daarom, wordt toch wel cool!quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmmz, jammer. Maar ach, het gata uiteindelijk om de mooie ogen van Brandon he
En om zijn boyfriend die er uitzag als die girlfriend die ik in februari vorig jaar had.
als ik mn stoepkrijt niet vergeet!quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Schrijf je dan ergens op de stoep een leuk berichtje voor me wat ik dan zondag ga zoeken?
ik weet ook niet wat er loos isquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:43 schreef Cairon het volgende:
maar wat is er dan aan de hand?
ik vind het storend dat zelfs Stroekie weet wat er loos is, en ik niet.
vroeger te veel getrokken, dus ja als topic opa heb ik nu een beperkt gehoor, waardoor ik zulks niet meer hoorquote:
reumatiek verhindert datquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:55 schreef Cybart het volgende:
[..]
als ie wat vaker rekkie en strekkie zou doen?
passen jullie wel op met het oppompen van de verwachtingen, straks durf ik niet meer naar de volgende meet/kermis/friso te komen omdat het wel eens tegen zou kunnen vallenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus ik typte striekie, maar we bedoelde de strakkie stroekkie die wat rekkie en strekkie doet?
Nee hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:01 schreef Cairon het volgende:
maar stroekie heeft jouw online dagboek dinges gelezen!
Er zijn er ook nog maar verrekte weinig die er in kunnenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee hoor
Na dat gedoe met ene D uit weert en D uit N is mij dat ontnomen![]()
reeds jaren geleden
heb jij dat? das kut. Wietse (vriend van me) heeft dat ook. Hij is pas 23.quote:
Heeft Zara nog mensen nodigquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik wil werken, heb al gereageerd op heel veel vacatures in de marketing en management richting, maar word overal afgewezen, omdat ik nog geen ervaring heb..Heb vorige week een gesprek gehad voor de functie shopmanager van de Invito, maar net 1 minuut geleden ben ik telefonisch afgewezen...
![]()
De man van de Invito vond mij wel heel prettig en fijn overkomen, alleen was er een sollicitant dat net iets geschikter was. Maar hij heeft me gerecommendeerd bij een regiomanager van Manfield, en die zal me deze week nog bellen voor een gesprek
dat is reuma en dat is niet hetzelfde als reumatiekquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb jij dat? das kut. Wietse (vriend van me) heeft dat ook. Hij is pas 23.
en daar had jij toendertijd ook gegronde redenen voorquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn er ook nog maar verrekte weinig die er in kunnen
Ja, mensen moeten niet mijn dagboek gaan gebruiken om gevoelige info aan anderen door te spelenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en daar had jij toendertijd ook gegronde redenen voor
ja, ik las het niet goed. Ik moet ook geen meerdere dingen tegelijk doen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat is reuma en dat is niet hetzelfde als reumatiek
en nee dat heb ik gelukkig niet
maar merk wel dat ik minder soepel en lenig dan vroeger ben
Het vogelnestje aan de ringen duurt nu wat langer
een dagboekquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, mensen moeten niet mijn dagboek gaan gebruiken om gevoelige info aan anderen door te spelen
bleek ik daar achteraf ook nog bij betrokken geweest te zijnquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, mensen moeten niet mijn dagboek gaan gebruiken om gevoelige info aan anderen door te spelen
ja met ons gewoon braaf 2 handjes aan het keyboardquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik las het niet goed. Ik moet ook geen meerdere dingen tegelijk doen.Alleen vrouwen kunnen dat.
moet jij nog ook eens aan een weblog ?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
een dagboek![]()
lief dagboek,
...........
quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja met ons gewoon braaf 2 handjes aan het keyboard
rukken doe je maar in je egien tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |