Zou kunnen, maar vandaag had mijn begeleider bijvoorbeeld eerst een vergadering, en daarna zou hij hierheen komen maar dan komt 'ie ook nog een uur later. Daar kan ik weinig tegen beginnen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:13 schreef Ewelina het volgende:
[..]
O gadver, dat is naarKun je de volgende keer niet vragen of ze wat eerder met commentaar kunnen komen?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:15 schreef ColdFeet het volgende:
Aan jou dan de eer om je rode kool met haar te delen, XM
Nou ja, dan weet je nu wat je vanavond gaat etenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:25 schreef motorbloempje het volgende:
rode koolda's lang geleden! Dat vind ik zo lekker! met appeltjes!!!
Morgen danquote:
Dan lust ik het nóg niet nee!quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:43 schreef motorbloempje het volgende:
ook niet als XM het speciaal komt brengen?
Wat hebben ze gezegd over lopen? Mocht dat? Anders ga je, maar dan vraag je iemand om de tas te sjouwen, maar dan moet je met de auto.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:53 schreef Greys het volgende:
Ik zit te denken om toch heel even snel 2 minuutjes naar de winkel te gaan
Want dan kan ik meteen spulletjes halen om een cheesecake te bakken. Daar heb ik zo'n trek in![]()
En de vriendin die dinsdag met me mee was naar het z'huis komt vanavond op visite en dan kan ik haar een lekker cheesecake stukje geven!
En rabarber! En bleekselderij! En sla! En .... nou... dat was het wel eigenlijkquote:
Ze hebben niets verboden, behalve dan 'teveel doen' en 'tillen'.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat hebben ze gezegd over lopen? Mocht dat? Anders ga je, maar dan vraag je iemand om de tas te sjouwen, maar dan moet je met de auto.
Die dingen zijn zo graflelijk... ik ben al maanden moed aan 't verzamelen om dat ding aan te trekken naar spinningquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
En nu ben ik weg, terug naar Gouda en dan de stad in! Op jacht naar een zeempje voor tussen m'n billen.
Mag je lopen? En bovendien, als jij niet mag tillen, hoe komen die boodschappen dan naar jouw huis?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:53 schreef Greys het volgende:
Ik zit te denken om toch heel even snel 2 minuutjes naar de winkel te gaan
Want dan kan ik meteen spulletjes halen om een cheesecake te bakken. Daar heb ik zo'n trek in![]()
En de vriendin die dinsdag met me mee was naar het z'huis komt vanavond op visite en dan kan ik haar een lekker cheesecake stukje geven!
Je bent een geweldige schat, maar ik vraag of Heer G wat voor me wil halen vanavond op Schiphol!quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Greyssie, ik ben morgen vrij en kan zo 's middags even wat boodschapjes naar je brengen als je dat zou willen. 's Ochtends heb ik fysio en een afspraak, maar na 13:00 kan ik echt wel ff wat dingetjes voor je halen.
Wat liefquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Greyssie, ik ben morgen vrij en kan zo 's middags even wat boodschapjes naar je brengen als je dat zou willen. 's Ochtends heb ik fysio en een afspraak, maar na 13:00 kan ik echt wel ff wat dingetjes voor je halen.
Na mijn operatie een paar jaar terug, was ik nog wekenlang veel sneller moe en dizzy dan normaal. En een vriend van me merkte dat ook toen hij geopereerd was. Het is een aanslag op je lichaam.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:19 schreef Greys het volgende:
Is het trouwens gebruikelijk dat je van narcose een paar dagen hoofdpijn hebt?
Heb meer paracetamollen nodig om de hoofdpijn te onderdrukken dan voor de pijn in mijn buik!
Ik, maar was de hele dag weg (jobhunten) en moet nu werkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:17 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ok, welke Slankie woont het dichtst bij Greys?
XM of ik denk ik. Vertelquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:17 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ok, welke Slankie woont het dichtst bij Greys?
Shockabsorber ftw! Zelfs ik kan dan zonder lopen zonder dat ze ergens achter mn oren terecht komenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:51 schreef ColdFeet het volgende:
Hardlopen met grote borsten is wel rot, ja![]()
Halfuurtje. Ben pas met de 3e les van Evy bezigquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:25 schreef Daph_ het volgende:
Chico hoelang loop je normaal hard dan? Ontspannen hoort er ook bij he, dan kun je je straks weer beter concentreren..
Ik kan niet tegen dat krakkemikkengedoequote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:57 schreef loveli het volgende:
[..]
In het kader van fatsoenlijk eten hoop ik maar dat je de spinnen hebt opgegeten. Verreweg het gezondste onderdeel van je eetlijst.
Brave meid.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen dat krakkemikkengedoe
Maar de rest van de avond zal ik me weer als een bejaarde gedragen, heus!
Mijn zus heeft per dag 30.000 broedeierenquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:53 schreef sigme het volgende:
Hoi allemaal. Eenieder veel succes en sterktegewenst met tentamens, stomme docenten, ouders, stralende (schoon)moeder en stekende hoofd- en buikpijnen en wat dies mee zij.
Oh ja, hier is een kip broeds.
[/egopost]
Deo volente, ijs & weder diendende, Insh'Allah.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus we krijgen kuikens?
Nou ja... 'we'... jij!
Klein sommetje:quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mijn zus heeft per dag 30.000 broedeieren![]()
Ga zo nog even de keuken schoonmaken en beneden dweilen, daarna douchen en nog even slapen voor vriendlief weer terugkomt van werk.
Ja. Nee. Ho.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Deo volente, ijs & weder diendende, Insh'Allah.
Stomme kip is drie weken voordat wij op vakantie gaan neergestreken op d'r eieren.
Mag jij raden hoelang een kip broedt.
Had jij dat ook ja? Irritant he?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:02 schreef Chicolate het volgende:
Oh ja, last van je rug door het stilzitten, dat was ik alweer vergeten.
Jij?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Klein sommetje:
1 goed gewicht mjoh bijna
1 flapvoet. Check
1 doorknikkend been. Check
Cabrio Nope, deze heeft een dak, die kon ik nog erbij betalen![]()
-------------------------------- +
Jij gaat de zomer een beetje rondtoeren?
Nee, ouderwets op een familiepark
Ja dat had ik ookquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Had jij dat ook ja? Irritant he?
En dan niet in bad mogen!Ik doe misschien een zonnebankie hier vanavond, dan geef ik ook geen licht meer op Madeira over anderhalve week
Helaas.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Nee. Ho.
Dus we moeten de verse kuikenfoto's missen?
[Sabine-van-de-eerste-Big-Brother] KUTKIP! [/Sabine-van-de-eerste-Big-Brother]
58 kilo bij 1.70: minder moet je niet worden hoorquote:
Oh gets, dat lijkt me helemáál rot, dan kan je echt geen kant op!quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook. Alleen moest ik mijn voet boven harthoogte houden ivm paarse kleur en verlies van gevoel. Dus ik zat op een bureaustoel, met mn been op het bureau. Dat is 1. onhandig want toen lag het bureau vol en 2. slécht voor je rug. Op krukje leggen kon niet, mn knie kon dat gewicht nog niet aan. Dus ja, ik had ook last van mn rug
.
Pas je wel op dat je over een paar dagen opeens een dipje kan krijgen?Dus zou vooral een zonnebankje nemen! Is goed, kan je mooi happy-stofjes aan gaan maken.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Helaas.
Foto's maken van verse kiekens valt trouwens niks mee, zo'n kloek vliegt je aan.
Ok, vorig jaar hadden ze wel een punt, ik heb met een hark hun kuikens uit het hok geharkt. Anders kon ik er niet bij. De duokloek (met z'n tweeën op één nest, jaja, gewoon bovenop elkaar) heeft me nog weken vuil aangekeken.
Ik had een hele leuke anime seriequote:Op donderdag 28 mei 2009 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh gets, dat lijkt me helemáál rot, dan kan je echt geen kant op!
Dan heb ik eigenlijk nog geen klagen!
De dokter heeft me gewaarschuwd voor een dipje na een paar dagen, dus ik ben er enigszins op voorbereid. Komt het niet, valt het alleen maar mee!
quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Helaas.
Foto's maken van verse kiekens valt trouwens niks mee, zo'n kloek vliegt je aan.
Ok, vorig jaar hadden ze wel een punt, ik heb met een hark hun kuikens uit het hok geharkt. Anders kon ik er niet bij. De duokloek (met z'n tweeën op één nest, jaja, gewoon bovenop elkaar) heeft me nog weken vuil aangekeken.
Viev!!! Met puppelpootjes!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:22 schreef Greys het volgende:
Co, Viev is terug van veekeesjun! Ze belde net!
Ze heeft het heel leuk gehad maar er was wel een muggenplaag dus nu is ze een OpperPuppel want ze heeft nu voeten met puppels zónder slofjes!
vooral de weegschaal die het niet deed, en die ik gedacht gerepareerd te hebben deed het hem.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Keuken onder de bloem is niet fijn, maar persoonlijk zou ik daar niet langer dan een minuut chagrijnig van zijn.![]()
Helpt niet echt, en zodra je de stofzuiger er overheen hebt gehaald is het toch verholpen, toch?
Verder's en
's all around.
Dat zal best jeukenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Viev!!! Met puppelpootjes!!helemaal van d'r eigen!!
![]()
*Jaloers=!!!
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:09 schreef Muis006 het volgende:
Hoi kinders
Mijn tentamen ging wel goed! Heb in elk geval alles in kunnen vullen.
De sleutel van de MC vragen wel! De open vragen is afwachten. Maar ik heb best een goed gevoel over de open vragen!quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mooi zo Muis! Komen hier ook uitwerkingen van op internet?
Jazeker! chocolate chocolate chip cookies met amandelen erin. mmmmquote:
Komt wel goed schatjequote:Op donderdag 28 mei 2009 22:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, katje. Ik heb er helemaal stress van. Bang dat ze niet meer beter wordt en niet meer wil drinken en eten enzo. Ik kan hier zooo slecht tegen.
Kan ik me goed voorstellen. Neem een valeriaan of een goede borrel en ga lekker slapen. Piekeren over zieke beestjes maakt ze helaas niet sneller beter.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, katje. Ik heb er helemaal stress van. Bang dat ze niet meer beter wordt en niet meer wil drinken en eten enzo. Ik kan hier zooo slecht tegen.
Met een kap op toch kapotgebeten?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Net terug van de dierenarts, madam had haar hechtingen opengebeten... Moest opnieuw onder narcose en gehecht.
Hč bah, ik hoopte op beter nieuws. Hoe gaat het met jou? Nog last gehad van het boodschappen doen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Met een kap op toch kapotgebeten?
Hoe kan dat nou? Wat sneu dat ze weer onder narcose moest!
Mijn moeder moet een nacht blijven in het ziekenhuis. We hadden verwacht dat ze al naar huis mocht vandaag maar dat liep anders. Potver. Nou ja, dan morgen maar naar huis
Zoals verwacht, eind van de middag nog 2 uur dingen zitten aanpassen.quote:
Dat gaat niet echt lekker allemaal hč? Mag ik je een hele gekke vraag stellen? (niet boos worden hoor! het is niet lullig bedoeld!). Het valt me op dat je problemen hebt met je ouders, je supervisor en je begeleidster. Heb jij een probleem met autoriteit? Het frappante is namelijk dat je collega's heel blij met je zijn, wat dus betekent dat je prima werk aflevert en een leuke meid bentquote:
Nee hoor, in principe niet. Met mijn begeleidster op kantoor (die nu op zwangerschapsverlof is) kan ik prima opschieten en ook met de manager op werk (die nu doodziek in het ziekenhuis ligt) kon ik gewoon overweg. Mijn supervisor heeft (op een enkele uitzondering daar gelaten) problemen met iedereen op de afdeling, dat komt door zijn manier van doen (maar dat is een lang verhaal). Dat is ook de reden dat een groot deel van mijn collega's overweegt een andere baan te zoeken. Overigens: mijn collegaatje staat eigenlijk ook boven me en begeleid mij, hoewel ze niet de functie heeft alszijnde begeleider (senior)quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat gaat niet echt lekker allemaal hč? Mag ik je een hele gekke vraag stellen? (niet boos worden hoor! het is niet lullig bedoeld!). Het valt me op dat je problemen hebt met je ouders, je supervisor en je begeleidster. Heb jij een probleem met autoriteit? Het frappante is namelijk dat je collega's heel blij met je zijn, wat dus betekent dat je prima werk aflevert en een leuke meid bent![]()
Wel goed om er even over na te hebben gedacht, dan weet je ook zeker dat het niet bij jou ligt als je het dus kunt verklaren op deze manier. Dat is misschien ook wel fijn?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee hoor, in principe niet. Met mijn begeleidster op kantoor (die nu op zwangerschapsverlof is) kan ik prima opschieten en ook met de manager op werk (die nu doodziek in het ziekenhuis ligt) kon ik gewoon overweg. Mijn supervisor heeft (op een enkele uitzondering daar gelaten) problemen met iedereen op de afdeling, dat komt door zijn manier van doen (maar dat is een lang verhaal). Dat is ook de reden dat een groot deel van mijn collega's overweegt een andere baan te zoeken. Overigens: mijn collegaatje staat eigenlijk ook boven me en begeleid mij, hoewel ze niet de functie heeft alszijnde begeleider (senior)
Met mijn andere docenten op de opleiding kon ik trouwens ook gewoon (goed) overweg..
Ik voel me niet aangevallen trouwens hoorIk snap wel dat je je dat afvraagt, als iemand anders het had getypt had ik waarschijnlijk hetzelfde gevraagd.
Heel herkenbaar, dat heb ik ookquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:34 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb wel een autoriteitsprobleemKan er niet zo goed tegen als mensen boven me staan en mij gaan vertellen wat ik moet doen, nou ja vooral als dat mensen zijn die ergens korter werken/jonger zijn etc. Heel vervelende eigenschap, want ik maak het mezelf ( en anderen
) soms knap lastig
Ik heb eens een vriendje gehad die een hogeren functie had dan ik, in de bar waar we werkten. Nouuuu dat was echt knallende ruzie elke keer dat wij samen werktenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, dat heb ik ook. Ik vind het wel leuk om anderen te vertellen wat ze moeten doen
.
Ja dat is ook wel fijn, hoewel ik af en toe nog wel even de bevestiging van collega's ofzo moet krijgen dat het écht niet aan mij ligt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:34 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Wel goed om er even over na te hebben gedacht, dan weet je ook zeker dat het niet bij jou ligt als je het dus kunt verklaren op deze manier. Dat is misschien ook wel fijn?
Ik heb wel een autoriteitsprobleemKan er niet zo goed tegen als mensen boven me staan en mij gaan vertellen wat ik moet doen, nou ja vooral als dat mensen zijn die ergens korter werken/jonger zijn etc. Heel vervelende eigenschap, want ik maak het mezelf ( en anderen
) soms knap lastig
Is dit net zo grappig bedoelt als ik dit opvat of ben je wél een heel volgzaam typjequote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb absoluut geen autoriteitsprobleem - au contraire, zelfs. M'n vriend wel, en dat botst tussen ons ook wel eens.
... want stiekem ben jij de baas in huis?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb absoluut geen autoriteitsprobleem - au contraire, zelfs. M'n vriend wel, en dat botst tussen ons ook wel eens.
Ik was al bang dat het zo gelezen kon worden.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is dit net zo grappig bedoelt als ik dit opvat of ben je wél een heel volgzaam typje
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik was al bang dat het zo gelezen kon worden.. Nee, meer in de zin van, dat iemand (politie, conducteur, leidinggevende) hem ergens op wijst of zo. M'n vriend kan dan soms meteen op z'n achterste benen staan, terwijl ik het gewoon hartstikke redelijk vind dat diegene hem daarop wees. En dan wordt 'ie boos op [i]mij[/].
.
Dat ik geen autoriteitsprobleem heb betekent niet meteen dat ik een volgzaam typ ben verder hoor, dat wil ik wel even duidelijk hebben..
Nee, gewoon grappig dat je hier per se niet de reputatie wilt hebben van 'volgzaam typje'quote:
Bedoel je dit letterlijk?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:13 schreef sigme het volgende:
[..]
58 kilo bij 1.70: minder moet je niet worden hoor. Je figuur verander je niet met afvallen
.
Ik ga wandelen.
Complete bepakking, alles in de rugzak, kamperen.
Met de trein naar Nice, dan met de boot naar Corsica, dan met de trein naar het zuiden, dan de Mare-a-mare sud lopen (5 daagse wandelroute van de ene kant naar de andere), dan een paar dagen kamperen in m'n nakie, dan met de boot naar Sardinië, dan met de trein naar een grotere stad, en vanaf daar met het vliegtuig weer terug.
Lekker niksen & ontspannen dus.
Nee hoor, ik had dat wel gelezen, maar ik vind het wel precies iets voor Sigme, dus had er verder niet op gereageerd!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Bedoel je dit letterlijk?Ik ben totaal niet preuts, maar zoiets lijkt me toch wel apart. Ben wel benieuwd of je dat eerder gedaan hebt en hoe dat bevallen is!
en ben ik echt de eerste die dit opmerkt?
Nee hoor, maar ik dacht dat het wel bekend was dat sigme dat weleens doet?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Bedoel je dit letterlijk?Ik ben totaal niet preuts, maar zoiets lijkt me toch wel apart. Ben wel benieuwd of je dat eerder gedaan hebt en hoe dat bevallen is!
Verder klinkt de vakantie wel erg leuk!!
en ben ik echt de eerste die dit opmerkt?
Dat lijkt mij ook wel grappig eigenlijk. Maar dan wel op een piepkleine camping zonder kampwinkel ed. voor het échte terug naar de natuurgevoelquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik had het niet eens gezien, maar ik verbaas me er ook niet over.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik dacht dat het wel bekend was dat sigme dat weleens doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |