Logi vroeg of ik even wilde samenvatten wat er vandaag gebeurd is, omdat zij een avondje kittenmama-af is

Ten eerste, Brittie en Innepin krijgen twee van de leukste katjes ooit

Teuntje klom gelijk in me zodra ik binnenkwam, en Joep heeft de halve middag geprobeerd mn trui op te eten

Boris en Evie worden echt al een beetje echte katjes, heerlijke bolle buikjes en enorm aan het piepen als ze honger hadden, of als pleegmama Teun even weg was.
Met Noesje ging het helaas wat minder goed. Ze drinkt wel, maar komt erg weinig aan per dag [iets van 1 gram] en is een stuk kleiner dan de andere twee. Ze weegt ongeveer de helft van wat Evie en Boris wegen, maar ze drinkt nu wel goed en piept ook enorm als ze honger heeft.
Halverwege de middag ontdekten we dat er een bult zat bij het rechtervoorpootje, waarvan Logi dacht dat het misschien gebroken was. Er werd voor maandag een afspraak gemaakt bij de dierenarts, maar dit werd later verplaatst naar zaterdag. Omdat Noesje behoorlijk onder de melk e.d. zat wilde Logi haar schoonmaken, maar toen bleek dat er verschillende bulten op dr lichaam zaten waar een enorme hoeveelheid pus uit kwam.
Dus, gelijk weer gebeld en naar de dierenarts. Aan de telefoon werd gezegd dat het wel eens maden konden zijn, dus Logi en ik waren nogal bezorgd in de auto, niet alleen om Noesie maar ook omdat we niet de tijd hadden om onze handen te wassen

. Zoals we zelf zeiden, het was nogal een NGKSJDSKJDNNNN moment. Gelukkig bleek bij de dierenarts dat er geen sprake is van maden, maar van abcessen die waarschijnlijk komen door kleine wondjes vanuit de afvalbak icm diarree. Gelukkig hadden we een hele lieve dierenartsmevrouw die gelijk zei dat Noes nog levendig genoeg was om een kans te geven

Dus gingen we terug naar huis met een antibioticakuur voor Noesje. Het kan zijn dat ze ook iets last heeft van niesziekte, dus het moet allemaal goed in de gaten gehouden worden, maar er is zeker een goede kans dat het beter gaat. Hopelijk komt ze nu ook meer aan doordat de antibiotica kuur helpt! Vanmiddag was ze in ieder geval al 4-6 gram aangekomen ipv de 1 gram die normaal was, dus we duimen allemaal heel hard voor dit dametje

Ze heeft iig mijn hart gestolen
Hup Noes!