Ik vang je wel even op. Kom maar langsquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:21 schreef Daph_ het volgende:
He verdomme, ik ben vergeten een sleutel te vragen van het huis van m'n vriend en nu kan ik het huis dus niet inEn vriendje en z'n zus komen pas om 5 uur, half 6 thuis
Fail!!
Mwah, wil eerst meer zekerheid over de opkomst..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
even langswippen en dan gelijk door![]()
Is er dan al een tijd bekend van hoelaat we bij Bootje dienen te zijn?
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:21 schreef Daph_ het volgende:
He verdomme, ik ben vergeten een sleutel te vragen van het huis van m'n vriend en nu kan ik het huis dus niet inEn vriendje en z'n zus komen pas om 5 uur, half 6 thuis
Fail!!
lekker hendig meidquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:21 schreef Daph_ het volgende:
Fail!!
Tegen de tijd dat ik in De Lier ben kan ik weer terug omdat ik anders te laat ben voor het avondetenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik vang je wel even op. Kom maar langs
Je kan moeilijk NEE zeggen hèquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:25 schreef Psychonikeo het volgende:
godver.. mijn pa vroeg of ik m een woensdag even naar het ziekenhuis wilde brengen want hij moet geopereerd worden.
Ik zeg: "jaaa, geen probleem. Hoe laat?"
zegt tie: "7.15"
Ik:![]()
![]()
Whehehe! Vroege Vogel Nicoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:25 schreef Psychonikeo het volgende:
godver.. mijn pa vroeg of ik m een woensdag even naar het ziekenhuis wilde brengen want hij moet geopereerd worden.
Ik zeg: "jaaa, geen probleem. Hoe laat?"
zegt tie: "7.15"
Ik:![]()
![]()
Inmiddels ga ik als man door het levenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:26 schreef Psychonikeo het volgende:
De Lier.. daar woonde vroeger nog een oude liefde van me
Ik zei ook eens tegen een maat van mij.. Goh, volgend jaar wordt je oma toch ook weer jarig.. wat maakt die paar minuten nou uit? We hadden afgesproken om 22.00 maar het duurde tot 23.00, toen hij naar huis konquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Inmiddels ga ik als man door het leven
We zullen een minuutje stilte houden voor de BBQquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:30 schreef Isdatzo het volgende:
Mijn oma was volgende week zaterdag jarig geweest, afgelopen januari overleed ze.
tja.. als ik die tijd eerder had gewetenquote:
Had de laatste tijd nogal last van zijn arm, maar ze kunnen niet echt iets vinden. Nu gaan ze m ff openmaken en goed naar de zenuwen kijken. Waarschijnlijk zit daar wat klem.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whehehe! Vroege Vogel Nico
Niks ernstigs met je vader hoop ik?
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Inmiddels ga ik als man door het leven
Hmm, hopelijk niks ernstigs.. Gedoe met zenuwen is niet fijn!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja.. als ik die tijd eerder had geweten
[..]
Had de laatste tijd nogal last van zijn arm, maar ze kunnen niet echt iets vinden. Nu gaan ze m ff openmaken en goed naar de zenuwen kijken. Waarschijnlijk zit daar wat klem.
[..]Jij bent toch geen oude liefde van me. Van jou hou ik nog steeds
Ik moet wel bekennen dat we nu op hetzelfde geslacht vallen..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:32 schreef Psychonikeo het volgende:
Jij bent toch geen oude liefde van me. Van jou hou ik nog steeds
nee, maar hij slaapt nu ook dramatisch omdat die pijn blijft zeuren. Er moet toch iets aan gedaan worden. Alleen foto's nemen de hele tijd is ook geen oplossingquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hmm, hopelijk niks ernstigs.. Gedoe met zenuwen is niet fijn!
True.. Afwachten dus die operatie..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee, maar hij slaapt nu ook dramatisch omdat die pijn blijft zeuren. Er moet toch iets aan gedaan worden. Alleen foto's nemen de hele tijd is ook geen oplossing
Was zeker in je experimentele fase?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik moet wel bekennen dat we nu op hetzelfde geslacht vallen..
geeft niet. Toen was het ook al niet wederzijdsquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik moet wel bekennen dat we nu op hetzelfde geslacht vallen..
Ja.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:35 schreef Daph_ het volgende:
Is het standaard dat je met creditcard kan betalen bij een restaurant als ik op het terras zit? Ik weet niet of ik genoeg geld op mijn betaalrekening heb staan en ik voel er weinig voor om tot kwart voor 5 op kantoor te zitten
volgens mij wel, maar je kan het altijd even vragen van te voren.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:35 schreef Daph_ het volgende:
Is het standaard dat je met creditcard kan betalen bij een restaurant als ik op het terras zit? Ik weet niet of ik genoeg geld op mijn betaalrekening heb staan en ik voel er weinig voor om tot kwart voor 5 op kantoor te zitten
jup, maar komt vast goed.quote:
Thanks, dan ga ik zo afsluiten en naar het terras (aan het water)quote:
Ik was toen bi. Nu gewoon hetero..quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
geeft niet. Toen was het ook al niet wederzijds
part-timerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Thanks, dan ga ik zo afsluiten en naar het terras (aan het water)! Kan altijd mijn betaalrekening proberen, maar niet dat ik helemáál niet kan betalen straks..
Ik heb vorige week op 1 dag 5 uur overgewerktquote:
Google zegt: hooikoorts.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:42 schreef Daph_ het volgende:
Het lijkt in het begin op een neusverkoudheid die steeds erger wordt. Het neusslijmvlies raakt gezwollen en er ontstaat een branderig en jeukend gevoel, waardoor onbedwingbare niesbuien ontstaan. Er stroomt eerst helder, dun vocht uit de neus, dat later slijmerig, taai en soms gekleurd kan worden. Door de gezwollen neusslijmvliezen raakt de afvoer van de neusbijholtes naar de neus vaak verstopt. Dit geeft dan een vol gevoel in het hoofd en een zeurderige hoofdpijn boven de neusrug en de ogen.
en dat zijn de symptomen van..?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:42 schreef Daph_ het volgende:
Het lijkt in het begin op een neusverkoudheid die steeds erger wordt. Het neusslijmvlies raakt gezwollen en er ontstaat een branderig en jeukend gevoel, waardoor onbedwingbare niesbuien ontstaan. Er stroomt eerst helder, dun vocht uit de neus, dat later slijmerig, taai en soms gekleurd kan worden. Door de gezwollen neusslijmvliezen raakt de afvoer van de neusbijholtes naar de neus vaak verstopt. Dit geeft dan een vol gevoel in het hoofd en een zeurderige hoofdpijn boven de neusrug en de ogen.
Samo!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:42 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ga 't hier om 16.00 voor gezien houden, voer vandaag toch geen fuck meer uit.
Ik heb soms ook last van plaatselijke opzwellingen.. Gelukkig gaan die redelijk snel over..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:42 schreef Daph_ het volgende:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Samo!
[..]
Ik heb soms ook last van plaatselijke opzwellingen.. Gelukkig gaan die redelijk snel over..
ik heb alleen niet echt hoofdpijn, maar verder identiek jaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dit is de precieze omschrijving van hoe mijn neus en ogen nu doen
Het is een zeurderig gevoel wat ik heb hangen zo boven mijn neus en aan de voorkant van mijn hoofdquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik heb alleen niet echt hoofdpijn, maar verder identiek ja
Dat vermoedde ik al jaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dit is de precieze omschrijving van hoe mijn neus en ogen nu doen
Ja, soms heb je een vrouw in je leven nee, geen familiequote:
ik verwacht gewoon dat het bij mij een fikse verkoudheid is. Van het weekend ook 's nachts in een tshirtje rond gebanjerd dus dat lijkt me niet zo vreemdquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het is een zeurderig gevoel wat ik heb hangen zo boven mijn neus en aan de voorkant van mijn hoofd
Ik heb dit nog nooit gehad.. Misschien maar even naar de dokter als dit aanhoudt.
Goed planquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, soms heb je een vrouw in je leven nee, geen familie! die me dan een handje kan helpen..
Ik heb het echt nog nooit gehad. Ik dacht dat ik gewoon verkouden was, maar mijn neus blijft maar lopen en dat heb ik normaal nooit als ik verkouden benquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al ja. Gelukkig zelf geen last van.. lijkt me erg irritant eigenlijk.
Ik heb denk ik wel een medicijntje voor je.. Moet je alleen tóch ff naar mij toe komen...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb het echt nog nooit gehad. Ik dacht dat ik gewoon verkouden was, maar mijn neus blijft maar lopen en dat heb ik normaal nooit als ik verkouden ben
Volgende TT: waar bootje zijn vreemdgaan aan het plannen is.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb denk ik wel een medicijntje voor je.. Moet je alleen tóch ff naar mij toe komen...
Waar Bootje een scheve schaats vaartquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Volgende TT: waar bootje zijn vreemdgaan aan het plannen is.
Wil ik het wetenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb denk ik wel een medicijntje voor je.. Moet je alleen tóch ff naar mij toe komen...
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Volgende TT: waar bootje zijn vreemdgaan aan het plannen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |