Wil je beter worden..? Dat lijkt me een belangrijkere vraag..quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waar Bootje zich in gevaarlijk vaarwater begeeft.
Ik vond het anders best om te lachen.quote:
Tja, dan blijf je maar ziekquote:
Eigenlijk sinds Daph weg is gegaan, is het hier stil.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Het valt weer lekker stil. Het ging juist zo lekker vandaag.
Ik moest ff verkassen...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk sinds Daph weg is gegaan, is het hier stil.
dat is altijd geloof ikquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk sinds Daph weg is gegaan, is het hier stil.
ander kas opzoeken?quote:
Ander vaarwaterquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat is altijd geloof ik
[..]
ander kas opzoeken?
Ik zocht ander vaarwater...quote:
Ben ik weerquote:
kijk je bangbros?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:23 schreef The_Dean het volgende:
Ik ben nu al bij aflevering 7... maar wanneer gaat Chuck die blonde doos nou eens bangen?
Ik zie wel eens filmpjes van de bangbus, en vind dat wel humorquote:
Op dumpert.nl staat er ook een filmpje, als tegenhanger van de bangbus... Weet iemand wat ik bedoel.? Soort satire..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie wel eens filmpjes van de bangbus, en vind dat wel humor![]()
Can he score is ook grappigquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie wel eens filmpjes van de bangbus, en vind dat wel humor![]()
misschien ook eens zoeken, heb toch straks weekendquote:
zegt me niets...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Op dumpert.nl staat er ook een filmpje, als tegenhanger van de bangbus... Weet iemand wat ik bedoel.? Soort satire..
Ik weet m ja.. Zo'n oud vrouwtje oppikken en dan naar de overkant van de straat brengenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Op dumpert.nl staat er ook een filmpje, als tegenhanger van de bangbus... Weet iemand wat ik bedoel.? Soort satire..
check ik thuis wel evenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)orn_helpful_bus.html
Hij is echt fucking briljantquote:
Zeep laten vallen..?quote:
zo deed je het anders wel overkomenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:49 schreef Isdatzo het volgende:
En zo spannend is het trouwens ook weer niet.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zo deed je het anders wel overkomen
Dan spam ik em ff vol..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik wacht op het nieuwe topic voor 't verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |