De enige Zeeuw zit bij GL, dus dat overleef ik welquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gelukkig.. pak van mijn hart!
[..]
Ik wilde ook op de enige Martens op de lijst stemmen, maar die was van het CDA
*samequote:
GELEquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*same
In die groene zag ik mijzelf ook niet staan
In de OP (nico's post) sta ik in de gele ook niet. Of moet nico zijn post nog even bijwerken?quote:
PVVquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De enige Zeeuw zit bij GL, dus dat overleef ik wel
Wiki heeft al een historyquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:49 schreef Isdatzo het volgende:
Als iemand die OP uit de wiki even opslaat, voor back-up whatever, dan knal ik de nieuwe in de wiki..
mooie van een wiki is dat je elke wijziging ongedaan kan maken middels de geschiedenis. Backuppen is dus onnodigquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:49 schreef Isdatzo het volgende:
Als iemand die OP uit de wiki even opslaat, voor back-up whatever, dan knal ik de nieuwe in de wiki..
Ook na mijn edit?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In de OP (nico's post) sta ik in de gele ook niet. Of moet nico zijn post nog even bijwerken?
hier is tie nu ook topquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ook na mijn edit?
Als 't goed is wel, ik zie je staan hoor. Doe eens CTRL-F5 als je op de eerste pagina staat?
goeie 1 april grapquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:51 schreef Isdatzo het volgende:
Eigenlijk moet ik over een paar topics die groen.jpg (die eigenlijk zwart is) vervangen door een tubgirl genaamd groen.jpg op m'n server, kan je lachen
.
ja het ziet er goed uitquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ook na mijn edit?
Als 't goed is wel, ik zie je staan hoor. Doe eens CTRL-F5 als je op de eerste pagina staat?
quote:
Misschien maak ik er wel 2 of 4 van, speciaal voor jouquote:[..]
hmm.. genoteerd
2 magquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
.
[..]
Misschien maak ik er wel 2 of 4 van, speciaal voor jou.
had je wat anders te doen ofzo?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:58 schreef Isdatzo het volgende:
Ik zei gister dat dat Functioneel Ontwerp voor de lunch klaar zou zijn hč.. denk niet dat ik 't ga halen.
ik was van plan veel te gaan doen vandaag.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:58 schreef Isdatzo het volgende:
Ik zei gister dat dat Functioneel Ontwerp voor de lunch klaar zou zijn hč.. denk niet dat ik 't ga halen.
Dan ben ik er zelf niet, dan mis ik alle fun. Dacht 't niet hequote:
Ondankbaar krengquote:
gofferquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan ben ik er zelf niet, dan mis ik alle fun. Dacht 't niet he.
nee.. je hebt mooi werk geleverd jongen. Het scheelde mij in ieder geval frustratiequote:[..]
Ondankbaar kreng.
Zal ik toch maar eens beginnen dan?
Doe ik een begrippenlijst bij 't FO, ik twijfel nog.. ja/nee?
deze niet negeren jongens. Ik wil jullie jaloers maken!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:02 schreef Psychonikeo het volgende:
focking chil plan.. Morgen met een bootje over het water stuiteren, bandje/waterski's/wakeboard erachter en dan 's avonds bbq-en.
Klinkt als een uitstekende zaterdag
Is niet gelukt, ik ga morgen met 2 man de Eiffel onveilig maken en ben dus niet echt jaloers.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
deze niet negeren jongens. Ik wil jullie jaloers maken!
hmm.. ok, dat is ook niet verkeerdquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is niet gelukt, ik ga morgen met 2 man de Eiffel onveilig maken en ben dus niet echt jaloers.
Eiffel-bochtjes![]()
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm.. ok, dat is ook niet verkeerd
quote:oh en leuk jurkjeRedelijk ordinair, doe dan gewoon niks aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Huilen dan.
tja.. als je je leuke dag niet wil laten verpesten..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zeker niet. Moet wel weer ff m'n standaard-uitlaat erop slingeren denk ik
. Willen ze nog wel eens moeilijk over doen daar
. Of zal ik de gok nemen.. dilemmaaaaa.
Nou, ik vind dit spannender. Maar dan wel bij mij in de slaapkamer. Ik zou mijn vrouw niet zo de straat op laten gaanquote:[..]
Redelijk ordinair, doe dan gewoon niks aan.
succesquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:18 schreef Isdatzo het volgende:
Fuck de begrippenlijst.. denk dat 't zo goed is.
*Naar begeleider opstuurt*
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm.. ok, dat is ook niet verkeerd
oh en leuk jurkjeMooi figuurtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Pietjuh!quote:
Bootjequote:
quote:
speelbalquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:02 schreef The_Dean het volgende:
Belde mijn chef net... of ik bereid was nog een week te werken, omdat de afgelopen week mijn laatste week was... wat ik helemaal niet eens wist
Nu weet ik dat ze je als uitzendkracht vanalles kunnen maken, maar dit vind ik wat overdreven
Dan zeg je die andere afspraak maar af. Stagemeeting is belangrijkerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bootje
Gaat die BBQ bij jou nog door?
Zo ja, ik heb een dubbele boeking, maar ik ben toch in het Westland.. dus ik kom alleen wat later..
Mijn oma viert dan haar verjaardag... en de laatste 10 jaar zegt ze constant dat dit haar laatste is...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dan zeg je die andere afspraak maar af. Stagemeeting is belangrijker!
Kwestie van tijdquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mijn oma viert dan haar verjaardag... en de laatste 10 jaar zegt ze constant dat dit haar laatste is...
even langswippen en dan gelijk doorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mijn oma viert dan haar verjaardag... en de laatste 10 jaar zegt ze constant dat dit haar laatste is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |