dit is een running gag toch?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:09 schreef Isdatzo het volgende:
JNA, jslavenburg en... ? Moet er eigenlijk nog 1 hebben voor de symetrie.
Screenshot? Hier ziet 'ie er goed uit eigenlijkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
luctorr!!! en hij ziet er niet uit
de gele is wel goed, maar de groene niet.. tenminste.. Daarnet dusquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Screenshot? Hier ziet 'ie er goed uit eigenlijk.
Ja, dat ligt aan die stomme server van Piles die loopt te bokken.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
de gele is wel goed, maar de groene niet.. tenminste.. Daarnet dus
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Screenshot? Hier ziet 'ie er goed uit eigenlijk.
maar ik wil gewoon die oude gele hebben!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, dat ligt aan die stomme server van Piles die loopt te bokken.
ik zeg "groen 'raus!!"quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk dat er een aantal "groen.jpg"'s niet laden, en dat verneukt de lay-out.
Dat dus!quote:
die groenen zijn allemaal hetzelfde. Ze werken niet, maar willen wel gerespecteerd worden. Maar andersom is er geen moment respect voor ons!quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
die groenen zijn allemaal hetzelfde. Ze werken niet, maar willen wel gerespecteerd worden. Maar andersom is er geen moment respect voor ons!
Daarom stem ik: "Geel Wilders!!"
Ik zag dat Wilders ook aan de Europese verkiezingen meedoet. dus als we allemaal op hem gaan stemmen, zijn we van hem af in NLquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
die groenen zijn allemaal hetzelfde. Ze werken niet, maar willen wel gerespecteerd worden. Maar andersom is er geen moment respect voor ons!
Daarom stem ik: "Geel Wilders!!"
Ja, maar of je je nu als Nederland wil laten vertegenwoordigen door zo'n blaaskaak met bad haircut is ook de vraagquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag dat Wilders ook aan de Europese verkiezingen meedoet. dus als we allemaal op hem gaan stemmen, zijn we van hem af in NL
viel mij ook op toen ik gister die kieslijst binnen kreegquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag dat Wilders ook aan de Europese verkiezingen meedoet. dus als we allemaal op hem gaan stemmen, zijn we van hem af in NL
maar wel de toppers naar het eurovisie songfestival sturenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, maar of je je nu als Nederland wil laten vertegenwoordigen door zo'n blaaskaak met bad haircut is ook de vraag. Dan zet je jezelf als land toch wel voor lul
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |