Dat was dus een Knevel en van de Brink op zaterdag 30 mei vrijdag 29 mei.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:29 schreef Kees22 het volgende:
Overigens hoor ik net de herhaling van Knevel & van de Brink van vanavond, waarin de betrokken journaliste stelt, dat hij haar boek blijkbaar niet gelezen heeft en dat zij nooit iets vergoeilijkt heeft. En dat ze blij is dat haar verkrachter dood is. Dus hij heeft zijn voorbeeld niet eens goed gekozen!
Edit: Ze leest een stukje voor uit haar boek: zij haat hem en stelt zich voor dat ze een mes door zijn hart steekt en dat hij leegbloedt. Niet bepaald goedpraten, niet bepaald Stockholm.
En de thee die ze kreeg, en de kaas die ze haalden, waren zijn ondergeschikten.
Wilders heeft de boodschap in haar boek echt verkracht voor zijn eigen gewin! Godsakker, hij is echt pervers!
Verkrachter van een verkrachte vrouw! Hoezo, moreel verval?
Elke keer als ik een argument inbreng, weet je het niet te weerleggen, maar weet je er alleen maar op te reageren met een smiley. Dat is wel erg zwak hoor.quote:
Flikker toch op met je ´heb je art. 1 gelezen?' Dat is pas zwak. Wat denk je nou in hemelsnaam zelf..? Je gooit er zelf zo even een drogreden in.quote:Op maandag 1 juni 2009 09:38 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Elke keer als ik een argument inbreng, weet je het niet te weerleggen, maar weet je er alleen maar op te reageren met een smiley. Dat is wel erg zwak hoor.
Art. 1 begint namelijk gewoon met 'allen die zich in Nederland bevinden..'. Dan maakt het echt niet uit hoeveel paspoorten je dan hebt. Of je er 1 hebt of 200, dat maakt voor de politie echt niet uit. Dus dat argument van 'dubbel rechtssysteem' slaat nergens op. Je hebt je te houden aan de wetten van het land waar je bent, paspoort of niet.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:26 schreef CAPS. het volgende:
[..]
Flikker toch op met je ´heb je art. 1 gelezen?' Dat is pas zwak. Wat denk je nou in hemelsnaam zelf..? Je gooit er zelf zo even een drogreden in.![]()
Ow gemist, welk programma? Dan kijk ik later even uitzendinggemistquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:25 schreef qonmann het volgende:
Nu op Ned 2...
Heerlijk hoe hij zo meteen de Linkse Kerk weer gaat duiden.
Nog steeds op Ned 2 bij de EOquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:41 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ow gemist, welk programma? Dan kijk ik later even uitzendinggemist
Mn vriend heeft de tv in beslag genomen om op zn xbox te spelen.quote:
Tegenwoordig valt universitair opgeleid en brildragend al onder 'linkse elite' die 'fysiek iets aangedaan moet worden'.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:25 schreef qonmann het volgende:
Nu op Ned 2...
Heerlijk hoe hij zo meteen de Linkse Kerk weer gaat duiden.
Ach als een mevrouw vertelt dat ze op Wilders gaat stemmer wordt ze ook uitgejoeld door het publiek dus...quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:50 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Tegenwoordig valt universitair opgeleid en brildragend al onder 'linkse elite' die 'fysiek iets aangedaan moet worden'.
Het is dat ik geen bril draag, anders werd ik zomaar even bedreigd door Wilders. Maar dat zijn partijleden nu al oproepen tot geweld (afhakken van neuzen) vind ik ronduit schandalig.
zo is dat ..men gunt mekaar niets meer, zelfs geen eigen mening, men begint onmiddellijk politiek correct te schelden.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:56 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ach als een mevrouw vertelt dat ze op Wilders gaat stemmer wordt ze ook uitgejoeld door het publiek dus...
(het debat op tv van gisteren)
Wat - de - fuck - heeft - dat - er - mee te maken?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:56 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ach als een mevrouw vertelt dat ze op Wilders gaat stemmer wordt ze ook uitgejoeld door het publiek dus...
(het debat op tv van gisteren)
Wilders gunt niemand een universitaire opleiding. Zodra je klaar bent met de universiteit ben je volgens Wilders links, het gaat nergens over.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:58 schreef qonmann het volgende:
[..]
zo is dat ..men gunt mekaar niets meer, zelfs geen eigen mening, men begint onmiddellijk politiek correct te schelden.
Niet als je geen bril hebt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:00 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Wilders gunt niemand een universitaire opleiding. Zodra je klaar bent met de universiteit ben je volgens Wilders links, het gaat nergens over.
Wat is daar nou 'quote:
Ik kon er ook nooit om lachen als ik hoer werd genoemd alleen omdat ik blond haar heb, nu lach ik er gewoon om.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:24 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Wat is daar nou '' aan? Ik kan er echt niet om lachen. Als ik straks, om wat voor reden dan ook, ineens een bril moet dragen, ben ik volgens Wilders linkse elite. En vervolgens zegt een partijlid van de PVV dat mijn neus er ook nog eens af gehakt moet worden.
Ik kan er niet om lachen.
Ik begrijp je echt niet, wat is er? Wat de fuck heeft dat er mee te maken? Noemt een Tweede Kamerlid jou hoer? Of gewoon iemand op straat? En als jij door iemand op straat hoer genoemd wordt, is het prima als iemand door een Tweede Kamerlid bedreigd wordt? Is het dan vervolgens ook maar prima als een Imam met geweld gaat dreigen, omdat een PVV-lid het ook doet?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:25 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ik kon er ook nooit om lachen als ik hoer werd genoemd alleen omdat ik blond haar heb, nu lach ik er gewoon om.
Nee ik bedoel alleen maar te zeggen dat je dit niet zo serieus moet nemen, tuurlijk gaat hij geen neuzen afhakken van mensen met een bril.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:27 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ik begrijp je echt niet, wat is er? Wat de fuck heeft dat er mee te maken? Noemt een Tweede Kamerlid jou hoer? Of gewoon iemand op straat? En als jij door iemand op straat hoer genoemd wordt, is het prima als iemand door een Tweede Kamerlid bedreigd wordt? Is het dan vervolgens ook maar prima als een Imam met geweld gaat dreigen, omdat een PVV-lid het ook doet?
Wat wil je nu? Oproepen tot geweld omdat jij uitgescholden wordt, of juist niet?
En moeten we dat dreigement van de Imam dan ook maar niet zo serieus opnemen? Dreigement is dreigement, toch? Of mag een Imam geen 'grapjes' maken zoals PVV-leden dat doen?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:28 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel alleen maar te zeggen dat je dit niet zo serieus moet nemen, tuurlijk gaat hij geen neuzen afhakken van mensen met een bril.
Het ligt er een beetje aan hoe je die bedreiging brengt, ik weet in ieder geval zeker dat het bij Wilders gewoon om een grap ging. En een Imam zegt veel dingen natuurlijk niet voor de grap dat snap je zelf ook wel.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:32 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
En moeten we dat dreigement van de Imam dan ook maar niet zo serieus opnemen? Dreigement is dreigement, toch? Of mag een Imam geen 'grapjes' maken zoals PVV-leden dat doen?
Waarom zou ik toch in hemelsnaam aan moeten nemen dat bedreigingen van PVV-leden een grap zijn? Dat doen we bij Imams toch ook niet? Zeggen PVV leden wel vaker dingen die ze niet menen? Willen ze eigenlijk de grenzen open en is dat hele anti-Islam eigenlijk 'voor de gein'?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:37 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Het ligt er een beetje aan hoe je die bedreiging brengt, ik weet in ieder geval zeker dat het bij Wilders gewoon om een grap ging. En een Imam zegt veel dingen natuurlijk niet voor de grap dat snap je zelf ook wel.
bwahaha, Wilders weet toch al dat de personen die wél rationeel kunnen nadenken toch niet op hem stemmen. Zo dom is ie niet, het schapenvolk is zoveel talrijker.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:50 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Tegenwoordig valt universitair opgeleid en brildragend al onder 'linkse elite' die 'fysiek iets aangedaan moet worden'.
Ja maar het punt is dat mensen die niet rationeel kunnen of willen nadenken, meestal ook weinig gevoel voor ironie hebben en dit soort uitspraken serieus nemen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:54 schreef waht het volgende:
[..]
bwahaha, Wilders weet toch al dat de personen die wél rationeel kunnen nadenken toch niet op hem stemmen. Zo dom is ie niet, het schapenvolk is zoveel talrijker.
Als lid van de elite is het mijn taak te minachten
Een bedreiging is het niet, maar het is een achterlijke uitspraak.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 07:00 schreef Gia het volgende:
Wat een aanstellerij weer, om hier een bedreiging in te zien.
Het ging ten eerste niet over alle brildragers, maar over doctorandussen met designerbrillen.
Verder werd de term 'rode neuzen' gebruikt om de linkse kerk aan te duiden. Rood staat voor links en die neuzen wijzen naar links.
Overdrachtelijk gezien betekent: "Ik zou die rode neuzen eraf hakken" feitelijk niet meer dan de linkse kerk in een debat onderuit halen.
Of is dat nou ook weer een dreigement? Mogen we ook geen gehakt meer maken van linkse opinies of geen spaan heel laten van Femke Halsema?
Zeggen dat je die rode neuzen af zou willen hakken is wel heel wat anders dan oproepen om homo's van een flatgebouw te gooien. Maar ja, je moet wel modder zoeken om mee te kunnen gooien, natuurlijk!!
Als er iemand "boe" tegen jou zegt zie je dat al als een bedreiging aansteller.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:24 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Wat is daar nou '' aan? Ik kan er echt niet om lachen. Als ik straks, om wat voor reden dan ook, ineens een bril moet dragen, ben ik volgens Wilders linkse elite. En vervolgens zegt een partijlid van de PVV dat mijn neus er ook nog eens af gehakt moet worden.
Ik kan er niet om lachen.
Als een Imam zegt dat homo's van een gebouw afgegooid moeten worden staat het land jaren op zijn kop, maar als een PVV'er zegt dat er neuzen afgehakt moeten worden is het ineens een grapje. Bullshit.
Het geeft in mijn ogen vooral aan hoe subjectief het is om te zeggen dat iets al dan niet als bedreiging bedoelt is, en dat Wilders er wat dat betreft een dubbele moraal op nahoudt. Als hij zoiets zegt dan is het per definitie bedoeld als grapje. Als een Imam iets vergelijkbaars zegt dan is het per definitie een bedreiging.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 07:06 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Een bedreiging is het niet, maar het is een achterlijke uitspraak.
D'66 heeft net zo goed gewonnen hoor.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:55 schreef LENUS het volgende:
Ahgossie, de verliezers kunnen het niet verkroppen dat Nederland en met name de GROTE STEDEN hebben gesproken. De kiezer heeft altijd gelijk
basta
Dat zeiden ze in Amerika ook toen Bush werd herkozenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:55 schreef LENUS het volgende:
Ahgossie, de verliezers kunnen het niet verkroppen dat Nederland en met name de GROTE STEDEN hebben gesproken. De kiezer heeft altijd gelijk
basta
Ja en?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:56 schreef Seneca het volgende:
[..]
Dat zeiden ze in Amerika ook toen Bush werd herkozen
Moet je kijken wat een paradijs Amerika nu is joh. Of wat dacht je van Californie, waar de kiezer zelfs directe inspraak had op de politiek. De op 5 na grootste economie ter wereld, en die staat is nu bijna failliet.quote:
Ja, dat heeft ALLEMAAL met Bush te maken gehad. Het was natuurlijk geen beste president, maar op dat moment voor veel Amerikanen de beste keuze omdat ze prioriteit gaven aan een echte leider. De VS was in oorlog met het terrorisme, dus ze wilden een personality. Die hebben ze gekregen, alleen schoot hij op andere dossiers te kort. Kortom, de kiezer heeft altijd gelijk. Het volk heeft nu "NEE" gezegd tegen massa-immigratie, "NEE" gezegd tegen een EU-superstaat en "NEE" gezegd tegen de straatterroristen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:06 schreef Seneca het volgende:
[..]
Moet je kijken wat een paradijs Amerika nu is joh. Of wat dacht je van Californie, waar de kiezer zelfs directe inspraak had op de politiek. De op 5 na grootste economie ter wereld, en die staat is nu bijna failliet.
De kiezer heeft altijd gelijk
Femke Halsema wil ook iets afhakken dan? Femke Halsema "ziet Geert Wilders al liggen"?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 07:00 schreef Gia het volgende:
Het ging ten eerste niet over alle brildragers, maar over doctorandussen met designerbrillen.
Verder werd de term 'rode neuzen' gebruikt om de linkse kerk aan te duiden. Rood staat voor links en die neuzen wijzen naar links.
Overdrachtelijk gezien betekent: "Ik zou die rode neuzen eraf hakken" feitelijk niet meer dan de linkse kerk in een debat onderuit halen.
Of is dat nou ook weer een dreigement? Mogen we ook geen gehakt meer maken van linkse opinies of geen spaan heel laten van Femke Halsema?
Zeggen dat je die rode neuzen af zou willen hakken is wel heel wat anders dan oproepen om homo's van een flatgebouw te gooien. Maar ja, je moet wel modder zoeken om mee te kunnen gooien, natuurlijk!!
Het volk? Sommige mensen hebben dat gezegd.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:19 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ja, dat heeft ALLEMAAL met Bush te maken gehad. Het was natuurlijk geen beste president, maar op dat moment voor veel Amerikanen de beste keuze omdat ze prioriteit gaven aan een echte leider. De VS was in oorlog met het terrorisme, dus ze wilden een personality. Die hebben ze gekregen, alleen schoot hij op andere dossiers te kort. Kortom, de kiezer heeft altijd gelijk. Het volk heeft nu "NEE" gezegd tegen massa-immigratie, "NEE" gezegd tegen een EU-superstaat en "NEE" gezegd tegen de straatterroristen.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
In de grote steden stemde er bijna niemand op Bush, Bush had zijn overwinning te danken aan de achter gestelde gebieden buiten de steden.
Een vergelijking maken tussen Bush en Wilders, Nederlanders en Amerikanen, wat politiek betreft, geeft aan dat je thuis hoort op het VMBO.
Mwa, voor een klein landje als Nederland, zijn de open grenzen en de open markt binnen Europa een zegen, dus niet zo raar dat we dat dan knuffelen.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:43 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Al die linkse Europa knuffelaars zullen straks spijt hebben dat ze Europa zo hebben lopen knuffelen.![]()
Het ging om de stelling dat de kiezer altijd gelijk heeft, niet om dat het vooral om de grote steden zou gaan. Ik had ook een vergelijking tussen Nederlanders en Duitsers kunnen maken, maar dan had je hier weer GODWIN lopen schreeuwenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
In de grote steden stemde er bijna niemand op Bush, Bush had zijn overwinning te danken aan de achter gestelde gebieden buiten de steden.
Een vergelijking maken tussen Bush en Wilders, Nederlanders en Amerikanen, wat politiek betreft, geeft aan dat je thuis hoort op het VMBO.
Het is een beetje kinderachtig van me maar ik vond de vergelijking die ik hoorde wel mooi:quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:41 schreef LangeTabbetje het volgende:
Mwa, voor een klein landje als Nederland, zijn de open grenzen en de open markt binnen Europa een zegen, dus niet zo raar dat we dat dan knuffelen.
Wat een BS. Op economische zaken moet er volop samengewerkt worden. Maar over immigratie e.d. moet het vetorecht in Nederlandse handen blijven. Man denk eens na, wat denk je wat er met de EU gaat gebeuren wanneer Turkije toetreed. Die gasten zijn zo star als wat (ontkennen genocide, cyprus conflict, grote dammen bouwen, koerden e.d.), valt niet mee te onderhandelen. En als ze toetreden gaan ze heel wat te zeggen hebben over wat er in Europa en ons eigen land gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:05 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Het is een beetje kinderachtig van me maar ik vond de vergelijking die ik hoorde wel mooi:
Vraag een peuter of hij nu 1 snoepje of straks 10 snoepjes wil, wat zal hij kiezen? Dat geld ook een beetje voor alle anti-europa sentimenten.
Man ik denk na, de Turken kunnen ons echt niet direct gaan vertellen wat er hier moet gebeuren hoor als ze lid worden. Die starheid moet verdwijnen en zal ook minder worden als ze lid zijn, ze moeten wel, wij kunnen ze toch direct gaan vertellen wat ze moeten doen als ze lid worden? Of geldt dat alleen de andere kant op?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:10 schreef LENUS het volgende:
Wat een BS. Op economische zaken moet er volop samengewerkt worden. Maar over immigratie e.d. moet het vetorecht in Nederlandse handen blijven. Man denk eens na, wat denk je wat er met de EU gaat gebeuren wanneer Turkije toetreed. Die gasten zijn zo star als wat (ontkennen genocide, cyprus conflict, grote dammen bouwen, koerden e.d.), valt niet mee te onderhandelen. En als ze toetreden gaan ze heel wat te zeggen hebben over wat er in Europa en ons eigen land gaat gebeuren.
Want daar is nu wèl sprake van? Gaan de klachten niet over straatterroristen? Die twee hebben maar weinig met elkaar te maken. De probleemgroepen zijn de randgroepmarokkanen en Antillianen, en geen van deze groepen zijn hier gekomen als gevolg van slecht immigratiebeleid (dit staat dus los van de vraag of het huidige be;eid goed is of niet, voor alle duidelijkheid. Dat lijk je namelijk niet te snappen).quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:19 schreef LENUS het volgende:
[..]
Het volk heeft nu "NEE" gezegd tegen massa-immigratie,
Bij elkaar opgeteld hebben de pro-Europa-partijen meer stemmen dan de partijen die tegen Europa zijn.quote:"NEE" gezegd tegen een EU-superstaat
Want daar gingen de Europese verkiezingen natuurlijk over....quote:"NEE" gezegd tegen de straatterroristen.
In Rotterdam heeft Leefbaar altijd een grote aanhang gehad. Hoezo is nu dan opeens het tegendeel bewezen van iets wat de Wilders-adepten beschouwden als de tendens in de media of het geluid onder de tegenstanders van Wilders?quote:-pvv stemmers zijn dom: was gewoon de gemiddelde nederlander[/
-zijn allemaal provincialen uit kleine dorpen: vooral de grote steden hebben gesproken (Rotterdam!!)
Correctie, een kleine minderheid van nog geen 25%. Niks 'het volk'.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:19 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ja, dat heeft ALLEMAAL met Bush te maken gehad. Het was natuurlijk geen beste president, maar op dat moment voor veel Amerikanen de beste keuze omdat ze prioriteit gaven aan een echte leider. De VS was in oorlog met het terrorisme, dus ze wilden een personality. Die hebben ze gekregen, alleen schoot hij op andere dossiers te kort. Kortom, de kiezer heeft altijd gelijk. Het volk
Nee hoor, nog steeds de laagopgeleidde. Weet je nog, dat TNS NIPO onderzoek wat in de Volkskrant stond, wat ik je liet zien?quote:heeft nu "NEE" gezegd tegen massa-immigratie, "NEE" gezegd tegen een EU-superstaat en "NEE" gezegd tegen de straatterroristen.
PS:
Ik vind het prachtig dat alle stokpaardjes van links ontkracht zijn:
-pvv stemmers zijn dom: was gewoon de gemiddelde nederlander
Utrecht en Amsterdam hebben veel minder PVV-stemmers dan gemiddeld.quote:-zijn allemaal provincialen uit kleine dorpen: vooral de grote steden hebben gesproken (Rotterdam!!)
Op naar de gemeenteraadsverkiezingen
We've Only Just Begun. Tenzij men in Den Haag eindelijk wakker wordt en gaat luisteren naar de ontevreden kiezers en de PVV.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:17 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Correctie, een kleine minderheid van nog geen 25%. Niks 'het volk'.
[..]
quote:Koenders: fors verlies
DEN HAAG - „Dit is wel een erg fors verlies”, reageerde PvdA-minister Bert Koenders (Ontwikkelingssamenwerking) donderdagavond op de eerste voorlopige prognose van de uitslag van de Europese verkiezingen. „We komen nu op drie zetels." We hadden een genuanceerd verhaal over Europa, dat heeft alleen niet tot een overwinning geleid.”
[..]quote:Nee hoor, nog steeds de laagopgeleidde. Weet je nog, dat TNS NIPO onderzoek wat in de Volkskrant stond, wat ik je liet zien?
Joh er was nooit PVV , dus wat is gemiddeld ?quote:Utrecht en Amsterdam hebben veel minder PVV-stemmers dan gemiddeld.
Waarom zouden ze? De overgrote meerderheid moet niets hebben van wat die schreeuwerds die op Wilders stemmen willen. Face it, je bent in de minderheid.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:04 schreef turnpoint76 het volgende:
[..]
We've Only Just Begun. Tenzij men in Den Haag eindelijk wakker wordt en gaat luisteren naar de ontevreden kiezers en de PVV.
Niets, het weerlegt alleen de uitspraak van LENUS, meer niet.quote:Het gejank van de pvda geeft weinig hoop, want ze begrijpen het niet;
[..]
[..]
[..]
Wat is etr mis met laagopgeleide kiezers ?
Wilders is zijn hele leven ambtenaar geweest, niets 'man van de straat'. En hij zat hiervoor bij de VVD. Dus wat is je punt eigenlijk?quote:En dan nog wat ; de EU kandidaten hebben een uitstekende CV en weten integenstelling tot de meeste kandidaten van andere partijen , wat er onder de kiezers leeft. Voordat je bij de regeringspartijen en de VVD als kandidaat op de lijst word gezet, dien je dikwijls jarenlang
als beleidsmedewerker
Landelijk gemiddelde, van de stemming van gisteren misschien?quote:van de kamerfractie mee te lopen , waardoor je op zijn Haags word gevormd en de afstand met de kiezer steeds groter wordt
[..]
Joh er was nooit PVV , dus wat is gemiddeld ?
Oh ja? Wat is het verschil dan, afgezien van het feit dat het tweede dodelijk is en het eerste slechts zwaar lichamelijk letsel?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 07:00 schreef Gia het volgende:
Voorkomen is beter dan genezen, sterker er valt dan niets meer te genezenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:18 schreef Kees22 het volgende:
Grappig in Knevel en van den Brink: mensen uit Volendam die bang waren overspoeld te worden door buitenlanders. Het aandeel buitenlanders in Volendam is 3 %!
Waar halen ze die angst dan vandaan? Volgens diverse aanzittenden uit de media. Maar misschien zien ze mensen van buiten Volendam ook als buitenlanders.
In Volendam is iedereen van buiten het dorp een Fremdkörper. Waarom denk je dat ze daar allemaal van die inteeltkoppen hebben? Eigenlijk is het net de Rifquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:18 schreef Kees22 het volgende:
Grappig in Knevel en van den Brink: mensen uit Volendam die bang waren overspoeld te worden door buitenlanders. Het aandeel buitenlanders in Volendam is 3 %!
Waar halen ze die angst dan vandaan? Volgens diverse aanzittenden uit de media. Maar misschien zien ze mensen van buiten Volendam ook als buitenlanders.
Ik snap nog steeds niet waarom je zou willen voorkomen dat er buitenlanders komen wonen in een bepaald land. Houdt dat dan ook in dat het hartstikke normaal is om als Amsterdammer te willen dat niemand van buiten Amsterdam binnen Amsterdam mag wonen?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 09:33 schreef qonmann het volgende:
[..]
Voorkomen is beter dan genezen, sterker er valt dan niets meer te genezen
Domme vergelijking. Het gaat om geluiden in de politiek. Dit is wat Wilders doet. Overigens is er één grote overeenkomst tussen de geluiden die je noemt: Beiden zijn op te vatten als iets waar men tegen is maar waar niet naar gehandeld wordt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 07:00 schreef Gia het volgende:
Dit zeg je wel als geintje. Maar denk er eens over na, en bekijk de hierboven gequote reactie van Gia eens. O.a. de PVV doet alsof 'links' samenheult met de randgroepmoslims. Maar feitelijk doen zij hetzelfde als de randgroepmoslims. Het type groep is echter van dien aard dat men iets tegen andersdenkenden is. Derhalve is men ook tegen elkaar. De redenatiewijze is echter hetzelfde. Randgroepmoslims zijn rechts. En niet alleen het conservatieve. Ook de scherpe wijze van taalgebruik en redenatie. Kritiek wordt meteen opgevat als een aanval op alles wat men heeft. Binnen de eigen community is er amper kritiek, en wordt alles goedgepraat. Bij het minste of het geringste begint voelt men zich aangevallen, en begint men met denigreren of beledigen. En beiden hebben een grote aanhang gebasseerd op iets dat weinig waard is (etniciteit, 'zich aangevallen voelen', etc. Werkelijk rationeel te onderbouwde argumenten cq. motivaties om voor die groep zijn er voor veruit de meesten, niet). Zomaar een paar overeenkomsten die in me opkomen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 09:48 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
In Volendam is iedereen van buiten het dorp een Fremdkörper. Waarom denk je dat ze daar allemaal van die inteeltkoppen hebben? Eigenlijk is het net de Rif
Ten eerste was het niet onverwacht. De peilingen, maar ook de tendens op bij FOK! wees dit al uit. Verder gaan mensen die ontevreden zijn, eerder stemmen. Dus met een grotere opkomst, zou de PVV naar verhouding juist minder stemmers hebben.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:45 schreef JohnDope het volgende:
Ondanks de opkomst lager dan laag was heeft de PVV - totaal onverwacht - een ongekende monster zege behaald.
Het was onverwacht, vraag maar aan Bos cs.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:44 schreef Xaobotnik het volgende:
Ten eerste was het niet onverwacht. De peilingen, maar ook de tendens op bij FOK! wees dit al uit. Verder gaan mensen die ontevreden zijn, eerder stemmen. Dus met een grotere opkomst, zou de PVV naar verhouding juist minder stemmers hebben.
Voor hun misschien, maar niet voor mij. Kwestie van een beetje rondkijken. Ik denk dat Bos en cs. te veel vertrouwen hebben in het oordelingsvermogen van de gemiddelde Nederlander.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:47 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het was onverwacht, vraag maar aan Bos cs.
De PVV zou juist dan meer stemmen gekregen hebben.
Ik en velen met mij hebben niet eens gestemd en ik en velen met mij zullen wel gaan stemmen tijdens belangrijke verkiezingen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:09 schreef Xaobotnik het volgende:
En je kunt niet doodleuk iets tegengestelds roepen zonder onderbouwing. Waarom zou de PVV dan juist meer stemmen hebben gekregen?
Maar dat geldt in grotere mate voor de mensen die het geen flikker boeit allemaal.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:11 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik en velen met mij hebben niet eens gestemd en ik en velen met mij zullen wel gaan stemmen tijdens belangrijke verkiezingen.
Dat zeg je goed.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:23 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Maar dat geldt in grotere mate voor de mensen die het geen flikker boeit allemaal.
quote:DENHAAG - Een van de twee Marokkaanse broers uit het Amsterdamse stadsdeel Slotervaart die om hun criminele activiteiten tot ongewenst vreemdeling waren verklaard, mag niet worden uitgezet.
De rechtbank in Den Haag heeft deze week bepaald dat de Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) niet kan bewijzen dat de gegevens kloppen die voor de ongewenstverklaring zijn gebruikt.
Tsja, zo kun je alles naar je eigen dromen buigen. Dat maakt het natuurlijk geen werkelijkheid. Dat er niets te kiezen is, is niet de reden dat niemand het wat boeit. De opkomst bij de 2e kamer verkiezingen is traditioneel altijd veel hoger geweest. Dat heeft dus niet te maken met dat ze 'niets te kiezen' deze keer, maar dat men het Europa-vraagstuk gewoon niet belangrijk genoeg vind. De PVV-stemmers zijn ontevreden en willen deze kenbaar maken, en zijn dus meer gemotiveerd om te stemmen dan de mensen die allen maar over het Europavraagstuk denken en daar geen interesse in hebben om er een mening over kenbaar te maken.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:25 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat zeg je goed.
En het boeit de mensen geen ene flickr omdat ze helemaal niks te kiezen hebben.
Alleen nu is er wel wat te kiezen, dus zal de PVV straks de grootste partij worden.
Ik weet niet of je de zaak een beetje gevolgd hebt? Niets mis met het uitzetten van criminele buitenlanders. Zolang het construct rondom deze beslissing maar klopt en niet gebaseerd is op het feit dat het buitenlanders zijn. De redenatie rondom deze kwestie was erg dubieus. Zoek het topic hierover maar eens op.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:19 schreef henkway het volgende:
[..]
dus als er volgende week eentje voor je neus staat dan weet je het he
Het is vooral dat er de afgelopen decennia niks te kiezen viel en nu op eens wel.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:22 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Tsja, zo kun je alles naar je eigen dromen buigen. Dat maakt het natuurlijk geen werkelijkheid. Dat er niets te kiezen is, is niet de reden dat niemand het wat boeit. De opkomst bij de 2e kamer verkiezingen is traditioneel altijd veel hoger geweest. Dat heeft dus niet te maken met dat ze 'niets te kiezen' deze keer, maar dat men het Europa-vraagstuk gewoon niet belangrijk genoeg vind. De PVV-stemmers zijn ontevreden en willen deze kenbaar maken, en zijn dus meer gemotiveerd om te stemmen dan de mensen die allen maar over het Europavraagstuk denken en daar geen interesse in hebben om er een mening over kenbaar te maken.
Maar goed, we zullen zien wie er gelijk heeft na het einde van dit kabinet.
[..]
Als straks Wilders hier de dienst uit maakt gaan die lieden gewoon met terug werkende kracht naar waar ze vandaan kwamen.quote:Ik weet niet of je de zaak een beetje gevolgd hebt? Niets mis met het uitzetten van criminele buitenlanders. Zolang het construct rondom deze beslissing maar klopt en niet gebaseerd is op het feit dat het buitenlanders zijn. De redenatie rondom deze kwestie was erg dubieus. Zoek het topic hierover maar eens op.
Afgelopen tientallen jaren niets, en nu opeens wel???quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:36 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het is vooral dat er de afgelopen decennia niks te kiezen viel en nu op eens wel.
quote:Als straks Wilders hier de dienst uit maakt gaan die lieden gewoon met terug werkende kracht naar waar ze vandaan kwamen.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:19 schreef henkway het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
dus als er volgende week eentje voor je neus Theo staat dan weet je het he
quote:za 06 jun 2009, 16:30
Mental Theo betrapt inbreker
van onze redactie
AMSTERDAM - Theo Nabuurs, beter bekend als Mental Theo, heeft zaterdag een inbreker weten te overmeesteren in zijn woning. De artiest heeft er wel een gekneusde pols aan overgehouden.
Theo was spullen van zijn huis in België naar zijn huis in Nederland aan het brengen, meldt Shownieus. De dj schrok toen hij plotseling een man in zijn woning zag staan. Hij kwam onmiddellijk in actie en kreeg hulp van een vriend. Niet veel later werd de inbreker in de boeien geslagen door de politie.
Theo heeft voor de zekerheid een bezoek aan het ziekenhuis gebracht om zijn hand te laten onderzoeken. Zijn zoontje, die alles heeft gezien, is nog steeds diep onder indruk. Hij vindt dat zijn vader een heldendaad heeft verricht.
mail hem eens,quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:57 schreef Xaobotnik het volgende:
Hoe weet je of dat een marokkaan was? Of zelfs een van dìe marokkanen?
Mail lekker zelf, je maakt immers zelf de insinuatie. Die overigens eigenlijk totaal niet relevant is.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:18 schreef henkway het volgende:
[..]
mail hem eens,
http://www.mentaltheo.nl/#/contactbooking/4529696698
ik denk het wel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |