quote:
IK zeg daar geen nee tegen, maar Bink wel hoor!quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bink zegt vast geen nee tegen een zakje Minstrels
die heeft 5 weken lang 5 dagen achter elkaar bestraling gehad jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:55 schreef Greys het volgende:
Moblo, had jouw schoonmoeder nou ook bestralingen gehad en was dat ook dagelijks?
Ik hoop dat het haar blijft meevallen inderdaad!![]()
Ik heb bij mijn moeder nog niets gehoord over chemo.
Nee dat moet je nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:58 schreef Greys het volgende:
[..]
IK zeg daar geen nee tegen, maar Bink wel hoor!
O: twee crackers met kaas
T: glas optimel kiwi gold + limoen (lekker!)
L: twee kiwi's gold en een toffifee
Ik geloof toch dat ik even naar de winkel moet straks
Dat wil ik idd gaan doen na de zomer, dan beginnen er pas weer cursussen. Losse lesjes doen ze helaas niet aan bij mijn sportschool, maar mijn abo loopt nog tot augustus en dat van vriendje tot februari.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:51 schreef ColdFeet het volgende:
Kun je geen dingen doen waarvoor je je moet inschrijven, Mini? Dat is bij mij soms echt de enige reden dat ik ga spinnen: anders moet ik voor niets betalen.
Hardlopen met grote borsten is wel rot, jaZwemmen?
Ik ben ook een druif met balsporten, hoorVind 't ook helemaal niet leuk. Nou je, misschien zou ik rugby leuk vinden, maar dat is zo verschrikkelijk blessuregevoelig!
Hmja dat werkt niet echt nee.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zit in Newcastle dus dat wordt lastig
Oh da's bijna hetzelfde dan ja! Mijn moeder krijgt er 31 en dan ook alleen doordeweeks dagelijks, in het weekend hoeft ze niet. Ze is ook super positief!quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die heeft 5 weken lang 5 dagen achter elkaar bestraling gehad jadat is haar ook alles meegevallen. Ze is echt een dappere
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee dat moet je nietje belt Gerard Cox maar of die een mandje spullies komt brengen, of je bestelt via albert.nl, maar ik verbied je bij deze om weer risico te nemen en op pad te gaan
Ik geloof dat mijn schoonmams 't wel fijn vindt dat ze de chemo krijgt. Tenminste, niet zo van ' yaaaaay, chemo!!!!! 'quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's bijna hetzelfde dan ja! Mijn moeder krijgt er 31 en dan ook alleen doordeweeks dagelijks, in het weekend hoeft ze niet. Ze is ook super positief!
Ben benieuwd of mijn moeder dan ook chemo gaat krijgen, maar eerst maar eens de operatie en de uitslag van de klieren afwachten. So far, so good
Wedden van niet? Zal ik hem mailen?!quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:03 schreef Greys het volgende:
[..]Je bent een schatje.
Maar Albert bezorgt hier niet (te ver van een Appie vandaan) en Gerard heeft wel wat beters te doen
Ik zal even door de koelkast en de kasten neuzen of ik er vandaag nog mee door kom. Heer G komt vanavond wel thuis, maar pas als alle winkels al dicht zijn. Misschien kan hij op Schiphol nog wat kopen
Dan bel ik welquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:13 schreef Greys het volgende:
Hij heeft geen mail/internet thuis.
De enige mail die hij heeft komt op mijn computer op het werk uit, dus dat werkt nu niet, Muis
Ok, welke Slankie woont het dichtst bij Greys?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:03 schreef Greys het volgende:
[..]Je bent een schatje.
Maar Albert bezorgt hier niet (te ver van een Appie vandaan) en Gerard heeft wel wat beters te doen
Ik zal even door de koelkast en de kasten neuzen of ik er vandaag nog mee door kom. Heer G komt vanavond wel thuis, maar pas als alle winkels al dicht zijn. Misschien kan hij op Schiphol nog wat kopen
Op een grasveld zitten en muziek luisteren? Mwah.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:18 schreef Phaidra het volgende:
Maar mini, Pinkpop is topsport hoor! En tegenwoordig kan je volgens mij best gezond eten op een festival. Of je dat wil, is een tweede.
Hoe raaaaaaaaad je het zo!quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:15 schreef Muis006 het volgende:
Grap van de dag (geef toe, jullie hebben ze gemist!):
Geen internet thuis? Hoe ouderwets! Is hij in 1940 geboren ofzo?!
Ik heb heul geen advertenties! Komt door het abonnement denk ik!quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb jij niet steeds die advertentie van www.thuisbezorgd.nl onder in beeld staan, Greys?.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe raaaaaaaaad je het zo!
[..]
Ik heb heul geen advertenties! Komt door het abonnement denk ik!
Waarschijnlijk wel ja, ben weleens benieuwd (en er speelt ook niks anders op dat momentquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ga je ook bij Bruce kijken, Mini?.
Concerten zijn bij mij wel topsport, ja..
da's een goeie!quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:23 schreef ColdFeet het volgende:
Greys, ik vind dit echt typisch zo'n moment om sushi te laten bezorgen
Tof, ik hoop dat je het leuk vindt!quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:25 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja, ben weleens benieuwd (en er speelt ook niks anders op dat moment). Ik moet eerlijk zeggen dat ik behalve een paar hits zijn muziek niet ken, dus ik laat me verrassen.
Hm, dat had hij ook wel even eerder mogen bedenken...quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tof, ik hoop dat je het leuk vindt!
Ik had net besloten niet naar Pinkpop te gaan omdat ik dan alleen zou moeten, alles geregeld om naar een concert in Frankfurt te gaan, gaat m'n broer (vaste concertmaatje) ineens wèl..
Oh, als ik kon was ik zeker nog op zoek gegaan naar een kaartje! Maar ik moet helaas gewoon werken, elke zaterdag sowieso en Pinkstermaandag ook.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:29 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hm, dat had hij ook wel even eerder mogen bedenken...
Ik hoorde dat er nieuwe zaterdagkaarten in de verkoop zijn gedaan, dus als je je bedenkt...
Ik heb ook geen geld in huis. FAIL!quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:23 schreef ColdFeet het volgende:
Greys, ik vind dit echt typisch zo'n moment om sushi te laten bezorgen
Ik wilde een grapje maken over in natura betalen. Maar dat gaat dus ook niet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ook geen geld in huis. FAIL!
Maar ik neem nog een paar crackers met kaas en dan moet Heer G vanavond later maar wat lekkerders voor me meenemen, het komt goed!
quote:
Dit weekendquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vik, heb je al iets gemaakt uit het kookboek?.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik wilde een grapje maken over in natura betalen. Maar dat gaat dus ook niet.
Kan je nagaan hoeveel inlevingsvermogen ik af en toe heb
Beter laat dan nooit.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:47 schreef Ewelina het volgende:
Galiameloen
En ik heb nu een idee voor mijn onderzoeksopzet (die morgen ingeleverd moet zijn).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |