ze was mee met haar moederquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik weet zo even niet meer wie lieke is... Omschrijf er eens.
Ik weet wie je bedoelt, maar kan me zo niet meer het gezicht voor me halen. Ze had ook haar vriendje ofzo mee toch?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ze was mee met haar moeder
die hebben we vooral gesproken op het treinstation in de ochtend
ze zaten ook bij ons in de bus
Tenger meisje met half lang zwart haar
nee dat was Yvonnequote:Op woensdag 27 mei 2009 13:16 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik weet wie je bedoelt, maar kan me zo niet meer het gezicht voor me halen. Ze had ook haar vriendje ofzo mee toch?
Hmz, ik weet het niet meer.Misschien moeten we londen over doen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee dat was Yvonne
Lieke had haar moeder meegenomen
graag, maar dan wel onder iets mindere tijdsdrukquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:48 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hmz, ik weet het niet meer.Misschien moeten we londen over doen?
Lucky youquote:
Lucky mequote:Op woensdag 27 mei 2009 16:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Lucky you![]()
Druk vandaag, dus maar weer doorwerken
ik werk altijd hard, maar vanavond vroeg weg, want het is de Champions om 7 uur geloof ikquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:06 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Lucky me![]()
Niet te hard werken he
Ik weet niet hoe laat, bcn contra manchester tochquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik werk altijd hard, maar vanavond vroeg weg, want het is de Champions om 7 uur geloof ik
Hiyaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |