Hier volgt een egopost.
Wat een rotdag. Mijn stagebegeleidster heeft me een mail gestuurd vanochtend (nadat ik daarvoor per mail uitdrukkelijk had verzocht mij te bellen in verband met het maken van een afspraak) met daarin een wat nettere verwoording van het volgende:
- ik had al mazzel dat ik uitstel had gekregen
- ze was de hele dag op haar kamer geweest en ik had mijn concept gewoon stiekem in haar postvak gedaan
- wanneer had ik verwacht dat ze dat kon lezen als ik het al zo laat had ingeleverd?
- dat ik dinsdag om 13.00 op school moet komen om mijn concept te bespreken.
Wat is er zo moeilijk aan het woord bellen?

. Ik heb mijn concept in haar postvak gedaan omdat ze niet op haar plek zat (misschien was ze naar het toilet, geen idee). Ik heb haar toen ik terug kwam gelijk een mail gestuurd met daarin de reden van het-in-het-postvak-doen en een digitale kopie van mijn concept. Ik heb haar maandag en dinsdag meerdere malen proberen te bellen, maar ze nam niet op en belde niet terug.
Als ik op dinsdag die bespreking heb, dan kan mijn begeleider er niet bij zijn. Daarbij komt nog dat ze me toestemming moet geven voor een verdediging, maar die ga ik dus waarschijnlijk niet krijgen (eerst afwachten, I know, maar toch).
Ze gaat er overigens maar van uit dat ik dinsdag op dat tijdstip kan. Vanmiddag had ze 'andere verplichtingen' terwijl ze op donderdag gewoon op de hogeschool werkt, morgen werkt ze niet en maandag is het tweede pinksterdag. Ik heb dus ook geen mogelijkheid om het af te zeggen. *zometeen weer bellen gaat
Daarnaast begon de supervisor weer te zeiken over mijn uren. Hij vond dat ik 2 uur maar moest weghalen omdat ik daar mijn uren niet op mocht schrijven van hem, terwijl ik er wel 2 uur aan gewerkt had. Heel gezeur en gezeik geweest. Gelukkig heeft een collegaatje van me zich hard gemaakt voor me, die is helemaal voor me opgekomen bij de partners (directeuren) en tegenover die supervisor

Ze heeft zelfs gezegd dat ze me moeten houden en niet na het aflopen van het contract moeten laten gaan omdat ik m'n werk zo goed doe
Niet dat ik wíl blijven, maar het is toch leuk om te horen 
Gelijk menu maar:
O: cruesli met melk en een beker optimel
T: thee en water en een puntje bountytaart (kokostaart met een laagje chocolade op de bodem

)
L: 2 bruine boterhammen, 1 met kipfilet en 1 met hagelslag en een beker optimel
T: thee en water en een glas limonade
D: krieltjes (

) met kip in pesto met pijnboompitten (die van de AH), groenten weet ik niet nog.. Toe zal wel optimel vla zijn (gaan die pakken ooit leeg?

)
Het wordt tijd dat ik weer eens een S aan mijn lijstje toevoeg..
Goed, einde klaag/egopost

. Nu ga ik even teruglezen en socialer doen

.