ccccombobreakerquote:
Resultaten 1 - 8 van circa 6 voor punaisebroek (0,13 seconden)quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
een spijkerbroek op z'n Belgs/Belgisch(??)
hij staat zelfs op fok! bij de grappige Belgische uitspraken!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Resultaten 1 - 8 van circa 6 voor punaisebroek (0,13 seconden)
Vast niet.
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:19 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, lekker overzichtelijk opgebouwd die OP. Laat maar lekker staan die UI's.
Bij accountantskantoren mag je normaliter nooit in spijkerbroek komen. Als klanten je zien in je spijkerbroek staat dat nou niet bepaald professioneel hequote:
Ik moest wel. Ik zei tegen hem dat ik bleef zitten, toen zei hij dat hij op zijn eigen plek wilde zitten. Vervolgens zei ik dat hij maar twee uurtjes zou blijven en dat ik dus bleef zitten omdat ik al 2,5 uur zat. Toen ging ie gewoon net zo lang naast me staan kijken tot ik wegging. Toen ben ik maar een bureau opgeschoven (wat een stuk kleiner is dan zijn bureau, terwijl ik alle spullen voor m'n scriptie had uitgestaldquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou, dat je bent opgestaan voor die gozer
waarschijnlijk wisselt hij op de server waar de plaatjes staan.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb die ene met dat kruisje er al uitgehaald.
En zo moeilijk is deze OP niet. Maar ik heb geen idee hoe die wisselt, maar dat maakt op de wiki niet uit.
Die OPquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:19 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, lekker overzichtelijk opgebouwd die OP. Laat maar lekker staan die UI's.
wat? Je laat je gewoon wegjagenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik moest wel. Ik zei tegen hem dat ik bleef zitten, toen zei hij dat hij op zijn eigen plek wilde zitten. Vervolgens zei ik dat hij maar twee uurtjes zou blijven en dat ik dus bleef zitten omdat ik al 2,5 uur zat. Toen ging ie gewoon net zo lang naast me staan kijken tot ik wegging. Toen ben ik maar een bureau opgeschoven (wat een stuk kleiner is dan zijn bureau, terwijl ik alle spullen voor m'n scriptie had uitgestald) en toen begon meneer mijn spullen die er nog lagen alvast te verhuizen
Sukkel. Drie weken binnen en denken dat hij het mannetje is terwijl hij er echt niks van baktKan nog geen administratie boeken en dan tegen mij beginnen
heeft al net zo'n attitude als de supervisor hier ( "ik wil een vaste plek voor mijn assistenten" )
melkpakken FTW!!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:26 schreef The_Dean het volgende:
Ben verder ook gewoon tegen pakken hoor, draag ik ook nooit
quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:26 schreef The_Dean het volgende:
Ben verder ook gewoon tegen pakken hoor, draag ik ook nooit
quote:
Volgende keer gaat hij maar lekker poepen ofzo hoor. Je weet zelf ook wel dat ik normaal gewoon blijf zitten.quote:
hmm ok..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Volgende keer gaat hij maar lekker poepen ofzo hoor. Je weet zelf ook wel dat ik normaal gewoon blijf zitten.
mja.. er kwam toch niemand bij in de tijd dat we 'school &' waren, dus ging het weer terug. GM ging zelfs om mijn mening vragen, terwijl ik juist degene was die het echt heulemaal niets interesseerdequote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:29 schreef The_Dean het volgende:
Gruwelijke OP trouwens![]()
Voelt weer bijna vertrouwd aan...
Wat is er gebeurd in die tijd dat ik er niet was??
Die twee eindelijk het licht gezien?
Ja vergeet voor het gemak maar dat ik erbij gekomen benquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. er kwam toch niemand bij in de tijd dat we 'school &' waren, dus ging het weer terug. GM ging zelfs om mijn mening vragen, terwijl ik juist degene was die het echt heulemaal niets interesseerde
ook wel begrijpelijk ja. Snap dat je het gewoon ff helemaal zat bent.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
En ik heb mijn dosis gezeik wel weer gehad natuurlijk voor deze week
een mod die aan een user zijn mening vraagt?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. er kwam toch niemand bij in de tijd dat we 'school &' waren, dus ging het weer terug. GM ging zelfs om mijn mening vragen, terwijl ik juist degene was die het echt heulemaal niets interesseerde
Hey, nu istie weer groenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat was hun uitleg schatquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja vergeet voor het gemak maar dat ik erbij gekomen ben
Ja, maar als het gewoon Stage SC had gebleven was je hier ook wel belandquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ach, mijn posts zijn blijkbaar ook onzichtbaarquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wiequote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
true storyquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:31 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
een mod die aan een user zijn mening vraagt?
Pics or it didn't happen
Ja geen idee die dat met de OP doetquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hey, nu istie weer groen
Hij had mij even moeten PM'en
Maar jij was hier allangquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:32 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ach, mijn posts zijn blijkbaar ook onzichtbaar
jij was er alquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:32 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ach, mijn posts zijn blijkbaar ook onzichtbaar
ik misschien?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:32 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ [url=http://i.fokzine.net/usericons/205466/avatar.jpg[/img
[img=60,60]http://forum.fok.nl/usericons/72847/PieterBas.gif]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zijn de UI's die ik herken uit de OUDE op.. dan missen we er nog een paar denk ik.
Nee.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
true story
Niet dat ik er iets aan had kunnen veranderen natuurlijk
[..]
Ja geen idee die dat met de OP doet
Ik snap er geen houdt van, maar waarschijnlijk is er ergens een gifje van gemaakt of een scriptje die de OP elke keer laat veranderen.
Dat is mijn oude usericonquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
huh?
sorry, net stond er wat onbekend gebrabbel
ik reageerde al op de 6e post denk ikquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:34 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
[..]
Zo, nu al 7 posts in dit topic, en na de 7e pas reactie
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:34 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
[..]
Zo, nu al 7 posts in dit topic, en na de 7e pas reactie
Daarom. Ik ga graftak zometeeen nog even proberen te bellen, als dat nou weer niet lukt ga ik weer mailen met het verzoek me terug te bellen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ook wel begrijpelijk ja. Snap dat je het gewoon ff helemaal zat bent.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat was hun uitleg schat
We hebben natuurlijk Daph_ en Motorbloempje erbij gekregen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou okeequote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, maar als het gewoon Stage SC had gebleven was je hier ook wel beland
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
true story
Niet dat ik er iets aan had kunnen veranderen natuurlijk
[..]
Ja geen idee die dat met de OP doet
Ik snap er geen houdt van, maar waarschijnlijk is er ergens een gifje van gemaakt of een scriptje die de OP elke keer laat veranderen.
Momentje zit even te roken..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:41 schreef Bootje84 het volgende:
Nico, kan je de OP opnieuw posten aub? Ik heb als het goed is de goede icons verwijderd. Ik heb een backup, maar wil ff zien hoe hij eruit ziet..
Volgens mij moet je er nog even naar kijkenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:41 schreef Bootje84 het volgende:
Nico, kan je de OP opnieuw posten aub? Ik heb als het goed is de goede icons verwijderd. Ik heb een backup, maar wil ff zien hoe hij eruit ziet..
oh en reedt had ik gister ook nog..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wat is er met jou aan de handGisteren 'vermoort', vandaag 'houdt', maar gaat dat naartoe
Nou nee, want de vorige keer had je daar geen last vanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh en reedt had ik gister ook nog..
Maar ik kan er vast geen goede verklaring voor geven. Ik denk niet dat het feit dat ik helemaal vrolijk en happy ben dat mijn vriendinnetje vanavond weer voor een paar dagen langskomt als geldig excuus wordt beschouwd..
nee, maar deze van gister en vandaag zijn echt te slecht en zijn niet eens verkeerde vervoegingen te noemen, maar ordinaire foutenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou nee, want de vorige keer had je daar geen last van
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | [img]http://piles.nl/hosting/fok/ses_sc/left.jpg[/img] [img=60,60]http://piles.nl/hosting/fok/ses_sc/groen.jpg[/img] [img]http://piles.nl/hosting/fok/ses_sc/right.jpg[/img] [img]http://piles.nl/hosting/fok/ses_sc/bottom.jpg[/img] |
Aight.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:56 schreef Psychonikeo het volgende:
doe deze van mij Isdatzo:
[ afbeelding ]
Merk hetquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:59 schreef Psychonikeo het volgende:
zijn jullie er nu afzonderlijk aan aan het werken?
Waar is mijn UI?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:32 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zijn de UI's die ik herken uit de OUDE op.. dan missen we er nog een paar denk ik.
nee.. en waarom staan er mensen in die hier nooit komen en sta ik dus niet eens inquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:59 schreef Bootje84 het volgende:
Isdatzo.. ik ben nu ook bezig met de OP veranderen.. ff checken of ik nu goed zit...
heeeeyquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:59 schreef Bootje84 het volgende:
Isdatzo.. ik ben nu ook bezig met de OP veranderen.. ff checken of ik nu goed zit...
jna heb je er al bij staan..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:00 schreef Isdatzo het volgende:
MarijeH en Puala toegevoegd, heeft iemand die UI van JNA?
?? Isdatzo, maak jij het af, of doe ik het?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee.. en waarom staan er mensen in die hier nooit komen en sta ik dus niet eens in
zal ik het doen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
?? Isdatzo, maak jij het af, of doe ik het?
De mijnequote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:55 schreef Isdatzo het volgende:
Deze moeten nog in de OP.. even aanvullen graag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ [url=http://i.fokzine.net/usericons/214697/Fok!%20[].jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
welke missen we nog meer?
Sorry love..quote:
luctorr!!! en hij ziet er niet uitquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:08 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ [url=http://i.fokzine.net/usericons/214697/Fok!%20[].jpg]afbeelding[/url] ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wie missen we nog?
dit is een running gag toch?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:09 schreef Isdatzo het volgende:
JNA, jslavenburg en... ? Moet er eigenlijk nog 1 hebben voor de symetrie.
Screenshot? Hier ziet 'ie er goed uit eigenlijkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
luctorr!!! en hij ziet er niet uit
de gele is wel goed, maar de groene niet.. tenminste.. Daarnet dusquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Screenshot? Hier ziet 'ie er goed uit eigenlijk.
Ja, dat ligt aan die stomme server van Piles die loopt te bokken.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
de gele is wel goed, maar de groene niet.. tenminste.. Daarnet dus
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Screenshot? Hier ziet 'ie er goed uit eigenlijk.
maar ik wil gewoon die oude gele hebben!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, dat ligt aan die stomme server van Piles die loopt te bokken.
ik zeg "groen 'raus!!"quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk dat er een aantal "groen.jpg"'s niet laden, en dat verneukt de lay-out.
Dat dus!quote:
die groenen zijn allemaal hetzelfde. Ze werken niet, maar willen wel gerespecteerd worden. Maar andersom is er geen moment respect voor ons!quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
die groenen zijn allemaal hetzelfde. Ze werken niet, maar willen wel gerespecteerd worden. Maar andersom is er geen moment respect voor ons!
Daarom stem ik: "Geel Wilders!!"
Ik zag dat Wilders ook aan de Europese verkiezingen meedoet. dus als we allemaal op hem gaan stemmen, zijn we van hem af in NLquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
die groenen zijn allemaal hetzelfde. Ze werken niet, maar willen wel gerespecteerd worden. Maar andersom is er geen moment respect voor ons!
Daarom stem ik: "Geel Wilders!!"
Ja, maar of je je nu als Nederland wil laten vertegenwoordigen door zo'n blaaskaak met bad haircut is ook de vraagquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag dat Wilders ook aan de Europese verkiezingen meedoet. dus als we allemaal op hem gaan stemmen, zijn we van hem af in NL
viel mij ook op toen ik gister die kieslijst binnen kreegquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag dat Wilders ook aan de Europese verkiezingen meedoet. dus als we allemaal op hem gaan stemmen, zijn we van hem af in NL
maar wel de toppers naar het eurovisie songfestival sturenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, maar of je je nu als Nederland wil laten vertegenwoordigen door zo'n blaaskaak met bad haircut is ook de vraag. Dan zet je jezelf als land toch wel voor lul
.
De OP wil jou er gewoon niet in hebbenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:33 schreef Psychonikeo het volgende:
Het ligt niet aan FF wat in IE doet hij hetzelfde
Ik denk dat Piles een geintje met jullie uithaalt, de ene keer krijg ik de SES header, de andere keer de Stage header.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Bij mij ziet ie er gewoon goed uit!! Ook de StageSC ipv de SES SC OP hoor
misschien is dat het jaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De OP wil jou er gewoon niet in hebben.
joh.. daar waren we al wel achterquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:34 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat Piles een geintje met jullie uithaalt, de ene keer krijg ik de SES header, de andere keer de Stage header.
Geef de OP eens ongelijkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De OP wil jou er gewoon niet in hebben.
't Is goed met 'm, host die shit zelf wel danquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:34 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat Piles een geintje met jullie uithaalt, de ene keer krijg ik de SES header, de andere keer de Stage header.
dat heb ik al gedaan..quote:
hoe lang is even?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't Is goed met 'm, host die shit zelf wel dan.. wacht even hoor
.
Tot ik de goede plaatjes opgeslagen heb, met FTP op m'n server knal en de links in de OP aanpas.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat heb ik al gedaan..
[..]
hoe lang is even?
ik zit hier in spanning af te wachten ja!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tot ik de goede plaatjes opgeslagen heb, met FTP op m'n server knal en de links in de OP aanpas.
Eerst even stukje taart eten hoor.
Hij is half op, die taart. En ik ben al bezig, bijna klaarquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik zit hier in spanning af te wachten ja!
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, maar of je je nu als Nederland wil laten vertegenwoordigen door zo'n blaaskaak met bad haircut is ook de vraag. Dan zet je jezelf als land toch wel voor lul
.
Lolquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:43 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ [url=http://i.fokzine.net/usericons/214697/Fok!%20[].jpg]afbeelding[/url] ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Welkom in het Stage en scholieren slowchat topic!!
Wie zijn de mensen die hier vaak te vinden zijn?
PieterBas -> Ondertussen wachtend op een reactie van school over zijn scriptie;
mash_ -> Loopt stage bij een e-learning bedrijf;
HostiMeister -> Liep stage op de RU, komt af en toen weer eens binnenvallen;
Luctor.et.Emergo -> Werkt nu full-time aan den overkant;
Psychonikeo -> Heeft op zijn werk ook niets beters te doen;
Eer-ik --> Hij vindt ons gewoon leuk;![]()
vrolijke-frits -> Vindt ons ook gewoon leuk;![]()
Bootje84 -> Loopt stage bij een trostomatengroothandel. Is met een beetje geluk begin juni klaar met scriptie;
motorbloempje -> anderhalfstejaars Informatiekunde in Nijmegen. Queen of SOG, maar moet wel echt wat gaan doen. Geen stage, gewoon slowchat;
Milou__ -> Loopt stage bij een schouwburg. Op de afdeling communicatie en pr;
Daph_ -> Loopt stage bij een administratiekantoor en werkt daarnaast bij een accountantskantoor. Is momenteel aan het afstuderen voor de opleiding HBO Accountancy. Scriptie is hopelijk eind mei af;
Puala -> Zit nu weer op school en start in september met haar volgende stage;
Denb -> Loopt stage bij T-Mobile Nederland, opleiding Digital Particulier Onderzoeker;
Bierie -> Onderzoekstage Birkbeck University school of crystallography London UK (bio-informatics);
Olment -> Loopt stage bij een gemeentehuis, opleiding Medewerker ICT Beheer niveau 3;
Isdatzo -> Bedrijf waar ik zit is voornamelijk groothandel en een klein stukje detailhandel;
Handige linkjes
Historie Stage SC en SES SC-topics (met dank aan Piles...)
Uitleg over cupmaten (met dank aan Yesse...)
Beste Stage SC topic ever (met dank aan Bootje...)
Beste SES SC topic ever (Met dank aan Cali en Paula_..)
Het spamrecord!!! (Met dank aan ons allemaal..)
Vrij om aan te vullen
regeltjes
Lapo? Zet een linkje naar het nieuwe topic in je lapo!
NSFW-foto's? Met een spoiler moet het kunnen!
Smiley-posts? Maak het niet te gek, dan komt het wel goed!
(de OP)
gelukkig.. pak van mijn hart!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij is half op, die taart. En ik ben al bezig, bijna klaar.
Ik wilde ook op de enige Martens op de lijst stemmen, maar die was van het CDAquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat dan weer wel
Ik heb vanmorgen nog even de lijst doorgenomen van alle kandidaten en ik ga gewoon op de enige Zeeuw stemmen
De enige Zeeuw zit bij GL, dus dat overleef ik welquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gelukkig.. pak van mijn hart!
[..]
Ik wilde ook op de enige Martens op de lijst stemmen, maar die was van het CDA
*samequote:
GELEquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*same
In die groene zag ik mijzelf ook niet staan
In de OP (nico's post) sta ik in de gele ook niet. Of moet nico zijn post nog even bijwerken?quote:
PVVquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De enige Zeeuw zit bij GL, dus dat overleef ik wel
Wiki heeft al een historyquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:49 schreef Isdatzo het volgende:
Als iemand die OP uit de wiki even opslaat, voor back-up whatever, dan knal ik de nieuwe in de wiki..
mooie van een wiki is dat je elke wijziging ongedaan kan maken middels de geschiedenis. Backuppen is dus onnodigquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:49 schreef Isdatzo het volgende:
Als iemand die OP uit de wiki even opslaat, voor back-up whatever, dan knal ik de nieuwe in de wiki..
Ook na mijn edit?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In de OP (nico's post) sta ik in de gele ook niet. Of moet nico zijn post nog even bijwerken?
hier is tie nu ook topquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ook na mijn edit?
Als 't goed is wel, ik zie je staan hoor. Doe eens CTRL-F5 als je op de eerste pagina staat?
goeie 1 april grapquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:51 schreef Isdatzo het volgende:
Eigenlijk moet ik over een paar topics die groen.jpg (die eigenlijk zwart is) vervangen door een tubgirl genaamd groen.jpg op m'n server, kan je lachen
.
ja het ziet er goed uitquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ook na mijn edit?
Als 't goed is wel, ik zie je staan hoor. Doe eens CTRL-F5 als je op de eerste pagina staat?
quote:
Misschien maak ik er wel 2 of 4 van, speciaal voor jouquote:[..]
hmm.. genoteerd
2 magquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
.
[..]
Misschien maak ik er wel 2 of 4 van, speciaal voor jou.
had je wat anders te doen ofzo?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:58 schreef Isdatzo het volgende:
Ik zei gister dat dat Functioneel Ontwerp voor de lunch klaar zou zijn hè.. denk niet dat ik 't ga halen.
ik was van plan veel te gaan doen vandaag.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:58 schreef Isdatzo het volgende:
Ik zei gister dat dat Functioneel Ontwerp voor de lunch klaar zou zijn hè.. denk niet dat ik 't ga halen.
Dan ben ik er zelf niet, dan mis ik alle fun. Dacht 't niet hequote:
Ondankbaar krengquote:
gofferquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan ben ik er zelf niet, dan mis ik alle fun. Dacht 't niet he.
nee.. je hebt mooi werk geleverd jongen. Het scheelde mij in ieder geval frustratiequote:[..]
Ondankbaar kreng.
Zal ik toch maar eens beginnen dan?
Doe ik een begrippenlijst bij 't FO, ik twijfel nog.. ja/nee?
deze niet negeren jongens. Ik wil jullie jaloers maken!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:02 schreef Psychonikeo het volgende:
focking chil plan.. Morgen met een bootje over het water stuiteren, bandje/waterski's/wakeboard erachter en dan 's avonds bbq-en.
Klinkt als een uitstekende zaterdag
Is niet gelukt, ik ga morgen met 2 man de Eiffel onveilig maken en ben dus niet echt jaloers.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
deze niet negeren jongens. Ik wil jullie jaloers maken!
hmm.. ok, dat is ook niet verkeerdquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is niet gelukt, ik ga morgen met 2 man de Eiffel onveilig maken en ben dus niet echt jaloers.
Eiffel-bochtjes![]()
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm.. ok, dat is ook niet verkeerd
quote:oh en leuk jurkjeRedelijk ordinair, doe dan gewoon niks aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Huilen dan.
tja.. als je je leuke dag niet wil laten verpesten..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zeker niet. Moet wel weer ff m'n standaard-uitlaat erop slingeren denk ik
. Willen ze nog wel eens moeilijk over doen daar
. Of zal ik de gok nemen.. dilemmaaaaa.
Nou, ik vind dit spannender. Maar dan wel bij mij in de slaapkamer. Ik zou mijn vrouw niet zo de straat op laten gaanquote:[..]
Redelijk ordinair, doe dan gewoon niks aan.
succesquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:18 schreef Isdatzo het volgende:
Fuck de begrippenlijst.. denk dat 't zo goed is.
*Naar begeleider opstuurt*
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm.. ok, dat is ook niet verkeerd
oh en leuk jurkjeMooi figuurtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Pietjuh!quote:
Bootjequote:
quote:
speelbalquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:02 schreef The_Dean het volgende:
Belde mijn chef net... of ik bereid was nog een week te werken, omdat de afgelopen week mijn laatste week was... wat ik helemaal niet eens wist
Nu weet ik dat ze je als uitzendkracht vanalles kunnen maken, maar dit vind ik wat overdreven
Dan zeg je die andere afspraak maar af. Stagemeeting is belangrijkerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bootje
Gaat die BBQ bij jou nog door?
Zo ja, ik heb een dubbele boeking, maar ik ben toch in het Westland.. dus ik kom alleen wat later..
Mijn oma viert dan haar verjaardag... en de laatste 10 jaar zegt ze constant dat dit haar laatste is...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dan zeg je die andere afspraak maar af. Stagemeeting is belangrijker!
Kwestie van tijdquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mijn oma viert dan haar verjaardag... en de laatste 10 jaar zegt ze constant dat dit haar laatste is...
even langswippen en dan gelijk doorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mijn oma viert dan haar verjaardag... en de laatste 10 jaar zegt ze constant dat dit haar laatste is...
Ik vang je wel even op. Kom maar langsquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:21 schreef Daph_ het volgende:
He verdomme, ik ben vergeten een sleutel te vragen van het huis van m'n vriend en nu kan ik het huis dus niet inEn vriendje en z'n zus komen pas om 5 uur, half 6 thuis
Fail!!
Mwah, wil eerst meer zekerheid over de opkomst..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
even langswippen en dan gelijk door![]()
Is er dan al een tijd bekend van hoelaat we bij Bootje dienen te zijn?
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:21 schreef Daph_ het volgende:
He verdomme, ik ben vergeten een sleutel te vragen van het huis van m'n vriend en nu kan ik het huis dus niet inEn vriendje en z'n zus komen pas om 5 uur, half 6 thuis
Fail!!
lekker hendig meidquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:21 schreef Daph_ het volgende:
Fail!!
Tegen de tijd dat ik in De Lier ben kan ik weer terug omdat ik anders te laat ben voor het avondetenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik vang je wel even op. Kom maar langs
Je kan moeilijk NEE zeggen hèquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:25 schreef Psychonikeo het volgende:
godver.. mijn pa vroeg of ik m een woensdag even naar het ziekenhuis wilde brengen want hij moet geopereerd worden.
Ik zeg: "jaaa, geen probleem. Hoe laat?"
zegt tie: "7.15"
Ik:![]()
![]()
Whehehe! Vroege Vogel Nicoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:25 schreef Psychonikeo het volgende:
godver.. mijn pa vroeg of ik m een woensdag even naar het ziekenhuis wilde brengen want hij moet geopereerd worden.
Ik zeg: "jaaa, geen probleem. Hoe laat?"
zegt tie: "7.15"
Ik:![]()
![]()
Inmiddels ga ik als man door het levenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:26 schreef Psychonikeo het volgende:
De Lier.. daar woonde vroeger nog een oude liefde van me
Ik zei ook eens tegen een maat van mij.. Goh, volgend jaar wordt je oma toch ook weer jarig.. wat maakt die paar minuten nou uit? We hadden afgesproken om 22.00 maar het duurde tot 23.00, toen hij naar huis konquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Inmiddels ga ik als man door het leven
We zullen een minuutje stilte houden voor de BBQquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:30 schreef Isdatzo het volgende:
Mijn oma was volgende week zaterdag jarig geweest, afgelopen januari overleed ze.
tja.. als ik die tijd eerder had gewetenquote:
Had de laatste tijd nogal last van zijn arm, maar ze kunnen niet echt iets vinden. Nu gaan ze m ff openmaken en goed naar de zenuwen kijken. Waarschijnlijk zit daar wat klem.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whehehe! Vroege Vogel Nico
Niks ernstigs met je vader hoop ik?
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Inmiddels ga ik als man door het leven
Hmm, hopelijk niks ernstigs.. Gedoe met zenuwen is niet fijn!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja.. als ik die tijd eerder had geweten
[..]
Had de laatste tijd nogal last van zijn arm, maar ze kunnen niet echt iets vinden. Nu gaan ze m ff openmaken en goed naar de zenuwen kijken. Waarschijnlijk zit daar wat klem.
[..]Jij bent toch geen oude liefde van me. Van jou hou ik nog steeds
Ik moet wel bekennen dat we nu op hetzelfde geslacht vallen..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:32 schreef Psychonikeo het volgende:
Jij bent toch geen oude liefde van me. Van jou hou ik nog steeds
nee, maar hij slaapt nu ook dramatisch omdat die pijn blijft zeuren. Er moet toch iets aan gedaan worden. Alleen foto's nemen de hele tijd is ook geen oplossingquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hmm, hopelijk niks ernstigs.. Gedoe met zenuwen is niet fijn!
True.. Afwachten dus die operatie..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee, maar hij slaapt nu ook dramatisch omdat die pijn blijft zeuren. Er moet toch iets aan gedaan worden. Alleen foto's nemen de hele tijd is ook geen oplossing
Was zeker in je experimentele fase?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik moet wel bekennen dat we nu op hetzelfde geslacht vallen..
geeft niet. Toen was het ook al niet wederzijdsquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik moet wel bekennen dat we nu op hetzelfde geslacht vallen..
Ja.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:35 schreef Daph_ het volgende:
Is het standaard dat je met creditcard kan betalen bij een restaurant als ik op het terras zit? Ik weet niet of ik genoeg geld op mijn betaalrekening heb staan en ik voel er weinig voor om tot kwart voor 5 op kantoor te zitten
volgens mij wel, maar je kan het altijd even vragen van te voren.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:35 schreef Daph_ het volgende:
Is het standaard dat je met creditcard kan betalen bij een restaurant als ik op het terras zit? Ik weet niet of ik genoeg geld op mijn betaalrekening heb staan en ik voel er weinig voor om tot kwart voor 5 op kantoor te zitten
jup, maar komt vast goed.quote:
Thanks, dan ga ik zo afsluiten en naar het terras (aan het water)quote:
Ik was toen bi. Nu gewoon hetero..quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
geeft niet. Toen was het ook al niet wederzijds
part-timerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Thanks, dan ga ik zo afsluiten en naar het terras (aan het water)! Kan altijd mijn betaalrekening proberen, maar niet dat ik helemáál niet kan betalen straks..
Ik heb vorige week op 1 dag 5 uur overgewerktquote:
Google zegt: hooikoorts.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:42 schreef Daph_ het volgende:
Het lijkt in het begin op een neusverkoudheid die steeds erger wordt. Het neusslijmvlies raakt gezwollen en er ontstaat een branderig en jeukend gevoel, waardoor onbedwingbare niesbuien ontstaan. Er stroomt eerst helder, dun vocht uit de neus, dat later slijmerig, taai en soms gekleurd kan worden. Door de gezwollen neusslijmvliezen raakt de afvoer van de neusbijholtes naar de neus vaak verstopt. Dit geeft dan een vol gevoel in het hoofd en een zeurderige hoofdpijn boven de neusrug en de ogen.
en dat zijn de symptomen van..?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:42 schreef Daph_ het volgende:
Het lijkt in het begin op een neusverkoudheid die steeds erger wordt. Het neusslijmvlies raakt gezwollen en er ontstaat een branderig en jeukend gevoel, waardoor onbedwingbare niesbuien ontstaan. Er stroomt eerst helder, dun vocht uit de neus, dat later slijmerig, taai en soms gekleurd kan worden. Door de gezwollen neusslijmvliezen raakt de afvoer van de neusbijholtes naar de neus vaak verstopt. Dit geeft dan een vol gevoel in het hoofd en een zeurderige hoofdpijn boven de neusrug en de ogen.
Samo!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:42 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ga 't hier om 16.00 voor gezien houden, voer vandaag toch geen fuck meer uit.
Ik heb soms ook last van plaatselijke opzwellingen.. Gelukkig gaan die redelijk snel over..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:42 schreef Daph_ het volgende:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Samo!
[..]
Ik heb soms ook last van plaatselijke opzwellingen.. Gelukkig gaan die redelijk snel over..
ik heb alleen niet echt hoofdpijn, maar verder identiek jaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dit is de precieze omschrijving van hoe mijn neus en ogen nu doen
Het is een zeurderig gevoel wat ik heb hangen zo boven mijn neus en aan de voorkant van mijn hoofdquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik heb alleen niet echt hoofdpijn, maar verder identiek ja
Dat vermoedde ik al jaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dit is de precieze omschrijving van hoe mijn neus en ogen nu doen
Ja, soms heb je een vrouw in je leven nee, geen familiequote:
ik verwacht gewoon dat het bij mij een fikse verkoudheid is. Van het weekend ook 's nachts in een tshirtje rond gebanjerd dus dat lijkt me niet zo vreemdquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het is een zeurderig gevoel wat ik heb hangen zo boven mijn neus en aan de voorkant van mijn hoofd
Ik heb dit nog nooit gehad.. Misschien maar even naar de dokter als dit aanhoudt.
Goed planquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, soms heb je een vrouw in je leven nee, geen familie! die me dan een handje kan helpen..
Ik heb het echt nog nooit gehad. Ik dacht dat ik gewoon verkouden was, maar mijn neus blijft maar lopen en dat heb ik normaal nooit als ik verkouden benquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al ja. Gelukkig zelf geen last van.. lijkt me erg irritant eigenlijk.
Ik heb denk ik wel een medicijntje voor je.. Moet je alleen tóch ff naar mij toe komen...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb het echt nog nooit gehad. Ik dacht dat ik gewoon verkouden was, maar mijn neus blijft maar lopen en dat heb ik normaal nooit als ik verkouden ben
Volgende TT: waar bootje zijn vreemdgaan aan het plannen is.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb denk ik wel een medicijntje voor je.. Moet je alleen tóch ff naar mij toe komen...
Waar Bootje een scheve schaats vaartquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Volgende TT: waar bootje zijn vreemdgaan aan het plannen is.
Wil ik het wetenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb denk ik wel een medicijntje voor je.. Moet je alleen tóch ff naar mij toe komen...
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Volgende TT: waar bootje zijn vreemdgaan aan het plannen is.
Wil je beter worden..? Dat lijkt me een belangrijkere vraag..quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waar Bootje zich in gevaarlijk vaarwater begeeft.
Ik vond het anders best om te lachen.quote:
Tja, dan blijf je maar ziekquote:
Eigenlijk sinds Daph weg is gegaan, is het hier stil.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Het valt weer lekker stil. Het ging juist zo lekker vandaag.
Ik moest ff verkassen...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk sinds Daph weg is gegaan, is het hier stil.
dat is altijd geloof ikquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk sinds Daph weg is gegaan, is het hier stil.
ander kas opzoeken?quote:
Ander vaarwaterquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat is altijd geloof ik
[..]
ander kas opzoeken?
Ik zocht ander vaarwater...quote:
Ben ik weerquote:
kijk je bangbros?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:23 schreef The_Dean het volgende:
Ik ben nu al bij aflevering 7... maar wanneer gaat Chuck die blonde doos nou eens bangen?
Ik zie wel eens filmpjes van de bangbus, en vind dat wel humorquote:
Op dumpert.nl staat er ook een filmpje, als tegenhanger van de bangbus... Weet iemand wat ik bedoel.? Soort satire..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie wel eens filmpjes van de bangbus, en vind dat wel humor![]()
Can he score is ook grappigquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie wel eens filmpjes van de bangbus, en vind dat wel humor![]()
misschien ook eens zoeken, heb toch straks weekendquote:
zegt me niets...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Op dumpert.nl staat er ook een filmpje, als tegenhanger van de bangbus... Weet iemand wat ik bedoel.? Soort satire..
Ik weet m ja.. Zo'n oud vrouwtje oppikken en dan naar de overkant van de straat brengenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Op dumpert.nl staat er ook een filmpje, als tegenhanger van de bangbus... Weet iemand wat ik bedoel.? Soort satire..
check ik thuis wel evenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)orn_helpful_bus.html
Hij is echt fucking briljantquote:
Zeep laten vallen..?quote:
zo deed je het anders wel overkomenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:49 schreef Isdatzo het volgende:
En zo spannend is het trouwens ook weer niet.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zo deed je het anders wel overkomen
Dan spam ik em ff vol..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik wacht op het nieuwe topic voor 't verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |