werk bij zara.modepop geen commentaar
hehe I dunno, guess i amquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waarom niet ? ik vind het wel leuk hoor
foto's van je laatste gekochte outfitjequote:
Ja maar je kan het beste beoordelen als iemand ze aan heeft.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
foto's van je laatste gekochte outfitjedan kunnen we even oordelen
Je hoeft er zelf niet op te staan als je niet wil
Heuj, lekker getraind? Ik ben ook net klaar, zit nu aan de protein shakequote:
Mag ook maar misschien wil ie anoniem blijven, en ik was eigenlijk benieuwd naar de kledingquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja maar je kan het beste beoordelen als iemand ze aan heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |