Hoezo: twee verschillende rechtssystemen?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:29 schreef CAPS. het volgende:
[..]
Dan kan z'n tweede paspoort net zo goed ingeleverd worden. Twee verschillende rechtssystemen waartoe iemand behoort zorgt alleen maar voor problemen. Waarom zou iemand twee paspoorten moeten hebben???
Dat was dus een Knevel en van de Brink op zaterdag 30 mei vrijdag 29 mei.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:29 schreef Kees22 het volgende:
Overigens hoor ik net de herhaling van Knevel & van de Brink van vanavond, waarin de betrokken journaliste stelt, dat hij haar boek blijkbaar niet gelezen heeft en dat zij nooit iets vergoeilijkt heeft. En dat ze blij is dat haar verkrachter dood is. Dus hij heeft zijn voorbeeld niet eens goed gekozen!
Edit: Ze leest een stukje voor uit haar boek: zij haat hem en stelt zich voor dat ze een mes door zijn hart steekt en dat hij leegbloedt. Niet bepaald goedpraten, niet bepaald Stockholm.
En de thee die ze kreeg, en de kaas die ze haalden, waren zijn ondergeschikten.
Wilders heeft de boodschap in haar boek echt verkracht voor zijn eigen gewin! Godsakker, hij is echt pervers!
Verkrachter van een verkrachte vrouw! Hoezo, moreel verval?
Elke keer als ik een argument inbreng, weet je het niet te weerleggen, maar weet je er alleen maar op te reageren met een smiley. Dat is wel erg zwak hoor.quote:
Flikker toch op met je ´heb je art. 1 gelezen?' Dat is pas zwak. Wat denk je nou in hemelsnaam zelf..? Je gooit er zelf zo even een drogreden in.quote:Op maandag 1 juni 2009 09:38 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Elke keer als ik een argument inbreng, weet je het niet te weerleggen, maar weet je er alleen maar op te reageren met een smiley. Dat is wel erg zwak hoor.
Art. 1 begint namelijk gewoon met 'allen die zich in Nederland bevinden..'. Dan maakt het echt niet uit hoeveel paspoorten je dan hebt. Of je er 1 hebt of 200, dat maakt voor de politie echt niet uit. Dus dat argument van 'dubbel rechtssysteem' slaat nergens op. Je hebt je te houden aan de wetten van het land waar je bent, paspoort of niet.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:26 schreef CAPS. het volgende:
[..]
Flikker toch op met je ´heb je art. 1 gelezen?' Dat is pas zwak. Wat denk je nou in hemelsnaam zelf..? Je gooit er zelf zo even een drogreden in.![]()
Ow gemist, welk programma? Dan kijk ik later even uitzendinggemistquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:25 schreef qonmann het volgende:
Nu op Ned 2...
Heerlijk hoe hij zo meteen de Linkse Kerk weer gaat duiden.
Nog steeds op Ned 2 bij de EOquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:41 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ow gemist, welk programma? Dan kijk ik later even uitzendinggemist
Mn vriend heeft de tv in beslag genomen om op zn xbox te spelen.quote:
Tegenwoordig valt universitair opgeleid en brildragend al onder 'linkse elite' die 'fysiek iets aangedaan moet worden'.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:25 schreef qonmann het volgende:
Nu op Ned 2...
Heerlijk hoe hij zo meteen de Linkse Kerk weer gaat duiden.
Ach als een mevrouw vertelt dat ze op Wilders gaat stemmer wordt ze ook uitgejoeld door het publiek dus...quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:50 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Tegenwoordig valt universitair opgeleid en brildragend al onder 'linkse elite' die 'fysiek iets aangedaan moet worden'.
Het is dat ik geen bril draag, anders werd ik zomaar even bedreigd door Wilders. Maar dat zijn partijleden nu al oproepen tot geweld (afhakken van neuzen) vind ik ronduit schandalig.
zo is dat ..men gunt mekaar niets meer, zelfs geen eigen mening, men begint onmiddellijk politiek correct te schelden.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:56 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ach als een mevrouw vertelt dat ze op Wilders gaat stemmer wordt ze ook uitgejoeld door het publiek dus...
(het debat op tv van gisteren)
Wat - de - fuck - heeft - dat - er - mee te maken?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:56 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ach als een mevrouw vertelt dat ze op Wilders gaat stemmer wordt ze ook uitgejoeld door het publiek dus...
(het debat op tv van gisteren)
Wilders gunt niemand een universitaire opleiding. Zodra je klaar bent met de universiteit ben je volgens Wilders links, het gaat nergens over.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:58 schreef qonmann het volgende:
[..]
zo is dat ..men gunt mekaar niets meer, zelfs geen eigen mening, men begint onmiddellijk politiek correct te schelden.
Niet als je geen bril hebt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:00 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Wilders gunt niemand een universitaire opleiding. Zodra je klaar bent met de universiteit ben je volgens Wilders links, het gaat nergens over.
Wat is daar nou 'quote:
Ik kon er ook nooit om lachen als ik hoer werd genoemd alleen omdat ik blond haar heb, nu lach ik er gewoon om.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:24 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Wat is daar nou '' aan? Ik kan er echt niet om lachen. Als ik straks, om wat voor reden dan ook, ineens een bril moet dragen, ben ik volgens Wilders linkse elite. En vervolgens zegt een partijlid van de PVV dat mijn neus er ook nog eens af gehakt moet worden.
Ik kan er niet om lachen.
Ik begrijp je echt niet, wat is er? Wat de fuck heeft dat er mee te maken? Noemt een Tweede Kamerlid jou hoer? Of gewoon iemand op straat? En als jij door iemand op straat hoer genoemd wordt, is het prima als iemand door een Tweede Kamerlid bedreigd wordt? Is het dan vervolgens ook maar prima als een Imam met geweld gaat dreigen, omdat een PVV-lid het ook doet?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:25 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ik kon er ook nooit om lachen als ik hoer werd genoemd alleen omdat ik blond haar heb, nu lach ik er gewoon om.
Nee ik bedoel alleen maar te zeggen dat je dit niet zo serieus moet nemen, tuurlijk gaat hij geen neuzen afhakken van mensen met een bril.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:27 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ik begrijp je echt niet, wat is er? Wat de fuck heeft dat er mee te maken? Noemt een Tweede Kamerlid jou hoer? Of gewoon iemand op straat? En als jij door iemand op straat hoer genoemd wordt, is het prima als iemand door een Tweede Kamerlid bedreigd wordt? Is het dan vervolgens ook maar prima als een Imam met geweld gaat dreigen, omdat een PVV-lid het ook doet?
Wat wil je nu? Oproepen tot geweld omdat jij uitgescholden wordt, of juist niet?
En moeten we dat dreigement van de Imam dan ook maar niet zo serieus opnemen? Dreigement is dreigement, toch? Of mag een Imam geen 'grapjes' maken zoals PVV-leden dat doen?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:28 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel alleen maar te zeggen dat je dit niet zo serieus moet nemen, tuurlijk gaat hij geen neuzen afhakken van mensen met een bril.
Het ligt er een beetje aan hoe je die bedreiging brengt, ik weet in ieder geval zeker dat het bij Wilders gewoon om een grap ging. En een Imam zegt veel dingen natuurlijk niet voor de grap dat snap je zelf ook wel.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:32 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
En moeten we dat dreigement van de Imam dan ook maar niet zo serieus opnemen? Dreigement is dreigement, toch? Of mag een Imam geen 'grapjes' maken zoals PVV-leden dat doen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |