abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 juni 2009 @ 12:38:19 #201
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_69661862
Wat lief van Teuntje, is ook echt en mooie kitten. Wel grappig,ook goed voor de kleine 3, hebben ze toch nog een moedertje de komend weken. Succes met de hogedruk spuit
Kom snel weer kijken!
pi_69662675
Wat lief van teuntje, zelf nog zo klein maar toch al moedergevoelens
pi_69668884
ooww wat lief
Een mini moederpoesje voor de kleintjes
(:
  woensdag 3 juni 2009 @ 16:25:16 #204
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_69669579
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 12:23 schreef Logician het volgende:
Ik zal vanmiddag eens nieuwe foto's van ze maken
Dat! Vooral dat!

Ik ben verliefd op Teuntje
Ze had toch inmiddels een potentieel nieuw baasje hè?
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_69673002
Me! Me me me! ik heb het asiel al gemaild! Teuntje
Je weet toch zichzellef.
pi_69674770
Heb je ook al reply?

Het asiek heeft aangegeven dat ze liever zelf de bemiddeling doen wbt Evie en Noes.. Omdat er een wachtlijst is momenteel met mensen die kittens willen daar..

Ik moet eerlijk zeggen dat ik STERK de neiging heb Noes hier te houden, maar weet dat ik dat niet moet doen omdat het al zo'n beestenboel is met de andere beestjes
pi_69674828
Trouwens vandaag nog een half uur wezen zoeken met de ambu en een piepende Evie op de arm, schijnt dat er een moederpoes rondliep die aan het zoeken was vlakbij de vindplaats.. hadden stille hoop, maar we konden niets vinden ..
pi_69674837
Een beestenboel, och. Je hebt dat sterke gevoel niet voor niets!m.a.w. houdennn
pi_69675074
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 19:11 schreef Logician het volgende:
Heb je ook al reply?
Nee, Innepin ook nog niet
Enne, ik zeg, houden, Noes!! Je zoontje is er ook zo gek mee! En beestjes zijn toch ook leuk Of wordt het dan lastig met je fretje, als er een poesje rondloopt?
Je weet toch zichzellef.
pi_69675766
Ik twijfel enorm

Het mailtje is wel aangekomen hoor! Ik zal ze morgen wel even bellen

Mijn fret kan op zich wel met dieren die even groot of groter dan hem zijn, maar kleiner durf ik niet aan

Ik ben trouwens kittie pics aan het uploaden
(ze zitten wel helemaal onder de opgedroogde melk op de foto's zie ik net )
pi_69675982
Boris het duracelkonijntje dat nooit stilstaat a.k.a de handstandkat

Noes het kleine lieve meisje

Evie ons lief klein dikzakje

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2009 19:43:41 ]
pi_69676151
Bij twijfel gewoon doen Ik twijfelde over Teuntje maar haha nu de knoop is doorgehakt ben ik erg blij en tevreden en val ik Innepin dagelijks lastig met Teuntje opmerkingen en weet ik dat het de goede keuze is (omdat ik ook weet dat ik anders spijt gehad had en dat krijg jij anders ook, denk ik )
Je weet toch zichzellef.
pi_69676178
Wat een lieffies , maar lastig uit elkaar te houden, goed van die nagellak
Je weet toch zichzellef.
pi_69676204
*oren dicht doe, ogen dicht doe*

Ik heb nog 5wk om me te bedenken veeeul te lang dus

Ik ga even een uurtje naar buiten, biljarten

ps: Spammerdespam, het nieuwe huisje van Bob & Bertha

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2009 19:50:04 ]
  woensdag 3 juni 2009 @ 19:48:02 #215
8898 Darklight
pi_69676220

Gaat het met Noes al beter? Wat vinden je zoontjes ervan? 1-tje houden?
pi_69676258
Ik heb het er nog niet met ze over gehad, voor mijn eigen veiligheid
  woensdag 3 juni 2009 @ 19:49:59 #217
8898 Darklight
pi_69676520
well, iig succes met nadenken en wikken en wegen 5 weken is lang ja

Enne, mooi huisje hoor voor de duifjes
Je weet toch zichzellef.
pi_69677134
Lieve foto's weer En Teuntje...oh oh oh, het is maar goed dat Brittie haar neemt

Had vannacht nog gedroomd dat ik een van de kleintjes had geadopteerd >>
♥ scars make us who we are ♥
pi_69678182
Ohhh wat zijn ze nog klein Zó schattig. Ik ben eigenlijk onder de indruk dat je nú pas begint te twijfelen of je er eentje zal houden, ik denk dat ik zowel deze drie als Joep en Teun echt niet weg had kunnen doen Kan het me iig helemaal voorstellen dat je eentje wil houden, groot gelijk, ik zeg doen
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 19:46 schreef Brittie het volgende:
en val ik Innepin dagelijks lastig met Teuntje opmerkingen
Let wel, hiermee bedoelt Brittie dat ze gewoon vijftig keer op een dag puur en alleen "TEUNTJE " roept op de chat

Mooi huis voor Bob en Bertha trouwens! toffe fiets ook
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Moderator woensdag 3 juni 2009 @ 20:51:54 #221
18653 crew  D.
pi_69678517
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 19:11 schreef Logician het volgende:
Heb je ook al reply?

Het asiek heeft aangegeven dat ze liever zelf de bemiddeling doen wbt Evie en Noes.. Omdat er een wachtlijst is momenteel met mensen die kittens willen daar..

Dus als een Fokker nu helemaal verliefd is door jouw toedoen mag je hem/haar niet eens blijmaken?
pi_69678586
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 20:43 schreef innepin het volgende:

Let wel, hiermee bedoelt Brittie dat ze gewoon vijftig keer op een dag puur en alleen "TEUNTJE " roept op de chat

Teuntje

Je weet toch zichzellef.
pi_69706226
Tot ik een nieuwe bench heb zitten ze even in de reismand aangezien Boris er telkens uitklom. deze foto heb ik gemaakt toen ze precies om etenstijd begonnen met piepen, ze probeerden letterlijk door de tralies heen te komen, en rolden er over elkaar heen uit toen ik de kooi opendeed

donderdag 4 juni 2009 @ 17:03:42 #224
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_69707600
Wat een goeie poezenmoeder ben jij!

Ik kan me dat beeld van mijn kat in de reismand nog herinneren toen we haar op gingen halen. Alweer bijna 5 jaar geleden. Dat snoetje door die tralies.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  donderdag 4 juni 2009 @ 17:20:24 #225
8898 Darklight
pi_69708183
haha Boris
En Logi's hart zit idd op de juiste plek , knap dat ze dit doet
pi_69710081
Morgen om twee uur
  donderdag 4 juni 2009 @ 18:54:24 #227
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_69710707
Wat een heerlijke naam is Boris toch
Zo lekker rond en vol

Hoe gaat het vandaag met de frummels?
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_69715507
Ja het gaat goed, harde keuteltjes

En en en ze liggen nu in de kittenbak tussen Joep en Teun in

Helaas is de camera nu echt leeg ..
pi_69715803
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:59 schreef Logician het volgende:

geen schattige foto's van het kleine gezinnetje?
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:22:18 #230
8898 Darklight
pi_69716500
Gelukkig
Had je nog iets van het asiel gehoord? Had een mail gestuurd, jou naam erbij vermeld, maar had een A teveel in je naam
Ze zullen toch wel weten wie er bedoeld wordt?
pi_69716663
Harde keuteltjes!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 5 juni 2009 @ 12:42:46 #232
8898 Darklight
pi_69735446
Hoe gaat het vandaag met de kleine vrienden?
pi_69750460
Logi vroeg of ik even wilde samenvatten wat er vandaag gebeurd is, omdat zij een avondje kittenmama-af is

Ten eerste, Brittie en Innepin krijgen twee van de leukste katjes ooit Teuntje klom gelijk in me zodra ik binnenkwam, en Joep heeft de halve middag geprobeerd mn trui op te eten

Boris en Evie worden echt al een beetje echte katjes, heerlijke bolle buikjes en enorm aan het piepen als ze honger hadden, of als pleegmama Teun even weg was.

Met Noesje ging het helaas wat minder goed. Ze drinkt wel, maar komt erg weinig aan per dag [iets van 1 gram] en is een stuk kleiner dan de andere twee. Ze weegt ongeveer de helft van wat Evie en Boris wegen, maar ze drinkt nu wel goed en piept ook enorm als ze honger heeft.

Halverwege de middag ontdekten we dat er een bult zat bij het rechtervoorpootje, waarvan Logi dacht dat het misschien gebroken was. Er werd voor maandag een afspraak gemaakt bij de dierenarts, maar dit werd later verplaatst naar zaterdag. Omdat Noesje behoorlijk onder de melk e.d. zat wilde Logi haar schoonmaken, maar toen bleek dat er verschillende bulten op dr lichaam zaten waar een enorme hoeveelheid pus uit kwam.

Dus, gelijk weer gebeld en naar de dierenarts. Aan de telefoon werd gezegd dat het wel eens maden konden zijn, dus Logi en ik waren nogal bezorgd in de auto, niet alleen om Noesie maar ook omdat we niet de tijd hadden om onze handen te wassen . Zoals we zelf zeiden, het was nogal een NGKSJDSKJDNNNN moment. Gelukkig bleek bij de dierenarts dat er geen sprake is van maden, maar van abcessen die waarschijnlijk komen door kleine wondjes vanuit de afvalbak icm diarree. Gelukkig hadden we een hele lieve dierenartsmevrouw die gelijk zei dat Noes nog levendig genoeg was om een kans te geven

Dus gingen we terug naar huis met een antibioticakuur voor Noesje. Het kan zijn dat ze ook iets last heeft van niesziekte, dus het moet allemaal goed in de gaten gehouden worden, maar er is zeker een goede kans dat het beter gaat. Hopelijk komt ze nu ook meer aan doordat de antibiotica kuur helpt! Vanmiddag was ze in ieder geval al 4-6 gram aangekomen ipv de 1 gram die normaal was, dus we duimen allemaal heel hard voor dit dametje Ze heeft iig mijn hart gestolen

Hup Noes!
pi_69750565
NOES! Awww.... wat ontzettend sneu . Ik hoop echt zo dat ze er bovenop komt! Dat ze aangekomen was is iig een goed teken! Hup Noes
Je weet toch zichzellef.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 20:07:54 #235
8898 Darklight
pi_69750761
* Darklight duimt mee
Gaat dus wel de goede kant op als ze in 1 middag al 4x zoveel aankomt dan normaal.
Hopelijk slaat die kuur aan,maar lijkt me wel, Logi heeft wel ff een avondje vrij verdient
pi_69750906
Ah arme Noes. Hopelijk slaat de antibiotica kuur aan. En wordt ze weer helemaal beter.
pi_69751180
noesje toch
Ik duim mee voor een succesvolle antibioticakuur! Go Noes Go!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 5 juni 2009 @ 22:54:53 #238
52349 purplerose
pi_69756715
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:59 schreef Logician het volgende:

Oe! Keutels is een goed teken!
Blijf groeien frummels!
  vrijdag 5 juni 2009 @ 22:56:53 #239
52349 purplerose
pi_69756780
Go Noes! Go Noes!

Je kan het en je wordt met heel veel liefde verzorgt
pi_69760007
Even een nachtelijke update van de oppas.

Ik kwam om goed 8 uur. Om half 9 geprobeerd te voeren. Evie ging prima, Boris minder en Noes ging ook aardig goed. Noes tussendoor toen ze actief werd nog een keer de fles gegeven, dronk een goeie 5 ml terwijl Logi had opgeschreven dat ze ongeveer 4 moeten hebben iedere keer..... oftewel
Evie en Boris hebben ook de 2e voedign gehad.... Boris werkt niet echt mee, en Evie.... tsja, die is niet voor niks de dikste van het stel

De andere twee lekker rond laten lopen, maar regelamtig in de kooi gezet, geen doen om die kleintjes te voeden als die over je heen lopen en het flesje af willen pakken

Straks nog ff een poging doen ze alle 3 te voeden en dan mogen ze naar bed voor de nacht

[ Bericht 0% gewijzigd door DrMarten op 06-06-2009 15:21:21 ]
A mind with a heart of it's own
pi_69760226
Jaaaaaaaaa een nachtelijke update

Wat goed van Noesie dat ze zo aan het drinken is, hopelijk slaat de antibiotica goed aan

En leuk he, Joep en Teuntje als de kleintjes de fles krijgen Heb ze de hele tijd van Logician af moeten plukken vanmiddag [en dat vond ik zooooooo erg ]

En Boris, goed drinken hoor kereltje, ga jij nou niet lastig doen
  zaterdag 6 juni 2009 @ 01:36:17 #242
52349 purplerose
pi_69760675
Straks moet Evie nog op dieet ook!

Poezelfrummels met bolle buikjes
pi_69761124
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 01:15 schreef Mama_Mia het volgende:
Jaaaaaaaaa een nachtelijke update

Wat goed van Noesie dat ze zo aan het drinken is, hopelijk slaat de antibiotica goed aan

En leuk he, Joep en Teuntje als de kleintjes de fles krijgen Heb ze de hele tijd van Logician af moeten plukken vanmiddag [en dat vond ik zooooooo erg ]
Dat is echt geen doen, in een hand een kitten, in de andere een flesje, dan Teuntje in je nek en Joep over je handen aan het kruipen. En aangezien mijn neusvleugels niet dusdanig getraind zijn dat ik ze daarmee aan de kant kan houden heb ik ze maar weer in hun hok gezet
Maaaaaar, laatste voeding gehad, Evie normaal, Boris weer ietsje minder maar wel weer z'n minimum denk ik (hij wilde echt niet meer) en Noes iets van 7 ml gok ik
Nu liggen ze met een warme kruik in de Bench en mogen de andere 2 nog even los.

Ben eigenlijk best trots op mezelf

Nu tijd voor een biertje een dvd'tje

[ Bericht 0% gewijzigd door DrMarten op 06-06-2009 02:08:51 ]
A mind with a heart of it's own
pi_69761569
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 02:02 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Dat is echt geen doen, in een hand een kitten, in de andere een flesje, dan Teuntje in je nek en Joep over je handen aan het kruipen. En aangezien mijn neusvleugels niet dusdanig getraind zijn dat ik ze daarmee aan de kant kan houden heb ik ze maar weer in hun hok gezet
Maaaaaar, laatste voeding gehad, Evie normaal, Boris weer ietsje minder maar wel weer z'n minimum denk ik (hij wilde echt niet meer) en Noes iets van 7 ml gok ik
Nu liggen ze met een warme kruik in de Bench en mogen de andere 2 nog even los.

Ben eigenlijk best trots op mezelf

Nu tijd voor een biertje een dvd'tje
Wat geweldig om te horen dat ze nu zo goed drinkt . En wat heel fijn dat je 's nachts updates komt geven Ik kon niet slapen dus ging nog maar even zien hoe het met de pluisjes ging.

* Mama_Mia DrMarten tof vindt.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 06:10:07 #245
8898 Darklight
pi_69762340
Leuk, die update 's nachts
Werd net wakker van de dorst , en d ecomputer stond nog aan, ga maar weer verder slapen
pi_69763463
Arme Noesje, hopelijk slaat de AB goed aan en wordt ze net zo'n grote kleine poes als haar broer en zus. Levendig is goed!

En Logi heeft maar geluk met zulke toegewijde katten oppassers. Even ontspannen is heel belangrijk voor een kattepleegmoeder.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 6 juni 2009 @ 11:13:57 #247
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_69764316
geen wonder dat Noesje zich niet zo lekker voelde; arm schaap! Gelukkig hebben jullie het nu gevonden en kan de AB zijn werk doen. Zou me niets verbazen als Noes nu aan de inhaalslag begint. Je moet volgens mij best een stevig poesje zijn als je het volhoudt ondanks de abcessen. Kun je nagaan wat Noes gaat doen zónder

Go go poessies!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zaterdag 6 juni 2009 @ 11:14:10 #248
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_69764323
"Duimt voor Noesje"

Dat kleintje heeft mijn hart gestolen.
pi_69765520
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 02:02 schreef DrMarten het volgende:

Dat is echt geen doen, in een hand een kitten, in de andere een flesje, dan Teuntje in je nek en Joep over je handen aan het kruipen.
Dat biertje en het dvdtje had je wel verdiend!
Echt super om te horen dat het zoveel beter gaat met Noesje . En hopelijk heeft Logi genoten van haar kittenloze avond
Je weet toch zichzellef.
pi_69766024
Hoi hoi, terug in de wereld der levenden, het was heel gezellig! En dank je DrMarten voor het oppassen en Mama_Mia voor het opschrijven !

Ik heb alleen op de een of andere manier mijn linker lies enorm verrekt, kan nauwelijks nog lopen

Noes lijkt nu al wat op te knappen voor zo ver dat mogeljik is, ze heeft net 7ml gedronken
ze is 20gram aangekomen!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ga weer even naar beneden, voor zo ver dat lukt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')