abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69577418
quote:
Op zondag 31 mei 2009 16:38 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

inlijsten en boven je bed hangen.

natuurlijk heb je wel bewijs nodig om een beslissing te nemen. dat is met alles zo.
De voorwaarden van dat bewijs verschilt per individu.
Uiteindelijk is het een subjectieve keus.
Er is niks objectiefs en irrationeels aan keuzes in de politiek, iedereen kiest wat hij/zij voorstaat.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_69577491
quote:
Op zondag 31 mei 2009 16:41 schreef huhggh het volgende:

[..]

De voorwaarden van dat bewijs verschilt per individu.
Uiteindelijk is het een subjectieve keus.
Er is niks objectiefs en irrationeels aan keuzes in de politiek, iedereen kiest wat hij/zij voorstaat.
wat voor zin heeft het dan om er over te discussieren?
pi_69577620
quote:
Op zondag 31 mei 2009 16:43 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Ik ben verbaasd dat je direct mijn punt begrijpt.
Dat is waarom ik zelden tot nooit discussies aanga.
Faal van de eeuw.
  zondag 31 mei 2009 @ 16:50:01 #124
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_69577627
quote:
Op zondag 31 mei 2009 16:43 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Om elkaar duidelijk te maken waarom je op een bepaalde partij zou moeten stemmen (of niet).
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_69578362
quote:
Op zondag 31 mei 2009 16:50 schreef Perrin het volgende:

[..]

Om elkaar duidelijk te maken waarom je op een bepaalde partij zou moeten stemmen (of niet).
als de feiten er bij jullie toch niet toe doen?
pi_69579337
quote:
Op zondag 31 mei 2009 17:15 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Wie is "jullie"?
Uiteindelijk maakt iedereen zijn eigen afweging wat voor hem belangrijk is, en die zaken verschillen per persoon.
Faal van de eeuw.
  zondag 31 mei 2009 @ 17:58:36 #127
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_69579629
quote:
Op zondag 31 mei 2009 17:15 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Bij ons? Welke ons?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zondag 31 mei 2009 @ 18:00:08 #128
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_69579665
quote:
Op zondag 31 mei 2009 16:19 schreef huhggh het volgende:

[..]

Eens kijken hoe snel dit weer gebagatalliseerd wordt door de "usual suspects" op Fok!.
Men sleept er in ieder geval geen verkrachte vrouwen met de haren bij.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_69580601
quote:
Op zondag 31 mei 2009 18:00 schreef Ringo het volgende:

[..]

Men sleept er in ieder geval geen verkrachte vrouwen met de haren bij.
Nouja, tenzij ze natuurlijk met een boek over zichzelf, als verkrachtte vrouw, uitbrengen
Faal van de eeuw.
  zondag 31 mei 2009 @ 19:57:43 #130
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_69582479
quote:
Op zondag 31 mei 2009 18:37 schreef huhggh het volgende:

[..]

Nouja, tenzij ze natuurlijk met een boek over zichzelf, als verkrachtte vrouw, uitbrengen
Om vervolgens te gaan zeggen dat ze zelf zei dat ze met respect verkracht zou zijn, en dat ze het wel tof vond. Ofzo. En dan je haar blonderen.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  Moderator zondag 31 mei 2009 @ 20:20:02 #131
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_69583049
eerst je haar blonderen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_69588705
Mensen die over een dubbel paspoort gaan mekkeren...wat begrijpen jullie niet? Als een allochtoon loyaliteit heeft met zijn vaderland, dan is dat gewoon zo. Loyaliteit voor je vaderland zit OF gewoon in je OF niet.
Dat kan je niet eruit slaan. Of je nou hun dubbel paspoort afpakt, of je nou verplicht om bij elk huis van een allochtoon de Nederlandse vlag te laten ophangen, of je nou elke allochtoon verplicht om 3x per week aardappelen te eten...dat helpt niet. Ook allochtonen ZONDER dubbel paspoort hebben loyaliteit met hun vaderland. Dat krijg je niet eruit.

Zorg ervoor dat mensen werken, Nederlands kunnen spreken, niet voor overlast zorgen, hun kinderen opvoeden, zich gewoon gedragen...als allochtonen dat doen, dan is er toch niks aan de hand? Waarom worden niet op deze onderwerpen goed beleid gevoerd?

I.p.v. dat er DAADWERKELIJK beleid wordt gevoerd op integratie, zit de hele politiek nu alleen maar om dubbele paspoorten te zeiken en te klagen. Pak echte problemen nou eens een keer aan i.p.v. alsmaar te klagen over onbenullige dingen.

Wat een land zeg. Eerst 40 jaar geen ene flikker omtrent integratie doen en dan nu gaan zeiken om onbenullige dingen? Voor de mensen die het niet weten. nu nog steeds wordt er geen goed beleid gevoerd omtrent integratie en de allochtonenproblematiek. Al die ministers van integratie zijn allemaal poep die je eigenlijk direct zou moeten ontslaan. Ze begrijpen niks van het onderwerp integratie en de allochtonenproblematiek.

Iemand hier die het met me oneens is? Kom maar op...

[ Bericht 7% gewijzigd door Zienswijze op 31-05-2009 23:26:30 ]
pi_69589108
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:20 schreef Zienswijze het volgende:
Mensen die over een dubbel paspoort gaan mekkeren...wat begrijpen jullie niet? Als een allochtoon loyaliteit heeft met zijn vaderland, dan is dat gewoon zo. Loyaliteit voor je vaderland zit OF gewoon in je OF niet.
Dat kan je niet eruit slaan. Of je nou hun dubbel paspoort afpakt, of je nou verplicht om bij elk huis van een allochtoon de Nederlandse vlag te laten ophangen, of je nou elke allochtoon verplicht om 3x per week aardappelen te eten...dat helpt niet. Ook allochtonen ZONDER dubbel paspoort hebben loyaliteit met hun vaderland. Dat krijg je niet eruit.

Zorg ervoor dat mensen werken, Nederlands kunnen spreken, niet voor overlast zorgen, hun kinderen opvoeden, zich gewoon gedragen...als allochtonen dat doen, dan is er toch niks aan de hand? Waarom worden niet op deze onderwerpen goed beleid gevoerd?

I.p.v. dat er DAADWERKELIJK beleid wordt gevoerd op integratie, zit de hele politiek nu alleen maar om dubbele paspoorten te zeiken en te klagen. Pak echte problemen nou eens een keer aan i.p.v. alsmaar te klagen over onbenullige dingen.

Wat een land zeg. Eerst 40 jaar geen ene flikker omtrent integratie doen en dan nu gaan zeiken om onbenullige dingen? Voor de mensen die het niet weten. nu nog steeds wordt er geen goed beleid gevoerd omtrent integratie en de allochtonenproblematiek. Al die ministers van integratie zijn allemaal poep die je eigenlijk direct zou moeten ontslaan. Ze begrijpen niks van het onderwerp integratie en de allochtonenproblematiek.

Iemand hier die het met me oneens is? Kom maar op...
Dan kan z'n tweede paspoort net zo goed ingeleverd worden. Twee verschillende rechtssystemen waartoe iemand behoort zorgt alleen maar voor problemen. Waarom zou iemand twee paspoorten moeten hebben???
U bevindt zich >hier<
  Moderator zondag 31 mei 2009 @ 23:34:40 #134
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_69589305
waarom niet???

wat is precies het probleem?
pi_69589308
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:29 schreef CAPS. het volgende:

[..]

Dan kan z'n tweede paspoort net zo goed ingeleverd worden. Twee verschillende rechtssystemen waartoe iemand behoort zorgt alleen maar voor problemen. Waarom zou iemand twee paspoorten moeten hebben???
En denk je dat ze geen loyaliteit zouden hebben als ze dat 2e paspoort inleveren? Zowat elke allochtoon heeft affiniteit met zijn/haar vaderland, of diegene nou wel of geen dubbel paspoort heeft.

Als een paar Nederlanders naar China zouden emigreren, dan zouden de meeste van hen ook affiniteit blijven hebben met Nederland. Ook als ze geen Nederlands paspoort (en dus alleen een Chinees) paspoort zouden hebben.
pi_69589381
Donderdag even stemmen mensen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_69589399
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:34 schreef sp3c het volgende:
waarom niet???

wat is precies het probleem?
Omdat je het loyaliteits-principe daarmee niet oplost. Zowat elke allochtoon heeft affiniteit met zijn vaderland, of diegene nou wel of geen dubbel paspoort heeft.
pi_69589431
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:34 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

[quote] En denk je dat ze loyaliteit hebben als ze dat 2e paspoort inleveren?
Meer loyaliteit voor Nederland en minder voor hun vaderland of land van ouder(s)? Misschien wel, misschien niet. Voor mij persoonlijk zou het betekenen dat ik meer affiniteit zou hebben met het vaderland van mijn ouders als ik ook een tweede paspoort zou hebben.
quote:
Zowat elke allochtoon heeft affiniteit met zijn/haar vaderland, of diegene nou wel of geen dubbel paspoort heeft.
Ik niet.
U bevindt zich >hier<
pi_69589477
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:37 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Omdat je het loyaliteits-principe daarmee niet oplost. Zowat elke allochtoon heeft affiniteit met zijn vaderland, of diegene nou wel of geen dubbel paspoort heeft.
Spreek alsjeblieft niet voor alle allochtonen, wil je?
U bevindt zich >hier<
  Moderator zondag 31 mei 2009 @ 23:40:34 #140
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_69589535
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:37 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

ik reageerde op

"Waarom zou iemand twee paspoorten moeten hebben???"

voor mijn part mogen mensen zoveel paspoorten hebben als dat er landen zijn ... kan mij dat nou schelen

zolang ze maar hier belasting betalen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')