Aight.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:56 schreef Psychonikeo het volgende:
doe deze van mij Isdatzo:
[ afbeelding ]
Merk hetquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:59 schreef Psychonikeo het volgende:
zijn jullie er nu afzonderlijk aan aan het werken?
Waar is mijn UI?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:32 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zijn de UI's die ik herken uit de OUDE op.. dan missen we er nog een paar denk ik.
nee.. en waarom staan er mensen in die hier nooit komen en sta ik dus niet eens inquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:59 schreef Bootje84 het volgende:
Isdatzo.. ik ben nu ook bezig met de OP veranderen.. ff checken of ik nu goed zit...
heeeeyquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:59 schreef Bootje84 het volgende:
Isdatzo.. ik ben nu ook bezig met de OP veranderen.. ff checken of ik nu goed zit...
jna heb je er al bij staan..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:00 schreef Isdatzo het volgende:
MarijeH en Puala toegevoegd, heeft iemand die UI van JNA?
?? Isdatzo, maak jij het af, of doe ik het?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee.. en waarom staan er mensen in die hier nooit komen en sta ik dus niet eens in
zal ik het doen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
?? Isdatzo, maak jij het af, of doe ik het?
De mijnequote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:55 schreef Isdatzo het volgende:
Deze moeten nog in de OP.. even aanvullen graag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ [url=http://i.fokzine.net/usericons/214697/Fok!%20[].jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
welke missen we nog meer?
Sorry love..quote:
luctorr!!! en hij ziet er niet uitquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:08 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ [url=http://i.fokzine.net/usericons/214697/Fok!%20[].jpg]afbeelding[/url] ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wie missen we nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |