quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:27 schreef Logician het volgende:
Noes lijkt nu al wat op te knappen voor zo ver dat mogeljik is, ze heeft net 7ml gedronken
ze is 20gram aangekomen!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:27 schreef Logician het volgende:
Hoi hoi, terug in de wereld der levenden, het was heel gezellig! En dank je DrMarten voor het oppassenen Mama_Mia voor het opschrijven
!
![]()
Ik heb alleen op de een of andere manier mijn linker lies enorm verrekt, kan nauwelijks nog lopen![]()
Noes lijkt nu al wat op te knappen voor zo ver dat mogeljik is, ze heeft net 7ml gedronken
ze is 20gram aangekomen!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ga weer even naar beneden, voor zo ver dat lukt
Heel fijn om te horenquote:Op zondag 7 juni 2009 00:47 schreef DrMarten het volgende:
Noes zag er vanavond echt al een stuk beter uit dan gister
Ik moet mede namens mijn vriend Surfer_Rosa zeggen dat je een hele coole gast bentquote:Op zondag 7 juni 2009 11:43 schreef CrackityJones het volgende:
Hoi!
Ik ben die Yvo die Evie gaat adopteren.Evie is zo'n lief dikkertje, ze is gewoon niet te weerstaan!
![]()
Ze gaat m'n kater Pixie gezelschap houden die wat moeite heeft met alleen zijn. Ik ga er van uit dat het dikke vriendjes worden.![]()
Het wordt een zeer gezellige dierenboel hier thuis. Kan niet wachten!
Waarom dat?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:36 schreef Logician het volgende:
Mocht alleen via het asiel nog mensen uit mijn directe vriendengroep, niet via internet.. laat Yvo dat nu juist net zijn![]()
![]()
cooll Yvo!quote:Op zondag 7 juni 2009 11:43 schreef CrackityJones het volgende:
Hoi!
Ik ben die Yvo die Evie gaat adopteren.Evie is zo'n lief dikkertje, ze is gewoon niet te weerstaan!
![]()
Ze gaat m'n kater Pixie gezelschap houden die wat moeite heeft met alleen zijn. Ik ga er van uit dat het dikke vriendjes worden.![]()
Het wordt een zeer gezellige dierenboel hier thuis. Kan niet wachten!
Hahahhahaquote:Op zondag 7 juni 2009 13:10 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Ik moet mede namens mijn vriend Surfer_Rosa zeggen dat je een hele coole gast bent(en niet alleen omdat je Evie adopteert dus)
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:52 schreef Logician het volgende:
Beetje weinig online geweest, druk weekend gehad en niet toegekomen aan het foto uploaden nog, mar morgen een vrije dag
Opnieuw gaat het niet goed met Noesje, ze drinkt niet meer, ik kijrg dr bekje echt nauwelijks open, ook lijkt ze geen honger te hebben, ze reageert niet zoals ze moeten, zit weinig leven in.. en ondanks de kruik is ze niet op temp.. Ik maak me echt enorm zorgen haar ieg. Ik heb net contact opgenomen met de kittendame die is nu aan het bellen met de DA..
Moet zo van 15u tot 22u werken, mochten we er zo terecht kunnen en er iets zijn sms ik mama mia wel even voor een update..
quote:Op maandag 8 juni 2009 15:31 schreef Harajuku. het volgende:
Mama_Mia als laatste poster, schrok me dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |