Ook gewoon echt helemaal té kjoetquote:
Hartverscheurend idd.. ik heb ze zelf uit de brandnetels gehaald en had echt zoiets van geef maar meequote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:28 schreef CartWOman het volgende:
Hartverscheurend, zóoo klein en dan zonder warmte en liefde van een moeder![]()
Heel lief van je Logi, knuffel ze maar veel.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:51 schreef leukerdje het volgende:
Wat een schatjes!
Goed dat jij ze opvangt en verzorgt.
Via welk asiel vang je op?
Ik ben namelijk voor mijn buurvrouw op zoek naar een kitten
In ieder geval veel sterkte en succes ermee.
Ontzettend, ze kan ook heerlijk helemaal spastisch doen als ze de fles niet goed in dr mond heeft of het niet snel genoeg gaat, begint ze helemaal om zich heen te slaan *wapper wapper* stiekem een heel geinig gezichtquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:04 schreef maok het volgende:
Wat lief. Volgens mij is Teuntje lekker ondeugend
Awwwwwwwwwwwwquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:00 schreef Oksel het volgende:
Mijn pa heeft ook kittens!![]()
Zijn nu 2,5 week oud.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik EIS een wapperwapper filmpje!quote:
Jammer, dat is niet in de buurt.quote:
quote:
Hahaha Ik ga mijn best doenquote:Op zondag 10 mei 2009 10:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik EIS een wapperwapper filmpje!
Schattig hoor en wat goed dat je dit werk doet.Elke nacht je bed uit is niet makkelijk, maar je weet waar je het voor doet natuurlijk.
quote:Op zondag 10 mei 2009 00:15 schreef ElisaB het volgende:
Zeg Logician, je snapt natuurlijk wel dat de waarde van dit topic met elke geposte foto toeneemt
Het is idd. erg intensief, gelukkig is mijn vriend ook helemaal weg van ze en neemt die het over als ik moet werken, op dagen dat hij niet kan is het gelukkig mogelijk om met de ambu om de 2uur even langs huis te rijden, dus dat is wel fijn. De eerste dagen was ik wel heeel moe overdag maar dat is wel logisch omdat je aan een nieuw ritme moet wennen.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:27 schreef leukerdje het volgende:
[..]
Jammer, dat is niet in de buurt.
Maar ik ga ervan uit dat het asiel hier binnen enkele weken ook vol zal stromen met kittens.
Zelf vang ik ook kittens op, alleen de wat oudere, vanaf 4 weken, als ze zelfstandig kunnen eten en ontlasten. Voor flessenkittens heb ik geen tijd jammer genoeg.
En ik denk ook dat ik moeilijk of geen afscheid van ze zou kunnen nemen.
Je bent zo intensief met ze bezig, dat ik het lastig zou vinden om ze aan een ander te geven.
Petje af voor je, ik doe het je niet na.
Je hebt ze dan ook in/om Enschede gevonden denk ik? Als ik dit soort verhalen hoor baal ik altijd stiekem een beetje dat ik nooit een lieve snoezige pluizige kitten vind als ik (ook in Enschede) met de hond aan het wandelen benquote:
Ze lagen in een strook brandnetels achter een school .. in Enschede idd..quote:Op zondag 10 mei 2009 13:00 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Je hebt ze dan ook in/om Enschede gevonden denk ik? Als ik dit soort verhalen hoor baal ik altijd stiekem een beetje dat ik nooit een lieve snoezige pluizige kitten vind als ik (ook in Enschede) met de hond aan het wandelen ben
Arme beestjes... Ik vraag me altijd af wat iemand bezielt om zijn dieren zomaar langs de kant van de weg te dumpen.. Breng ze dan naar een asiel ofzo. Ze zijn trouwens echt super schattigquote:Op zondag 10 mei 2009 13:15 schreef Logician het volgende:
[..]
Ze lagen in een strook brandnetels achter een school .. in Enschede idd..
De moeder was doodgereden. Ik had niet begrepen dat ze door mensen gedumpt warenquote:Op zondag 10 mei 2009 14:26 schreef Miss_Isis het volgende:
Arme beestjes... Ik vraag me altijd af wat iemand bezielt om zijn dieren zomaar langs de kant van de weg te dumpen.. Breng ze dan naar een asiel ofzo. Ze zijn trouwens echt super schattig
Ja daar ben ik ook wel bang voor, maar ik kan ze niet houden. Ik heb 1 fretje en die wil ik straks zijn vrijheid wel weer terug geven. Gelukkig is het wel zo geregeld dat de mensen die via het asiel zich melden eerst via mij gaan en dus hier komen kijken naar de kittensquote:Op maandag 11 mei 2009 09:08 schreef DarkElf het volgende:
wat een enorme schatjes
lijkt me wel moeilijk om ze dan na een paar weken weer mee te geven met andere mensen als jij ze zo hebt helpen groeien enzo
Als iemand van Fok! ze adopteert kan je nog updates en foto's krijgenquote:Op maandag 11 mei 2009 12:44 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook wel bang voor, maar ik kan ze niet houden. Ik heb 1 fretje en die wil ik straks zijn vrijheid wel weer terug geven. Gelukkig is het wel zo geregeld dat de mensen die via het asiel zich melden eerst via mij gaan en dus hier komen kijken naar de kittens
Preciesquote:Op maandag 11 mei 2009 13:14 schreef Cat22 het volgende:
En Fok! users zijn goed in het adopteren van kittens.
Dat zou best wel geweldig zijn idd!quote:Op maandag 11 mei 2009 13:03 schreef innepin het volgende:
[..]
Als iemand van Fok! ze adopteert kan je nog updates en foto's krijgen![]()
Je zou eens kunnen komen kijken?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:32 schreef innepin het volgende:
[..]
Wij hebben nog wel een plekje in huis over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |