quote:
Ik vind het zo herkenbaar als een Sims mannetje na een lange dag werken helemaalquote:
quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Ik hoop dat er straks iemand komt met een hack, zodat mijn mannetje Dudesnude kan kijken op z'n pc..
Electronic Arts kennende, maken ze daar liever een Expansion Pack van.quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zit ie daar te sjorren achter z'n computer
Hoeft niet full screen, je kunt het ook windowed spelen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:32 schreef wonderer het volgende:
Kun je sims ook in een window op je desktop spelen of moet het full screen?
Hmmm. Downloaden wordt steeds aanlokkelijkerquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hoeft niet full screen, je kunt het ook windowed spelen.
Yeah, weet je... ik heb de download nu lopen maar ze waarschuwen dat je geen contact mag laten maken met de EA servers enzo. Kweenie waarom niet maar dan zullen ze wel merken dat het een gekraakte versie is.quote:
Ach, ik koop 'm ook wel legaal. Het zit goed in elkaar, beter dan Sims 2.quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, weet je... ik heb de download nu lopen maar ze waarschuwen dat je geen contact mag laten maken met de EA servers enzo. Kweenie waarom niet maar dan zullen ze wel merken dat het een gekraakte versie is.
Ik ga eerst Spore kopen en sims komt later wel. Misschien koop ik ook wel sims 2, da's ook leuk.
Het was hartstikke gerechtvaardigd!quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:46 schreef Cairon het volgende:
ik wil dat iedereen het weet.
Vandaag powerplayde ik volledig gerechtvaardigd! Er zijn geen enkele garanties tegen Presence 3, en al helemaal niet als ze daar nog een Dementation 1 tegenaan gooien!
Ja dat moet ik nog ff instellen dan, want switchen in full screen mode naar MSN of Fok duurt vrij langquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hoeft niet full screen, je kunt het ook windowed spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |