quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:42 schreef Logician het volgende:
Mama mia, volgende week vrijdag doen dan?![]()
Ze zijn rond de 5 dagen aangezien de oogjes open beginnen te gaan, maar ze hebben een gewicht van 3 dagen..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:22 schreef Darklight het volgende:
Hoe oud zijun ze nu? Ga je ze zelf opvoeden?
Als ze niet bij Logi blijven moeten ze uiteindelijk ook geplaatst wordenquote:
Ja,als ze maar niet bij een moederpoes in Amsterdam terecht komen, wil ze wel graag af en toe zienquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als ze niet bij Logi blijven moeten ze uiteindelijk ook geplaatst worden
Wat zijn ze al lekker beweeglijk op het filmpje!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:47 schreef Logician het volgende:
Ze drinken steeds beter en het poepen en plassen gaat nu al beter dan met Joep en Teun in het begin, ik heb er echt een super goed gevoel bij![]()
Ben zo blij, je ziet ze ook echt opknappen
Ach, wijffie tochquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:52 schreef Logician het volgende:
goddomme.. denk ik maak een lief filmpje voor ze, klaar, ik bekijk het filpmje en ik krijg me toch een huilbui ineens..
ik ga ff een uurtje met mijn beste vriend er uit.. ik ben een mietje![]()
De boosdoener:
Evie heeft nu 2 rode nageltjesquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat zijn ze al lekker beweeglijk op het filmpje!Al blijven het nog kleine prullekes. Maar ze doen het dus goed!?
![]()
En de oogjes zijn echt al open aan het gaan zie ik, zijn ze dan niet wat ouder dan 5 dagen? Normaal gaan oogjes open rond een dag of 10.
Tipje voor de identificatie: beetje nagellak op een nageltje doen, dan kun je ze als het ware coderen. Is voor hen wellicht prettiger (en veiliger) als een kittenbandje.
Foto!quote:
Dat gaat niet goedkomen denk ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |