quote:Op maandag 1 juni 2009 01:21 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
que cosa o que não é verdade é que "tu so o único para mim"
feli trouwensquote:Op maandag 1 juni 2009 01:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ze zijn nog in het ziekenhuis en daar moet gsm uit. Als alles goed gaat mogen moeder en dochter morgen naar huis
Kunnen we het niet gewoon in het NL's doen? Ga anders msn'en of zoquote:
kerido quem se importa?!?!?! que não serve para nada, inútilquote:Op maandag 1 juni 2009 01:22 schreef Nuno_G het volgende:
SOMS KAN IK ZO KWAAD WORDEN OVER DIE TALKSHOWS OVER GELOOF EN HOMOSEKSUALITEIT, ZOALS NU OP TV. WAAROM ZIJN WIJ VERKEERD, WE LEVEN EN HOUDEN VAN MENSEN EN DOEN NIEMAND PIJN (ok ik soms mijn BF, maar dat heeft niks met Gay te maken)
EN JA DIE CAPS LOCK ZIJN NODIG
tudo e, talvezquote:nao sei, possivel
nederlands is geen romantische taal vandaarquote:Op maandag 1 juni 2009 01:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kunnen we het niet gewoon in het NL's doen? Ga anders msn'en of zo
ok in het Nl dus, ik maak me niet zo vaak druk maar soms kan ik er even niet tegen, het is al over Queridoquote:Op maandag 1 juni 2009 01:28 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
kerido quem se importa?!?!?! que não serve para nada, inútil
[..]
tudo e, talvez
quote:Op maandag 1 juni 2009 01:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ok in het Nl dus, ik maak me niet zo vaak druk maar soms kan ik er even niet tegen, het is al over Querido
Tja...quote:Op maandag 1 juni 2009 01:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
nederlands is geen romantische taal vandaar
tjaquote:
e eu ainda amo-te um pouco (oh en de vertaling is en toch hou ik een iets van je)quote:
cute, you do realize 2 iberians flatering each other ....is cause for drama jejejquote:Op maandag 1 juni 2009 01:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
e eu ainda amo-te um pouco (oh en de vertaling is en toch hou ik een iets van je)
Ja sorry. Maar vind het gewoon niet kunnen...quote:Op maandag 1 juni 2009 01:40 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
tja
moeten het er maar mee doen he
het kan anders heel makkelijk horquote:Op maandag 1 juni 2009 01:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja sorry. Maar vind het gewoon niet kunnen...
si mais....dormir agora sozinhoquote:Op maandag 1 juni 2009 01:49 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
cute, you do realize 2 iberians flatering each other ....is cause for drama jejej
Nja gelukkig zegt het meer over jou en Nuno dan over mij, en alle anderen die hier eerder al over begonnen zijn...quote:Op maandag 1 juni 2009 01:50 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
het kan anders heel makkelijk hor
ahahha.. well 'desculpas' vc sabe que eu falo a verdade e vc pode dormir na sofáquote:Op maandag 1 juni 2009 01:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
si mais....dormir agora sozinho
moet ik dit ook vertalen of begrijpen jullie het![]()
1 keer dat opperen is genoeg gast, dan hoef je niet ook nog te gaan komen met 'vind het echt niet kunnen'quote:Op maandag 1 juni 2009 01:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja gelukkig zegt het meer over jou en Nuno dan over mij, en alle anderen die hier eerder al over begonnen zijn...
Ga lekker huilen of zo in een hoekjequote:Op maandag 1 juni 2009 02:03 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
1 keer dat opperen is genoeg gast, dan hoef je niet ook nog te gaan komen met 'vind het echt niet kunnen'
daag..wie ben jij?
quote:Op maandag 1 juni 2009 02:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ga lekker huilen of zo in een hoekje
En trouwens, het is al veel vaker geopperd... Dus blijkbaar is het niet te begrijpen voor je/jullie...
quote:Op maandag 1 juni 2009 02:13 schreef Peter het volgende:
Op FOK! is de voertaal Nederlands
msn is vrijelijk
succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |