Dat! Vooral dat!quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:23 schreef Logician het volgende:
Ik zal vanmiddag eens nieuwe foto's van ze maken![]()
Nee, Innepin ook nog nietquote:
Let wel, hiermee bedoelt Brittie dat ze gewoon vijftig keer op een dag puur en alleen "TEUNTJEquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:46 schreef Brittie het volgende:
en val ik Innepin dagelijks lastig metTeuntje
opmerkingen
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:11 schreef Logician het volgende:
Heb je ook al reply?
Het asiek heeft aangegeven dat ze liever zelf de bemiddeling doen wbt Evie en Noes.. Omdat er een wachtlijst is momenteel met mensen die kittens willen daar..
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:43 schreef innepin het volgende:
Let wel, hiermee bedoelt Brittie dat ze gewoon vijftig keer op een dag puur en alleen "TEUNTJE![]()
" roept op de chat
![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:59 schreef Logician het volgende:
Ja het gaat goed, harde keuteltjes![]()
![]()
En en en ze liggen nu in de kittenbak tussen Joep en Teun in![]()
Helaas is de camera nu echt leeg ..
Oe! Keutels is een goed teken!quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:59 schreef Logician het volgende:
Ja het gaat goed, harde keuteltjes![]()
![]()
En en en ze liggen nu in de kittenbak tussen Joep en Teun in![]()
Helaas is de camera nu echt leeg ..
Dat is echt geen doen, in een hand een kitten, in de andere een flesje, dan Teuntje in je nek en Joep over je handen aan het kruipen. En aangezien mijn neusvleugels niet dusdanig getraind zijn dat ik ze daarmee aan de kant kan houden heb ik ze maar weer in hun hok gezetquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:15 schreef Mama_Mia het volgende:
Jaaaaaaaaa een nachtelijke update
Wat goed van Noesie dat ze zo aan het drinken is, hopelijk slaat de antibiotica goed aan![]()
En leuk he, Joep en Teuntje als de kleintjes de fles krijgenHeb ze de hele tijd van Logician af moeten plukken vanmiddag [en dat vond ik zooooooo erg
]
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat is echt geen doen, in een hand een kitten, in de andere een flesje, dan Teuntje in je nek en Joep over je handen aan het kruipen. En aangezien mijn neusvleugels niet dusdanig getraind zijn dat ik ze daarmee aan de kant kan houden heb ik ze maar weer in hun hok gezet![]()
Maaaaaar, laatste voeding gehad, Evie normaal, Boris weer ietsje minder maar wel weer z'n minimum denk ik (hij wilde echt niet meer) en Noes iets van 7 ml gok ik
Nu liggen ze met een warme kruik in de Bench en mogen de andere 2 nog even los.
Ben eigenlijk best trots op mezelf
Nu tijd voor een biertje een dvd'tje
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:02 schreef DrMarten het volgende:
Dat is echt geen doen, in een hand een kitten, in de andere een flesje, dan Teuntje in je nek en Joep over je handen aan het kruipen.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:27 schreef Logician het volgende:
Noes lijkt nu al wat op te knappen voor zo ver dat mogeljik is, ze heeft net 7ml gedronken
ze is 20gram aangekomen!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:27 schreef Logician het volgende:
Hoi hoi, terug in de wereld der levenden, het was heel gezellig! En dank je DrMarten voor het oppassenen Mama_Mia voor het opschrijven
!
![]()
Ik heb alleen op de een of andere manier mijn linker lies enorm verrekt, kan nauwelijks nog lopen![]()
Noes lijkt nu al wat op te knappen voor zo ver dat mogeljik is, ze heeft net 7ml gedronken
ze is 20gram aangekomen!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ga weer even naar beneden, voor zo ver dat lukt
Heel fijn om te horenquote:Op zondag 7 juni 2009 00:47 schreef DrMarten het volgende:
Noes zag er vanavond echt al een stuk beter uit dan gister
Ik moet mede namens mijn vriend Surfer_Rosa zeggen dat je een hele coole gast bentquote:Op zondag 7 juni 2009 11:43 schreef CrackityJones het volgende:
Hoi!
Ik ben die Yvo die Evie gaat adopteren.Evie is zo'n lief dikkertje, ze is gewoon niet te weerstaan!
![]()
Ze gaat m'n kater Pixie gezelschap houden die wat moeite heeft met alleen zijn. Ik ga er van uit dat het dikke vriendjes worden.![]()
Het wordt een zeer gezellige dierenboel hier thuis. Kan niet wachten!
Waarom dat?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:36 schreef Logician het volgende:
Mocht alleen via het asiel nog mensen uit mijn directe vriendengroep, niet via internet.. laat Yvo dat nu juist net zijn![]()
![]()
cooll Yvo!quote:Op zondag 7 juni 2009 11:43 schreef CrackityJones het volgende:
Hoi!
Ik ben die Yvo die Evie gaat adopteren.Evie is zo'n lief dikkertje, ze is gewoon niet te weerstaan!
![]()
Ze gaat m'n kater Pixie gezelschap houden die wat moeite heeft met alleen zijn. Ik ga er van uit dat het dikke vriendjes worden.![]()
Het wordt een zeer gezellige dierenboel hier thuis. Kan niet wachten!
Hahahhahaquote:Op zondag 7 juni 2009 13:10 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Ik moet mede namens mijn vriend Surfer_Rosa zeggen dat je een hele coole gast bent(en niet alleen omdat je Evie adopteert dus)
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:52 schreef Logician het volgende:
Beetje weinig online geweest, druk weekend gehad en niet toegekomen aan het foto uploaden nog, mar morgen een vrije dag
Opnieuw gaat het niet goed met Noesje, ze drinkt niet meer, ik kijrg dr bekje echt nauwelijks open, ook lijkt ze geen honger te hebben, ze reageert niet zoals ze moeten, zit weinig leven in.. en ondanks de kruik is ze niet op temp.. Ik maak me echt enorm zorgen haar ieg. Ik heb net contact opgenomen met de kittendame die is nu aan het bellen met de DA..
Moet zo van 15u tot 22u werken, mochten we er zo terecht kunnen en er iets zijn sms ik mama mia wel even voor een update..
quote:Op maandag 8 juni 2009 15:31 schreef Harajuku. het volgende:
Mama_Mia als laatste poster, schrok me dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |