Waar haal je dat vandaan? Als ze eenmaal drinken en de pleegmoeder weet hoe ze ze moet verzorgen, dan komt het helemaal goed met die katjes hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:12 schreef Trusten het volgende:
Zielig!
Jammer dat het met katjes die zo jong bij de moeder weg zijn nooit meer helemaal goed komt, ook al overleven ze het...
Waarschijnlijk is het enige wat ze er echt aan overhouden als ze het verder goed doen dat ze met de nageltjes in de benen gaan masseren als ze zich prettig voelenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:12 schreef Trusten het volgende:
Zielig!
Jammer dat het met katjes die zo jong bij de moeder weg zijn nooit meer helemaal goed komt, ook al overleven ze het...
Ik vind het vrij eng dat ze zo slecht willen drinken, de 2 vrouwtjes geven gewoon echt weerstand.. op 1 na die echt zoals het moet zuigt aan de fles (Boris)quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan? Als ze eenmaal drinken en de pleegmoeder weet hoe ze ze moet verzorgen, dan komt het helemaal goed met die katjes hoor.
Ik duim voor de vier musketiers! Kom op jongens! Jullie hebben al een nacht in de afvalcontainer overleefd, nu zijn jullie veilig en warm, jullie gaan het gewoon redden!
Meestal ligt het aan geld.. geen geld voor een operatie en geen geld voor afstandskosten voor het asiel.. serieus dan heb ik liever dat mensen gewoon liegen en zeggen dat ze de kittens gevonden hebben en dan naar het asiel brengen, of verdomme gewoon de situatie uitleggen op het asiel..quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:29 schreef childintime het volgende:
Gatver, wat kunnen mensen toch ook walgelijk zijnIs het nou zoveel moeite om ervoor te zorgen dat er helemaal geen kittens kunnen komen
Joep en Teuntje zijn in mijn ogen ineens geen babietjes meerquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:26 schreef bloempje-moi het volgende:
Ohjee, het wordt druk bij je!
Sterkte met het voeden. Hopelijk gaan ze snel goed eten. Ze zijn in ieder geval in goede handen![]()
Lijken Joep en Teuntje nu geen reuzen naast die ukkies?
Ze zijn onderhand lekker warm, liggen nu sinds half 2 op een heerlijk warme kruik en piepen nu ook wat ze eerst niet deden wat een goed teken isquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:06 schreef Sanne het volgende:
Awww wat zielig dat ze zo onderkoeld zijn!!!
Succes met voeren, ze moeten wel eten ook al willen ze niet.
Wat een schatjes.
Een hele nare afwijking van moederloze kittens is dat ze op volwassen leeftijd nog luidruchtig spinnend bij je op schoot kruipen om zich met hun snuit zodanig in je trui te nestelen dat die helemaal afgelebberd wordt. En dan doen ze dat nagelding inderdaad ook nog erbij.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:41 schreef Logician het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het enige wat ze er echt aan overhouden als ze het verder goed doen dat ze met de nageltjes in de benen gaan masseren als ze zich prettig voelen
Ah, das al goed nieuwsquote:Op donderdag 28 mei 2009 @ 15:45 schreef Logician het volgende:
[..]
Ze zijn onderhand lekker warm, liggen nu sinds half 2 op een heerlijk warme kruik en piepen nu ook wat ze eerst niet deden wat een goed teken is
quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:45 schreef Logician het volgende:
[..]
Ze zijn onderhand lekker warm, liggen nu sinds half 2 op een heerlijk warme kruik en piepen nu ook wat ze eerst niet deden wat een goed teken is
Liefdesbeetjes noemen wij dat hierquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een hele nare afwijking van moederloze kittens is dat ze op volwassen leeftijd nog luidruchting spinnend bij je op schoot kruipen om zich met hun snuit zodanig in je trui te nestelen dat die helemaal afgelebberd wordt. En dan doen ze dat nagelding inderdaad ook nog erbij.Erg vervelend is dat.
Ze krijgen nu kmr en deze druppel ik in hun bekkies, ik heb ook andere poeders zoals voor uitgedroogde kittens, eerst even de eerste ontlasting afwachten, bij 1 zag het er net goed uit de rest wil nog niet zo ..quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Piepen is goed!
Als ze niet willen drinken zou je kunnen proberen om wat glucosdewater voorzichtig! in hun bekje te druppelen. Krijgen ze toch wat suikers binnen en dat kan net de oppepper geven om te gaan drinken. Maar het blijven gewoon hele kwetsbare kleintjes.
Vaak heeft de DB acties; dan kan je je dier tegen kostprijs laten steriliseren. En een ACprik hoeft toch ook niet zoveel te kosten.....Maar hoe dan ook; een dier kost nou eenmaal meer dan een blikje voer en nog veel te veel mensen denken daar helemaal niet over na als ze een jong dier nemen. Dump de jongen maar in een kliko oidquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:43 schreef Logician het volgende:
[..]
Meestal ligt het aan geld.. geen geld voor een operatie en geen geld voor afstandskosten voor het asiel.. serieus dan heb ik liever dat mensen gewoon liegen en zeggen dat ze de kittens gevonden hebben en dan naar het asiel brengen, of verdomme gewoon de situatie uitleggen op het asiel..
Het feit dat ze nu nog leven wil wel zeggen dat het sterke katjes zijn. En da's precies wat ze nu nodig hebben, naast jouw goede zorgen. Ik blijf de duimen draaien.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:51 schreef Logician het volgende:
[..]
Ze krijgen nu kmr en deze druppel ik in hun bekkies, ik heb ook andere poeders zoals voor uitgedroogde kittens, eerst even de eerste ontlasting afwachten, bij 1 zag het er net goed uit de rest wil nog niet zo ..
[ afbeelding ]
Maar wat je zegt is waar, eigenlijk zijn ze te kwetsbaar om zo nat geregend, koud en 2 dagen zonder voeding te hebben gelegen.. Maar fuck de kansberekeningen, we gaan er gewoon voor!![]()
Dat dusquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:02 schreef Logician het volgende:
...en ik mag hopen dat het baasje iets heel naars krijgt
Heeft er weinig mee te maken dat ze te vroeg bij de moeder zijn weggehaald, da's een fabeltje. Mijn kat is nooit bij z'n moeder weggehaald (moeder en zoon) en die doet het ookquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:41 schreef Logician het volgende:
Waarschijnlijk is het enige wat ze er echt aan overhouden als ze het verder goed doen dat ze met de nageltjes in de benen gaan masseren als ze zich prettig voelen
Juist, ik heb ook 2 katten die met 3 dagen oud gevonden zijn onder een heg. Ze zijn naar een pleegmoeder gegaan, die ze om de zoveel uur geflest heeft en het zijn nu 2 prachtige volwassen katten gewordenquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het feit dat ze nu nog leven wil wel zeggen dat het sterke katjes zijn. En da's precies wat ze nu nodig hebben, naast jouw goede zorgen. Ik blijf de duimen draaien.
En over de mensen die ze daar gedumpt hebben: ik maak er geen woorden aan vuil. Waardeloos volk, dat is het!
quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:18 schreef Logician het volgende:
Je bent van harte welkom om te kijken, om te helpen of gewoon te knuffelen hoor!![]()
De vrouw die over de kittenzorg gaat (ze werkt voor het asiel), heeft als eerste optie ook gekeken of er moederpoezen beschikbaar waren.. alleen helaas was er niets... ..quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:33 schreef leukerdje het volgende:
Super triest zeg hun achtergrond.
Fijn dat ze bij jou terecht kunnen.
Misschien is het een idee om ze aan te leggen bij een moeder poes die net is bevallen.
Even navragen bij de verschillende dierenartsen.
Vaak maken ze dan wel meer kans.
Daar bedoel ik absoluut niet mee dat het jou niet zou lukken.
Maar ze zijn nog zo klein en kwetsbaar...
Hoe dan ook, ik ga hard duimen voor dit kwartet.
En een dikke pluim voor jou.
@Edit: Je bent een echte HERO!
Foei!quote:
Hier doen ze het allemaal en van 3 van hen weet ik zeker dat ze nu nog bij hun moeder zijn, en ze zijn al 2 jaar. Purrr is het moederloosje hier en dat is een prachtpoes en ze was een heel goede moeder. Dus het hoeft helemaal niet zo te zijn dat ze gestoord zijn als ze vroeg weggaan bij de moeder. Katten zijn gewoon gestoord, puntquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:41 schreef Logician het volgende:
Even heel snel want de volgende voeding komt er weer aan![]()
Cat22: 2 hebber er net overgegeven maar daarna wel alles binnen gehouden, onderhand hebben ze ook allemaal gepoept en geplast(jeeeuj lekker met zijn alleen tegelijk over mij heeen
)
Innepin, Crazy-p, Brittie: .. euh euh
Mirjam: Ik werk idd op de dierenambulance meer dan 20u in de wk (werk tegen de 30u denk ik) en dan vervalt je solliciatie plicht, ik ben ondertussen wel op zoek naar werk (mijn contract werd bij mijn oude werkgever niet verlengd) maar ik blijf dit er dan wel naast doen. Heb al eerder 1,5 dierenambu gedaan en ik vind het geweldig werk![]()
Trusten: Ah mij werd uitgelegd dat dit gedrag bij kittens die onder de 10wk bij de moeder weggaan voorkomt..
Prospera: Dat zijn de dingen die ik wil horen
ps: sorrie voor de tiepfouten, ik ben een enorme spellingjostie
Jaaa, dat was zo'n geweldig klein leeuwinnetje. Was helemaal fan van Kathy Kitty. Krijg je nog weleens een update over haar?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:13 schreef Cat22 het volgende:
Ik vind het ook heel spannend.![]()
Wat ik trouwens niet wist maar waar ik vorig jaar achter kwam is dat kittens die bij een andere moederpoes worden gelegd soms problemen kunnen krijgen met de spijsvertering. Net alsof de melk niet aansluit bij hun maagdarmwerking.
Staat in mijn topic: Gastgezin Redcat: Cat's 2e nestje - Weer zwartwitjes! Plus nog één! Gelukkig heeft de kleine dame in kwestie alle problemen overwonnen en is opgegroeid tot een gezond kitten.
Als je wilt kijken is dat wel een idee, mocht je iets vinden dan zal ik je telefoonnummer geven aan degene die het hier allemaal regelt omdat ik daar niet tussen kan gaan zittenquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:24 schreef leukerdje het volgende:
Ik wil wel mee helpen zoeken naar een moederpoes.
Ben redelijk bekend met de verschillende opvang centra
voor katten in NL.
Maar wellicht willen jullie ze in de regio houden,
ook ivm vervoer.
Kunnen ze een reisje in de auto aan van een en een half uur.
Ik heb trouwens de site van een collega gastgezin
van je gezien. Het kittenpaleis.
Ziet er leuk uit.
De vrouw die over de kittens gaat en alles met katten doet en regelt voor het asiel is net wezen kijken (ik had dit gevraagd omdat ik mij wel erg zorgen maak om Pim)quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:13 schreef Cat22 het volgende:
Ik vind het ook heel spannend.![]()
Wat ik trouwens niet wist maar waar ik vorig jaar achter kwam is dat kittens die bij een andere moederpoes worden gelegd soms problemen kunnen krijgen met de spijsvertering. Net alsof de melk niet aansluit bij hun maagdarmwerking.
Staat in mijn topic: Gastgezin Redcat: Cat's 2e nestje - Weer zwartwitjes! Plus nog één! Gelukkig heeft de kleine dame in kwestie alle problemen overwonnen en is opgegroeid tot een gezond kitten.
Ik weet niet zo goed wat ik met de complimenten aanmoetquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Je bent een held hoor. Waarschijnlijk weet je het wel maar pas op met knijpen een flesje. Bij zeer jonge katten kan 1 druppel verkeerde melk longontsteking veroorzaken met de dood tot gevolg. Wil je geen angst aan praten maar wij waren met Amber toen geneigd een keer te knijpen in het flesje als ze niet wilde drinken. Ik ga duimen dat ze het gaan redden.
Dankjequote:Op donderdag 28 mei 2009 20:14 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb de TT aangepast. Wat gaat er in iemands hoofd om om te denken dat je dit gewoon kunt maken. Ziek!
Heel veel sterkte en succes logi!
Oei Pimmetje!quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:37 schreef Logician het volgende:
[..]
De vrouw die over de kittens gaat en alles met katten doet en regelt voor het asiel is net wezen kijken (ik had dit gevraagd omdat ik mij wel erg zorgen maak om Pim)
Hij is in de diaree geeft over na het drinken en is ook niet heel erg bewegelijk ... Ze is er bang voor dat hij het niet gaat halen, morgenochtend ga ik met ze naar de dierenarts.. hopelijk komt het goed, maar het ziet er niet zo goed uit momenteel
Jammer genoeg niet. Ik heb de eigenaresse nog gemaild maar nooit een reactie gehad (van de andere kits trouwens ook niet, jammer). Dus ik ga er maar vanuit dat alles goed is.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaa, dat was zo'n geweldig klein leeuwinnetje. Was helemaal fan van Kathy Kitty. Krijg je nog weleens een update over haar?
Ik ga haar nu bellen, ik laat het je zo weten brbquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:59 schreef leukerdje het volgende:
Ik krijg net een mailtje van een kennis die een kittenopvang in Arnhem heeft.
Daar zit in een gastgezin een moederpoes die elk moment kan bevallen.
Is die mevrouw die de kittens bij jullie regelt in staat om ze daar naar toe te brengen.
Of wellicht een andere vrijwilliger?
Dankje! Ik zal het onthouden en gebruiken indien nodigquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:47 schreef leukerdje het volgende:
Ik pb je het telefoonnummer van Sabine van de kittenopvang in Arnhem.
Ik weet dat je die mevrouw van het asiel ook kan bellen.
Maar wie weet kan Sabine weer met andere dingen helpen,
waar jullie wellicht samen niet uitkomen.
Onzettend fijn, eerlijk gezegd doet die feedback mij enorm veel goeds, het is gewoon ontzettend fijn dat je er dan niet alleen voor staat omdat er mensen meeleven.. en dat ik niet de enige ben die aan ze denktquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:42 schreef Cat22 het volgende:
Fijn dat er zoveel mensen meedenken. Ik duim voor ze!
Succes Logi, je doet het haske goed.
Ja en ja gelukkig wel.. ik kan me alleen niet inleven in het eerste slag.. onbegrijpelijk..quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:25 schreef leukerdje het volgende:
Er zijn in Nl afschuwelijke mensen die dit met kittens en katten doen.
Maar ik weet uit ervaring dat er ook een hele hoop mensen zijn die zich inzetten voor
kittens en zwangere zwerfkatten.
Ik zal je ook het nummer van die mevrouw uit Oude Wetering geven.
Morgen ben ik overdag niet veel online, vandaar.
Dan kan die mevrouw van het asiel met haar bellen.
Dat werkt sneller.
Woeiquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:06 schreef Logician het volgende:![]()
Pim heeft net gedronken zonder over te geven
![]()
en hij piepte!
Jullie moet ook gesteund worden, want jullie hebben het hassikke zwaarquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:08 schreef Logician het volgende:
Onzettend fijn, eerlijk gezegd doet die feedback mij enorm veel goeds, het is gewoon ontzettend fijn dat je er dan niet alleen voor staat omdat er mensen meeleven.. en dat ik niet de enige ben die aan ze denkt
*Benieuwd isquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:43 schreef Logician het volgende:
Om half 12 kan ik met ze bij de dierenarts terecht.. ben stiekem wel wat zenuwachtig...
Dat ís ook gewoon zo. Als ze had gedacht dat Pimmetje nog een kans had, had ze niet voor euthanasie gekozen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:20 schreef Logician het volgende:
Ik hou me er aan vast nu dat de DA erg overtuigd was dat dit het beste voor hem en voor de andere 3 was..
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:42 schreef Logician het volgende:
Mama mia, volgende week vrijdag doen dan?![]()
Ze zijn rond de 5 dagen aangezien de oogjes open beginnen te gaan, maar ze hebben een gewicht van 3 dagen..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:22 schreef Darklight het volgende:
Hoe oud zijun ze nu? Ga je ze zelf opvoeden?
Als ze niet bij Logi blijven moeten ze uiteindelijk ook geplaatst wordenquote:
Ja,als ze maar niet bij een moederpoes in Amsterdam terecht komen, wil ze wel graag af en toe zienquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als ze niet bij Logi blijven moeten ze uiteindelijk ook geplaatst worden
Wat zijn ze al lekker beweeglijk op het filmpje!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:47 schreef Logician het volgende:
Ze drinken steeds beter en het poepen en plassen gaat nu al beter dan met Joep en Teun in het begin, ik heb er echt een super goed gevoel bij![]()
Ben zo blij, je ziet ze ook echt opknappen
Ach, wijffie tochquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:52 schreef Logician het volgende:
goddomme.. denk ik maak een lief filmpje voor ze, klaar, ik bekijk het filpmje en ik krijg me toch een huilbui ineens..
ik ga ff een uurtje met mijn beste vriend er uit.. ik ben een mietje![]()
De boosdoener:
Evie heeft nu 2 rode nageltjesquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat zijn ze al lekker beweeglijk op het filmpje!Al blijven het nog kleine prullekes. Maar ze doen het dus goed!?
![]()
En de oogjes zijn echt al open aan het gaan zie ik, zijn ze dan niet wat ouder dan 5 dagen? Normaal gaan oogjes open rond een dag of 10.
Tipje voor de identificatie: beetje nagellak op een nageltje doen, dan kun je ze als het ware coderen. Is voor hen wellicht prettiger (en veiliger) als een kittenbandje.
Foto!quote:
Dat gaat niet goedkomen denk ikquote:
quote:
Da's liefde.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:22 schreef DrMarten het volgende:
* DrMarten is ondergezeken door Evie...... recht in m'n kruis
Wat schattig!quote:Maar ze zijn wel lief
Ow en ze hebben een nieuw matras genaamd Teuntje.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:29 schreef Logician het volgende:
Ik zal straks de foto's uploaden![]()
ps: Teuntje heeft moedergevoel
Teuntjequote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:59 schreef Logician het volgende:
Aangezien de diaree van de kleintjes nu helemaal weg is dacht ik eens kijken wat een kleine kennis making teweeg brengt..
Teuntje sprong er zo in en ging er als een moederpoes bij liggen
Die bovenstequote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:31 schreef Logician het volgende:
Kon het niet laten om snel even 2 fotootjes te maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens de kittendame kunnen we beter nog even 2 daagjes afwachten of de kleintjes geen terugval krijgen, dus staan de kleintjes momenteel weer even apart.
Teuntje
yesssssssssquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:22 schreef DrMarten het volgende:
* DrMarten is ondergezeken door Evie...... recht in m'n kruis
Maar ze zijn wel lief
Ow en ze hebben een nieuw matras genaamd Teuntje.
Ach, ik ben iig nog niet ondergescheten zoals jijquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:42 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
yesssssssssdit keer was het eens iemand anders
ik heb geduld.. wacht maarquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ach, ik ben iig nog niet ondergescheten zoals jij
Dat! Vooral dat!quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:23 schreef Logician het volgende:
Ik zal vanmiddag eens nieuwe foto's van ze maken![]()
Nee, Innepin ook nog nietquote:
Let wel, hiermee bedoelt Brittie dat ze gewoon vijftig keer op een dag puur en alleen "TEUNTJEquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:46 schreef Brittie het volgende:
en val ik Innepin dagelijks lastig metTeuntje
opmerkingen
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:11 schreef Logician het volgende:
Heb je ook al reply?
Het asiek heeft aangegeven dat ze liever zelf de bemiddeling doen wbt Evie en Noes.. Omdat er een wachtlijst is momenteel met mensen die kittens willen daar..
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:43 schreef innepin het volgende:
Let wel, hiermee bedoelt Brittie dat ze gewoon vijftig keer op een dag puur en alleen "TEUNTJE![]()
" roept op de chat
![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:59 schreef Logician het volgende:
Ja het gaat goed, harde keuteltjes![]()
![]()
En en en ze liggen nu in de kittenbak tussen Joep en Teun in![]()
Helaas is de camera nu echt leeg ..
Oe! Keutels is een goed teken!quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:59 schreef Logician het volgende:
Ja het gaat goed, harde keuteltjes![]()
![]()
En en en ze liggen nu in de kittenbak tussen Joep en Teun in![]()
Helaas is de camera nu echt leeg ..
Dat is echt geen doen, in een hand een kitten, in de andere een flesje, dan Teuntje in je nek en Joep over je handen aan het kruipen. En aangezien mijn neusvleugels niet dusdanig getraind zijn dat ik ze daarmee aan de kant kan houden heb ik ze maar weer in hun hok gezetquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:15 schreef Mama_Mia het volgende:
Jaaaaaaaaa een nachtelijke update
Wat goed van Noesie dat ze zo aan het drinken is, hopelijk slaat de antibiotica goed aan![]()
En leuk he, Joep en Teuntje als de kleintjes de fles krijgenHeb ze de hele tijd van Logician af moeten plukken vanmiddag [en dat vond ik zooooooo erg
]
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat is echt geen doen, in een hand een kitten, in de andere een flesje, dan Teuntje in je nek en Joep over je handen aan het kruipen. En aangezien mijn neusvleugels niet dusdanig getraind zijn dat ik ze daarmee aan de kant kan houden heb ik ze maar weer in hun hok gezet![]()
Maaaaaar, laatste voeding gehad, Evie normaal, Boris weer ietsje minder maar wel weer z'n minimum denk ik (hij wilde echt niet meer) en Noes iets van 7 ml gok ik
Nu liggen ze met een warme kruik in de Bench en mogen de andere 2 nog even los.
Ben eigenlijk best trots op mezelf
Nu tijd voor een biertje een dvd'tje
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:02 schreef DrMarten het volgende:
Dat is echt geen doen, in een hand een kitten, in de andere een flesje, dan Teuntje in je nek en Joep over je handen aan het kruipen.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:27 schreef Logician het volgende:
Noes lijkt nu al wat op te knappen voor zo ver dat mogeljik is, ze heeft net 7ml gedronken
ze is 20gram aangekomen!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:27 schreef Logician het volgende:
Hoi hoi, terug in de wereld der levenden, het was heel gezellig! En dank je DrMarten voor het oppassenen Mama_Mia voor het opschrijven
!
![]()
Ik heb alleen op de een of andere manier mijn linker lies enorm verrekt, kan nauwelijks nog lopen![]()
Noes lijkt nu al wat op te knappen voor zo ver dat mogeljik is, ze heeft net 7ml gedronken
ze is 20gram aangekomen!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ga weer even naar beneden, voor zo ver dat lukt
Heel fijn om te horenquote:Op zondag 7 juni 2009 00:47 schreef DrMarten het volgende:
Noes zag er vanavond echt al een stuk beter uit dan gister
Ik moet mede namens mijn vriend Surfer_Rosa zeggen dat je een hele coole gast bentquote:Op zondag 7 juni 2009 11:43 schreef CrackityJones het volgende:
Hoi!
Ik ben die Yvo die Evie gaat adopteren.Evie is zo'n lief dikkertje, ze is gewoon niet te weerstaan!
![]()
Ze gaat m'n kater Pixie gezelschap houden die wat moeite heeft met alleen zijn. Ik ga er van uit dat het dikke vriendjes worden.![]()
Het wordt een zeer gezellige dierenboel hier thuis. Kan niet wachten!
Waarom dat?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:36 schreef Logician het volgende:
Mocht alleen via het asiel nog mensen uit mijn directe vriendengroep, niet via internet.. laat Yvo dat nu juist net zijn![]()
![]()
cooll Yvo!quote:Op zondag 7 juni 2009 11:43 schreef CrackityJones het volgende:
Hoi!
Ik ben die Yvo die Evie gaat adopteren.Evie is zo'n lief dikkertje, ze is gewoon niet te weerstaan!
![]()
Ze gaat m'n kater Pixie gezelschap houden die wat moeite heeft met alleen zijn. Ik ga er van uit dat het dikke vriendjes worden.![]()
Het wordt een zeer gezellige dierenboel hier thuis. Kan niet wachten!
Hahahhahaquote:Op zondag 7 juni 2009 13:10 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Ik moet mede namens mijn vriend Surfer_Rosa zeggen dat je een hele coole gast bent(en niet alleen omdat je Evie adopteert dus)
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:52 schreef Logician het volgende:
Beetje weinig online geweest, druk weekend gehad en niet toegekomen aan het foto uploaden nog, mar morgen een vrije dag
Opnieuw gaat het niet goed met Noesje, ze drinkt niet meer, ik kijrg dr bekje echt nauwelijks open, ook lijkt ze geen honger te hebben, ze reageert niet zoals ze moeten, zit weinig leven in.. en ondanks de kruik is ze niet op temp.. Ik maak me echt enorm zorgen haar ieg. Ik heb net contact opgenomen met de kittendame die is nu aan het bellen met de DA..
Moet zo van 15u tot 22u werken, mochten we er zo terecht kunnen en er iets zijn sms ik mama mia wel even voor een update..
quote:Op maandag 8 juni 2009 15:31 schreef Harajuku. het volgende:
Mama_Mia als laatste poster, schrok me dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |