Dankje! Ik zal het onthouden en gebruiken indien nodigquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:47 schreef leukerdje het volgende:
Ik pb je het telefoonnummer van Sabine van de kittenopvang in Arnhem.
Ik weet dat je die mevrouw van het asiel ook kan bellen.
Maar wie weet kan Sabine weer met andere dingen helpen,
waar jullie wellicht samen niet uitkomen.
Onzettend fijn, eerlijk gezegd doet die feedback mij enorm veel goeds, het is gewoon ontzettend fijn dat je er dan niet alleen voor staat omdat er mensen meeleven.. en dat ik niet de enige ben die aan ze denktquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:42 schreef Cat22 het volgende:
Fijn dat er zoveel mensen meedenken. Ik duim voor ze!
Succes Logi, je doet het haske goed.
Ja en ja gelukkig wel.. ik kan me alleen niet inleven in het eerste slag.. onbegrijpelijk..quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:25 schreef leukerdje het volgende:
Er zijn in Nl afschuwelijke mensen die dit met kittens en katten doen.
Maar ik weet uit ervaring dat er ook een hele hoop mensen zijn die zich inzetten voor
kittens en zwangere zwerfkatten.
Ik zal je ook het nummer van die mevrouw uit Oude Wetering geven.
Morgen ben ik overdag niet veel online, vandaar.
Dan kan die mevrouw van het asiel met haar bellen.
Dat werkt sneller.
Woeiquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:06 schreef Logician het volgende:![]()
Pim heeft net gedronken zonder over te geven
![]()
en hij piepte!
Jullie moet ook gesteund worden, want jullie hebben het hassikke zwaarquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:08 schreef Logician het volgende:
Onzettend fijn, eerlijk gezegd doet die feedback mij enorm veel goeds, het is gewoon ontzettend fijn dat je er dan niet alleen voor staat omdat er mensen meeleven.. en dat ik niet de enige ben die aan ze denkt
*Benieuwd isquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:43 schreef Logician het volgende:
Om half 12 kan ik met ze bij de dierenarts terecht.. ben stiekem wel wat zenuwachtig...
Dat ís ook gewoon zo. Als ze had gedacht dat Pimmetje nog een kans had, had ze niet voor euthanasie gekozen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:20 schreef Logician het volgende:
Ik hou me er aan vast nu dat de DA erg overtuigd was dat dit het beste voor hem en voor de andere 3 was..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |