Bij mij heeft het meer te maken met faalangst en uitstelgedrag en tentamens skippen. 't Komt erop neer dat ik veel te onrustig ben om te kunnen studeren. Ik heb eerlijk gezegd op de uni nog nooit een tentamen gemaakt waarvoor ik daadwerkelijk alles gelezen had (en van dat gedeelte nog minder geleerd).quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:14 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Elke studie heeft vakken die je niet zo liggen, dan is het heel normaal om het niet de eerste keer te halen. Bovendien heeft elke normale student weleens tentamens waarbij het niet lukt om jezelf te motiveren om te leren. Dat betekent niet dat je het niet aankunt, dat zijn gewoon stomme dingen die niks te maken hebben met wat je echt kunt. Uteindelijk haal je het gewoon dus kon je het wel.
Ok, bijna alles.quote:
tsja ik weet ook niet waar het aan ligt maar ik vind bijvoorbeeld penne echt heel vies, of van die strikjesquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:10 schreef kwakveense het volgende:
@ blurred: ik ben pas een enorme zeur met eten, maar dat van die pasta snap ik echt niethet is in elk vormpje gewoon dezelfde pasta toch?? er verandert niks aan de smaak als je het deeg in een ander vormpje drukt?? ik eet geen groene/rode/zwarte pasta, maar alle naturel pasta smaakt naar natural pasta...
Heel herkenbaar...quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bij mij heeft het meer te maken met faalangst en uitstelgedrag en tentamens skippen. 't Komt erop neer dat ik veel te onrustig ben om te kunnen studeren. Ik heb eerlijk gezegd op de uni nog nooit een tentamen gemaakt waarvoor ik daadwerkelijk alles gelezen had (en van dat gedeelte nog minder geleerd).
Die strikjes zijn naar mijn idee ook wat 'harder' dan tagliatelle of bijvoorbeeld fusilli. Macaroni elleboogjes zijn dan weer te zacht naar mijn smaak.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:22 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
tsja ik weet ook niet waar het aan ligt maar ik vind bijvoorbeeld penne echt heel vies, of van die strikjesterwijl ik andere soorten echt heel lekker vind. Ik krijg niet uitgelegd waarom, ik snap het zelf geloof ik ook niet want het slaat inderdaad nergens op
Jawel, ik ben daar al eens geweest. En weet je wat ze zeiden: "Ja, in jouw geval is het allemaal te ingewikkeld om er wat aan te doen (dat ik niet kan ontspannen heeft een ingewikkelde voorgeschiedenis). Je haalt best veel studiepunten per jaar, wees er maar tevreden mee."quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:22 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Heel herkenbaar...
Maar als je er echt last van hebt, dan kun je toch eens met een studentenpsycholoog gaan praten of zo'n cursus volgen om gedisciplineerder te kunnen leren? Of hebben ze die in Amsterdam niet?
Ok, ik ben nu net een man hè, meteen met een oplossing willen komen?
Misschien, maar ik ben er iig erg goed in om mijn eigen tekortkomingen te zien.... en het wordt zo verdomd weinig tegen me gezegd. Mijn vader doet precies het tegenovergestelde: namelijk zeggen dat ik er niet slim genoeg voor ben en dat ik niet op een universiteit thuishoor. Het komt erop neer dat mijn ouders er zo ongeveer alles aan hebben gedaan om me tegen te houden naar een universiteit te gaan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:27 schreef Tinkepink het volgende:
hoi.
@ewelina: herkenbaar. Maar aangezien je je tentamens uiteindelijk toch gehaald hebt zal je iig wel heéél intelligent zijn, toch![]()
![]()
Nou zeg, daar heb je ook niks aan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:27 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jawel, ik ben daar al eens geweest. En weet je wat ze zeiden: "Ja, in jouw geval is het allemaal te ingewikkeld om er wat aan te doen (dat ik niet kan ontspannen heeft een ingewikkelde voorgeschiedenis). Je haalt best veel studiepunten per jaar, wees er maar tevreden mee."
![]()
Het meest storende eraan is ook dat je gewoon letterlijk terugziet in mijn tentamens welk gedeelte ik niet gelezen/geleerd heb. Er is altijd een tweedeling: voor het gedeelte wat ik wél ken heb ik een 7,5 of een 8, voor het gedeelte wat ik niet heb gelezen een onvoldoende.
Kijk eens naar de context. Hoeveel mensen doen een universitaire studie? 5 of 6 % van de totale bevolking?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:33 schreef Muis006 het volgende:
Ja weet je wat het is, mensen zeggen tegen me "wat ben jij een intelligente meid!" maar dat weerspiegelt zich niet zo in mijn cijfers en nu dus in mijn studieachterstand.. En dan denk ik bij mezelf: hoe komen ze er dan bij dat ik intelligent ben, als ik niet eens een 8 haal voor een tentamen.
En Tink, dankje
Weet je Ewelina, dat gaat voor de meeste mensen op. Iedereen heeft behoefte aan bevestiging en complimentjes en slechts weinigen krijgen het in de hoeveelheid waar ze behoefte aan hebben. Op de werkvloer is het nog erger, daar doe je het echt nooit goed genoeg. Hoe goed je ook bent. En soms heb je ander soort manager en dan merk je ineens hoe fijn het ook alweer was om complimenten te krijgen. Het voordeel van een studie is nog dat je een cijfer krijgt voor je werk, als een soort bevestiging.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:31 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Misschien, maar ik ben er iig erg goed in om mijn eigen tekortkomingen te zien.... en het wordt zo verdomd weinig tegen me gezegd. Mijn vader doet precies het tegenovergestelde: namelijk zeggen dat ik er niet slim genoeg voor ben en dat ik niet op een universiteit thuishoor. Het komt erop neer dat mijn ouders er zo ongeveer alles aan hebben gedaan om me tegen te houden naar een universiteit te gaan.
Gelukkig heb ik wel een heel lief vriendje wat me vaak vertelt dat ik heel slim, intelligent, lief en geweldig ben.Maar dat is maar 1 persoon.
Dat is dus precies het probleem. En het was er niet 1 die er niets mee kon, nee, het waren meerdere psychologen die er niets mee konden.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nou zeg, daar heb je ook niks aan.![]()
Het zullen misschien ook niet de beste psychologen zijn die daar werken. Deze tenminste niet.
Lijkt me heel frustrerend ja... Uit dat deel dat je wel leert blijkt dan toch duidelijk dat je het wel kunt, als het maar zou lukken.
Vooral erg fijn als je een tentamen niet haaltquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Weet je Ewelina, dat gaat voor de meeste mensen op. Iedereen heeft behoefte aan bevestiging en complimentjes en slechts weinigen krijgen het in de hoeveelheid waar ze behoefte aan hebben. Op de werkvloer is het nog erger, daar doe je het echt nooit goed genoeg. Hoe goed je ook bent. En soms heb je ander soort manager en dan merk je ineens hoe fijn het ook alweer was om complimenten te krijgen. Het voordeel van een studie is nog dat je een cijfer krijgt voor je werk, als een soort bevestiging.
Oh, daar zijn hele goede en werkzame therapien voor!quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat is dus precies het probleem. En het was er niet 1 die er niets mee kon, nee, het waren meerdere psychologen die er niets mee konden.
De enige oplossing die ik gevonden heb, is dat iedere docent maar tegen me moet zeggen dat ik het gewoon kan.Dwz: mijn zelfvertrouwen moet opgekrikt worden. En mijn manier van denken moet veranderd worden: ik moet eens kijken naar de mogelijkheden en niet naar de moeilijkheden want daarmee bezorg ik mezelf alleen maar stress --> dat levert dus een prachtige vicieuze cirkel op
. Zoiets veranderen kost tijd. Heel veel tijd.
Had ik dat nou maar niet gedaan, nu ben ik (net als gisteravond) weer misselijk/volquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:20 schreef Chicolate het volgende:
Hey er liggen nog pannenkoeken van gisteravond in de koelkast ... ik weet wat mijn lunch gaat zijn.
Misschien bedoel je de RET (Rationeel Emotieve Therapie)?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, daar zijn hele goede en werkzame therapien voor!Kom alleen even niet op de naam. Heb thuis nog een dergelijk "werkboek" staan waar ik veel aan gehad heb.
Als je dat voor me zou opzoeken, zou ik erg blij zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, daar zijn hele goede en werkzame therapien voor!Kom alleen even niet op de naam. Heb thuis nog een dergelijk "werkboek" staan waar ik veel aan gehad heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Dat is een vrij goede samenvatting... ik denk dat het wel een stuk minder wordt als ik eenmaal mijn bachelor heb. Of iig mijn P (want die heb ik ook nog nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Had ik dat nou maar niet gedaan, nu ben ik (net als gisteravond) weer misselijk/vol.
@Ewelina: dat lijkt me echt heel lastig! Wel slim genoeg zijn, maar door faalangst/gebrek aan zelfvertrouwen het nooit kunnen bewijzen (aan anderen én aan jezelf).
Ik ken het gevoel. Vergelijkbare jeugd en vergelijkbare steun (alleen van mijn vader, maar die is ook dood). Het komt wel goed, echt. Zet eens op een rijtje wat je allemaal wel kan en wel gehaald hebt. Bij mij heeft het ook jaren geduurd voordat ik doorhad dat ik er best mocht zijn. Pas toen ik besloten had dat ik binnen 2 maanden mijn rijbewijs wilde halen, en het ook haalde en nadat ik tijdens mijn studententijd mijn eerste huis gekocht had viel het kwartje ineens. Wat dat waren -voor mij- tastbare zaken waaraan ik mijn succes kon afmeten. Sindsdien heb ik aan zelfvertrouwen geen gebrekquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:44 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Vooral erg fijn als je een tentamen niet haalt
Maar Tink, ik denk eigenlijk dat dit te maken heeft met mijn voorgeschiedenis. Mijn ouders en met name mijn moeder hebben er zo ongeveer alles aan gedaan om mijn zelfvertrouwen tot op de grond toe af te breken. Helaas heeft dat voor een groot gedeelte gewerkt.Dat idee dat ik niks kan en dat niemand me wil, zit diep. Heel erg diep. Ik denk dat dat de grootste oorzaak is. De enige die me wél aanmoedigde, was mijn stiefvader. En die is dood.
Ik heb heel lang gedacht dat ik zoveel dommer was dan m'n studiegenoten. Omdat ik van de havo afkom, daar nooit m'n best deed en dus 6jes haalde, en op het hbo ook niet zo m'n best deed. Daardoor voelde ik me altijd ondergeschoven. Terwijl bleek dat dat helemaal niet nodig was: ik heb m'n bachelors met honors gehaald (7.5 gemiddeld), en ik voel me hier in vergelijking met sommige klasgenoten zelfs slim, en ik merk dat mensen hier mij ook waarderen omdat ik weet waar ik het over heb (Soms dan). Dat is een heel erg gek gevoel, maar ook fijn.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:33 schreef Muis006 het volgende:
Ja weet je wat het is, mensen zeggen tegen me "wat ben jij een intelligente meid!" maar dat weerspiegelt zich niet zo in mijn cijfers en nu dus in mijn studieachterstand.. En dan denk ik bij mezelf: hoe komen ze er dan bij dat ik intelligent ben, als ik niet eens een 8 haal voor een tentamen.
En Tink, dankje
Lekker gevoel hé, als alles klaar is?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:01 schreef Viking84 het volgende:.
Ik voel me zo zen nu alles af is wat ik nog moest doen: m'n artikel, heb een flyer geredigeerd... en ik kreeg mail dat ik ben opgenomen in het freelanceredacteurenbestand van een vertaalbureau. Heel leuk om in een heleboel databases te staan, maar nu mag er eindelijk ook wel eens een opdracht komen![]()
.
Ja joh, ik zat er al dagen tegenaan te hikken. En dan ben ik bezig en vind ik het heerlijk. En nog heerlijker als het af isquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Lekker gevoel hé, als alles klaar is?
Ik merk heel erg dat ik, nu de spiegel steeds aardiger wordt, steeds minder geef om de weegschaalquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:17 schreef motorbloempje het volgende:
ik merk wel dat mn buik wat strakker wordt, ondanks dat ik niet echt afgevallen ben (zweef zelfs rond de 69 nu?)
maargoed, de spiegel is nog steeds lief
ik wacht ook heel erg op 't moment dat ik die weegschaal durf los te laten en alleen nog maar op broeken en spiegelbeeld durf te vertrouwen...quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik merk heel erg dat ik, nu de spiegel steeds aardiger wordt, steeds minder geef om de weegschaalVolgens mij is dat beter!
Chicolientje, heel veel succes!!!!
En Greys, al nieuws van je moeder?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik merk heel erg dat ik, nu de spiegel steeds aardiger wordt, steeds minder geef om de weegschaalVolgens mij is dat beter!
Als ik een kilo aankom dan zie ik dat ook wel hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:36 schreef conleche het volgende:
o dat heb ik eigenlijk niet. Als ik weinig weeg dan zie ik er ook slank uit. Wel zo prettig geloof ik, anders zou ik maar in de war raken!
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:06 schreef neen het volgende:
Hoi, ik zal maar eens een broek aantrekken.
Het gaat hier allemaal zo makkelijk omdat ik zoveel sport, denk ik. Zonder dat kon ik echt niet ieder weekend taart bakkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:40 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vind het trouwens knap dat jullie zonder kcal te tellen genoeg eten. Als ik dat probeer ga ik of te weinig eten om zeker te weten dat het niet te veel is, of ik ga wat extra nemen om dat te voorkomen maar dan zit ik er zo weer boven en dan kom ik gewoon weer aan. Terwijl ik toch best weet hoeveel calorieën er ongeveer in dingen zitten, maar het komt bij mij best nauw. Rond Onder de 1400 val ik af, redelijk snel zelfs, maar als ik dan 1700 ofzo eet kan ik best een ons of 2 zwaarder zijn de volgende dag.
Zelf maken scheelt vaak ook best veel kcalquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:24 schreef Phaidra het volgende:
@Ewelina, ik vind prefab nu ook echt heel goor! En zelf maken is helemaal niet zoveel meer werk, dus dat maakt de keus nog makkelijker.
Mwa, zo vreemd is dat niet. Als ik niet sport is mijn onderhoud ongeveer 1650 (klein hè) dus boven 1700 is dan ook gewoon te veel.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het gaat hier allemaal zo makkelijk omdat ik zoveel sport, denk ik. Zonder dat kon ik echt niet ieder weekend taart bakken
Dat je bij 1700 aankomt is trouwens wel een beetje zorgwekkend! Je moet wel erg gezond eten, wil je met 1400 kcal aan de goede vezels/vitaminen/mineralen komen.
Geen ervaring met Illustrator, trouwens. Zal ik mijn Mr even mailen? ;P
Alleen om die reden al zou ik groter willen zijnquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:31 schreef ColdFeet het volgende:
Oh ja, true, je bent een kleintje. Ik zat aan mijn eigen lengte te denken (1.73).
Daar moet ik nog aan werkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zelf maken scheelt vaak ook best veel kcalAl die geharde vetten en troep, dat tikt best aan. Volgens mij is het voor afvallers sowieso aan te raden om zelf te koken. Stomweg: dan weet je wat je eet.
Ik ook! Langere mensen kunnen veel meer eten zonder aan te komen, en als ze al aankomen is het minder veel en hebben ze meer oppervlak om het over te verspreiden zodat je het ook nog eens minder ziet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Alleen om die reden al zou ik groter willen zijn![]()
oh?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:36 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik ook! Langere mensen kunnen veel meer eten zonder aan te komen, en als ze al aankomen is het minder veel en hebben ze meer oppervlak om het over te verspreiden zodat je het ook nog eens minder ziet.
Het zit bij mij inmiddels heel erg in mijn routine, dat scheeltquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:34 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vind het trouwens knap dat je zoveel blijft sporten CF.Hier schiet het er zo vaak bij in, er is altijd wel iets dat er tussen komt.
t verspreid zich hier maar op een plaats hoor: m'n buik. Maar, m'n BMR en onderhoud liggen natuurlijk wel ene heel stuk hoger: m'n bmr is 1653 en m'n onderhoud 2562. Dus rond de 2000 kcal zou ik af moeten vallen. Volgens mij red ik dat nooit!quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:36 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik ook! Langere mensen kunnen veel meer eten zonder aan te komen, en als ze al aankomen is het minder veel en hebben ze meer oppervlak om het over te verspreiden zodat je het ook nog eens minder ziet.
Maar zouden ze ook niet meer of vaker honger hebben?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:36 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk! Groter lichaam = grotere energiebehoefte.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar zouden ze ook niet meer of vaker honger hebben?
(ik hoop altijd dat het toch een beetje eerlijk verdeelt is)
Kun je nagaan hoe moeilijk wij het hebben.quote:
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik eet niet alleen omdat mijn lichaam energie nodig heeft.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar zouden ze ook niet meer of vaker honger hebben?
(ik hoop altijd dat het toch een beetje eerlijk verdeelt is)
Ik weet niet hoeveel hapjes je van plan bent te eten, maar ik vind je D wel erg mager hoor! Mag best wat meer zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:41 schreef Phaidra het volgende:
Lijstje:
O: kwark met muesli
T: snelle jelle minder suiker, cappuccino
L: half volkoren stokbroodje met zachte geitenkaas en half zongedroogde tomaatjes![]()
T: amandelen
T: hapjes bij een opening in het museum, misschien een glaasje wijn
D: salade met komkommer/tomaat/feta/paprika
Hmm dat is waar, ookal eet ik nu juist wel meer omdat kennelijk mijn lichaam dat nodig heeft.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:43 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik eet niet alleen omdat mijn lichaam energie nodig heeft.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Lijstje:
O: brinta met banaan (10:30)
L: kleine boterham met half gekookt eitje, 2 boterhammen als tosti met achterham, kaas en curry (13:30)
T: optimel yoghurt (14:30)
T: crackers appelstroop (15:30)
D: wortels + nog wat groente en mager vlees gewokt, salade (18:30)
Hardlopen is echt niks voor mij. Ik heb een raar loopje en m'n borsten stuiteren alle kanten op.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:45 schreef ColdFeet het volgende:
Migraine of serieuze werkdrukte is hier ook wel een reden om thuis te blijven, hoor. Maar uitlopen met werk? Kun je nog gaan hardlopen. Idem bij ouders![]()
Wat bij mij wel helpt: sportspul mee naar je werk, en dan onder of na werktijd sporten. Als ik 's avonds thuis op de bank zit, is het veel moeilijker om in actie te komen. van nature ben ik namelijk een luie flikker
Ik voel me bezwaard tegenover Bink, want het liefst zou ik nu even met haar naar het meertje gaan ofzo om lekker te wandelen en zodat ze kan zwemmen. Maar dat lijkt me nu niet zo'n goed planquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:45 schreef Mini_rulez het volgende:
Spannend Greys! We gaan vast allemaal duimen voor je moeder.
Gefeliciteerd met de Bink. Gaan jullie ook een feestje vieren?Wel een goede afleiding.
Ik gok op ongeveer 1300/1400, maar 's avonds neem ik misschien nog wat pure chocoladequote:Op donderdag 28 mei 2009 13:46 schreef Greys het volgende:
[..]Op hoeveel kcal. zit je dan ongeveer?
Het lijkt me een beetje weinig, maar misschien vergis ik me?
Oh dan valt het mee, ik had het minder ingeschat!quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik gok op ongeveer 1300/1400, maar 's avonds neem ik misschien nog wat pure chocolade. Ik beweeg er wel nauwelijks bij, want ik ben vandaag alleen bezig met tentamens leren
13quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:49 schreef Ewelina het volgende:
Gefeliciteerd met BinkHoe oud is ze geworden?
Gelukkig is het maar tijdelijk, bij echte oude wijven wordt het niet meer beter.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik voel me bezwaard tegenover Bink, want het liefst zou ik nu even met haar naar het meertje gaan ofzo om lekker te wandelen en zodat ze kan zwemmen. Maar dat lijkt me nu niet zo'n goed plan
Dus ze krijgt vandaag extra lekkere dingen en misschien dat ik het aandurf om even naar het dorp te gaan om wat lekkers bij de dierenwinkel voor haar te kopen, maar het is volgens mij veel te ver lopen nu en ik wil het niet verpesten dat het nu net weer gestopt is met bloedenEn autorijden vind ik nu ook een beetje eng. Ik voel me net een oud wijf
Dankje, en jij sterkte met alle beslommeringenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dan valt het mee, ik had het minder ingeschat!
Succes met leren!
Die zit in Newcastle dus dat wordt lastigquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Gelukkig is het maar tijdelijk, bij echte oude wijven wordt het niet meer beter.
Ik vind eigenlijk dat heer G maar gewoon wat lekkers voor haar (en voor jou) moet gaan halen!
Bink zegt vast geen nee tegen een zakje Minstrelsquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zit in Newcastle dus dat wordt lastig
quote:
IK zeg daar geen nee tegen, maar Bink wel hoor!quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bink zegt vast geen nee tegen een zakje Minstrels
die heeft 5 weken lang 5 dagen achter elkaar bestraling gehad jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:55 schreef Greys het volgende:
Moblo, had jouw schoonmoeder nou ook bestralingen gehad en was dat ook dagelijks?
Ik hoop dat het haar blijft meevallen inderdaad!![]()
Ik heb bij mijn moeder nog niets gehoord over chemo.
Nee dat moet je nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:58 schreef Greys het volgende:
[..]
IK zeg daar geen nee tegen, maar Bink wel hoor!
O: twee crackers met kaas
T: glas optimel kiwi gold + limoen (lekker!)
L: twee kiwi's gold en een toffifee
Ik geloof toch dat ik even naar de winkel moet straks
Dat wil ik idd gaan doen na de zomer, dan beginnen er pas weer cursussen. Losse lesjes doen ze helaas niet aan bij mijn sportschool, maar mijn abo loopt nog tot augustus en dat van vriendje tot februari.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:51 schreef ColdFeet het volgende:
Kun je geen dingen doen waarvoor je je moet inschrijven, Mini? Dat is bij mij soms echt de enige reden dat ik ga spinnen: anders moet ik voor niets betalen.
Hardlopen met grote borsten is wel rot, jaZwemmen?
Ik ben ook een druif met balsporten, hoorVind 't ook helemaal niet leuk. Nou je, misschien zou ik rugby leuk vinden, maar dat is zo verschrikkelijk blessuregevoelig!
Hmja dat werkt niet echt nee.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zit in Newcastle dus dat wordt lastig
Oh da's bijna hetzelfde dan ja! Mijn moeder krijgt er 31 en dan ook alleen doordeweeks dagelijks, in het weekend hoeft ze niet. Ze is ook super positief!quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die heeft 5 weken lang 5 dagen achter elkaar bestraling gehad jadat is haar ook alles meegevallen. Ze is echt een dappere
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee dat moet je nietje belt Gerard Cox maar of die een mandje spullies komt brengen, of je bestelt via albert.nl, maar ik verbied je bij deze om weer risico te nemen en op pad te gaan
Ik geloof dat mijn schoonmams 't wel fijn vindt dat ze de chemo krijgt. Tenminste, niet zo van ' yaaaaay, chemo!!!!! 'quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's bijna hetzelfde dan ja! Mijn moeder krijgt er 31 en dan ook alleen doordeweeks dagelijks, in het weekend hoeft ze niet. Ze is ook super positief!
Ben benieuwd of mijn moeder dan ook chemo gaat krijgen, maar eerst maar eens de operatie en de uitslag van de klieren afwachten. So far, so good
Wedden van niet? Zal ik hem mailen?!quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:03 schreef Greys het volgende:
[..]Je bent een schatje.
Maar Albert bezorgt hier niet (te ver van een Appie vandaan) en Gerard heeft wel wat beters te doen
Ik zal even door de koelkast en de kasten neuzen of ik er vandaag nog mee door kom. Heer G komt vanavond wel thuis, maar pas als alle winkels al dicht zijn. Misschien kan hij op Schiphol nog wat kopen
Dan bel ik welquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:13 schreef Greys het volgende:
Hij heeft geen mail/internet thuis.
De enige mail die hij heeft komt op mijn computer op het werk uit, dus dat werkt nu niet, Muis
Ok, welke Slankie woont het dichtst bij Greys?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:03 schreef Greys het volgende:
[..]Je bent een schatje.
Maar Albert bezorgt hier niet (te ver van een Appie vandaan) en Gerard heeft wel wat beters te doen
Ik zal even door de koelkast en de kasten neuzen of ik er vandaag nog mee door kom. Heer G komt vanavond wel thuis, maar pas als alle winkels al dicht zijn. Misschien kan hij op Schiphol nog wat kopen
Op een grasveld zitten en muziek luisteren? Mwah.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:18 schreef Phaidra het volgende:
Maar mini, Pinkpop is topsport hoor! En tegenwoordig kan je volgens mij best gezond eten op een festival. Of je dat wil, is een tweede.
Hoe raaaaaaaaad je het zo!quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:15 schreef Muis006 het volgende:
Grap van de dag (geef toe, jullie hebben ze gemist!):
Geen internet thuis? Hoe ouderwets! Is hij in 1940 geboren ofzo?!
Ik heb heul geen advertenties! Komt door het abonnement denk ik!quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb jij niet steeds die advertentie van www.thuisbezorgd.nl onder in beeld staan, Greys?.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe raaaaaaaaad je het zo!
[..]
Ik heb heul geen advertenties! Komt door het abonnement denk ik!
Waarschijnlijk wel ja, ben weleens benieuwd (en er speelt ook niks anders op dat momentquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ga je ook bij Bruce kijken, Mini?.
Concerten zijn bij mij wel topsport, ja..
da's een goeie!quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:23 schreef ColdFeet het volgende:
Greys, ik vind dit echt typisch zo'n moment om sushi te laten bezorgen
Tof, ik hoop dat je het leuk vindt!quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:25 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja, ben weleens benieuwd (en er speelt ook niks anders op dat moment). Ik moet eerlijk zeggen dat ik behalve een paar hits zijn muziek niet ken, dus ik laat me verrassen.
Hm, dat had hij ook wel even eerder mogen bedenken...quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tof, ik hoop dat je het leuk vindt!
Ik had net besloten niet naar Pinkpop te gaan omdat ik dan alleen zou moeten, alles geregeld om naar een concert in Frankfurt te gaan, gaat m'n broer (vaste concertmaatje) ineens wèl..
Oh, als ik kon was ik zeker nog op zoek gegaan naar een kaartje! Maar ik moet helaas gewoon werken, elke zaterdag sowieso en Pinkstermaandag ook.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:29 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hm, dat had hij ook wel even eerder mogen bedenken...
Ik hoorde dat er nieuwe zaterdagkaarten in de verkoop zijn gedaan, dus als je je bedenkt...
Ik heb ook geen geld in huis. FAIL!quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:23 schreef ColdFeet het volgende:
Greys, ik vind dit echt typisch zo'n moment om sushi te laten bezorgen
Ik wilde een grapje maken over in natura betalen. Maar dat gaat dus ook niet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ook geen geld in huis. FAIL!
Maar ik neem nog een paar crackers met kaas en dan moet Heer G vanavond later maar wat lekkerders voor me meenemen, het komt goed!
quote:
Dit weekendquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vik, heb je al iets gemaakt uit het kookboek?.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik wilde een grapje maken over in natura betalen. Maar dat gaat dus ook niet.
Kan je nagaan hoeveel inlevingsvermogen ik af en toe heb
Beter laat dan nooit.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:47 schreef Ewelina het volgende:
Galiameloen
En ik heb nu een idee voor mijn onderzoeksopzet (die morgen ingeleverd moet zijn).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit.
Ik begin onderhand een beetje chagrijnig te worden.O gadver, dat is naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kun je de volgende keer niet vragen of ze wat eerder met commentaar kunnen komen?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Zou kunnen, maar vandaag had mijn begeleider bijvoorbeeld eerst een vergadering, en daarna zou hij hierheen komen maar dan komt 'ie ook nog een uur later. Daar kan ik weinig tegen beginnen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:13 schreef Ewelina het volgende:
[..]
O gadver, dat is naarKun je de volgende keer niet vragen of ze wat eerder met commentaar kunnen komen?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:15 schreef ColdFeet het volgende:
Aan jou dan de eer om je rode kool met haar te delen, XM
Nou ja, dan weet je nu wat je vanavond gaat etenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:25 schreef motorbloempje het volgende:
rode koolda's lang geleden! Dat vind ik zo lekker! met appeltjes!!!
Morgen danquote:
Dan lust ik het nóg niet nee!quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:43 schreef motorbloempje het volgende:
ook niet als XM het speciaal komt brengen?
Wat hebben ze gezegd over lopen? Mocht dat? Anders ga je, maar dan vraag je iemand om de tas te sjouwen, maar dan moet je met de auto.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:53 schreef Greys het volgende:
Ik zit te denken om toch heel even snel 2 minuutjes naar de winkel te gaan
Want dan kan ik meteen spulletjes halen om een cheesecake te bakken. Daar heb ik zo'n trek in![]()
En de vriendin die dinsdag met me mee was naar het z'huis komt vanavond op visite en dan kan ik haar een lekker cheesecake stukje geven!
En rabarber! En bleekselderij! En sla! En .... nou... dat was het wel eigenlijkquote:
Ze hebben niets verboden, behalve dan 'teveel doen' en 'tillen'.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat hebben ze gezegd over lopen? Mocht dat? Anders ga je, maar dan vraag je iemand om de tas te sjouwen, maar dan moet je met de auto.
Die dingen zijn zo graflelijk... ik ben al maanden moed aan 't verzamelen om dat ding aan te trekken naar spinningquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
En nu ben ik weg, terug naar Gouda en dan de stad in! Op jacht naar een zeempje voor tussen m'n billen.
Mag je lopen? En bovendien, als jij niet mag tillen, hoe komen die boodschappen dan naar jouw huis?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:53 schreef Greys het volgende:
Ik zit te denken om toch heel even snel 2 minuutjes naar de winkel te gaan
Want dan kan ik meteen spulletjes halen om een cheesecake te bakken. Daar heb ik zo'n trek in![]()
En de vriendin die dinsdag met me mee was naar het z'huis komt vanavond op visite en dan kan ik haar een lekker cheesecake stukje geven!
Je bent een geweldige schat, maar ik vraag of Heer G wat voor me wil halen vanavond op Schiphol!quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Greyssie, ik ben morgen vrij en kan zo 's middags even wat boodschapjes naar je brengen als je dat zou willen. 's Ochtends heb ik fysio en een afspraak, maar na 13:00 kan ik echt wel ff wat dingetjes voor je halen.
Wat liefquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Greyssie, ik ben morgen vrij en kan zo 's middags even wat boodschapjes naar je brengen als je dat zou willen. 's Ochtends heb ik fysio en een afspraak, maar na 13:00 kan ik echt wel ff wat dingetjes voor je halen.
Na mijn operatie een paar jaar terug, was ik nog wekenlang veel sneller moe en dizzy dan normaal. En een vriend van me merkte dat ook toen hij geopereerd was. Het is een aanslag op je lichaam.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:19 schreef Greys het volgende:
Is het trouwens gebruikelijk dat je van narcose een paar dagen hoofdpijn hebt?
Heb meer paracetamollen nodig om de hoofdpijn te onderdrukken dan voor de pijn in mijn buik!
Ik, maar was de hele dag weg (jobhunten) en moet nu werkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:17 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ok, welke Slankie woont het dichtst bij Greys?
XM of ik denk ik. Vertelquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:17 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ok, welke Slankie woont het dichtst bij Greys?
Shockabsorber ftw! Zelfs ik kan dan zonder lopen zonder dat ze ergens achter mn oren terecht komenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:51 schreef ColdFeet het volgende:
Hardlopen met grote borsten is wel rot, ja![]()
Halfuurtje. Ben pas met de 3e les van Evy bezigquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:25 schreef Daph_ het volgende:
Chico hoelang loop je normaal hard dan? Ontspannen hoort er ook bij he, dan kun je je straks weer beter concentreren..
Ik kan niet tegen dat krakkemikkengedoequote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:57 schreef loveli het volgende:
[..]
In het kader van fatsoenlijk eten hoop ik maar dat je de spinnen hebt opgegeten. Verreweg het gezondste onderdeel van je eetlijst.
Brave meid.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen dat krakkemikkengedoe
Maar de rest van de avond zal ik me weer als een bejaarde gedragen, heus!
Mijn zus heeft per dag 30.000 broedeierenquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:53 schreef sigme het volgende:
Hoi allemaal. Eenieder veel succes en sterktegewenst met tentamens, stomme docenten, ouders, stralende (schoon)moeder en stekende hoofd- en buikpijnen en wat dies mee zij.
Oh ja, hier is een kip broeds.
[/egopost]
Deo volente, ijs & weder diendende, Insh'Allah.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus we krijgen kuikens?
Nou ja... 'we'... jij!
Klein sommetje:quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mijn zus heeft per dag 30.000 broedeieren![]()
Ga zo nog even de keuken schoonmaken en beneden dweilen, daarna douchen en nog even slapen voor vriendlief weer terugkomt van werk.
Ja. Nee. Ho.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Deo volente, ijs & weder diendende, Insh'Allah.
Stomme kip is drie weken voordat wij op vakantie gaan neergestreken op d'r eieren.
Mag jij raden hoelang een kip broedt.
Had jij dat ook ja? Irritant he?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:02 schreef Chicolate het volgende:
Oh ja, last van je rug door het stilzitten, dat was ik alweer vergeten.
Jij?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Klein sommetje:
1 goed gewicht mjoh bijna
1 flapvoet. Check
1 doorknikkend been. Check
Cabrio Nope, deze heeft een dak, die kon ik nog erbij betalen![]()
-------------------------------- +
Jij gaat de zomer een beetje rondtoeren?
Nee, ouderwets op een familiepark
Ja dat had ik ookquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Had jij dat ook ja? Irritant he?
En dan niet in bad mogen!Ik doe misschien een zonnebankie hier vanavond, dan geef ik ook geen licht meer op Madeira over anderhalve week
Helaas.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Nee. Ho.
Dus we moeten de verse kuikenfoto's missen?
[Sabine-van-de-eerste-Big-Brother] KUTKIP! [/Sabine-van-de-eerste-Big-Brother]
58 kilo bij 1.70: minder moet je niet worden hoorquote:
Oh gets, dat lijkt me helemáál rot, dan kan je echt geen kant op!quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook. Alleen moest ik mijn voet boven harthoogte houden ivm paarse kleur en verlies van gevoel. Dus ik zat op een bureaustoel, met mn been op het bureau. Dat is 1. onhandig want toen lag het bureau vol en 2. slécht voor je rug. Op krukje leggen kon niet, mn knie kon dat gewicht nog niet aan. Dus ja, ik had ook last van mn rug
.
Pas je wel op dat je over een paar dagen opeens een dipje kan krijgen?Dus zou vooral een zonnebankje nemen! Is goed, kan je mooi happy-stofjes aan gaan maken.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Helaas.
Foto's maken van verse kiekens valt trouwens niks mee, zo'n kloek vliegt je aan.
Ok, vorig jaar hadden ze wel een punt, ik heb met een hark hun kuikens uit het hok geharkt. Anders kon ik er niet bij. De duokloek (met z'n tweeën op één nest, jaja, gewoon bovenop elkaar) heeft me nog weken vuil aangekeken.
Ik had een hele leuke anime seriequote:Op donderdag 28 mei 2009 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh gets, dat lijkt me helemáál rot, dan kan je echt geen kant op!
Dan heb ik eigenlijk nog geen klagen!
De dokter heeft me gewaarschuwd voor een dipje na een paar dagen, dus ik ben er enigszins op voorbereid. Komt het niet, valt het alleen maar mee!
quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Helaas.
Foto's maken van verse kiekens valt trouwens niks mee, zo'n kloek vliegt je aan.
Ok, vorig jaar hadden ze wel een punt, ik heb met een hark hun kuikens uit het hok geharkt. Anders kon ik er niet bij. De duokloek (met z'n tweeën op één nest, jaja, gewoon bovenop elkaar) heeft me nog weken vuil aangekeken.
Viev!!! Met puppelpootjes!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:22 schreef Greys het volgende:
Co, Viev is terug van veekeesjun! Ze belde net!
Ze heeft het heel leuk gehad maar er was wel een muggenplaag dus nu is ze een OpperPuppel want ze heeft nu voeten met puppels zónder slofjes!
vooral de weegschaal die het niet deed, en die ik gedacht gerepareerd te hebben deed het hem.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Keuken onder de bloem is niet fijn, maar persoonlijk zou ik daar niet langer dan een minuut chagrijnig van zijn.![]()
Helpt niet echt, en zodra je de stofzuiger er overheen hebt gehaald is het toch verholpen, toch?
Verder's en
's all around.
Dat zal best jeukenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Viev!!! Met puppelpootjes!!helemaal van d'r eigen!!
![]()
*Jaloers=!!!
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:09 schreef Muis006 het volgende:
Hoi kinders
Mijn tentamen ging wel goed! Heb in elk geval alles in kunnen vullen.
De sleutel van de MC vragen wel! De open vragen is afwachten. Maar ik heb best een goed gevoel over de open vragen!quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mooi zo Muis! Komen hier ook uitwerkingen van op internet?
Jazeker! chocolate chocolate chip cookies met amandelen erin. mmmmquote:
Komt wel goed schatjequote:Op donderdag 28 mei 2009 22:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, katje. Ik heb er helemaal stress van. Bang dat ze niet meer beter wordt en niet meer wil drinken en eten enzo. Ik kan hier zooo slecht tegen.
Kan ik me goed voorstellen. Neem een valeriaan of een goede borrel en ga lekker slapen. Piekeren over zieke beestjes maakt ze helaas niet sneller beter.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, katje. Ik heb er helemaal stress van. Bang dat ze niet meer beter wordt en niet meer wil drinken en eten enzo. Ik kan hier zooo slecht tegen.
Met een kap op toch kapotgebeten?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Net terug van de dierenarts, madam had haar hechtingen opengebeten... Moest opnieuw onder narcose en gehecht.
Hè bah, ik hoopte op beter nieuws. Hoe gaat het met jou? Nog last gehad van het boodschappen doen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Met een kap op toch kapotgebeten?
Hoe kan dat nou? Wat sneu dat ze weer onder narcose moest!
Mijn moeder moet een nacht blijven in het ziekenhuis. We hadden verwacht dat ze al naar huis mocht vandaag maar dat liep anders. Potver. Nou ja, dan morgen maar naar huis
Zoals verwacht, eind van de middag nog 2 uur dingen zitten aanpassen.quote:
Dat gaat niet echt lekker allemaal hè? Mag ik je een hele gekke vraag stellen? (niet boos worden hoor! het is niet lullig bedoeld!). Het valt me op dat je problemen hebt met je ouders, je supervisor en je begeleidster. Heb jij een probleem met autoriteit? Het frappante is namelijk dat je collega's heel blij met je zijn, wat dus betekent dat je prima werk aflevert en een leuke meid bentquote:
Nee hoor, in principe niet. Met mijn begeleidster op kantoor (die nu op zwangerschapsverlof is) kan ik prima opschieten en ook met de manager op werk (die nu doodziek in het ziekenhuis ligt) kon ik gewoon overweg. Mijn supervisor heeft (op een enkele uitzondering daar gelaten) problemen met iedereen op de afdeling, dat komt door zijn manier van doen (maar dat is een lang verhaal). Dat is ook de reden dat een groot deel van mijn collega's overweegt een andere baan te zoeken. Overigens: mijn collegaatje staat eigenlijk ook boven me en begeleid mij, hoewel ze niet de functie heeft alszijnde begeleider (senior)quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat gaat niet echt lekker allemaal hè? Mag ik je een hele gekke vraag stellen? (niet boos worden hoor! het is niet lullig bedoeld!). Het valt me op dat je problemen hebt met je ouders, je supervisor en je begeleidster. Heb jij een probleem met autoriteit? Het frappante is namelijk dat je collega's heel blij met je zijn, wat dus betekent dat je prima werk aflevert en een leuke meid bent![]()
Wel goed om er even over na te hebben gedacht, dan weet je ook zeker dat het niet bij jou ligt als je het dus kunt verklaren op deze manier. Dat is misschien ook wel fijn?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee hoor, in principe niet. Met mijn begeleidster op kantoor (die nu op zwangerschapsverlof is) kan ik prima opschieten en ook met de manager op werk (die nu doodziek in het ziekenhuis ligt) kon ik gewoon overweg. Mijn supervisor heeft (op een enkele uitzondering daar gelaten) problemen met iedereen op de afdeling, dat komt door zijn manier van doen (maar dat is een lang verhaal). Dat is ook de reden dat een groot deel van mijn collega's overweegt een andere baan te zoeken. Overigens: mijn collegaatje staat eigenlijk ook boven me en begeleid mij, hoewel ze niet de functie heeft alszijnde begeleider (senior)
Met mijn andere docenten op de opleiding kon ik trouwens ook gewoon (goed) overweg..
Ik voel me niet aangevallen trouwens hoorIk snap wel dat je je dat afvraagt, als iemand anders het had getypt had ik waarschijnlijk hetzelfde gevraagd.
Heel herkenbaar, dat heb ik ookquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:34 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb wel een autoriteitsprobleemKan er niet zo goed tegen als mensen boven me staan en mij gaan vertellen wat ik moet doen, nou ja vooral als dat mensen zijn die ergens korter werken/jonger zijn etc. Heel vervelende eigenschap, want ik maak het mezelf ( en anderen
) soms knap lastig
Ik heb eens een vriendje gehad die een hogeren functie had dan ik, in de bar waar we werkten. Nouuuu dat was echt knallende ruzie elke keer dat wij samen werktenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, dat heb ik ook. Ik vind het wel leuk om anderen te vertellen wat ze moeten doen
.
Ja dat is ook wel fijn, hoewel ik af en toe nog wel even de bevestiging van collega's ofzo moet krijgen dat het écht niet aan mij ligt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:34 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Wel goed om er even over na te hebben gedacht, dan weet je ook zeker dat het niet bij jou ligt als je het dus kunt verklaren op deze manier. Dat is misschien ook wel fijn?
Ik heb wel een autoriteitsprobleemKan er niet zo goed tegen als mensen boven me staan en mij gaan vertellen wat ik moet doen, nou ja vooral als dat mensen zijn die ergens korter werken/jonger zijn etc. Heel vervelende eigenschap, want ik maak het mezelf ( en anderen
) soms knap lastig
Is dit net zo grappig bedoelt als ik dit opvat of ben je wél een heel volgzaam typjequote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb absoluut geen autoriteitsprobleem - au contraire, zelfs. M'n vriend wel, en dat botst tussen ons ook wel eens.
... want stiekem ben jij de baas in huis?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb absoluut geen autoriteitsprobleem - au contraire, zelfs. M'n vriend wel, en dat botst tussen ons ook wel eens.
Ik was al bang dat het zo gelezen kon worden.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is dit net zo grappig bedoelt als ik dit opvat of ben je wél een heel volgzaam typje
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik was al bang dat het zo gelezen kon worden.. Nee, meer in de zin van, dat iemand (politie, conducteur, leidinggevende) hem ergens op wijst of zo. M'n vriend kan dan soms meteen op z'n achterste benen staan, terwijl ik het gewoon hartstikke redelijk vind dat diegene hem daarop wees. En dan wordt 'ie boos op [i]mij[/].
.
Dat ik geen autoriteitsprobleem heb betekent niet meteen dat ik een volgzaam typ ben verder hoor, dat wil ik wel even duidelijk hebben..
Nee, gewoon grappig dat je hier per se niet de reputatie wilt hebben van 'volgzaam typje'quote:
Bedoel je dit letterlijk?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:13 schreef sigme het volgende:
[..]
58 kilo bij 1.70: minder moet je niet worden hoor. Je figuur verander je niet met afvallen
.
Ik ga wandelen.
Complete bepakking, alles in de rugzak, kamperen.
Met de trein naar Nice, dan met de boot naar Corsica, dan met de trein naar het zuiden, dan de Mare-a-mare sud lopen (5 daagse wandelroute van de ene kant naar de andere), dan een paar dagen kamperen in m'n nakie, dan met de boot naar Sardinië, dan met de trein naar een grotere stad, en vanaf daar met het vliegtuig weer terug.
Lekker niksen & ontspannen dus.
Nee hoor, ik had dat wel gelezen, maar ik vind het wel precies iets voor Sigme, dus had er verder niet op gereageerd!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Bedoel je dit letterlijk?Ik ben totaal niet preuts, maar zoiets lijkt me toch wel apart. Ben wel benieuwd of je dat eerder gedaan hebt en hoe dat bevallen is!
en ben ik echt de eerste die dit opmerkt?
Nee hoor, maar ik dacht dat het wel bekend was dat sigme dat weleens doet?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Bedoel je dit letterlijk?Ik ben totaal niet preuts, maar zoiets lijkt me toch wel apart. Ben wel benieuwd of je dat eerder gedaan hebt en hoe dat bevallen is!
Verder klinkt de vakantie wel erg leuk!!
en ben ik echt de eerste die dit opmerkt?
Dat lijkt mij ook wel grappig eigenlijk. Maar dan wel op een piepkleine camping zonder kampwinkel ed. voor het échte terug naar de natuurgevoelquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik had het niet eens gezien, maar ik verbaas me er ook niet over.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik dacht dat het wel bekend was dat sigme dat weleens doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |